PDA

View Full Version : postcodeloterij winnaars vanavond.....



Marco
10-12-2006, 07:43
gvd, zit ik te zappen zie ik bij sbs een paar postcodeloterij winnaars......en ja hoor ze komen uit een rijkeluis straat in Bergen ........net of die mensen die poen nodig hadden.......500.000, 333.000........en blij dat ze waren ! het enthousiasme droop ervan af......:thown:

chief108
10-12-2006, 08:12
een rijkeluis straat in Bergen ........net of die mensen die poen nodig hadden.......
tja...
zelfs in Emmermeer, de armste wijk van Emmen en omstreken, wisten ze de echte hoofdprijs uit te reiken in een piepklein kutstukkie waar net een paar splinternieuwe rijkeluis volla's stonden... :twak:

volkomen toeval natuurlijk...

Jeru
10-12-2006, 16:32
Een paar jaar geleden nog op de grachtengordel hier in Amsterdam.... gast kreeg 1 of andere prijs van een paar ton, reactie: "Oh leuk...." :twak:

redjuh
10-12-2006, 19:01
die hebben geld voor loten hehehe

Highline
10-12-2006, 21:05
paar jaar terug in teteringen in de straat waar mijn oma woont (straat voor mensen met meer geld iig).. bijna iedereen had een lot behalve mijn oma:twak:..resultaat de omringende buurvrouwen en mannen een paar miljoentjes rijkes en zij niets dus wij ook niets :crying:

Dennis
10-12-2006, 23:34
tja...
zelfs in Emmermeer, de armste wijk van Emmen en omstreken, wisten ze de echte hoofdprijs uit te reiken in een piepklein kutstukkie waar net een paar splinternieuwe rijkeluis volla's stonden... :twak:

volkomen toeval natuurlijk...

Lol, in die straat woont een collega van me, alleen had hij geen lot.
Maar volgens mij staan daar ook nieuwe rijtjes huizen?

chief108
11-12-2006, 18:44
geen idee...
weet alleen dat de ouwe rijtjes huizen gesloopt werden en dat de nieuwe huizen onbetaalbaar waren voor de mensen die er vroeger woonden