PDA

View Full Version : Goedkope hotelkamers in Friesland



payap
27-11-2006, 19:47
Mocht je een keer een overnachting in Friesland willen en je een klein budget hebben dan kun je bij het onderstaande heerlijk luxe verblijven!


Friese arrestanten krijgen cel vol luxe

Uitgegeven: 27 november 2006 11:01

DRACHTEN - Arrestanten in Drachten hebben vanaf vrijdag geen klagen meer. Dan opent namelijk een van de meest moderne politiecellencomplexen van Europa zijn deuren. "De arrestant dient door de politie Friesland als gast behandeld te worden", meldde een politiewoordvoerder maandag.

Dat uitgangspunt is volgens hem niet nieuw. "Het zou altijd zo moeten zijn, maar de nieuwe cellen geven hier nu ook echt de mogelijkheid toe."

Computerspelletjes

Wie in Drachten vast komt te zitten, krijgt de beschikking over computerspelletjes en kan op televisie kiezen uit de netten Discovery Channel, National Geographic en Eurosport. De cel zelf is voorzien van vloerverwarming. De muren zijn in de kleuren beige en lichtgroen geverfd. Dat zou agressie moeten verminderen.

Anticlaustrofobiecel

In totaal zitten er 22 cellen in het complex, waarvan twee speciale: een anticlaustrofobiecel, die groter is dan de rest, en een voor luidruchtige arrestanten. Deze cel heeft een dubbele deur en geen meubilair.

In Leeuwarden wordt over ongeveer twee jaar een zelfde complex geopend. Deze twee complexen moeten de lokale politiecellen in alle gemeenten van Friesland vervangen. Arrestanten uit de hele provincie komen dan in een van de twee plaatsen terecht.

chief108
27-11-2006, 20:34
tof...

is er nog een leuk gala in Drachten binnenkort?

MissGG
27-11-2006, 23:12
Computerspelletjes?? Toch geen vechtspelletjes hè...

:D

smike
28-11-2006, 09:56
pfff, rot toch op met die onzin.... een 3x3 kamer, met dikke tralies en een klein raampje en 2x per dag water en brood met op zondag een macaroni of spaghetti maaltijd is meer dan genoeg.

De man van 14K
28-11-2006, 16:42
berter zelfs eurosport hoef ik nooit meer fightclub te missen

micha
30-11-2006, 23:28
mag ik er even op wijzen dat in politiecellen alleen verdachten zitten. je hoort pas in een gevangenis thuis als je door een rechter bent veroordeelt en tot die tijd ben je verdachte.

Jochem
30-11-2006, 23:49
mag ik er even op wijzen dat in politiecellen alleen verdachten zitten. je hoort pas in een gevangenis thuis als je door een rechter bent veroordeelt en tot die tijd ben je verdachte.

goed punt! Zowiezo ben ik het wel eens met Doestoevsky

"A society should be judged not by how it treats its outstanding citizens, but by how it treats its criminals."