PDA

View Full Version : voor guru only



dontmindme
06-11-2006, 20:54
Kansenjongeren stelen pliesiewagen

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6033/bc8a1f4b/index.html

kun wilders ff inschakelen want dit gaat te ver (ouchouch)

Ronald
06-11-2006, 21:31
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/media/bc8a1f4b_Gestolen_van_woute.flv

ICON
06-11-2006, 21:54
oh my god lmao!!!

Guru
06-11-2006, 22:15
Ik kan niet echt duidelijk zien of dit daadwerkelijk een politiewagen is, zie geen sirene op de auto.
Als ik de politieagent was, dan hadden ze wel een groot probleem, want ik treed net zo hard op als de guardia civil...

En ik vind dat politieagenten hier in Nederland zo'n opleiding moeten krijgen zoals de guardia civil, die orde en handhaving wil ik hier in Nederland zien.

dontmindme
07-11-2006, 16:33
Geert Wilders kom er maar in. We hebben weer een gevalletje snoeiharde gezagsondermijning door meervoudig culturele kudtjeugd. Plaats van handeling is dit keer Eindhoven City. U weet wel, dat Brabantse lampendorp waar de pliesie zich zogenaamd nog op varkens voortbeweegt. Dat zijn in werkelijkheid zeer indrukwekkende Opel Corsa's, maar helaas overstijgt de intelligentie van diens bestuurders zelden die van een varken. Want de dienstwagen tijdens het koffieleuten een onbewaakt ogenblik laten jatten door carjackende scootermocro's staat natuurlijk niet netjes op het functioneringsformulier. Of heeft het akkefietje afdelingschef Lingeman nooit bereikt? De kansenjongeren in kwestie waren tenslotte zo fideel de wagen na het overwinningsritje door de wijk weer op de crime scene terug te zetten. Wat niet weet wat niet deert, is het niet? Gestel Oost de ghakste! Gelukkig hebben we de beelden nog. Tegen de rotmarokkaantjes zeggen we: Smile, je staat op GeenStijl!!
UPDEET: Ooooh, het was maar een spelletje. Waarvan akte. Hup, nu weer snel achter het viaduct opstellen.

bewijs genoeg ?
wilders luister niet naar gs.
aub bel hem op en vraag of hij kan optreden

Guru
08-11-2006, 05:47
Bedankt voor deze melding, des te meer redenen om voor een partij stemmen die ergens voor staat zonder loze beloftes.

dontmindme
09-11-2006, 02:31
Bedankt voor deze melding, des te meer redenen om voor een partij stemmen die ergens voor staat zonder loze beloftes.

als jij van te voren kan zien wat een loze belofte is
maak ik een knie buiging
dat is een belofte























maar niet heus