PDA

View Full Version : Ouders feestbeest treffen 'verkracht' huis aan



MB667
13-04-2007, 19:08
Uitgegeven: 13 april 2007 10:32
Laatst gewijzigd: 13 april 2007 10:44

LONDEN - Een 17-jarige Britse heeft vrienden, kennissen en volslagen onbekenden uitgenodigd voor een zogenoemd Skin-feestje, waarbij het de bedoeling was het ouderlijk huis zo efficiënt mogelijk uit te wonen. Het resultaat mocht er zijn, meldden Britse media vrijdag.

De familie kan een maand lang het huis niet bewonen, de sloopschade beloopt een slordige 20.000 pond en dochterlief woont nu in bij vrienden.



"Het huis is verkracht, totaal onteerd. Het maakt me fysiek ziek als ik naar binnen ga. Ik liet het huis in smetteloze staat achter en nu kan ik het niet meer aan om naar binnen te stappen", aldus de moeder van de opstandige tiener na thuiskomst van wat een kort vakantietripje zonder tienerdochter had moeten worden. Het huis wordt nu door professionele schoonmakers gereinigd en opnieuw ingericht, aldus The Times.

Urine

'Vrienden' van Rachel Bell trokken onder meer lampen van het plafond, stalen geld en juwelen, drukten peuken uit op het tapijt, kotsten in wastafels, lieten overal gebruikte condooms slingeren en urineerden als klap op de vuurpijl op de trouwjurk van Rachels moeder. Zeven politieauto's, en een hondenbrigade moesten er aan te pas te komen om het feestje met meer dan tweehonderd gasten te beëindigen.
---------------------------

Dit moest ik eens flikken toen ik nog thuis woonde, mijn vader schoot me dus dan echt af.

nick
13-04-2007, 19:17
Dit moest ik eens flikken toen ik nog thuis woonde, mijn vader schoot me dus dan echt af.

Voor mij het zelfde :D
Alleen zou hij me eerst nog even martelen denk ik.

Dit is totaal respectloos tegen over je ouders :twak:

Jochem
13-04-2007, 19:18
het ergste bij dit soort dingen vind ik altijd dat een of andere idioot er al een naam voor heeft bedacht.

De man van 14K
13-04-2007, 19:29
ha ja inderdaad nou je het zegt..

DK
13-04-2007, 20:02
De vraag is eerder wil je jou ouders zo veel verdriet aan doen. Ik niet in ieder geval

chief108
13-04-2007, 20:05
heb het wel eens erger gezien...

nick
13-04-2007, 20:07
heb het wel eens erger gezien...

Hoe weet je dat nou, staan niks geen plaatjes of video bij :stupid:

mama
13-04-2007, 20:09
Voor mij het zelfde :D
Alleen zou hij me eerst nog even martelen denk ik.

Dit is totaal respectloos tegen over je ouders :twak:

mijn vader zou me niet afschieten maar mijn hele leven er aan helpen herinneren

stiffler
13-04-2007, 20:15
hoe erg kun je ouders haten ? :twak:
het is nogal een ravage voor 20.000 pond.

Paco
13-04-2007, 20:29
.....maar tis toch feest?

MB667
13-04-2007, 20:51
mijn vader zou me niet afschieten maar mijn hele leven er aan helpen herinneren

nou, voor mijn vader is afschieten makkelijker. ;)

maar zoals dk het zegt: zoiets doe je je ouders toch ook niet aan.

Ok als ik op een feest zou worden uitgenodigd en ze vragen me sloop de boel dan zeg ik ook o.k.ob, komt voor de bakker, maar niet bij mijn eigen ouders.

nick
13-04-2007, 21:05
ik zou het ook niet bij een ander kunnen/doen........

chief108
13-04-2007, 21:13
niet met opzet nee...

maar er was dus eens eens feestje in Assen en daar gingen 's nachts de buren >>kuch molukkers kuch<< klagen over de overlast
toen zei 1 van de meiden (ook zo zat als een aap natuurlijk) die buiten stonden dat die kolere apen moesten oprotten

dat vonden ze niet echt grappig waarschijnlijk
en even later vlogen er bakstenen door de ramen en later is de hele bende in de hens gestoken

heeft wel het NOS journaal gehaald :p

oh ja....
de vader van degene die het feest gaf zei altijd al dat als je een feest geeft er alleen een smeulende bende moet achterblijven
hij was wel erg blij dat z'n dochter nu op zichzelf woonde en het niet zijn huis was die smeulend achterbleef :p

Pimp-Daddy
14-04-2007, 00:28
Don't fuck with the orang Moluku...

Fr3ddy
14-04-2007, 00:50
Die kolere apen moeten ook oprotten! :D

De dikke nudist
14-04-2007, 01:09
oh ja....
de vader van degene die het feest gaf zei altijd al dat als je een feest geeft er alleen een smeulende bende moet achterblijven

Als dat geen cool motto is weet ik et ook niet meer http://www.paperdemon.com/images/forum/mysmilies/15pxyellow_worship.gif.

P.S.
Kan je deze http://www.paperdemon.com/images/forum/mysmilies/15pxyellow_worship.gif niet toevoegen?
Hij is eigenlijk een beetje onmisbaar.

Paganstars
14-04-2007, 04:36
Don't fuck with the orang Moluku...


x2!! En daarbij als ik zoiets flikte... me moeder zou me levend villen en daarna koken in olie!

chief108
14-04-2007, 05:10
Als dat geen cool motto is weet ik et ook niet meer http://www.paperdemon.com/images/forum/mysmilies/15pxyellow_worship.gif
is een klassieker geworden dd



P.S.
Kan je deze http://www.paperdemon.com/images/forum/mysmilies/15pxyellow_worship.gif niet toevoegen?
Hij is eigenlijk een beetje onmisbaar.
als je d'r 1 vindt die meer op de huidige smilies lijkt zet ik d'r wel bij

paspoes
14-04-2007, 05:44
Don't fuck with the orang Moluku...

:lol: x10

MB667
16-04-2007, 19:27
ik zou het ook niet bij een ander kunnen/doen........

nou als het een lul is die het me vraagt om bij zijn eigen huis te doen, why not, maar dat gebeurd nooit.

Ik ben vroeger ook nooit echt een lieverdje geweest op sommige thuisfeestjes, de dag erna had ik dan ook best wel spijt van mijn acties, niet zulke grove dingen als in deze topic maar toch, grenzen vervagen als je gezopen hebt. als ik dan iets gesloopt zou hebben dan betaalde ik ook gewoon.

De man van 14K
16-04-2007, 20:00
kennis van me heeft eens op een feestje bij iemand die hij totaal niet mocht, wat dure spullen van diegene die het feestje gaf uit zijn woonkamer bij die kerel in zijn auto gelegd. Vervolgens tegen tegen de gastheer gezegd dat er spullen uit zijn woonkamer gejat waren en in die auto lagen...
Dit geintje liep overigens geheel uit de hand, die gast kreeg klappen en belde zijn maten die ook opeens binnen stonden..
halve huis verbouwd, ramen kapot..
tot op de dag van vandaag weten echter niemand dat het iemand anders is die die spullen in de auto gelegd heeft of beter gezegd, wie dat heeft gedaan..