PDA

View Full Version : Gezocht



joost
05-12-2006, 05:23
hey mensen,

ik kwam dit ding tegen ergens op een site.. maar er stond niet bij waar je hem kon bestellen.. vind hem opzich wel grappig!

weet iemand misschien waar je hem wel kunt halen???
of zou het gewoon fotosoep zijn??




http://cobblog.com/gangsta.jpg

redjuh
05-12-2006, 05:39
ach je kan alles maken dus dit ook. echter in nederland zal dit niet komen, want het in het bezit zijn van iets dat voor een wapen door kan gaan, kan je een gevangenisstraf opleveren van 4 jaar. trust me... i know

Mickey
05-12-2006, 16:33
ach je kan alles maken dus dit ook. echter in nederland zal dit niet komen, want het in het bezit zijn van iets dat voor een wapen door kan gaan, kan je een gevangenisstraf opleveren van 4 jaar. trust me... i know

Ik lees dat Redjuh 1 teveel zeepjes heeft moeten oprapen. :confused:

redjuh
05-12-2006, 18:18
nee maar wel bijna

joost
05-12-2006, 19:25
dus als bijv de politie je oppakt met O&N met een vuurwerkpistool kun je 4 jaar krijgen? :ehhh: :wacko:

NTT-FX
06-12-2006, 05:49
Lijkt mij een sjop gezien de tekst op de knoppen en de achtergrond er van in vergelijk met re rest van het oppervlak.
Doet me terug denken aan de tijd van de supernintendo en de megadrive ; toen had je bergen van dit soort spul :)

redjuh
06-12-2006, 06:08
dus als bijv de politie je oppakt met O&N met een vuurwerkpistool kun je 4 jaar krijgen? :ehhh: :wacko:

ligt eraan wat je ermee doet, als je iets doet waarbij een ander het idee heeft dat het een echt vuurwapen heeft en weet ik het... je wordt opgepakt, kan je 4 jaar krijgen.

bijv met die BB guns uit spanje op straat kutterijen uithalen, kan een vervelende uitwerking hebben

en alles wat erop lijkt, valt gewoon onder de vuurwapen wet. heb het pvb nog liggen