PDA

View Full Version : Schouder operatie



RisingSun
14-12-2006, 07:02
Ik heb afgelopen zaterdag bericht gekregen van het ziekenhuis dat ik 10 januari geopereerd ga worden aan mn schouder! Hij is al 6x uit de kom geweest en loop hier al vanaf 2002 mee. Eindelijk de operatie, wordt ff een tijd revalideren maar mijn doel is om weer de ring in te gaan! Wilde ik even mededelen want ben er zelf enthousiast over:D

mama
14-12-2006, 07:14
heel veel succes Jelle!!!

Luka
14-12-2006, 08:54
aah kijk aan.. :D veel suc6 en dat je snel weer de ring in kan !

Ronald
14-12-2006, 16:13
Succes man! Wat gaan ze eigenlijk precies doen om het te verhelpen?

Octavius
14-12-2006, 19:46
Ik denk dat ze de banden rond het schoudergewricht inkorten.

RisingSun
15-12-2006, 07:55
Ja ze gaan idd inkorten. Ik wordt geopereerd door orthopeet vd List, hij is toonaangevend in schouders in Nederland en gaat binnenkort zelfs een speciale schouderkliniek openen. Door te voelen weet hij 100% dat er iets fout zit dus wil hij opereren, ookal was er op de foto niet veel te zien omdat de contrastvloeistof niet goed doorgelopen was. Hij gaat eerst de voorkant van mijn schouder open maken en mocht daar niets zitten dan heb ik toestemming gegeven om mij tijdens de narcose om te draaien zodat hij de achterkant open kan maken :D Het heeft allemaal lang genoeg geduurt dus ben blij dat het nu eindelijk gaat gebeuren!

Octavius
15-12-2006, 08:31
Gaan ze arthoscopie doen met je?

payap
15-12-2006, 17:26
Hey Jelle ! Top dat ze je gaan helpen. Kun je daarna weer lekker trainen. Zal ik Nokweed alvast mailen dat we er deze zomer weer aankomen ?

Succes en hou ons op de hoogte!

RisingSun
16-12-2006, 01:33
Hey Jelle ! Top dat ze je gaan helpen. Kun je daarna weer lekker trainen. Zal ik Nokweed alvast mailen dat we er deze zomer weer aankomen ?

Succes en hou ons op de hoogte!

Haha bel Nokweed maar alvast op ja :D, Ben afgelopen 3 weken ookal 4x bij de tandarts geweest en nu nog 2 x en dan heb ik een kroon ( i.p.v. de tand die jij eruit geslagen hebt:) ) en de operatie dus ook 10 januari. Ben bezig met een soort extreme makeover:thup:

En dit allemaal te danken aan die mooie sport die we allemaal beoefenen ;)

RisingSun
11-01-2007, 20:04
Ik ben weer thuis en de operatie is goed gegaan!Mijn schouder banden bleken niet gescheurd te zijn,maar juist het kapsel daaronder. Hierdoor ben ik langer uit de running dan gebruikelijk maar ben heel blij dat het gemaakt is! Over een week al beginnen met fysiotherapie! Ik typ nu alles met 1 hand dus ga nu stoppen met dit bericht http://forum.yoseikan.nl/images/smiles/icon_razz.gif

chief108
11-01-2007, 20:13
sterkte gozer....

Silat
11-01-2007, 20:27
geen amputatie??

Succes met je herstel jongen! En je weet het he... geduld..

Iwan
11-01-2007, 20:45
Ik ben weer thuis en de operatie is goed gegaan!Mijn schouder banden bleken niet gescheurd te zijn,maar juist het kapsel daaronder. Hierdoor ben ik langer uit de running dan gebruikelijk maar ben heel blij dat het gemaakt is! Over een week al beginnen met fysiotherapie! Ik typ nu alles met 1 hand dus ga nu stoppen met dit bericht http://forum.yoseikan.nl/images/smiles/icon_razz.gif

Normaal als je rukt is dat type met 1 hand toch ook geen probleem?...:thup:

Jochem
11-01-2007, 21:37
lol!@iwan

Sterkte gozer

danny23
14-01-2007, 05:36
heel veel sterkte
hou ons op de hoogt en ik hoop dat het gaat
lukken de ring weer in te gaan

Jeru
14-01-2007, 20:08
Normaal als je rukt is dat type met 1 hand toch ook geen probleem?...:thup:

En rukken met je andere hand is toch ook weer een hele andere ervaring :lol:

Succes met je herstel!!

RisingSun
14-01-2007, 21:26
En rukken met je andere hand is toch ook weer een hele andere ervaring :lol:

Succes met je herstel!!

Soww dat was idd een hele andere ervaring!;)

Bedankt voor de support guys!