PDA

View Full Version : Bij mij is ingebroken



mossad
14-11-2006, 03:36
Vrijdagnacht is in mijn kamer in Utrecht ingebroken. Ze hebben mijn deur dwars door midden getrapt en mijn laptop gestolen. Ik was helaas niet aanwezig, want dan had ik lekker het recht in eigen handen kunnen nemen en die kans had ik niet laten lopen. Ook zijn ze nog bij mijn huisgenote op haar kamer geweest. Hij zei doodleuk: "oh sorry verkeerde kamer", dus daarom dacht mijn huisgenote dat het om een dronken loge van één van mijn andere huisgenoten ging.

Mochten jullie ergens een laptop aangeboden krijgen van het merk Conceptronic dan hoor ik het graag:) Of een minidiscspeler van Sony.

dontmindme
14-11-2006, 03:40
shit voor je man, hoop dat je wat terugvindt

Silat
14-11-2006, 04:22
ik herken vast het dungeonmateriaal:p

LJ Silver
14-11-2006, 04:22
pfff, ze hebben bij mijn vader vorige week de ruit ingeslagen en de routeplanner gejat, om 7 uur vanavond hetzelfde bij de buren.

Toch jammer dat ik dat niet heb gehoord, gezien heb. Dan komen die lui erachter dat ze aan het verkeerde adres zijn......

Ronald
14-11-2006, 04:50
Balen man. Is mij ook al eens gebeurd. Ze hadden toen echt voor vele duizenden guldens gejat. Kan me het gevoel nog herinneren...

mossad
14-11-2006, 04:59
pfff, ze hebben bij mijn vader vorige week de ruit ingeslagen en de routeplanner gejat, om 7 uur vanavond hetzelfde bij de buren.

Toch jammer dat ik dat niet heb gehoord, gezien heb. Dan komen die lui erachter dat ze aan het verkeerde adres zijn......

Ja, ik had me altijd voorgenomen om als er iemand ongevraagd mijn huis binnenkomt hem het licht uit de ogen te slaan. Maar dan komt die klootzak als ik er niet ben:) Maar ik vind echt dat je al je rechten verspilt als je iemands woning binnendringt. Als het een mietje is zal ik heus niet door slaan totdat hij voortaan door een rietje moet praten, maar hij zal wel merken dat ie niet welkom is.


Balen man. Is mij ook al eens gebeurd. Ze hadden toen echt voor vele duizenden guldens gejat. Kan me het gevoel nog herinneren...

Hufters zijn het!

Guru
14-11-2006, 05:10
Hoop dat je verzekerd bent?

LJ Silver
14-11-2006, 05:13
2 buurmannen waren net op ff op de koffie. We gaan ze in de val lokken :D dit wordt mooi, ik hou jullie op de hoogte

Guru
14-11-2006, 05:15
2 buurmannen waren net op ff op de koffie. We gaan ze in de val lokken :D dit wordt mooi, ik hou jullie op de hoogte

Woon je in de schilderswijk?

LJ Silver
14-11-2006, 05:36
:D nee, wel in regio den bosch.

Octavius
14-11-2006, 05:48
:D nee, wel in regio den bosch.

Graafsewijk? Of Hambaken?

Dennis
14-11-2006, 06:08
Ik kom net thuis, en zie dat de deur naar winkel waar ik boven woon is ingetrapt. Dit is ook de deur naar mijn woonhuis.
Gelukkig zijn ze alleen in de winkel geweest en hebben ze ons huis overgeslagen.

blazin.arr0w::::
14-11-2006, 06:21
Ik ben ook ooit eens de dupe geweest.
De eerste nacht nadat ik naar Indonesie ging. Gelukkig heeft het thuis front me niks verteld toen ik op reis was anders beleef je zo'n tocht toch anders.

Mad pissig natuurlijk wel toen ik thuis kwam.

Fr3ddy
14-11-2006, 06:21
Hij zei doodleuk: "oh sorry verkeerde kamer", dus daarom dacht mijn huisgenote dat het om een dronken loge van één van mijn andere huisgenoten ging.
LOL dat is toch grappig? Komop dat moet je toegeven :D




Wel klote van je Laptop!

mossad
14-11-2006, 09:39
LOL dat is toch grappig? Komop dat moet je toegeven :D




Wel klote van je Laptop!

Ja is idd geestig.

XedgeX
14-11-2006, 19:22
je moet er toch niet aan denken dat ie andere bedoelingen had gehad en dan die huisgenote dr kamer opgekomen was... de tering... hufters zijn het, die inderdaad al hun rechten verliezen op dat moment.

Michelle
14-11-2006, 19:40
waar van Utrecht woon je dan ??
Kan het weleens navragen anders.

mossad
15-11-2006, 02:45
waar van Utrecht woon je dan ??
Kan het weleens navragen anders.


Centrum.

Heb je foute contacten dan? :)