PDA

View Full Version : mop



MB667
09-02-2007, 18:18
Een vrouw,zwanger van een drieling,staat in de bank voor het loket.


Plots stormen 3 gewapende mannen de bank binnen en schieten wild in het rond.



De vrouw wordt door 3 kogels geraakt in de buik. In allerijl brengen ze haar naar het hospitaal waar ze direct geopereerd wordt. Terug bij bewustzijn vraagt ze de dokter hoe het is met haar kindjes.



De dokter zegt dat alles ok is. Ze hebben wel elk een kogel in hun lichaam maar die zullen ze langs natuurlijke weg wel kwijt geraken. En inderdaad, de drieling wordt gezond geboren,2 meisjes en een jongen.



12 jaar later komt de eerste dochter hysterisch bij haar moeder gelopen,zegt dat ze geplast heeft en dat er een kogel in het toilet ligt.Waarop de moeder het ganse verhaal vertelt....



Een paar weken later komt de tweede dochter al even erg over haar toeren bij moeder,waarop ze hetzelfde verhaal vertelt.Ze is in paniek maar haar moeder doet de hele situatie opnieuw uit de doeken en ze is gerustgesteld.



1 jaar nog eens later komt de zoon opgewonden en in paniek bij moeder gelopen waarop moeder zegt : "Ik weet wat er gebeurt is jongen,je ging plassen en er lag een kogel in het toilet".



Waarop de jongen antwoordt : "Nee, mama, veel erger!"



Ik was aan het masturberen en ik heb de hond doodgeschoten

A-team
09-02-2007, 18:47
:D Lachen!

Robert
09-02-2007, 19:59
hahahahahahah

stiffler
09-02-2007, 20:23
:thup:

Paganstars
09-02-2007, 23:06
ROFLOL.... WHAHAHAHAHA

chief108
09-02-2007, 23:49
:rotflmao:

redjuh
09-02-2007, 23:54
komt er een meisje bij de kapper van een jaar of 12
-zo meisje ga maar in de stoel zitten, zegt de kapper
meisje gaat zitten, begint ze zowaar een pruim te eten!
-he meisje pas maar op straks krijg je haar op je pruim!
Ja zegt ze, En grote tieten!

aliendwurf
04-03-2007, 02:05
Een man en zijn maat gaan een dagje golfen op het locale golfcourse. De vriend wil net gaan putten, als ze ineens een onzettende lange begrafenisstoet voorbij zien komen rijden. De man die wilde gaan putten stop meteen, neemt zijn golfpet af, sluit zijn ogen en maakt een buiging. de andere man kijkt hem aan: Wow man, dat is misschien wel het meest onzelfzuchtigste, meelevendste dat ik je ooit heb zien doen weet je dat! Wat aangrijpend vind ik dit! Je hebt echt een oprecht goede kerel. De vriend haalt zijn schouders op en zegt: Ach ja, weetj je, we zijn wel 40 jaar getrouwd geweest.

De man van 14K
04-03-2007, 02:10
Een vrouw staat langs de weg te liften. Een man stopt en laat haar binnen. Na een paar uur gereden te hebben, slaat er ineens een vonk over tussen die twee, en wordt de auto op een rustig plekje geparkeerd. Als de vrouw haar blouse weer dichtknoopt, zegt ze tegen de man: "Ik moet je wat bekennen. Ik ben eigen prostituee, dus deze beurt kost je 25 Euro." De man zegt: "Ik moet je ook wat bekennen. Ik ben eigenlijk taxichauffeur, en dit ritje kost jou 250 Euro!"

De man van 14K
04-03-2007, 02:12
wat is de overeenkomst tussen vrouwen en planten? ze houden er allebei van af een toe flink besproeit te worden..

Justinian
04-03-2007, 02:20
Een man en een vrouw hebben niet echt een bruisend seksleven en besluiten hier wat aan te gaan doen. Bij de locale seksshop wordt hen geadviseerd te experimenteren met condooms met een smaakje. De man en vrouw kopen zo 10 verschillende condooms met verschillende smaakjes. De bedoeling is dat de vrouw de smaak probeert te raden.

Diezelfde avond ligt de man in bed en zijn vrouw kruipt erbij in. De vrouw kruipt onder de deken, neemt hem in de mond en roept ‘hmmm hamkaas’… Verdomme, denkt de man, vergeten de condoom om te doen…

De man van 14K
04-03-2007, 22:50
lekker mop hoor just.. gatverdamme

ff een one linertje dan..
Zegt het en hoertje tegen het andere, "Wat vraag jij aan Sinterklaas ?" antwoord het andere hoertje, "Nou gewoon € 45 hoor"


Een ijsverkoper heeft alle smaken en een man zegt geef mij maar een ijsje met kutsmaak. Hij krijgt het en neemt een lik en zegt gadverdamme dit smaakt naar stront. Zegt de ijsman dan heeft u een te grote lik genomen.

nick
04-03-2007, 23:02
hehehehe :thup: