PDA

View Full Version : zwaar ongeluk vannacht



joost
15-01-2007, 00:51
Vannacht zijn een viertal jongeren na een wilde achtervolging (http://www.telegraaf.nl/binnenland/56788851/Wilde_achtervolging_eindigt_in_drama.html?p=2,1) overleden (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045615.html). Klaas-Jan Mensink (http://partyflock.nl/user/224924.html), Arend-Jan Mensink (http://partyflock.nl/user/281369.html), Hendrik-Jan Draaier (http://partyflock.nl/user/207561.html) en Jose Berghorst (http://partyflock.nl/user/261736/buddies.html#buddies) zijn er niet meer. Triest detail, op het partyflock profiel van Klaas-Jan (http://partyflock.nl/user/224924/text.html#text) staat een url www.samenmetjoseoudworden.nl (http://pic1.picturetrail.com/VOL1155/5260841/10652425/153484684.jpg). En Jose liet zich ook niet onbetuigd over haar liefde (http://partyflock.nl/user/261736/text.html#text). RIP.
Tering, wat een ravage (http://www.fotobommel.nl/112fotografie/wapenv-ong-12-01-07.htm)

Biiyen
15-01-2007, 01:15
Tja moet je maar normaal doen. Auto's zijn geen speelgoed en de wegen zijn geen spelletje.

Forrest says best: Stupid is what stupid does

Iceman#1
15-01-2007, 02:09
Sorry hoor, maar moet je medelijden hebben met zulke stakkers??

harry
15-01-2007, 02:17
Sorry hoor, maar moet je medelijden hebben met zulke stakkers??

Doe ff normaal man.

Justinian
15-01-2007, 03:12
Doe ff normaal man.
x2!

jojo
15-01-2007, 03:18
niet zo best zeg het zal je kind zijn !!!!
en dat waarschijnlijk om een ruzie of conflict

dontmindme
15-01-2007, 03:22
Sorry hoor, maar moet je medelijden hebben met zulke stakkers??

ja, en liefst ook met de familie:twak::twak::twak:

ashi76
15-01-2007, 04:33
Sorry hoor, maar moet je medelijden hebben met zulke stakkers??

Jij bent echt niet helemaal goed wijs hè iceman ??

:twak:

Octavius
15-01-2007, 04:40
Het is idd tragisch en zeker voor de familie. Maar zoals eerder gezegd is. Verkeer is geen speeltuin/goed. Ze hadden het beter anders kunnen oplossen. Maar ja dat is achteraf.

BTW zo te zien reden ze echt niet 80 km/h.

Mickey
15-01-2007, 04:44
Sorry hoor, maar moet je medelijden hebben met zulke stakkers??

Wat ben je ook een onbeschrijvelijke stumpert.

Te vaak in elkaar gestompt op het schoolplein vroeger ofzo?
Als ik dit soort posts lees zou ik het graag nog een keer dunnetjes over doen.

dontmindme
15-01-2007, 04:47
ik denk dat we iceje weer naar de pit moeten brengen

De man van 14K
15-01-2007, 05:49
Volgens getuigen hadden de inzittenden van de twee voorste auto’s, allen afkomstig uit Heerde, ruzie met de achtervolgers gehad. In de voorste auto’s zaten overigens ook nog de vriendinnen van beide bestuurders, een vader en een vriend.



e twee groepen zijn bij de politie bekend van een conflict in december. Dat ging over een meisje dat zou zijn overgelopen van de ene naar de andere vriendengroep. Uiteindelijk is een vader van een van hen door iemand uit de andere groep opzettelijk aangereden”,


kijk dit soort ellende gun je niemand, maar wat zijn dit voor mensen dat er zulke gebeurtenissen afspelen?? Niet te geloven...

dontmindme
15-01-2007, 05:55
Volgens getuigen hadden de inzittenden van de twee voorste auto’s, allen afkomstig uit Heerde, ruzie met de achtervolgers gehad. In de voorste auto’s zaten overigens ook nog de vriendinnen van beide bestuurders, een vader en een vriend.



e twee groepen zijn bij de politie bekend van een conflict in december. Dat ging over een meisje dat zou zijn overgelopen van de ene naar de andere vriendengroep. Uiteindelijk is een vader van een van hen door iemand uit de andere groep opzettelijk aangereden”,


kijk dit soort ellende gun je niemand, maar wat zijn dit voor mensen dat er zulke gebeurtenissen afspelen?? Niet te geloven...

waarschijnlijk zit er drank in spel, dan lopen de emoties sneller op, denk ik

De man van 14K
15-01-2007, 05:59
drank... pilletje, lijntje.

ROIDRAGE
15-01-2007, 08:25
Wat ben je ook een onbeschrijvelijke stumpert.

Te vaak in elkaar gestompt op het schoolplein vroeger ofzo?
Als ik dit soort posts lees zou ik het graag nog een keer dunnetjes over doen.

ik join je

Ossie
15-01-2007, 08:54
Sorry hoor, maar moet je medelijden hebben met zulke stakkers??

Echt weer een opmerking zoals jij ze kan maken he Iceman. :twak:

-Reps voor jou, kerel.

Wheelie
15-01-2007, 18:00
'Ruzie niet oorzaak dodenrit Wapenveld'
door onze correspondent
HEERDE -
Het is toeval geweest dat een rivaliserende vriendengroep uit Heerde in de buurt was van het ongeval in Wapenveld, waarbij drie jongens omkwamen en een meisje zwaargewond raakte.


http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/01832/wapenveld_jpg_1832081c.jpg (javascript:fotovenster('?id=/multimedia/archive/01832/wapenveld_jpg_1832081c.jpg&caption=&copyright=Foto: Nederlandse Freelancers', 200, 137+30);)Foto: Nederlandse FreelancersDat zeggen ouders van zowel slachtoffers als verdachten. Toch houdt de politie een slag om de arm. De vriendengroep van de verongelukte Hendrik-Jan Draaijer (22) en de twee broers KlaasJan (21) en Arend-Willem Mensink (18) en de zwaargewonde 19-jarige José Berghorst, hebben de afgelopen maanden stevig overhoop gelegen met de vriendengroep van de verdachten Carlo W. (20) en Peter K. (19).
De verkering tussen het broertje van Peter en een 17-jarig meisje vormde daarvoor de aanleiding. Maar dat was iets, wat bij het ongeval helemaal geen rol meer speelde, aldus betrokkenen.
"Al die onzinverhalen. Het klopt van geen kant", zegt Hendrik Draaijer, de rouwende vader van de 22-jarige Hendrik-Jan, die bij het ongeval in Wapenveld omkwam. Daarmee hoopt hij meteen de geruchtenstroom in zijn woonplaats de kop in te drukken.
http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/01833/dodenrit_1833341c.jpg (javascript:fotovenster()Bloemen, knuffels, flesjes bier en een foto van twee slachtoffers markeren de plek van het ongeval buiten Wapenveld waarbij drie doden vielen. Een 19jarige vrouw raakte zwaargewond.Het is ook een vermaning aan de politie die de ruzie tussen de beide jongerengroepen betrekt bij het ongeval. De vader van Hendrik-Jan wordt gesteund door de familie K. en W., wier achternaam omwille van hun zoons anoniem moet blijven. Peter K. was de bestuurder van een van de twee auto's die door de broers Mensink en Draaijer werd ingehaald.
"De ruzie uit het verleden speelde geen rol. We reden rustig naar huis, toen die andere jongens ons met hoge snelheid inhaalden en verderop tegen een boom reden", zegt vader Ap K. resoluut. "Ik was erbij. Ik zat in de auto terwijl mijn zoon Peter reed. Hij riep nog: 'Pap, moet je kijken hoe hard die rijdt', nadat hij even in de achteruitkijkspiegel had gekeken."
K. is hevig getraumatiseerd van de aanblik van het ongeval. "Niet veel later botste die auto tegen een boom. Een verschrikkelijk gezicht om te zien. De jongens waren eruit geslingerd. Een drama voor die ouders." Ook de moeder van K., Anja, weet zeker dat de ruzie een zaak uit het verleden was. "Mijn jongste zoon Rick had die avond wel opgebeld om te vragen of zijn vader hem en zijn broer bij Odyssee, een jongerencentrum, kon ophalen. Hij vond dat er een bedreigende sfeer hing. Mijn man is er toen heengegaan wetende dat er in het verleden dingen gebeurd zijn", vertelt Anja. Zoon Rick had namelijk maanden terug een weekje verkering gehad met het buurmeisje van de gebroeders Mensink. De verkering ging al snel weer uit, maar het was destijds de aanleiding van onregelmatigheden.
Gisteravond zijn de twee verdachten vrijgelaten. Politiezegsman Top: " De achtergronden van de rivaliteit tussen beide jongerengroepen kan, indien het tot een rechtszaak komt, een rol spelen."

ICON
15-01-2007, 18:27
Sorry hoor, maar moet je medelijden hebben met zulke stakkers??

wat ben jij toch een achterlijk mannetje zeg. kom maar eens weer n keertje trainen met je zwarte band bjj of oh neej jij kan t allemaal zelf wel. want jij hebt een dvd thuis liggen. duw die beenspreider in je reet man
achterlijke pendakar met t iq van een stoeprand.

(oke sorry mods moest er even uit.zal t alleen nog in de pit doen)

Fr3ddy
15-01-2007, 18:30
Triest

De man van 14K
15-01-2007, 18:59
kan me niet voorstellen dat dit een gevalletje is van toevallig kwam hij ons voorbij zeilen en knalde verderop tegen een boom... dat zou toch wel heel bizar zijn..

Robbie!
15-01-2007, 19:19
Echt tragisch zeg he. Waar maak je je soms dan druk om he? En eh Iceman, hoe of waarom het ook gebeurt, zoiets zeg je toch niet. Dit gun je toch niemand...

MissGG
15-01-2007, 19:26
Ook al zijn die jongelui gabber en gebruiken ze drugs... er zijn altijd mensen die van hen gehouden hebben denk daarbij aan hun ouders, vrienden etc. Zelf heb ik niks met gabbers maar vind het wel erg wat er gebeurd is. Dus ook al waren ze ontspoord of wat dan ook... en kan je geen respect voor ze opbrengen, doe het dan voor de nabestaanden. Zij vragen hier niet om! Dat doet niemand!

De man van 14K
15-01-2007, 20:34
[quote=MissGG;372789]Ook al zijn die jongelui gabber en gebruiken ze drugs... quote]

dus ook ál zijn de gabber, dit gun je bijna niemand?
Dus gabbers komen bij jou op de eerste plaats om ze wel wat te gunnen? ;)

nick
15-01-2007, 20:36
Vanavond zal er een stille tocht plaatsvinden. De herdenkingstocht voert naar de plaats van het ongeluk, zo'n 1,5 km van het buurtcentrum.

Ik vindt ook dat je respect voor de nabestaanden kunt opbrengen. En als je er anders over denkt. Je dat beter voor jezelf kunt houden in dit geval.

MissGG
16-01-2007, 00:34
[quote=MissGG;372789]Ook al zijn die jongelui gabber en gebruiken ze drugs... quote]

dus ook ál zijn de gabber, dit gun je bijna niemand?
Dus gabbers komen bij jou op de eerste plaats om ze wel wat te gunnen? ;)


Nee.. het gaat erom wat ik ze níet gun

Iceman#1
16-01-2007, 02:54
Euhmmm....

Ok, ik zei het misschien iets TE lomp, maar ik bedoel maar dat je beter na moet denken voor je rare dingen uit haalt.

Biiyen
16-01-2007, 02:58
Euhmmm....

Ok, ik zei het misschien iets TE lomp, maar ik bedoel maar dat je beter na moet denken voor je rare dingen uit haalt.

net zoiets als jezelf ook deed zeg maar :whistling:

dontmindme
16-01-2007, 03:16
Euhmmm....

Ok, ik zei het misschien iets TE lomp, maar ik bedoel maar dat je beter na moet denken voor je rare dingen uit haalt.

net zoiets als je vader?
die loopt ook met zn hoofd tegen de muur sinds je geboren bent:twak:

nick
16-01-2007, 06:24
het is nu op ned2. gaat over de stille tocht en nog veel meer.

ashi76
16-01-2007, 07:03
Euhmmm....

Ok, ik zei het misschien iets TE lomp, maar ik bedoel maar dat je beter na moet denken voor je rare dingen uit haalt.

Misschien moet jij eens wat beter nadenken voordat je wat post.

YOU SUCK ICEMAN#1 !!!! :twak:






Zo..... en nu ga ik me weer voorbeeldig gedragen. ;)

Iceman#1
16-01-2007, 07:12
Ja, nu weten we het wel weer...

Ik zeg toch sorry??

ashi76
16-01-2007, 17:30
Het is niet de 1e keer dat ik me stoor aan een uitspraak van je iceman.
Dit kan uiteraard aan mij liggen, maar gezien het aantal reacties op jouw post vrees ik dat er meer mensen zijn die mijn mening delen.

Vandaar mijn niet al te vriendelijke reactie.

Fr3ddy
16-01-2007, 21:38
Sorry hoor, maar moet je medelijden hebben met zulke stakkers??

Nu staat deze uitspraak van Iceman ter discussie.. het blijft natuurlijk vreselijk wat er gebeurd is. Daarentegen wil ik ook graag wel weten hoe de meesten hier gereageerd zouden hebben als deze personen met hoge snelheid (naar het bleek reden ze 190km/uur waar 80km/uur is toegestaan) 'onschuldige' mensen zouden hebben doodgereden. Mensen die op een dergelijke wijze het leven van een ander in gevaar brengen mogen wat mij betreft best als 'stakker' betiteld worden. Nu staat het in de context van het hele gebeuren, waarbij een aantal mensen veel te jong het leven gelaten hebben, natuurlijk wel erg wrang.

De man van 14K
16-01-2007, 22:02
denk dat die mensen bij hem in de auto het niet erg hadden gevonden als de bestuurder 100 had gereden en ze allemaal levend thuis gekomen was.
Als bestuurder heb je toch de verantwoordelijkheid voo... (bla bla moraal moraal) anyway: Tragisch.

Iceman#1
17-01-2007, 04:10
Ik doelde dan ook op het feit van 190 waar je 80 mag...
Vandaar mijn "grove" antwoord.

Dat jullie er weer meteen zo'n heisa van maken, ligt het dan echt weer allemaal aan mij??
Van een mug een olifant maken noemen ze dat spreekwoordelijk gezien.

ICON
17-01-2007, 17:07
Ik doelde dan ook op het feit van 190 waar je 80 mag...
Vandaar mijn "grove" antwoord.

Dat jullie er weer meteen zo'n heisa van maken, ligt het dan echt weer allemaal aan mij??
Van een mug een olifant maken noemen ze dat spreekwoordelijk gezien.

jongen, dat was toen nog helemaal niet bekend. sjappie

ashi76
17-01-2007, 17:25
Ik doelde dan ook op het feit van 190 waar je 80 mag...
Vandaar mijn "grove" antwoord.

Dat jullie er weer meteen zo'n heisa van maken, ligt het dan echt weer allemaal aan mij??
Van een mug een olifant maken noemen ze dat spreekwoordelijk gezien.

Het ligt idd allemaal weer aan jou. :crying:

dontmindme
17-01-2007, 18:31
Nu staat deze uitspraak van Iceman ter discussie.. het blijft natuurlijk vreselijk wat er gebeurd is. Daarentegen wil ik ook graag wel weten hoe de meesten hier gereageerd zouden hebben als deze personen met hoge snelheid (naar het bleek reden ze 190km/uur waar 80km/uur is toegestaan) 'onschuldige' mensen zouden hebben doodgereden. Mensen die op een dergelijke wijze het leven van een ander in gevaar brengen mogen wat mij betreft best als 'stakker' betiteld worden. Nu staat het in de context van het hele gebeuren, waarbij een aantal mensen veel te jong het leven gelaten hebben, natuurlijk wel erg wrang.


'' als mijn tante een lul had gehad dan waren mijn ooms flikkers'':whistling::crying:

MB667
17-01-2007, 21:58
RIP. Ik reed vorige week ook over een stuk waar aan beide kanten langs de weg bomen zijn, en waar net een dodelijk ongeval had plaats gevonden. Ik schrok me de tering toen ik die boom bekeek waar desbetreffende persoon tegen aan was geknald. Maar nu moet ik eerlijk toegeven dat ik daar ook best wel heel vaak inhaalde als er iemand 60, 70 of zelfs 80 reed. Ik ging er dan niet met 150 langs, maar wel met 90 of 100. MAar sinds dat ongeluk haal ik gewoon nergens meer in waar langs desbetreffende weg *dikke* bomen staan, tis gewoon levensgevaarlijk, zie hier alweer het bewijs!

Eric468
18-01-2007, 04:16
'' als mijn tante een lul had gehad dan waren mijn ooms flikkers'':whistling::crying:

Je zegt hier dus dat allebei je ooms het met een en dezelfde tante van jou deden?

Wat een familie, gatver...

Eric468
18-01-2007, 04:23
jongen, dat was toen nog helemaal niet bekend. sjappie

Kijk eens naar de foto van het wrak... Dat was ook niet na het afrennen om een egel voor te laten en tijdens het optrekken de macht over het stuur verliezen.


Mensen die zo hard rijden nemen een risico. Aangezien de bestuurder een rijbewijs had kan je afleiden dat hij volwassen was en dus oud genoeg is om de verantwoordelijkheid van zijn daden te dragen.

Dat het lullig voor de ouders en naasten is, dat klopt. Maar de bestuurder heeft die afweging gemaakt en vond hard rijden blijkbaar belangrijker.

Alcohol etc zal ik nooit als excuus durven geven. Dan had hij maar niet moeten drinken.

harry
18-01-2007, 04:41
Kijk eens naar de foto van het wrak... Dat was ook niet na het afrennen om een egel voor te laten en tijdens het optrekken de macht over het stuur verliezen.

Mensen die zo hard rijden nemen een risico. Aangezien de bestuurder een rijbewijs had kan je afleiden dat hij volwassen was en dus oud genoeg is om de verantwoordelijkheid van zijn daden te dragen.

Dat het lullig voor de ouders en naasten is, dat klopt. Maar de bestuurder heeft die afweging gemaakt en vond hard rijden blijkbaar belangrijker.

Alcohol etc zal ik nooit als excuus durven geven. Dan had hij maar niet moeten drinken.

Zucht...

De dikke nudist
18-01-2007, 04:44
Geen medelijden met de bestuurder, als je in je eentje hard rijdt
en jezelf in je eentje tegen een boom kwakt maal ik er niet om.
Alleen erg voor de nabestaanden dan.
Maar als ICE zegt stakkerS (meervoud dus) bedoelt hij ook de passagiers.
En de passagiers zijn slachtoffer van het gedrag van de bestuurder.

Dat is denk ik waar de irritaties door ontstaan.
En terecht vind ik.


Dat jullie er weer meteen zo'n heisa van maken, ligt het dan echt weer allemaal aan mij??
Van een mug een olifant maken noemen ze dat spreekwoordelijk gezien.

Moeten we nou medelijden met je hebben? Stakker...

Eric468
18-01-2007, 04:48
Zucht...

Damn, jij bent echt goed in discusseren...

harry
18-01-2007, 04:59
Zal mijn zucht nog maar ff toelichten.
Maak jij nooit eens een domme fout ofzo?Ben jij nou zo verdomd slim om nooit eens de branie uit te hangen op een leeftijd van een jaar of 20, een domme jeugdzonde, stoerdoenerij op die leeftijd, jongens die net geen kinderen meer zijn, waarschijnlijk gaat dat allemaal aan je voorbij, maar er zijn ook mensen die niet foutloos zijn, met dit als zeer triest en trieste afloop.
Er zijn 3 kinderen dood, en dan wordt er gesproken over stakkers, voor mij ben je dan niet goed bij je hoofd, met zoveel leed wat daar speelt.Hele levens van familie's zijn verwoest, voor altijd...
Iceman zegt iets doms in een opwelling, zo ben ik ook welleens dus ik discuseer hier over maar niet verder.

nick
18-01-2007, 05:44
Kijk eens naar de foto van het wrak... Dat was ook niet na het afrennen om een egel voor te laten en tijdens het optrekken de macht over het stuur verliezen.


Mensen die zo hard rijden nemen een risico. Aangezien de bestuurder een rijbewijs had kan je afleiden dat hij volwassen was en dus oud genoeg is om de verantwoordelijkheid van zijn daden te dragen.

Dat het lullig voor de ouders en naasten is, dat klopt. Maar de bestuurder heeft die afweging gemaakt en vond hard rijden blijkbaar belangrijker.

Alcohol etc zal ik nooit als excuus durven geven. Dan had hij maar niet moeten drinken.

In dit geval kan de bestuurder zijn verantwoordelijkheid niet meer dragen.

Ik vindt het ook wel meer dan "lullig" voor de ouders. Denk dat die momenteel door een hel gaan.

En als er alcohol in het spel is geweest (weet niet of dat zo was) dan hadden de andere 3 dat ongetwijfeld geweten en verstandiger moeten zijn.

Maar wij waren er allemaal niet bij en weten niet hoe het precies is gegaan. Dus deze discussie heeft helemaal geen zin.

Eric468
19-01-2007, 01:53
Maar wij waren er allemaal niet bij en weten niet hoe het precies is gegaan. Dus deze discussie heeft helemaal geen zin.

LOL, in dat geval kan het "off-topic" gedeelte van dit forum bij deze gesloten worden aangezien hier vooral discussies zijn over dingen waar we niet in afgestudeerd zijn of allemaal persoonlijk bij zijn geweest...

nick
19-01-2007, 03:19
maar dit ligt toch net even wat anders ;)

nick
20-01-2007, 00:51
Inmiddels is ook het 19 jarig meisje dat zwaar gewond in het ziekenhuis lag, ook overleden aan haar verwondingen.

MissGG
20-01-2007, 01:29
Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden. Bah, wat moet het ontzettend klote voor hen zijn. Vind het echt te erg dat dit gebeurd is.. Nu ook het 19 jarige meisje..pfff dat is voor mij vijf jaar terug.. Raar dat mensen op jonge leeftijd overlijden. Ik ben blij dat ik leef en geniet!! Zo zie je maar weer dat het leven zo voorbij kan zijn.

De dikke nudist
20-01-2007, 02:30
M'n hart stond even stil toen ik het hoorde op de radio........

R.I.P.

De man van 14K
20-01-2007, 02:33
je zou bijna denken dat het beter zou zijn voor het meisje dat ze overleden is; de herinneringen van de klap, het (blijvende) letsel wat je er aan overhoudt, je vriend die dood is evenals je vrienden...

nick
20-01-2007, 03:29
Je zult dat haast denken ja.

Een collega van mij komt uit Wapenveld. En die wist mij te vertellen dat het meisje al aardig snel na het ongeluk al zo goed als klinisch dood was verklaard. En dat ze een arm en been had verloren door het ongeluk.
Lijkt me ook super erg zeg. En met de rest erbij moet je ook maar de kracht hebben en willen om door te gaan lijkt mij.
Erg triest dit allemaal.

dontmindme
20-01-2007, 19:45
Kijk eens naar de foto van het wrak... Dat was ook niet na het afrennen om een egel voor te laten en tijdens het optrekken de macht over het stuur verliezen.



Alcohol etc zal ik nooit als excuus durven geven. Dan had hij maar niet moeten drinken.

je opa en je moeder ook niet, maarja jij bent er nu toch:whistling: