PDA

View Full Version : Broers verkrachten meisje (WALGELIJK)



ijsbier
23-03-2007, 08:01
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2007/03_maart/22/buitenland/0322_2120_verkrachtingszaak_Belgie.xml


Belgische broers verkrachten meisje
In België is ophef ontstaan over een verkrachtingszaak met racistische motieven.


Islamitisch
Drie minderjarige broers uit Middelkerke hebben een jaar lang een 13-jarig meisje herhaaldelijk verkracht. De jongens, die van Marokkaanse komaf zijn, hebben tegen de politie gezegd dat ze haar met rust zouden hebben gelaten als ze ook islamitisch was geweest.

Moeder
De politie greep in na een klacht van de moeder van het meisje. De oudste broer, 17, zit in een jeugdgevangenis. De andere twee van 15 en 16 jaar zitten in een jeugdinstelling.

----------------------------------------------------------------------------

tering wat zou ik graag een van die ratten graag persoonlijk doodschoppen.


echt verschrikkelijk gewoon

Fr3ddy
23-03-2007, 17:15
Had dat meisje maar moslim moeten zijn

Italian*Berlusconi*
23-03-2007, 17:34
Super slechte zaak dit!!! die jongens moeten af geschoten worden!!
Alleen gaat dit nu weer discussies opleveren, PVV aanhang gaat er dan weer vanuit dat elke marrokaan / moslim dit zou doen zo en dat argument nu waarschijnlijk gaan gebruiken zo lang het hun uit komt en weer olie op het vuur gaan gooien. Die jongens mogen wat mij betreft pijnlijk afgemaakt worden, iig niet terug de maatschappij in.

De man van 14K
23-03-2007, 18:09
Nee nee, die jongens moeten begeleid en doodgeknuffeld worden.. Misschien wordt het dan nog wat.

stiffler
23-03-2007, 18:10
Super slechte zaak dit!!! die jongens moeten af geschoten worden!!
Alleen gaat dit nu weer discussies opleveren, PVV aanhang gaat er dan weer vanuit dat elke marrokaan / moslim dit zou doen zo en dat argument nu waarschijnlijk gaan gebruiken zo lang het hun uit komt en weer olie op het vuur gaan gooien. Die jongens mogen wat mij betreft pijnlijk afgemaakt worden, iig niet terug de maatschappij in.


X2 :twak:

ICON
23-03-2007, 18:11
maakt niet uit welk geloof of afkomst. dit zijn zieke mensen die niks meer te zoeken hebben in de maatschappij. ik zeg meteen ophangen en verder geen geld aan besteden

ICON
23-03-2007, 18:13
en als dat niet lukt kunnen ze misschien vlinders gaan bestuderen

nick
23-03-2007, 18:31
Ja dat hoorde ik vorige week ook.
Dat nederland een groep marokaanse probleem jongeren op reis heeft gestuurd naar Marokko op zeldzame vlinders te gaan bestuderen. en om te zwemmen met dolfijnen. BELACHELIJK :twak:

paspoes
23-03-2007, 18:41
Super slechte zaak dit!!! die jongens moeten af geschoten worden!!
Alleen gaat dit nu weer discussies opleveren, PVV aanhang gaat er dan weer vanuit dat elke marrokaan / moslim dit zou doen zo en dat argument nu waarschijnlijk gaan gebruiken zo lang het hun uit komt en weer olie op het vuur gaan gooien. Die jongens mogen wat mij betreft pijnlijk afgemaakt worden, iig niet terug de maatschappij in.

x4:twak:

Johan H
23-03-2007, 18:43
een 13 jarig meisje.....te erg voor woorden

Silat
23-03-2007, 18:51
ja das net iets te jong

MB667
23-03-2007, 18:53
.
Dat nederland een groep marokaanse probleem jongeren op reis heeft gestuurd naar Marokko op zeldzame vlinders te gaan bestuderen. en om te zwemmen met dolfijnen.


het waren geen probleem jongeren en het was geen snoepreisje, het waren studerende marokanen die naar de armste buitenwijken gingen van marokko, wat heeft dat met zoiets walgelijks als dit te maken?

De man van 14K
23-03-2007, 19:20
kan iemand ze niet gewoon dood maken, hebben we een goed voorbeeld voor de rest die zoiets wil proberen, allochtoon of autochtoon.

harry
23-03-2007, 19:52
het waren geen probleem jongeren en het was geen snoepreisje, het waren studerende marokanen die naar de armste buitenwijken gingen van marokko, wat heeft dat met zoiets walgelijks als dit te maken?

Sow zow ze hebben zelfs een cursus moeten volgen daar, hoe durven ze die crimineeltjes zo hard aan te pakken zeg...
En wat is licht vergrijp in deze?



Posted - 15 Mar 2007 : 08:42:01
--------------------------------------------------------------------------------

Gesubsidieerde reis bedoeld ter lering

Hangjongeren op vlinderjacht in Marokko

door Fred Pruim



ROTTERDAM/NADOR, donderdag
Zestien Marokkaanse hangjongeren uit twee wijken in Rotterdam zijn naar Marokko afgereisd om op zoek te gaan naar vlinders. De reis, die twee weken duurt en grotendeels is gesubsidieerd, moet de jongeren meer over de natuur en het milieu bijbrengen.
De organisatie van de vlindertrip is in handen van het Rotterdams Milieucentrum (RMC). De kosten, zo’n 30.000 euro, worden betaald door het ministerie van Ontwikkelingssamenwerking, de gemeente Rotterdam en voor een klein deel door de jongeren zelf.
Als de hangjongeren, die afkomstig zijn uit de Afrikaanderwijk en Bloemhof, naar Nederland terugkeren, moeten zij onder andere op hun school en op bijeenkomsten zoals op het culturele festival Dunya vertellen over hun ervaringen tijdens de Marokkaanse ’vlinderjacht’. Ook wordt er een rap en een videofilm gemaakt, die dan zal worden vertoond. De kosten van dit thuisproject bedragen nog eens ruim 20.000 euro.

De jongeren zijn volgens directeur Emile Rinsum van het RMC vrijwel allemaal voor lichte vergrijpen ooit in aanraking geweest met politie en justitie, maar niet voor ernstige zaken. „Zij zijn uiteindelijk geselecteerd door onze medewerkers, van wie er één ook van Marokkaanse komaf is. Maar die selectie vond vooral plaats op basis van interesse voor het natuurproject.”
In totaal waren 64 jongeren geïnteresseerd, van wie er uiteindelijk zestien naar Marokko mochten. „Sommigen dachten dat ze mooi twee weekjes op vakantie konden, maar daar zijn ze flink van teruggekomen”, zegt RMCdirecteur Van Rinsum. „In de weken ervoor hebben ze in hun eigen tijd verschillende cursussen moeten volgen, onder andere over vlinders.” De hangjongeren zijn in Marokko vooral op jacht naar de Atalantavlinder, een soort die ieder jaar trekt tussen Marokko en Nederland

Jochem
23-03-2007, 20:07
Sow zow ze hebben zelfs een cursus moeten volgen daar, hoe durven ze die crimineeltjes zo hard aan te pakken zeg...
En wat is licht vergrijp in deze?



Posted - 15 Mar 2007 : 08:42:01
--------------------------------------------------------------------------------

Gesubsidieerde reis bedoeld ter lering

Hangjongeren op vlinderjacht in Marokko

door Fred Pruim



ROTTERDAM/NADOR, donderdag
Zestien Marokkaanse hangjongeren uit twee wijken in Rotterdam zijn naar Marokko afgereisd om op zoek te gaan naar vlinders. De reis, die twee weken duurt en grotendeels is gesubsidieerd, moet de jongeren meer over de natuur en het milieu bijbrengen.
De organisatie van de vlindertrip is in handen van het Rotterdams Milieucentrum (RMC). De kosten, zo’n 30.000 euro, worden betaald door het ministerie van Ontwikkelingssamenwerking, de gemeente Rotterdam en voor een klein deel door de jongeren zelf.
Als de hangjongeren, die afkomstig zijn uit de Afrikaanderwijk en Bloemhof, naar Nederland terugkeren, moeten zij onder andere op hun school en op bijeenkomsten zoals op het culturele festival Dunya vertellen over hun ervaringen tijdens de Marokkaanse ’vlinderjacht’. Ook wordt er een rap en een videofilm gemaakt, die dan zal worden vertoond. De kosten van dit thuisproject bedragen nog eens ruim 20.000 euro.

De jongeren zijn volgens directeur Emile Rinsum van het RMC vrijwel allemaal voor lichte vergrijpen ooit in aanraking geweest met politie en justitie, maar niet voor ernstige zaken. „Zij zijn uiteindelijk geselecteerd door onze medewerkers, van wie er één ook van Marokkaanse komaf is. Maar die selectie vond vooral plaats op basis van interesse voor het natuurproject.”
In totaal waren 64 jongeren geïnteresseerd, van wie er uiteindelijk zestien naar Marokko mochten. „Sommigen dachten dat ze mooi twee weekjes op vakantie konden, maar daar zijn ze flink van teruggekomen”, zegt RMCdirecteur Van Rinsum. „In de weken ervoor hebben ze in hun eigen tijd verschillende cursussen moeten volgen, onder andere over vlinders.” De hangjongeren zijn in Marokko vooral op jacht naar de Atalantavlinder, een soort die ieder jaar trekt tussen Marokko en Nederland

Vind er niks mis mee. Beter dat ze nu wat geld kosten en goed begeleid worden dan dat niemand naar ze omkijkt en ze afglijden naar zware criminaliteit. Ik bedoel "lichte vergrijpen" zijn dingen als een fiets jatten en een keer een verkeersbord slopen. Big deal. Als het bij 2 van die 16 gasten werkt heb je je geld al terugverdient wat mij betreft.

ijsbier
23-03-2007, 20:20
de vraag is of dit soort dingen überhaupt werken, en als het al een beetje werkt wil je dan iedere kutmarokkaan naar marokko sturen om vlinders te vangen? er hadden zoveel andere dingen met het geld gedaan kunnen worden, bijvoorbeeld het aan arme mensen in afrika, of zelfs in nederland te geven. Ik snap echt totaal niet waar ze het aan verdienen, ik vind het echt hypocriet als je als pvda zit te klagen over armoede en voedselbanken je vervolgens op zo een belachelijke manier je geld uitgeeft.

maargoed we hadden het niet over vlinders vangen.

nick
23-03-2007, 20:20
het waren geen probleem jongeren en het was geen snoepreisje, het waren studerende marokanen die naar de armste buitenwijken gingen van marokko, wat heeft dat met zoiets walgelijks als dit te maken?

Ik zeg niet dat het hier iets te maken mee heeft. Ik reageerde op het vlinder gebeuren. En hierboven heb je het artikel ook kunnen lezen. Dus heb je ook gelezen dat ze WEL in aanraking zijn geweest met de politie ;)

MB667
23-03-2007, 20:29
daar heb je gelijk, de waarheid ligt vaak in het midden zeggen ze, zal ook wel een beetje met dit geval dan zijn.... want het zijn geen holleeders

De man van 14K
23-03-2007, 20:33
wat is er mis met Holleeder.. ?

MB667
23-03-2007, 20:44
die houdt niet van heineken bier;)

harry
23-03-2007, 20:49
Vind er niks mis mee. Beter dat ze nu wat geld kosten en goed begeleid worden dan dat niemand naar ze omkijkt en ze afglijden naar zware criminaliteit. Ik bedoel "lichte vergrijpen" zijn dingen als een fiets jatten en een keer een verkeersbord slopen. Big deal. Als het bij 2 van die 16 gasten werkt heb je je geld al terugverdient wat mij betreft.



Wat denk je van een end hout, en een drilcursus van een jaartje of wat.
Nee alles moet met de mantel der liefde bedekt worden, maar ik zal het weer wel niet snappen :mad:
Dienstplicht invoeren etc.

FOCUS
23-03-2007, 21:08
Sow zow ze hebben zelfs een cursus moeten volgen daar, hoe durven ze die crimineeltjes zo hard aan te pakken zeg...
En wat is licht vergrijp in deze?



Posted - 15 Mar 2007 : 08:42:01
--------------------------------------------------------------------------------

Gesubsidieerde reis bedoeld ter lering

Hangjongeren op vlinderjacht in Marokko

door Fred Pruim



ROTTERDAM/NADOR, donderdag
Zestien Marokkaanse hangjongeren uit twee wijken in Rotterdam zijn naar Marokko afgereisd om op zoek te gaan naar vlinders. De reis, die twee weken duurt en grotendeels is gesubsidieerd, moet de jongeren meer over de natuur en het milieu bijbrengen.
De organisatie van de vlindertrip is in handen van het Rotterdams Milieucentrum (RMC). De kosten, zo’n 30.000 euro, worden betaald door het ministerie van Ontwikkelingssamenwerking, de gemeente Rotterdam en voor een klein deel door de jongeren zelf.
Als de hangjongeren, die afkomstig zijn uit de Afrikaanderwijk en Bloemhof, naar Nederland terugkeren, moeten zij onder andere op hun school en op bijeenkomsten zoals op het culturele festival Dunya vertellen over hun ervaringen tijdens de Marokkaanse ’vlinderjacht’. Ook wordt er een rap en een videofilm gemaakt, die dan zal worden vertoond. De kosten van dit thuisproject bedragen nog eens ruim 20.000 euro.

De jongeren zijn volgens directeur Emile Rinsum van het RMC vrijwel allemaal voor lichte vergrijpen ooit in aanraking geweest met politie en justitie, maar niet voor ernstige zaken. „Zij zijn uiteindelijk geselecteerd door onze medewerkers, van wie er één ook van Marokkaanse komaf is. Maar die selectie vond vooral plaats op basis van interesse voor het natuurproject.”
In totaal waren 64 jongeren geïnteresseerd, van wie er uiteindelijk zestien naar Marokko mochten. „Sommigen dachten dat ze mooi twee weekjes op vakantie konden, maar daar zijn ze flink van teruggekomen”, zegt RMCdirecteur Van Rinsum. „In de weken ervoor hebben ze in hun eigen tijd verschillende cursussen moeten volgen, onder andere over vlinders.” De hangjongeren zijn in Marokko vooral op jacht naar de Atalantavlinder, een soort die ieder jaar trekt tussen Marokko en Nederland


:offtopic: :offtopic: :offtopic:

De man van 14K
23-03-2007, 21:28
die houdt niet van heineken bier;)

valt toch wel mee..?

http://static.flickr.com/40/110226137_b6ef7a3574.jpg?v=0

PigDog
23-03-2007, 22:44
Effe weer ontopic:
Iedere verkrachting is walgelijk, ik snap daarom de RTL correspondent niet. Wat hebben de motieven er nu mee te maken? Dat kind is verkracht en de daders gepakt.
Dus als ze het hadden gedaan omdat ze gewoon geil waren was het minder erg?
Ik denk dat de journalist een PVV'er is.....

aliendwurf
23-03-2007, 23:06
Guru waar ben je nou?

uniekmeisje
23-03-2007, 23:36
word t keer moe van al die verhalen over afkomst en relegie.

verkrachten op zich is al een zonde. punt.

Judas
24-03-2007, 00:09
word t keer moe van al die verhalen over afkomst en relegie.

verkrachten op zich is al een zonde. punt.

Nou, dat van de religie halen die broers er toch echt zelf bij door te zeggen dat het niet zou gebeuren bij een islamitisch meisje...
Natuurlijk erg dom om zoiets te zeggen, ivm iedere boerelul die nu denkt dat alle marokkanen zo denken

aliendwurf
24-03-2007, 00:20
Komt Guru van het platteland dan?

Italian*Berlusconi*
24-03-2007, 00:33
Nou, dat van de religie halen die broers er toch echt zelf bij door te zeggen dat het niet zou gebeuren bij een islamitisch meisje...
Natuurlijk erg dom om zoiets te zeggen, ivm iedere boerelul die nu denkt dat alle marokkanen zo denken

niet om het goed te praten maar is vast uit zn verband gerukt door de pers, juist in deze 'periode' hier in NL. Wat maakt het nou uit wat de redenen zijn???? die jongens sporen niet, mogen wat mij betreft een pijnlijke dood sterven, ongeacht de reden van hun daad. Het is gewoon klote want dit word weer gebruikt door die simpele pvv stemmers en aanhang voor hun 'strijd voor de vrijheid' (die ze willen winnen door de vrijheid juist te beperken...)

PigDog
24-03-2007, 04:24
niet om het goed te praten maar is vast uit zn verband gerukt door de pers, juist in deze 'periode' hier in NL. Wat maakt het nou uit wat de redenen zijn???? die jongens sporen niet, mogen wat mij betreft een pijnlijke dood sterven, ongeacht de reden van hun daad. Het is gewoon klote want dit word weer gebruikt door die simpele pvv stemmers en aanhang voor hun 'strijd voor de vrijheid' (die ze willen winnen door de vrijheid juist te beperken...)


Dit lijkt verdacht veel op mijn post een aantal berichten terug... :)

De dikke nudist
24-03-2007, 05:19
Waarom neemt men dit zo serieus?

Als ze als motief het vliegende spaghettiemonster hadden gegeven had iedereen gezegd "wat een debielen".
En nu worden ze ineens serieus genomen?

Wie dit ziet als meer dan twee debielen die een shotgunshell to the groin verdienen moet zich effe achter de oren krabben.

ijsbier
24-03-2007, 07:41
Men neemt dit serieus omdat het a. een verkrachting is b. het meisje meerdere malen is verkracht in een jaar c. het motief gezien de huidige toestand in de europese maatschappijen buitengewoon ernstig is, het is naar mijn idee ook echt een aanval op de rest van de maatschappij.

Als iemand een racistische moord pleegt maakt dat de zaak toch ook ernstiger?
tenminste daar was iedereen het wel over eens toen vorig jaar die skinhead opeens op buitenlanders begon te schieten zonder reden.

De dikke nudist
24-03-2007, 08:25
Men neemt dit serieus omdat het a. een verkrachting is b. het meisje meerdere malen is verkracht in een jaar c. het motief gezien de huidige toestand in de europese maatschappijen buitengewoon ernstig is, het is naar mijn idee ook echt een aanval op de rest van de maatschappij.

Als iemand een racistische moord pleegt maakt dat de zaak toch ook ernstiger?
tenminste daar was iedereen het wel over eens toen vorig jaar die skinhead opeens op buitenlanders begon te schieten zonder reden.
Pfff, moet ik weer gelijk gaan krijgen?

Men neemt dit serieus omdat het a. een verkrachting is b. het meisje meerdere malen is verkracht in een jaar
Ja, dat is erg.
Daar heb ik het ook niet over.
Ik heb het over dit soort dingen:
het motief gezien de huidige toestand in de europese maatschappijen buitengewoon ernstig is, het is naar mijn idee ook echt een aanval op de rest van de maatschappij.

Ik zeg het niet graag, maar je spaced em dood ("je zwanst", voor de niet randstedelingen onder ons).
Een "aanval" op de maatschapij? Ik lach m'n billen uit m'n string.

Gewoon twee debielen die een shotgunshell to the groin verdienen.

Ockhams scheermes is een filosofisch principe waarbij in het geval van meerdere mogelijkheden de simpelste dient te worden gekozen.
En het werkt best goed.

Voorbeeld: mensen zijn geschapen door een onzichtbaar vliegend spaghettiemonster of door evolutie.

In dit geval is evolutie het juiste antwoord omdat het minder vragen oproept dan het onzichtbare vliegende spaghettiemonster.

Zo ook in ons geval, dit is zelfs simpeler.

Of een aanval op de maatschappij waarbij ik betwijfel of je de door jouw kennelijk gekoesterde maatschappij zelfs maar kan definieren.

Of twee debielen.

Hmmm...


Als iemand een racistische moord pleegt maakt dat de zaak toch ook ernstiger?
Nee.

harry
24-03-2007, 08:37
Pfff, moet ik weer gelijk gaan krijgen?

Ja, dat is erg.
Daar heb ik het ook niet over.
Ik heb het over dit soort dingen:
Ik zeg het niet graag, maar je spaced em dood ("je zwanst", voor de niet randstedelingen onder ons).
Een "aanval" op de maatschapij? Ik lach m'n billen uit m'n string.

Gewoon twee debielen die een shotgunshell to the groin verdienen.

Ockhams scheermes is een filosofisch principe waarbij in het geval van meerdere mogelijkheden de simpelste dient te worden gekozen.
En het werkt best goed.

Voorbeeld: mensen zijn geschapen door een onzichtbaar vliegend spaghettiemonster of door evolutie.

In dit geval is evolutie het juiste antwoord omdat het minder vragen oproept dan het onzichtbare vliegende spaghettiemonster.

Zo ook in ons geval, dit is zelfs simpeler.

Of een aanval op de maatschappij waarbij ik betwijfel of je de door jouw kennelijk gekoesterde maatschappij zelfs maar kan definieren.

Of twee debielen.

Hmmm...


Nee.


Ik lul een hoop met onzin, maar jij bent er ook goed in zie ik wel :thup:

ijsbier
24-03-2007, 08:42
Of een aanval op de maatschappij waarbij ik betwijfel of je de door jouw kennelijk gekoesterde maatschappij zelfs maar kan definieren.


Ik wel maar dat jij dat niet kunt verbaast me eigenlijk niks.

De dikke nudist
24-03-2007, 08:47
Leg maar uit dan.

ijsbier
24-03-2007, 08:57
de door mij gekoesterde maatschappij:

een maatschappij waarin iedereen met elkaar in vrede leeft, ongeacht geaardheid, geslacht, afkomst en religie. en belangrijker nog: een maatschappij waar het gros van de mensen dat standpunt deelt, dat maakt de maatschappij immers tot maatschappij.

naast dat deze jongens het meisje überhaupt beestachtig hebben behandeld, hebben ze ook nog een statement gemaakt door te zeggen dat ze het niet gedaan zouden hebben als het een moslim was. je kunt er van zeggen wat je wilt, maar een goede ontwikkeling is het niet, zeker gezien de huidige ontwikkelingen die ik hopelijk niet hoef te onderschrijven.

Nu doen zij dit, over een week of wat slaan een groep skinheads een paar buitenlanders dood. geweldspiraal heet dat.

uniekmeisje
24-03-2007, 09:34
volgens mij worden er nogal wat dingen uit t verband gerukt hier.

ijsbeer: Jou definitie van de maatschappij is prima, het is immers jou definitie, maar iemands daad zien als een aanval op 'onze' maatschappij vind ik toch wel wat overtrokken

en harry: Hoe kun je uberhaupt nadenken over het feit dat mensen geschapen zijn door een onzichtbaar vliegend spaghettiemonster. effe serieus..hoe komt het in je op. fictie of niet...hoe kom je erbij whahahah vermakelijk is het wel.
en om dan vervolgens te komen verkondigen dat het antwoord evolutie is omdat dat minder vragen oproept ..valt me weer tegen van je.
Juist omdat je met je spaghettiemonster bewezen hebt heel innovatief te kunnen zijn.

bothem line.
niemand weet wat er in deze jongens omgaat of wat hun beweegredenen zijn. omdat niemand van ons ze heeft gesproken of heeft gekend.
Laten we dus ook niet voor andere mensen gaan denken.
is gewoon te gek voor woorden dat ze dit hebben gedaan. en wat de media er verder bij verkondigd is voor mij echt niet relevant.
het enige vaststaande feit is nl dat dit meisje verkracht is.

Chico
24-03-2007, 10:03
ben het wel eens met de "shotgunshell to the groin" principe..

De man van 14K
24-03-2007, 22:20
moest aan Marsellus Wallus denken uit pulp fiction:

What now? Well let me tell you what now.
I'm gonna call a couple pipehittin' niggers, who'll go to work on homes here with a pair of pliers and a blow torch.
(to Zed) Hear me talkin' hillbilly boy?! I ain't through with you by a damn sight. I'm gonna git Medieval on your ass.

FOCUS
25-03-2007, 00:02
dit zijn gewoon een stelletje psychopaten, en die hebben echt geen reden nodig om te doen wat ze doen.
Ze roepen maar wat, om het even als ze roepen dat de hond van de buurman hen opdracht gaf om dat meisje te verkrachten.

Deze mensen moet je niet serieus nemen

redjuh
25-03-2007, 00:04
wel ubergay trouwens

Sjaak
25-03-2007, 01:21
Nekschot, opgeruimt staat netjes

Fr3ddy
25-03-2007, 01:26
Willen jullie AUB het vliegende spaghettimonster buiten deze discussie laten? Die heeft er namelijk niks mee te maken!! :mad:

De man van 14K
25-03-2007, 01:29
Willen jullie AUB het vliegende spaghettimonster buiten deze discussie laten? Die heeft er namelijk niks mee te maken!! :mad:

ik sprak hem net en hij vroeg met klem of wij hem niet met deze zaak wilde assiocieren.

De dikke nudist
25-03-2007, 01:55
dit zijn gewoon een stelletje psychopaten, en die hebben echt geen reden nodig om te doen wat ze doen.
Ze roepen maar wat, om het even als ze roepen dat de hond van de buurman hen opdracht gaf om dat meisje te verkrachten.

Deze mensen moet je niet serieus nemen

Da's wat ik eigenlijk bedoel ja.
Alleen liet ik me een beetje gaan in interessantheden.

De man van 14K
25-03-2007, 01:58
zijn we gewend van je

FOCUS
25-03-2007, 03:33
tis natuurlijk wel verdacht van dat vliegende spaghettimonster,
meteen ontkennen enzo

harry
25-03-2007, 05:07
tis natuurlijk wel verdacht van dat vliegende spaghettimonster,
meteen ontkennen enzo

Let je zelf een beetje op: :offtopic: :offtopic: :offtopic:

De dikke nudist
25-03-2007, 06:29
Het spaghettiemonster is omniprestent en kan dus technisch gezien niet offtopic zijn.

harry
25-03-2007, 06:39
Mmm daar heb je eigenlijk gelijk in, mijn fout :wacko:

FOCUS
25-03-2007, 23:19
sorry Harry,
liet me even gaan,
ik ben dol op spaghetti

harry
26-03-2007, 00:06
Kan zelfs de beste gebeuren zie ik wel ;)

Lee Hottie # 1 fan
27-03-2007, 21:24
ga ik toevallig naar middelkerke volgende week..

dus kom maar met een redelijk aanbod..
dan pak ik die gastjes wel ff aan:P

PigDog
28-03-2007, 02:04
Geef ze maar een paar goeie tetsers....
Als je een keer langs Breda komt, krijg je ze van mij wel terug!

Mephisto
28-03-2007, 17:24
Dus heb je ook gelezen dat ze WEL in aanraking zijn geweest met de politie ;)


Tja, wie niet... of is het zo dat alle blanke, autochtone jongetjes de hele dag, ALLEEN, achter hun veel te dure spelcomputer zitten en hun sociale contacten over het internet hebben...

...ooit nagedacht dat nagenoeg alle seriemoordenaars christelijke, blanke mannen zijn zonder normale sociale contacten in hun jeugd? Beloofd wat als de huidige tienergeneratie de leeftijd van 30 bereikt.

ON TOPIC: Wat een hufters, en waarom laat dat meisje het meer dan één keer gebeuren.

(vraag ik me serieus af, mij dus niet gaan afbranden over het feit dat ik de schuld bij het meisje zou willen leggen, want dat is dus NIET het geval)

De man van 14K
28-03-2007, 17:43
misschien kon ze niets doen....?

Lee Hottie # 1 fan
28-03-2007, 23:47
Geef ze maar een paar goeie tetsers....
Als je een keer langs Breda komt, krijg je ze van mij wel terug!

okee.. maar ik ga denk ik maar niet langs breda..
die petsers mag je houden.. maar ik kan ze wel voor je uitdelen