PDA

View Full Version : daar ging mn MA training..



LJ Silver
07-04-2007, 21:49
Nou gisteravond opstap met een vriend van me. We hebben door de jaren nog nooit echt ruzie gehad. Tot vanacht. We staan aan de bar en er komt een gozer naar hem toe (zo'n lompe hillbilly van 1.95 en flink gebouwd), ik kijk een beetje door de kroeg of er nog wat leuks rond loop en als ik weer naar die vriend van me kijk begint die gozer ineens op hem in te slaan.

Ik denk what the fuck!! mn eerste reactie was er achteropspringen, ik pakte hem van achter vast er trok hem weg. Terwijl ik hem vast had beginnen zijn twee vriendinnen me te slaan en bijten :confused: .

Een andere jongen komt me helpen en pakt die vent ook vast terwijl ik een van die vriendinnen vast pak die ook weer uithaalde naar die vriend van me.

Dus zit ik nu hier met krassen en bijtmerken in mn nek en schouders :wacko:.

Maar waar ik de hele nacht over wakker heb gelegen, ik heb 6 jaar Taekwondo beoefend, nu 7 maanden BJJ. Ik had een rear naked choke aan kunnen zetten, take down -> mounten en G&P, maar ik deed er niks mee.... Is nu ook achteraf gelul maargoed het gebeurde zo snel en voor ik het wist nam de security het over.

Tsuki
07-04-2007, 21:52
hahahaahahahha tja jongen tegen een wilde vrouw kan je je niet verdedigen, wees blij dat je er zo vanaf bent gekomen. Jammer dat je haar niet een hoekje kon verkopen.............. ik vind dat dat wel gepast is als je gebeten wordt :-)

LJ Silver
07-04-2007, 22:07
Jammer dat je haar niet een hoekje kon verkopen.............. ik vind dat dat wel gepast is als je gebeten wordt :-)

:lol: Tja ik had boer Herms vast met 2 armen dus slaan ging wat moeilijk. Hier wat een hyena zoal met je kan doen in de kroeg ;)

http://img406.imageshack.us/my.php?image=hyenauk8.jpg

The_Rock
07-04-2007, 22:51
Waar is je killer instict?

Chico
07-04-2007, 22:56
zover ik lees was je bezig mensen uit elkaar te halen niet zelf echt te vechten.. en het was je maat.. dan wordt het spel heel anders dan één of andere aap die je niet kent die je wil slaan ofzo... denk ik dan..

joost
07-04-2007, 23:08
dat is een lelijke beet! tijd voor een spuit ofzo ;)

PigDog
07-04-2007, 23:28
Tae Kwando en BJJ zijn sporten........
In een kroeg vechten is een heel andere ervaring. Natuurlijk helpt het als je een achtergrond hebt, maar het kan ook tegen je werken. Bijvoorbeeld dat de inprinting van de sportregels je ervan weerhouden om het on-orthox af te maken.
Ik ben een lange tijd portier geweest en ik heb collega's gezien die nooit in een dojo geweest waren maar toch goed uit de voeten konden.

Eigenlijk is het toch goed gegaan? jullie zitten nu je wonden te likken, maar die hadden nog erger kunnen zijn als je de beest had uitgehangen. Of je had vannacht in de cel geslapen.......

Mounten in een volle kroeg is sowieso geen optie.
Omstanders schoppen je alleen maar de tyfus.

Je hebt het goed gedaan.....

Tsuki
07-04-2007, 23:50
pigdog = correct ..............

zoals ik gisteren iemand hoorde zeggen toen hij werd geweigerd in een discotheek : "ik vecht alleen maar voor geld "

bryan
08-04-2007, 02:04
dat soort vrouwen verdienen een kopstoot...

ashi76
08-04-2007, 02:09
wtf @ die beet !!!! :eek:
Bryan = correct.

Emilio
09-04-2007, 01:38
Ja , BJJ is alleen goed in een 1 tegen 1 situatie op een afgelegen plekje. (steeg, park)

Naar de grond gaan op straat is niks als er omstanders bij zijn.

Mickey
09-04-2007, 07:22
Ga wel ff naar een dokter met die bite marks man. Er zijn maar minder bijtwonden met minder kans op infectie.

Wat betreft je training en reactie.. Wees maar blij man..
Voor hetzelfde geld had je die wijven compleet afgerost en dan had jij het weer gedaan ;)

De man van 14K
09-04-2007, 20:38
tijd voor een tetanusprik..

Zie je het voor je dat je je Teakwondo moves uit de kast haalt in een drukke bar.. Check bas rutten zn self-defense filmjes op youtube, dat leer je niet in de gym.

De man van 14K
10-04-2007, 05:43
nog ff en ze had een hap uit je genomen

Fr3ddy
10-04-2007, 19:51
Haha, LOL @ die zuigzoen op je schouder :D