PDA

View Full Version : PvdA'ers komen met website tegen Wilders



Wheelie
22-03-2007, 03:44
PvdA'ers komen met website tegen Wilders

21 maart 2007, 16:10 (146 reacties) (http://www.home.nl/nieuws/binnenland/artikel/00284266#reacties)

http://blob.home.nl/feed/NL_HOME/NIEUWS/ARTIKEL/00284268.jpghttp://www.home.nl/images/icons/lo/vergroot.gif (http://www.home.nl/nieuws/binnenland/artikel/00284267)
AMSTERDAM (ANP) - Een groep leden van de PvdA (http://app.www.home.nl/zoeken/websites?q=PvdA&lr=lang_nl) in Amsterdam heeft een website opgericht om de ideeën van personen als Tweede Kamerlid Geert Wilders (http://app.www.home.nl/zoeken/websites?q=Wilders&lr=lang_nl) (PVV) tegen te gaan. De internetpagina moet het zaaien van haat tegen bevolkingsgroepen bestrijden.
Dat liet Michael van der Vlis, een van de initiatiefnemers en oud-wethouder in de hoofdstad, woensdag weten. Op www.tegenhaatzaaien.nl (http://www.tegenhaatzaaien.nl) staan onder meer columns en informatie over bijvoorbeeld debatten.
Directe aanleiding om de site te beginnen is de door de Partij voor de Vrijheid aangezwengelde discussie over de dubbele nationaliteit van politici. ,,De actie van Wilders ging helemaal niet over dubbele paspoorten, maar over het haatzaaien tegen islamitische burgers'', aldus Van der Vlis (http://app.www.home.nl/zoeken/websites?q=Van der Vlis&lr=lang_nl).
De personen achter de internetpagina willen binnenkort een comité oprichten dat onverdraagzaamheid moet tegengaan. Op dit moment zoeken de PvdA'ers steun bij andere politieke partijen in de Amsterdamse gemeenteraad. Later willen ze ook partijen in de rest van het land benaderen. Wat de groep gaat doen buiten de website, is nog onbekend.

paspoes
22-03-2007, 03:49
terecht

harry
22-03-2007, 04:05
Grappig...
Er wordt door die pvda ers wel een website gemaakt tegen een politicus waar je het wel of niet mee eens kunt zijn...

Maar over haatzaaiende Imams etc. die ook hele volkstammen opruien wordt niks gezegd... typisch...

O ja er staat : Artikel 1 van de Nederlandse Grondwet:
Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Dus komt er nu ook een website tegen die mensen die vrouwen geen hand mogen geven?
Of is het alleen maar tegen Wilders, en laat de rest maar lekker zijn gang gaan?

Misschien snap ik het weer eens niet...

Denk dat ik stop met werken, en maar eens flink ga ontsporen, kan ik teminste gratis vlinders gaan analiseren in Marokko... of ben ik racist als ik daar iets van vind?

O ja ik ben een Balkie aanhanger, dus geen Wilders.

Guru
22-03-2007, 04:48
PVDA kan beter eens de hand in eigen boezem steken in geval hun al 30 jaar durende half bakken integratie beleid.
Wat moet ik hier over lachen zeg, de PVDA is als een kat in het nou en die maakt rare sprongen.
Bang dat de oppositiepartijen als de PVV en de SP ze overtreffen qua zetels.

rtbrouwer
22-03-2007, 07:07
pffff, het zal weer niet, de linkse rakkers verzinnen weer eens iets........ volgens mij is het hier de PVDA die het over moslims heeft. Wilders heeft het over iedereen in de politiek die met 2 paspoorten loopt. Ik vindt dat ook van de pot gerukt. Als je dit land wilt besturen moet je ook voor dit land kiezen.

Zo zou ik ook wel directeur van Microsoft en IBM willen zijn. Kan je de winst verdelen, is het gezeik om de monopoliepositie weg en strijk je ook nog een dubbele bonus op...... Beetje raar voorbeeld misschien, maar als je een land/bedrijf/whatever wil dienen, moet je er volledig achter staan en niet eventuele verborgen belangen hebben vanwege betrokkenheid bij een ander land/bedrijf/whatever.

PigDog
22-03-2007, 14:20
Zo zou ik ook wel directeur van Microsoft en IBM willen zijn. Kan je de winst verdelen, is het gezeik om de monopoliepositie weg en strijk je ook nog een dubbele bonus op...... Beetje raar voorbeeld misschien, maar als je een land/bedrijf/whatever wil dienen, moet je er volledig achter staan en niet eventuele verborgen belangen hebben vanwege betrokkenheid bij een ander land/bedrijf/whatever.


Beetje heel raar voorbeeld in deze .....???

Toch vind ik het een goed initiatief van de PVDA. Wilders is een volksopruier, die met zijn moties geen enkel ander motief had dan onrust te brengen en haat te zaaien in de samenleving.
Dus moet het gestopt worden, en als de PVDA daar aan werkt, 100 punten. Jammer dat de andere partijen niet mee gaan.
Opzouten met die leernicht en zijn handjevol debiele volgelingen....

Radicale imams hebben een handvol aanbidders, Wilders heeft heel Nederland als klankbord, dat is nogal een verschil.......

MB667
22-03-2007, 16:17
sinds ie in het regering zit heb je hem alleen maar over zogenaamd criminele marokkanen op snoepreis en dubbele nationaliteiten gehoord! Heb je hem al horen lullen over milieu, ouderenzorg of educatie? Hoezo niet racistisch?

Guru
22-03-2007, 20:42
Beetje heel raar voorbeeld in deze .....???

Toch vind ik het een goed initiatief van de PVDA. Wilders is een volksopruier, die met zijn moties geen enkel ander motief had dan onrust te brengen en haat te zaaien in de samenleving.
Dus moet het gestopt worden, en als de PVDA daar aan werkt, 100 punten. Jammer dat de andere partijen niet mee gaan.
Opzouten met die leernicht en zijn handjevol debiele volgelingen....

Radicale imams hebben een handvol aanbidders, Wilders heeft heel Nederland als klankbord, dat is nogal een verschil.......

Er moet niets gestopt worden, wat jij wil is de vrijheid van meningsuiting onderdrukken met je gevaarlijke linkse ideeen.
Jij veroorzaakt haat, jij steunt Volkert van der GRAAF en Mohammed BOUYERI
Wat jij moet doen is uit het leger stappen, daar passen linkse kerk leden helemaal niet in.

Guru
22-03-2007, 20:47
Beetje heel raar voorbeeld in deze .....???

Toch vind ik het een goed initiatief van de PVDA. Wilders is een volksopruier, die met zijn moties geen enkel ander motief had dan onrust te brengen en haat te zaaien in de samenleving.
Dus moet het gestopt worden, en als de PVDA daar aan werkt, 100 punten. Jammer dat de andere partijen niet mee gaan.
Opzouten met die leernicht en zijn handjevol debiele volgelingen....

Radicale imams hebben een handvol aanbidders, Wilders heeft heel Nederland als klankbord, dat is nogal een verschil.......


Ik vind het prima dat je anders denkt.
Maar waar ik wel een probleem mee heb, dat jij niet de vrijheid van meningsuiting steunt en onderkent.
Ik vind het prima dat alle soorten partijen vertegenwoordigd zijn in de 2e Kamer, jij niet.
Doet mij beetje denken aan de communistische gedachtengang uit de Stalin tijd.

MB667
22-03-2007, 20:51
Jij veroorzaakt haat

ik denk dat je pig dog verward met wilders ;)

Dennis
22-03-2007, 21:26
Wel merkwaardig dat het eerste wat een "partij van de vrijheid" doet is het verbieden van een tweede paspoort. Oftwel je hebt de vrijheid om geen twee paspoorten te hebben.

Italian*Berlusconi*
22-03-2007, 21:31
Wel merkwaardig dat het eerste wat een "partij van de vrijheid" doet is het verbieden van een tweede paspoort. Oftwel je hebt de vrijheid om geen twee paspoorten te hebben.

haha... goed opgemerkt! :)

Guru
23-03-2007, 00:06
Een goed rechtssysteem is heel zelfbeperkend. De wetgever bepaalt het kader en daarbinnen laat het de burger vrij. Zonder recht bestaat er bijvoorbeeld geen vrije markt.
Het gaat om dat het kader duidelijk is.
Het is mijn ogen ONEERLIJK dat een chinees of een pakistaan,filipijn,indiase zijn nationaliteit moet opgeven en een marokkaan en een turk niet, door volstrekt achterhaalde wetten in hun eigen land.

Briant
23-03-2007, 00:21
deze website is toch ook een uiting van vrije mening? waarom reageer je hier dan zo fel op guru, moeten we dan een censuur op websites tegen wilders instellen?

chief108
23-03-2007, 00:39
deze website is toch ook een uiting van vrije mening? waarom reageer je hier dan zo fel op guru, moeten we dan een censuur op websites tegen wilders instellen?
:rotflmao:

DK
23-03-2007, 00:49
Artikel 1 van de Nederlandse Grondwet:
Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Wilders is gekozen in een democratie dmv stemmen. Als er blijkbaar veel stemgerechtigden achter zijn standpunten staan zal hij dus zijn standpunten duidelijk moeten kunnen blijven maken en ook enkele van zijn standpunten kunnen uitvoeren.

Vind het zeer storend dat mensen die door de burgers is gekozen om hun te vertegenwoordigen in de regering elke keer zo de grond wordt ingeboord. Dit wil niet zeggen dat ik achter zijn standpunten sta. Zelf ben ik een principieel niet stemmer.

redjuh
23-03-2007, 01:09
Beetje heel raar voorbeeld in deze .....???

Toch vind ik het een goed initiatief van de PVDA. Wilders is een volksopruier, die met zijn moties geen enkel ander motief had dan onrust te brengen en haat te zaaien in de samenleving.
Dus moet het gestopt worden, en als de PVDA daar aan werkt, 100 punten. Jammer dat de andere partijen niet mee gaan.
Opzouten met die leernicht en zijn handjevol debiele volgelingen....

Radicale imams hebben een handvol aanbidders, Wilders heeft heel Nederland als klankbord, dat is nogal een verschil.......

als er bijna een miljoen mensen in een land op stemmen, kun je het niet afdoen zoals jij dat nu doet.

Guru
23-03-2007, 02:24
deze website is toch ook een uiting van vrije mening? waarom reageer je hier dan zo fel op guru, moeten we dan een censuur op websites tegen wilders instellen?

Ik ben bang voor dezelfde situatie als toen Fortuyn opkwam.

Guru
23-03-2007, 02:29
als er bijna een miljoen mensen in een land op stemmen, kun je het niet afdoen zoals jij dat nu doet.

Dat is kenmerkend voor meneer Pigdog, die de PVV en het fortuynisme schromelijk onderschat.
Ik ben bang dat hij ook zijn vrienden en kennissen de grond in zal boren als die PVV stemmen...?
Ik vind dit wel een interessante vraag voor meneer Pigdog.
Hoe radicaal links is deze meneer of niet?

Mijn beste vriend heeft SP gestemd, daar veroordeel ik hem niet op, wij discuseren daar als normale mensen over en wij respecteren elkaars standpunten om op een bepaalde partij te stemmen.

PigDog
23-03-2007, 05:04
Guru, jij bent net zo eng als je afgod, Wilders.....

Nu serieus: Redjuh:
Het feit dat ongeveer 420.000 mensen op hem gestemd hebben wil nog niet zeggen dat hij zijn beloftes waarmaakt. Het enige wat ik constateer is dat hij de zendtijd van de tweede kamer gebruikt om de bevolking op te ruien met discriminerende ideeën, terwijl hij niks doet om punten uit zijn partijprogramma proberen te verwezenlijken. Hij bedrijft dus geen politiek maar propaganda. En is er op uit om andere mensen onnodig te kwetsen. Zulke clowns hebben we al eerder gehad (Janmaat) en daar stemde ook mensen op. Dat zegt veel over de Nederlanders maar weinig over de inhoud van de politiek.......
Ik vind het dan ook jammer dat Peter R de Vries het niet gehaald heeft. (Die had net zoveel zetels gehaald als Wilders, maar wilde het niet voor zo weinig doen) Of Xaviera Hollander. Wil je nu een circus of mensen die het land besturen?

PigDog
23-03-2007, 05:12
Dat is kenmerkend voor meneer Pigdog, die de PVV en het fortuynisme schromelijk onderschat.
Ik ben bang dat hij ook zijn vrienden en kennissen de grond in zal boren als die PVV stemmen...?
Ik vind dit wel een interessante vraag voor meneer Pigdog.
Hoe radicaal links is deze meneer of niet?

Mijn beste vriend heeft SP gestemd, daar veroordeel ik hem niet op, wij discuseren daar als normale mensen over en wij respecteren elkaars standpunten om op een bepaalde partij te stemmen.


Jij bent mijn enige vriend die PVV stemt, Guru. O ja, en de cavia van de buren, maar die had geen geldige stemkaart. Hij heeft zo'n hekel aan konijnen.

Ik ben nieteens links, laat staan een radicaal (hahahaha, sukkel) Maar in jouw kleine hersentjes is het waarschijnlijk of links radicaal of rechts radicaal, en jij hebt voor het laatste gekozen. Er zijn ook andere partijen. D66 bijvoorbeeld, een redelijk alternatief. Of de bond voor dieren. Of -net zoals bij jullie vroeger- de VVD. Daar waar Wilders groot is geworden en nu weer klein word. Want als je nu nog 3 jaar alleen maar over de islam aan het huilen ben, worden mensen moe van je, en kan je opzouten.........
Zo werkt het in een vrij land.....

Guru
23-03-2007, 05:35
Je bent zeker radicaal en je hebt vast wel een kennis of vriend die PVV of Fortuyn gestemd heeft (of heb je geen vrienden?)
Niemand vraagt aan iedereen wat hij/zij stemt, ook omdat het redelijk prive kan zijn.
Je kan je weleens goed vergissen, ouwe mijnenveger.

Guru
23-03-2007, 05:40
"En in wat Wilders in maart 2007 aan de orde stelde ging het natuurlijk niet over paspoorten of conflicterende belangen, het ging over het zaaien van haat tegen onze islamitische medeburgers. "

Zuiver links-fascisme van de ergste soort deze website. Je verdraait iemands woorden, geeft er een andere betekenis aan, maakt een bepaalde bevolkingsgroep wijs dat het tegen hen is gericht en daarmee is een conflict geboren. Lang leven het sociaal-fascisme. Op weg naar een volgend bloedbad.

De PvdA is de As van het Kwaad. De PvdA heeft eerder het klimaat geschapen waarin Fortuyn kon worden geliquideerd en Theo van Gogh ritueel werd afgeslacht. Nu richt de PvdA de islamitische pijlen op Wilders. Hoe lang nog tot de eerste Mekka-schouderraket wordt afgevuurd?

'Als je flirt met de PvdA, dan gebeurt er in Nederland straks hetzelfde als in Iran. Daar zijn ze wakker geworden met Khomeini, straks worden wij wakker in de Islamitische Volksrepubliek der Nederlanden.'

PigDog
23-03-2007, 05:42
Je bent zeker radicaal en je hebt vast wel een kennis of vriend die PVV of Fortuyn gestemd heeft .


Als jij dacht dat je telepatisch was, moet ik je teleurstellen.......


Ouwe bolletjesslikkerstoilettenschoonmaker van me......

PigDog
23-03-2007, 05:46
En je kan beter maar weer gaan knippen en plakken van anderen die over politiek schrijven, want zelf bak je er niet veel van.

Ik zal je er een geven, van het wilders forum, ene Jaco:

"Ik staat voor een land dat meer personen heeft van ze eigen volk dan van het anderen.Ik staat voor een land dat trots is op zijn eigen volk.Ik staat voor dat mensen in de groten stad naar buiten kijken en denken dat ze in nederland zijn in plaats van in het buitenland.Ik staat voor dat er geen voedsel banken zijn oude mensen die het land hebben opgebouwd en nu een rot trap naar krijgen om dat er teveel van jullie soort zitten en op gehoest moet worden over die mensen de rug.Ik staat er voor dat eerst mijn eigen mensen een baan krijgen dan buitenlanders.Ik en ik hoop dat de pvda en de cda zo op de smoel gaan in de vier jaar die nu gaan komen de mensen wilden een rechts kabinet en wat krijg je dit.Ik roep een ieder op laat je over vier jaar weer bedonderde kies wilders dat heeft ik ook gedaan. "


Het zou je broer kunnen zijn, Guru....

Guru
23-03-2007, 05:46
Er zijn ook andere partijen. D66 bijvoorbeeld, een redelijk alternatief. Of de bond voor dieren.

Ow dus jij bent die 25% van de achterban van D'66? haha

Partij Voor de Dieren heet die club, geen bond..
Ow ja, is het niet zo dat een vriend van Folkert van der Graaf, medewerker is bij de Partij Voor de Dieren?
Genaamd Sjoerd van der Wouw.

PigDog
23-03-2007, 05:50
Nog één van Jaco:

"Mensen worden hier ge hersens gespoeld iedereen heeft het over respect wat is dat ik ga dit proberen uit te leggen wat ik hier onder verstaat.Mensen iets niet op dringen wat ze niet willen mensen belachelijk maken over af komst wat iemand geleerd heeft de spot met ze geloof steken.


Het begin al met mensen die hier geboren zijn uit het buitenland en dan Nederlander noemen welk rand de biel heeft dit er ooit in gebracht.Heb je wel eens over genen gehoord dit bepaal win je ben een Surinaamse ze lippen worden er echt niet minder door.Of de spleet ogen van een chinees ronder.


Buitenlanders mogen van mijn ook best trouw blijven aan de moeder land zou ik ook hebben verder moeten de grenzen weer dicht geen een buitenlander meer binnen laten of het moet echt heel erg zijn.Geen buitenlanders in een Nederlands elftal of zong festival.En in het Nederlanders je moer's taal geen belangrijke plekken voor buitenlanders denk aan regering.politie.douane enz en in moskee in een grote stad

Met deze punten krijg je de liefde voor je vaderland weer terug mensen woerden weer normaal kort om de wereld genees weer wand ik ben echt niet meer trots op mijn land waar nu een stemming hang van mee doen is belangrijker dan winnen.

Ik ben geen rasist ik zou voor mijn de zelfde regels willen als ik in jullie land woonden."

Of is dit je slimme broer?

PigDog
23-03-2007, 05:54
Ow dus jij bent die 25% van de achterban van D'66? haha



Als het zo zou zijn, zou jij dan daarom moeten lachen?

Ik dacht dat jij zo voor vrijheid van meningsuiting was? Atikel 1 van de grondwet, en zo......
En dan lach je mensen uit die op een andere partij stemmen?


En ik dacht dat je mijn vriend was.
Nu heb ik helemaal geen kennis die PVV stemt!

Guru
24-03-2007, 20:59
Tuurlijk ben je nog een vriend van me!
Wanneer gaan we weer een biertje drinken man?

redjuh
24-03-2007, 21:01
laten we dat dan in heerhugowaard doen! mooi avondje naar de swan. topkroeg, bier 1,50 goeie muziek...

Guru
24-03-2007, 21:53
Lijkt me cool!
Kunnen we lachen hoe we de rest van de forumleden zo lang in de luren hebben gelegd met ons gebekvecht over en weer!
Jochem kom je ook? ouwe gab van me?

PigDog
24-03-2007, 21:54
Helaas drink ik geen bier.......
Maar voor goeie muziek ben ik altijd in....

Italian*Berlusconi*
24-03-2007, 21:57
hhw... da's vlakbij. :)

redjuh
24-03-2007, 22:26
nou kom langs vanaaf. voetbal en daarna onze dj Jan van veen

PigDog
27-03-2007, 05:44
Helaas, stond onze vechters te verzorgen op een gala in Roosendaal. Allebei wel gewonnen, trouwens..

Makijs
27-03-2007, 16:10
"De PvdA is de As van het Kwaad. De PvdA heeft eerder het klimaat geschapen waarin Fortuyn kon worden geliquideerd en Theo van Gogh ritueel werd afgeslacht. .......'Als je flirt met de PvdA, dan gebeurt er in Nederland straks hetzelfde als in Iran. Daar zijn ze wakker geworden met Khomeini, straks worden wij wakker in de Islamitische Volksrepubliek der Nederlanden.'

Scherpe analyse, jammer genoeg vergeet je erbij te zeggen dat de PvdA ook achter de watersnood van 1953 zat, constant zorgt voor teveel slecht weer in ons mooie Nederland, volgend jaar de hoofddoek verplicht gaat stellen voor alle vrouwen in dienst van onze overheid en in 1974 het zwembadschandaal van Hiltrup bewust in scene heeft gezet.

De man van 14K
27-03-2007, 16:30
laten we dat dan in heerhugowaard doen! mooi avondje naar de swan. topkroeg, bier 1,50 goeie muziek...


lol Redjuh probeert iedereen naar de Swan te lokken