PDA

View Full Version : Redjuh's nieuwstopic...mensen... we zijn dom!



redjuh
12-12-2006, 01:07
http://www.nu.nl/rubriek/100/10

EU-landen nog oneens over Turkije

-De enige keer dat de EU het ergens over eens is geweest, is dat ze het overal mee oneens zijn.

MIVD'ers gebruikten dwang bij verhoren in Irak

-ze schijnen met fel licht en laten vaak muziek horen... wat is het verschil met hun leven? 5x per dag kutmuziek, en het hele jaar door 40 graden

Martinitoren blijft gesloten na drie sterfgevallen

-als alle plekken waar 3 sterfgevallen of meer hebben plaatsgevonden zouden worden gesloten, zou het stil worden op straat.
-als ze mensen die 3 x veroordeeld zijn nou een op zouden sluiten...

Marijnissen wil duidelijkheid van CDA

-wie niet... nuff said

Tientallen leden Italiaanse maffia opgepakt

-ze moeten een lintje krijgen, want nu komt The Godfatcher 4 zeker uit!

Boze buurman slaat 12-jarige jongen met stuk hout

-buurman neemt taak ouders over... zeker een cda stemmer, die de naaste omgeving als hoeksteen van de samenleving ziet

IND mag asielzoeker vooralsnog niet uitzetten

-die buurman van hierboven zal worden veroodeeld en moet meteen zitten... of zou hij na veroordeling naar huis mogen en zijn straf een keertje uitzitten ls hij zin heeft??

Op inbrekers schietende agent vrijgesproken

-het enige land waar hierover wordt gevallen...



damn people... it's a sad sad country

Tsuki
12-12-2006, 03:49
ahahahahahahaha geweldig dit, je hebt wel gelijk jongen

Biiyen
12-12-2006, 04:09
hehehe at boze burman slaat 12 harige jongen...

Dit is mij een keer echt gebeurd. Ik was ook rond een jaar of 12 en stond op zo'n container die mensen bestellen als ze aan het verbouwen zijn, ik was op zoek naar zo'n buis waarmee je papieren pijltjes kan schieten. Komt dat zoontje naar buiten en er ontstond een kleine woordenwisseling. Dus ik pak een stuk hout en gooi dat naar die gast. Die gast huilen want ik raakte hem best wel goed.

Komt die vader naar buiten pakt dat stuk hout en slaat mij volk op me bovenbeen. Dus ik huilend naar huis, laat me pa die vette rode plek op me bovenbeen zien en me vader helemaal over de zeik. Dus ik vertellen waar enzo en me pa erheen. Dus me vader verhaal halen, begon eigenlijk heel rustig wat dat moest. Begint die vent te schelden en grijpt me pa vast... toen liep het giga uit de hand. Die man met ambulance naar het ziekenhuis, me vader vast.

Maar ja, er is niet eens een rechtzaak geweest, dus het is best wel goed afgelopen.

redjuh
12-12-2006, 04:28
ik ga dit vaker doen...

nick
12-12-2006, 05:18
Leuke topic. :thup:

ben net een paar weken in Turkije geweest. En behalve het toerisme heeft dat land echt helemaal niks te bieden.