PDA

View Full Version : Eurodisney



micha
20-04-2007, 16:18
zometeen met mijn jongens naar Eurodisney:pimp: :thup:

harry
20-04-2007, 16:26
zometeen met mijn jongens naar Eurodisney:pimp: :thup:


Ben 2 weken terug geweest met mijn dochter, echt super!!!

Veel plezier jongen, maar dat zal wel lukken daar!

vergeet niet hier in te gaan, die was zooo gaaf :
http://img413.imageshack.us/img413/9076/imgp1857largehm6.th.jpg (http://img413.imageshack.us/my.php?image=imgp1857largehm6.jpg)

micha
20-04-2007, 16:32
Thanks Harry ! ik heb er echt zin in ,We blijven 2 nachtjes in het Cheyenne hotel dus we hebben tijd genoeg om alles te proberen

micha
20-04-2007, 16:33
;) Is er 's avonds ook iets te doen voor de papa's en mama's ?

harry
20-04-2007, 16:51
;) Is er 's avonds ook iets te doen voor de papa's en mama's ?

Je hebt er een avondpark, met kroegjes en een discotheek.(steld niet zo veel voor, maar is wel leuk, vrijdags heel druk, zaterdags gezellig druk)
Heb met mijn dochter wel wat gedronken daar, maar hebben ons gespaard voor de dag.

Je zit eventueel in 45 minutjes in het hartje parijs met de RER, hebben we vrijdag nog ff gedaan, maar dat is knap vermoeiend om na aankomst te doen.

Mijn zinsopbouw is wat gammel vandaag, maar je snapt hem wel hé.

Veel plezier, ik ga weer werken ;) (lekker om te horen hé als je op vac gaat)

Primal
21-04-2007, 07:23
ben 4dagen met mijn vriendin geweest, maar von t echt nix.. Park was kleiner dan ik had verwacht, hotel was niet super..kamer klein, had betaald voor admiral floor, want die kamers zouden groter zijn en dus duurder, maar kamers waren even klein.... Kreeg zelfs eerst een kamer met 2 bedden, had ik dus niet om gevraagd, zeiden ze dat ze keken wat vrij was en dus kreeg ik die kamer toegewezen. Ging ik dus niet mee akkoord en ineens was er een kamer vrij met balkon en kingsize bed...INEENS...
Eten 's avonds in restaurant was koud en ontbijt, tja, frans ontbijt, dus slecht...
Maar verder hebben we het wel gezellig gemaakt en idd de aerosmith is een vette achtbaan. Armageddon was ook tof!

HUNTER
21-04-2007, 07:58
Armageddon was ook tof!

:wacko: :wacko:

Tsja smaken verschillen.

Maar goed, anderhalf uur in de regen in de rij staan voor de Indiana Jones is ook leuk. En dan zegt Marieke, vlak voordat we aan de beurt waren 'ik denk dat ik even oversla.' LOL toen ben ik maar alleen geweest. Ik heb haar trouwens wel de space mountain in gekregen. Eurodisney rules. als we genoeg doekoes hebben gaan we volgend jaar met de kids. Dan mag Luc tenminste ook in een achtbaan en hoeven we niet 28x its a small world te doen

mama
21-04-2007, 08:17
maar ben wel in space mountain geweest

micha
23-04-2007, 04:33
daar kreeg ik mijn vrouw niet in Marieke maar ik heb haar wel de rock en roller coaster in gekregen (Thanks voor de tip Harry) Ik vond het echt geweldig voor mijn jongens die hadden de tijd van hun leven.

De man van 14K
23-04-2007, 04:58
ik voel een generatiekloof... ;)

micha
23-04-2007, 14:39
ach ja mixfight is voor alle leeftijden