PDA

View Full Version : Hysterische rellerij in de Gouden Kooi



knilles
27-04-2007, 18:51
http://www.youtube.com/watch?v=YSKOB2bz31A

Brian heeft na dit filmpje in hotel de witte bergen de nacht met Natasia doorgebracht, omdat die niet meer te houden was in het huis en zelfmoord wil plegen hahahahaha. Helemaal loco geworden!

Italian*Berlusconi*
27-04-2007, 19:04
hahahahahaha... tering ik kijk dit nooit, maar vond dit wel grappig stukkie.
Dat mensen hier echt voor gaan zitten om te kijken verbaast me echt. ;)

knilles
27-04-2007, 19:10
Gelukkig heb ik anderen die me op de hoogte brengen van de hoogtepunten, scheelt ook weer ;)

joost
27-04-2007, 19:10
geweldig! als ik me verveel ga ik via tien.nl de goudenkooi kijken.. geweldig daar jonge! :D
wat prachtig om te zien hoe iedereen ruzie maakt met elkaar.. die jaap begint zich ook aardig thuis te voelen daar.. haha kerel is helemaal wild

B3 lik3 M3
27-04-2007, 19:14
Whahahahah Huub is mijn held!!

knilles
27-04-2007, 19:19
Iets om te lachen:

http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=Sb9Mi1dFzMI&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=9Mw8hGKxiYI


Para brother....

harry
27-04-2007, 20:27
Onverantwoord zo'n TBS kliniek zonder begeleiding :twak:

Hou mijn hart vast als die proefverlof krijgen:thown:

Luka
27-04-2007, 20:35
mja wat wil je.. 24 uur per dag op elkaars lip.. met 1 doel.. de ander zo gek maken dat die eruit wil.. en jah.. da hoort dit ook bij.. die huub denkt gewoon.. amanda is lekker.. en brian word helemaal gek.. als het me lukt.. dat zagje gister wel;)

Wheelie
27-04-2007, 20:37
http://www.youtube.com/watch?v=UvsTMxvsamI

knilles
27-04-2007, 20:42
T schijnt dat Brian en Natascha nog steeds aan de overkant in het hotel De Witte Bergen zitten, ze zijn sinds gister nog niet terug geweest. Ja Natascha ja, om kleren voor beide te halen ;)

Later die nacht loopt de situatie, zo weten bronnen van ZIjonline, loopt de situatie alsnog uit de hand en zou Brian uit De gouden Kooi verwijderd zijn en te zijn overgebracht naar het naastgelegen hotel De witte Bergen. In de villa zou het een puinhoop zijn na de gewelddadige confrontatie tussen Huub en Brian. De ruzie tussen Brian en Huub heeft namelijk zijn sporen achtergelaten. Glasscherven en drankflessen liggen door de Private Room verspreidt.

paspoes
27-04-2007, 20:58
Gelukkig heb ik anderen die me op de hoogte brengen van de hoogtepunten, scheelt ook weer ;)

Wie kevin :lol:

knilles
27-04-2007, 21:02
Wtf is Kevin? Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, is hij een hardcore kijker?

paspoes
27-04-2007, 21:03
Wtf is Kevin? Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, is hij een hardcore kijker?

:whistling:

DK
27-04-2007, 22:29
Haha de para vlieg, super zeg.

Jammer dat je het laatste deel van de ruzie niet meer ziet. Eigenlijk had Huub er allang uitgezet moeten worden. Tien manipuleert echt veel te veel in dit programma.

paspoes
27-04-2007, 22:31
Haha de para vlieg, super zeg.

Jammer dat je het laatste deel van de ruzie niet meer ziet. Eigenlijk had Huub er allang uitgezet moeten worden. Tien manipuleert echt veel te veel in dit programma.


:twak: :twak: ik zit bij een klant jongens vertel wat is er aan de hand met die Anti

knilles
27-04-2007, 22:43
Huub lag Amanda te beffen, waarna Brian de dekens aftrok en totaal flipte en overstuur met de regie belde. Natascha bleef bij m de hele tijd en Huub maar uitlokken, die anti en Natas hebben de nacht afgekoeld in het hotel tegenover de kooi en Brian is daar platgespoten door de GGZ, ze zijn net weer terug in de villa....

Volgens mij is dat toch verwijdering, als je door de poort gaat, maar dit was in samenspraak met de regie, anders had Brian iemand vermoord, zichzelf of iemand anders. Zijn ze nu nog steeds bang voor trouwens.....

phranq
27-04-2007, 22:48
haha, Brian iemand vermoorden of zelfmoord plegen, laat me niet lachen...tis een pussywuzzy....begin Huub steeds leuker te vinden...

Wheelie
27-04-2007, 23:09
14:33 - Natasia belt Wilgo


Natasia gaat bellen met Wilgo. Ze wil hem graag even geruststellen over wat er vannacht allemaal is gebeurd. “Hallo, mooie vent van me. Hoe gaat het met je?”, vraagt Natasia. “Goed hoor”, antwoordt Wilgo. “Je weet toch dat je het niet had moeten doen. Maar waarom doe je het dan?”, vraagt Wilgo. De diva verontschuldigt zich tegenover Wilgo. “Schatje sorry, maar ik wilde niet dat Brian zichzelf wat aan ging doen. We hebben in een hotel geslapen met twee bewakers. Ik was de enige die Brian rustig kon krijgen”, zegt Natasia. Ze vraagt nog even hoe het met haar kindjes gaat. “Goed hoor. Ze vinden de skelter heel erg mooi”, antwoordt Wilgo. Uiteindelijk wordt het gesprek beëindigd met de lovende woorden "Poepie ik hou van je en maak je niet druk, ik ga je schrijven."

14:07 - "Hebben we nog mosterd in huis?"


Natasia wil een stemronde aanvragen om de gelegenheid te krijgen haar ‘kereltje’ te bellen. Na deze nacht wil ze haar vriend even laten weten hoe het met haar gaat. De Miljonairs verzamelen zich in de woonkamer. “Nou, zitten we toch nog allemaal gezellig op de bank”, merkt Huub op. Natasia begint uit te leggen: “Er is gewoon zó veel gebeurd vannacht. Ik wil 65 contactpunten aanvragen om mijn vriend te bellen. Ik wil hem heel graag geruststellen en zeggen dat alles oké is. Ik wil even zijn stem horen.” Eén voor één brengen de Miljonairs hun stem uit. Alleen het antwoord van Jaap laat wat lang op zich wachten. “Ik ben even aan het denken wat ik straks op m’n broodje gaan smeren.” “Alsjeblieft Jaap, niet nu. Zeg 'ja' of zeg 'nee'. Wat denk je?” Maar Jaap heeft vandaag zijn lolbroek aan: “Ik denk kaas! Of hebben we nog mosterd is huis?” Uiteindelijk besluit zijn overpeinzing met de bevrijdende woorden: “Ga maar lekker je vriendje bellen.” Daar kom je goed weg, Natasia…

http://www.tien.tv/upload/1046199_610_1177676421296-jaap.jpg

13:59 - Even uitrazen


Terwijl iedereen in de Villa op zijn of haar eigen manier de gebeurtenissen verwerkt, is Brian de sportruimte ingedoken en heeft zijn bokshandschoenen aangetrokken. Ook heeft hij de muziek snoeihard aangezet. Na een nacht als deze kan een fanatiek potje boksen natuurlijk geen kwaad. Natasia komt even langs maar houdt het snel voor gezien. Laat Brian maar even uitrazen…

13:48 - Jaap op z'n gemak


Door alle commotie van deze ochtend en voorafgaande nacht lijkt iedereen de opstandige Jaap even vergeten te zijn. Zichtbaar opgetogen zit Jaap op het terras en observeert wat er allemaal om hem heen gebeurt. Afgelopen nacht fungeerde hij al als stootkussen tussen Huub en Brian en vanochtend speelde hij voor postbode door de brief van Amanda aan Brian te geven. Stijgt zijn populariteit binnen de groep? En wat betekent dit voor de stemronde van volgende week donderdag?

13:44 - Amanda's versie


Omdat Brian niet wil praten, loopt Amanda naar Natasia. “Jullie hebben een andere perceptie van wat er is gebeurd”, reageert Amanda. "Er was helemaal niks aan de hand!” “Nou, Huub z’n broek lag op half zeven met klokslag twaalf en jij lag halfnaakt met een zonnebril op”, zegt Natasia verder. “Maar in principe was er niets aan de hand”, houdt Amanda vol. "Nou ja, ik heb mijn beste vriend kapot zien gaan vannacht en ik sta nog te shaken", zegt de diva zachtjes. Gelukkig zijn de dames nog 'on speaking terms'...

13:30 - "Ontgoocheld"


Amanda raapt alle moed bij elkaar en stapt op Brian af. “Brian?”, vraagt Amanda. “Ik heb geen behoefte om met je te praten”, reageert de Antilliaan kortaf. “Later dan?”, vraagt Amanda. Daar geeft Brian geen antwoord op. “Dit heeft Amanda geschreven voor je, weet niet of je het wil lezen”, begint Jaap en geeft Bian een brief. Brian loopt weg en wil even alleen zijn. “Wat zei hij?”, wil Amanda weten. “Brian is ontgoocheld”, laat Jaap weten. "Gefeliciteerd Huub", gaat hij verder. "Ik voel me nu niet als winnaar hoor", reageert Huub. Er hangt een vreemde sfeer in de groep. "Maar het is wel mooi weer", probeert Nicolaas de stemming erin te houden. Dat dan weer wel...

http://www.tien.tv/upload/1046114_610_1177674040543-Brian1.jpg

13:19 - "Wat een toestand gister zeg"


Brian zoekt Nicolaas op bij het zwembad. “Wat een toestand gister, zeg. Hoe gaat het met je?”, vraagt Nicolaas aan Brian. “Niet zo goed”, antwoordt Brian. “Ik heb alleen jullie uit elkaar getrokken en dacht bij mezelf: hier doe ik niet aan mee. Ik zit hier bijna drie weken en dit is het heftigste in al die tijd. En heeft dit toch nog gevolgen?”, vraagt de Amsterdammer. “Nee, alleen een waarschuwing”, antwoordt de Antilliaan. “Oke, dan is dit klaar, dan ga ik hier weg”, zegt Nicolaas.

13:04 - "Het spijt me!"


Er hangt nog steeds een vreemde sfeer in de Villa. Huub wil graag weten hoe Amanda zich voelt. “Aan de ene kant ben ik boos op jou en op Brian, maar natuurlijk nog het meeste op mezelf”, aldus Amanda. “Het spijt me”, aldus Huub. Amanda knikt: “Mij ook!” Maar komt de spijt in dit geval te laat?

12:51 - "We belong together..."


Jaap en Amanda zijn achter de computer gesprongen. Amanda heeft de muziek hard aangezet. ‘We belong together’, zingt ze een aantal keer hardop mee. Dat zal gerust, Amanda. Maarreh…over wie heb je het?

12:28 - Complottheorie


Niet alleen Brian moet het ontgelden in Amanda’s versie van de waarheid. De 19-jarige twijfelt nu ook openlijk aan Natasia’s motieven. “Ze heeft al meerdere malen aangegeven dat ze zich buitengesloten voelde. Op de één of andere manier denk ik gewoon dat dit haar moment was”, aldus Amanda. Het is maar goed dat de diva dat niet hoort…

http://www.tien.tv/upload/1045944_610_1177669537482-Amanda1.jpg

12:20 - Brian ook geen lieverdje?


Amanda gooit het over een ander boeg en besluit alle negatieve punten van Brian nog maar eens op te noemen. Herma luistert geduldig. “Ik wilde duidelijkheid. Hij heeft toen toch ook met dat meisje onder de douche gene*kt. En dat is wel oké?”, moppert Amanda. "Je moet niet alles op jezelf betrekken. Brian is ook geen lieverdje!", antwoordt Herma. Je kunt veel van de tortelduifjes zeggen, maar turbulent is hun liefdesleven in elk geval wel!

12:09 - Jaap bedankt!


Het lekkere weer heeft een positieve invloed op de sfeer in de Villa. Huub dobbert op zijn luchtbed in het zwembad maar is met zijn gedachten heel ergens anders. “Ik heb geen spijt van wat er gebeurd is. Zet twee mannetjes in een kooi met een hele mooie vrouw. Dan krijg je heibel!”, is zijn verklaring. Wel geeft hij eerlijk toe dat het maar goed is dat Jaap vannacht tussen beide kwam, aangezien de ruzie anders wel eens uit de hand had kunnen lopen. “Is Jaap toch nog ergens goed voor!”, zegt de Oldenzaler vrolijk. Lekker vriendelijk!

11:50 - Lekker dobberen!


Eric en Nicolaas hebben een zitzak in het zwembad gegooid. Allebei liggen ze heerlijk te dobberen in het zwembad. “Campagne erbij”, schreeuwt Huub naar zijn mede-Miljonairs. Ook Eric is wel te porren voor een glaasje 'bubbels'. Ondertussen probeert Nicolaas om Eric van de zitzak af te krijgen. Het lukt hem en Eric gaat een kopje onder. Maar Eric laat zich niet uit veld slaan en klimt er weer terug op. “Er is er eentje lek. Want hier drijft het plakband”, waarschuwt Sylvia. Ondertussen heeft ook Huub het idee opgevat om een met een zitzak het zwembad onveilig te maken. Wat zijn ze toch snel tevreden hè, die mannen!

http://www.tien.tv/upload/1045936_610_1177668050437-dobberen.jpg

11:47 - Herma poetst erop los!


Herma is nog steeds druk bezig met poetsen. De Miljonairs hebben er een flinke troep van gemaakt en het lijkt erop dat ze nog wel even bezig is. In het kantoor komt Herma Amanda tegen. De 19-jarige dame merkt door alle commotie nu pas op dat de huishoudster alleen is. Maar Palma blijkt ziek in bed te liggen. “Ze was al de hele week niet lekker hoor!”, aldus de donkerharige schoonmaakster. Beterschap Palma!

11:31 - Schuldgevoel


De spannende nacht tussen Huub en Amanda is nog steeds het gesprek van de dag. De 19-jaige dame voelt zich ontzettend schuldig. Eric probeert haar te steunen: “Je hebt niets verkeerd gedaan meisje!” Maar hier wil Amanda niets van weten. Gelukkig heeft Sylvia een beter idee: “Misschien is het een idee om een brief te schrijven waarin je al je gevoelens op papier zet. Dat doe ik ook heel vaak!” Amanda knikt verdrietig en gaat direct aan de slag.

10:56 - Katertje of simpelweg schuldgevoel?



http://www.tien.tv/upload/1045873_610_1177664305138-huub.jpg Overdenkt Huub zijn zonden?

10:32 - Nicolaas is boos


Nicolaas en Sylvia hebben elkaar even in de tuin opgezocht. Natuurlijk gaat dit gesprek ook weer over de gebeurtenissen van vannacht. “Het is bewust dingen kapot maken”, zegt een boze Nicolaas. “Het is voor ons allemaal niet leuk. Wij zijn nu de dupe. Iedereen heeft nu een drankverbod gekregen”, zegt de roodharige. “Ik kon er niet meer tegen en ben mijn bed maar in gegaan. Dit was echt niet mijn feestje”, zegt Nicolaas. “Misschien is het de leeftijd!”, oppert Sylvia. Dat vragen wij ons af...

10:02 - "Dit is iets te extreem"


Huub zoekt Amanda op in de tuin. “Kom je even mee?”, vraagt hij. Samen gaan ze in de woonkamer zitten. Het gesprek komt moeizaam op gang. “Dit is iets te extreem. Brian dacht natuurlijk dat wij aan het seksen waren”, zegt de 19-jarige verdrietig. “Je was een verstandig meisje gisteravond”, zegt Huub. Amanda barst los: “Zo voel ik me dus helemaal niet! Gisteren was een zwarte dag!” Zichtbaar aangeslagen kijkt Huub naar Amanda. “Wat er ook gebeurt, je blijft altijd mijn vriendin!”, zegt de Oldenzaler. Mmm, wij zijn benieuwd of Brian het daar ook mee eens is!

http://www.tien.tv/upload/1045854_610_1177661892482-amanda-en-huub.jpg

Wheelie
27-04-2007, 23:12
09:39 - "Wat is er nou gebeurd?"


Amanda en Herma bespreken samen de afgelopen nacht. “Wat is er nou gebeurd?”, vraagt Herma. “Ik weet het niet meer”, zegt Amanda. “Hoe heeft dit nou kunnen gebeuren?”, vraagt een bezorgde Herma. “Ik heb echt veel te veel gedronken. Ik schaam me echt dood”, zegt Amanda. Maar Herma snapt dit niet: "Je weet toch dat Huub er alles aan wilde doen om jou het bed in te krijgen?” Ondertussen is Sylvia ook bij het gesprek gekomen. “We hadden teveel gedronken en ik ging op bed liggen omdat ik me niet goed voelde. Toen kwam Huub erbij liggen. Hij wilde graag seks hebben, maar ik was te dronken. Huub zoende me ergens en opeens trok Brian de dekens van ons af. Hij was zo ontzettend boos. Ik weet het niet meer. Ik wil mezelf voor de trein gooien, het is allemaal mijn schuld!”, aldus een verdrietige Amanda. Troost je Amanda: waar er ruzie is, hebben er twee schuld...

09:10 - "Ik wil de eer aan mezelf houden"


Nicolaas en Herma zitten even samen op het terras en bespreken wat er vannacht allemaal is gebeurd. Er is een heftige ruzie geweest tussen Huub en Brian. “Dit is allemaal te ver gegaan. Ik ga weg denk ik. Zo kan ik dit spel niet spelen, dit is zware intimidatie. Ik wil hier niet mee geassocieerd worden. Ik heb wat te verliezen in de buitenwereld. Ik wil de eer aan mezelf houden”, zegt Nicolaas teleurgesteld. “Ja, ik kan het me voorstellen”, zegt Herma. “Er zijn gewoon regels, maar elke dag worden de regels niet nageleefd. Het is gewoon tè ver gegaan!”, zegt Nicolaas. Zal de Amsterdammer vandaag definitef zijn koffers pakken?

http://www.tien.tv/upload/1045809_610_1177658068841-nicolaas.jpg

08:58 - Ravage in de Villa


Zodra schoonmaakster Herma de Villa binnenstapt, kan ze haar ogen niet geloven. De ruzie tussen Brian en Huub heeft zijn sporen achtergelaten. Glasscherven en drankflessen liggen door de Private Room verspreid. “Wat een zooitje hier!”, roept ze uit. Dat wordt een lange dag!

08:43 - Heftige avond


Het was een hete nacht waarbij het uiteindelijk tot een heftige confrontatie tussen Huub en Brian kwam. De 19-jarige Amanda heeft zich namelijk eindelijk door de populaire Oldenzaler laten verleiden en de beelden liegen er niet om! Geheel onverwacht stormen Natasia, Jaap en Brian de slaapkamer in, alwaar ze de twee in een zeer intieme positie aantreffen. Brian is ontroostbaar, maar hoe zal deze 'driehoeksverhouding' zich vandaag ontwikkelen?

paspoes
27-04-2007, 23:15
:lol: :lol: :lol: :lol: schitterend Don't fuck with Antisssssssss jongens :lol: :lol: :lol: wat een prutser zeg wie gaat nou mensen vermoorden of zelfmoord plegen voor een hoer :lol: :lol:

@Wheelie, natasha lijkt ook op een poep :lol:.
damn ga vanavond zekerr kijken lachen zeg. en wtf is wilgo :pimp:

knilles
27-04-2007, 23:16
Natasia heeft in de stemronde unaniem de benodigde 65 contactpunten gekregen om haar vriend te bellen. Ze wil graag zijn stem even horen, en vertellen dat het ondanks alles goed gaat met haar.

Hey, mooie vent van me. Hoe gaat het?”, zijn haar eerste woorden. “Goed, en met jou?”, klinkt het aan de andere kant. “Ik ben brak”, vertelt de diva. “Wat ik nu weer heb meegemaakt...” Wilgo blijkt al op de hoogte te zijn van de gebeurtenissen. “Je zou je toch niet meer bemoeien met dat soort dingen?”, vraagt hij dan ook. “Ik weet dat we hadden afgesproken”, beaamt Natasia. “Maar als ik het niet had gedaan, dan hadden Brian en Huub elkaar afgemaakt.” Maar Wilgo is boos: “Ik heb gezegd: je moet het niet doen. Waarom doe je het dan?”

“Het was gewoon niet veilig om ze hier samen in een huis te zetten. Schatje sorry. Het enige dat ik doen was zorgen dat er niks gebeurde” “Nou moet ik het straks allemaal weer uit gaan leggen. Ik word er moe van.”, is de reactie van haar vriend. “Weet je wat er met Palma is gebeurd?”, gaat hij vervolgens verder.

Natasia is op de hoogte van de bekladdingen op het huis van het hoofd huishouding. “Dat krijgen wij straks ook hier”, waarschuwt Wilgo. “Weet dat ik heel erg veel van je hou. Het liefst zou ik vandaag nog naar je toe komen”, gaat het gesprek langzaam naar een einde. Wanneer Natasia te horen heeft gekregen dat ook alles goed is met haar kinderen kan ze met een gerust hart ophangen.

knilles
27-04-2007, 23:25
Dat mens is knettergek, als die begint te brullen gaat op mijn tv het geluid uit, wat een K*T stem, net gebrul wat er uit komt..... Ze heet Natascha, maar ze vond Natasia sjieker klinken voor de tv.

paspoes
27-04-2007, 23:26
Dat mens is knettergek, als die begint te brullen gaat op mijn tv het geluid uit, wat een K*T stem, net gebrul wat er uit komt..... Ze heet Natascha, maar ze vond Natasia sjieker klinken voor de tv.
:lol: :lol: :lol:

paspoes
27-04-2007, 23:26
Dat mens is knettergek, als die begint te brullen gaat op mijn tv het geluid uit, wat een K*T stem, net gebrul wat er uit komt..... Ze heet Natascha, maar ze vond Natasia sjieker klinken voor de tv.

dat is de negerin toch

Heey Jongens thx reps voor jullie:thup:

aliendwurf
28-04-2007, 00:15
Wat kunnen mensen toch ongelofelijk dom zijn,echt bizar....

knilles
28-04-2007, 00:57
http://www.kingjaap.nl/

Wheelie
28-04-2007, 03:59
http://www.kingjaap.nl/

mooie link, thanx

knilles
28-04-2007, 04:02
Zag ik op de Goudenkooi website staan, is de 'officiele' weblog van Jaapio blijkt ;)

Nickuraba
29-04-2007, 02:55
Al die lui in die keet zijn knetters gek, ik vergelijk het maar met de chimpies in de dierentuin die achter glas de hele tijd begluurd worden. (ookal wijzen de gebruiken zoals poep eten en hersenloos staren op meer intelligentie dan menig 'Gouden Kooi bewoner')...

Snap ook niet waarom je er aan mee doet, krijg je alleen maar negatief ge-aan over. Onlangs zag ik die Karate chick (wat overigens een fakkin lekker wijf was in t echt) naast me aan de bar staan bij BLMQ sneakers, maar had na die pijpgeluiden en t feit dat ze iedereen bengde in de show niet echt de neiging een praatje te maken ahahah...

Guru
29-04-2007, 02:58
Oh, was dit niet uit GTST dan?