PDA

View Full Version : Wie is hier al geweest?



Silat
12-12-2006, 07:37
Lijkt me zo vet zeg.

http://www.bodiesamsterdam.nl/index2.php

Fr3ddy
12-12-2006, 07:39
Lijkt mij ook interessant.. beetje cru maar wel interessant

Jeru
12-12-2006, 07:46
Nee, ben er wel langsgelopen. Interessant ook wel die 29 kruisen met "Onbekende Chinees" die voor de deur staan.

blazin.arr0w::::
12-12-2006, 08:00
Ben meerdere malen voor mijn toenmalige vakgebied in de snijzaal geweest... ik hoef er geen 23 euro voor te batelen iig.

mama
12-12-2006, 08:03
lijkt mij best interessant maar sebas wil niet
;)

Ronny
12-12-2006, 17:04
Ik, Is wel wat voor jou Marcel...

Jeroen
12-12-2006, 18:17
Ik vind anatomie reuze interessant, maar op deze manier hoeft het van mij niet. Als de lichamen door de personen zelf ter beschikking zouden zijn gesteld, ok.

shootomaniac
12-12-2006, 19:01
daar heb je gelijk in Jeroen. Ik wist toen helaas nog niet hoe het zat. Was een verassing van een vriend van me. Ik ga hem nu op z'n donder halen. Silat...niet gaan!!! (ik ben zo terug)

Bud S
12-12-2006, 19:50
Ben meerdere malen voor mijn toenmalige vakgebied in de snijzaal geweest... ik hoef er geen 23 euro voor te batelen iig.

slager ?

redjuh
12-12-2006, 20:00
ik had een xtje chinees voor chief geregeld.... krijg je dit!

Silat
13-12-2006, 00:57
hahahaha, ik ga echt wel!

blazin.arr0w::::
13-12-2006, 01:55
slager ?

Bijna... fysio ;)

VOor anatomie moesten we de snijzaal in. Formuline stinkt!

NormaR
20-12-2006, 00:04
Ik kom er net vandaan en heb er een uur en een kwartier rondgelopen. Vond het reuze interessant. Er zijn niet alleen hele lichamen tentoongesteld maar ook alle onderdelen van het lichaam. Het spijsverteringsstelsel van de mond tot aan de anus, de bloedsomloop (echt prachtig gedaan), het zenuwstelsel etc. allemaal apart geprepareerd. Echt ongelofelijk dat dat zo kan. Op mij maakte de meeste indruk: Een paar rokerslongen naast een paar niet-rokerslongen. Na dat gezien te hebben kon je goed zien welke van de lichamen tijdens hun leven hadden gerookt. Een schijf hersenen met de gevolgen van een hersenbloeding en een plak hersenen met een tumor. Een gezonde en een drinkerslever. Een lichaam in drie ' plakken'. De foetussen in elk stadia van zwangerschap. Bij elk volledig lichaam lag de nadruk op wat anders. Ik betrapte me erop dat ik bij elk lichaam naar de knie keek omdat ik zelf een slechte knie heb en me probeerde voor te stellen hoe dat er dan uit moet zien.

Als je er voor de sensatie heengaat kom je van een kouwe kermis thuis want de nadruk ligt toch meer op het medische aspect. Om dit leuk te vinden moet je toch wel een interesse voor het menselijk lichaam hebben. Het ziet er zo ' klinisch' uit dat ik het moeilijk vond om me voor te stellen dat dit levende mensen zijn geweest. Als griezelkabinet is het niets aan en kun je beter naar de Amsterdam Dungeon gaan;) .