PDA

View Full Version : Wie is je favoriete miljonair in de Gouden Kooi ?



Wheelie
28-04-2007, 05:12
Wie is je favoriete miljonair in de Gouden Kooi ?

joost
28-04-2007, 05:26
jammer dat ik niet op 2 kan stemmen...

1e keus hubb
2e keus jaap

paspoes
28-04-2007, 06:07
Ik ga voor mijn Homeboy "Brian":thup:

Boem Boem
28-04-2007, 17:51
Ik ga voor Huub....moet deze rasechte " Tukker" steunen he.......

Hij gaat zeker winnen.......

osu

Chris

De man van 14K
28-04-2007, 18:23
http://www.youtube.com/watch?v=tAWR1DRI6DY&mode=related&search=

wat een mongoooooltjes.

aliendwurf
28-04-2007, 18:35
Die Brian is echt een sukkel zeg,ongelofelijk.
Die kneus is voor het leven getekend want van zo'n stigma kom je echt nooit meer af.....en terecht.

Arjen
28-04-2007, 20:03
Huub natuurlijk :P

Wheelie
02-05-2007, 01:34
Sylvia is er uit

DK
02-05-2007, 07:46
Huub vind ik echt een heel naar mannetje, hoop dat hij er snel uitvliegt. Toch vind ik para Brian brother favoriet.

redjuh
02-05-2007, 11:15
ik snap niet dat je die brian tof vindt. dan moet er bij jezelf ook een moer los leggen denk

The Bulldog
02-05-2007, 16:36
stuk voor stuk....Gasten die niet sporen...

paspoes
02-05-2007, 16:45
stuk voor stuk....Gasten die niet sporen...

Vooral die zwarte wijf zeg, ik moet soms mijn gordijnen dichtdoen om haar te kunnen zien. mensen die mij kennen weten hoe donker ik ben maar zij tering zeg :lol:

Fr3ddy
02-05-2007, 16:59
Vooral die zwarte wijf zeg, ik moet soms mijn gordijnen dichtdoen om haar te kunnen zien. mensen die mij kennen weten hoe donker ik ben maar zij tering zeg :lol:

:hitler:

paspoes
02-05-2007, 17:08
:hitler:

wat heeft hitler nou mee te maken:twak:

Wheelie
02-05-2007, 17:57
Huub vind ik echt een heel naar mannetje, hoop dat hij er snel uitvliegt. Toch vind ik para Brian brother favoriet.

Ik vind het knap van Brian dat hij zich nog in kan houden tegen Huub.
Wat kan die Huub provoceren zeg.

Fr3ddy
02-05-2007, 18:02
wat heeft hitler nou mee te maken:twak:


:hugegrin:

Wheelie
02-05-2007, 18:03
wat heeft hitler nou mee te maken:twak:

is dat hitler ?
damn jij bent ziek zeg, dat is gewoon een smiley met snor ;)

paspoes
02-05-2007, 18:07
is dat hitler ?
damn jij bent ziek zeg, dat is gewoon een smiley met snor ;)

lijkt verdacht wel op en genaamd hitler ;)

nick
02-05-2007, 18:42
1 Groot huis vol met kansloze/zielige mensen :thown:

Fr3ddy
02-05-2007, 18:52
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het programma nog nooit gezien heb.

nick
02-05-2007, 18:58
zie ook alleen maar de stukjes die hier worden gepost.

paspoes
02-05-2007, 19:00
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het programma nog nooit gezien heb.

Nou door ene Wheelie heb ik ruzie thuis rond 19:30;) , Wheelie je wordt bedankt man :twak:

Tsuki
02-05-2007, 19:03
amanda omdat ze zich door iedereen laat neuken ......................

Fr3ddy
02-05-2007, 19:03
:whistling:

Fr3ddy
02-05-2007, 19:03
amanda omdat ze zich door iedereen laat neuken ......................

Is ze lekker?

DK
02-05-2007, 19:07
ik snap niet dat je die brian tof vindt. dan moet er bij jezelf ook een moer los leggen denk


Gelukkig ben jij wel normaal

Tsuki
02-05-2007, 21:00
Is ze lekker?

laat ik het zo zeggen , je het kan het STUKKEN slechter treffen ................... :cool2:

Wheelie
02-05-2007, 21:29
Is ze lekker?

http://dommeamanda.web-log.nl/photos/uncategorized/borsten01.jpg
http://dommeamanda.web-log.nl/photos/uncategorized/borsten02.jpg
http://dommeamanda.web-log.nl/photos/uncategorized/borsten03.jpg
http://dommeamanda.web-log.nl/photos/uncategorized/borsten04.jpg
http://dommeamanda.web-log.nl/photos/uncategorized/borsten05.jpg

Tsuki
02-05-2007, 21:41
dat bedoel ik, dat wijf spoort niet en dat heb je gewoon nodig als je in zo'n huis opgesloten zit

redjuh
02-05-2007, 23:00
had wel weer meer van nicolaas verw8 trouwens

DK
03-05-2007, 18:32
Kan ik mijn stem nog terug trekken? Na de uitzending van gister heb ik vast moeten stellen dat ik geen favoriete miljonair heb. Deze mensen zijn echt gestoord.

-Natasia: Wordt iedere keer totaal hysterisch als Brian een "para blackout krijgt"
-Brian: Die huilbui die hij bij Jaap kreeg gaf bij mij de doorslag, hij had Huub gewoon de kanker moeten slaan.
-Huub: Walgelijk zelfingenomen mannetje die denkt dat hij heel wat is, irriteer me dan ook dood aan het feit dat mensen hem als meest populaire miljonair zien.
-Eric: Puur om het feit dat het een nicht is.
-Amanda: De vraag op hoe dom kan je zijn beantwoord zij iedere dag.
-Jaap: Heeft zelf ook al aangegeven dat hij ziek is.
-Nicolaas: Denkt meester van de kooi te zijn maar presteert tot nu toe nog niets.

paspoes
03-05-2007, 18:51
Kan ik mijn stem nog terug trekken? Na de uitzending van gister heb ik vast moeten stellen dat ik geen favoriete miljonair heb. Deze mensen zijn echt gestoord.

-Natasia: Wordt iedere keer totaal hysterisch als Brian een "para blackout krijgt"
-Brian: Die huilbui die hij bij Jaap kreeg gaf bij mij de doorslag, hij had Huub gewoon de kanker moeten slaan.
-Huub: Walgelijk zelfingenomen mannetje die denkt dat hij heel wat is, irriteer me dan ook dood aan het feit dat mensen hem als meest populaire miljonair zien.
-Eric: Puur om het feit dat het een nicht is.
-Amanda: De vraag op hoe dom kan je zijn beantwoord zij iedere dag.
-Jaap: Heeft zelf ook al aangegeven dat hij ziek is.
-Nicolaas: Denkt meester van de kooi te zijn maar presteert tot nu toe nog niets.

x100 :thup: :lol:

De man van 14K
03-05-2007, 19:37
treurige shit, maar er moet toch ooit een einde aan komen zou je denken...

CDW
03-05-2007, 21:44
Brian zegt altijd wel dat hij zo "parra" is maar als hij echt zo "parra" zou zijn dan had hij zich niet laten tegenhouden door zon schreeuwlelijke negerin! en had hij Huub allang finaal in elkaar geslagen!

paspoes
03-05-2007, 21:54
Brian zegt altijd wel dat hij zo "parra" is maar als hij echt zo "parra" zou zijn dan had hij zich niet laten tegenhouden door zon schreeuwlelijke negerin! en had hij Huub allang finaal in elkaar geslagen!

Blaffende honden bijten niet ;) en hij is een Bonaireaan:lol:

MB667
03-05-2007, 22:40
Huishoudster Lieke nu als miljonair in Gouden Kooi
Uitgegeven: 3 mei 2007 12:36
Laatst gewijzigd: 3 mei 2007 12:38

AMSTERDAM - De Gouden Kooi heeft een nieuwe bewoner. Lieke, de 23-jarige voormalige huishoudster van de villa, nam woensdagavond als miljonair haar intrek in het luxueuze pand in Eemnes.

Lieke werd twee weken geleden ontslagen als huishoudster. "Van schoonmaakster tot miljonair, het is een droom die nu werkelijkheid kan worden", zegt ze.



Intieme relatie

Het is afwachten hoe de bewoners van de Gouden Kooi omgaan met de komst van Lieke. Ze had in de periode dat ze als huishoudster werkzaam was in de villa een intieme relatie opgebouwd met Huub, met wie ze zelfs een keer het bed deelde.

De relatie kwam ten einde toen Huub met andere vrouwen bleef rommelen. Lieke vervangt Sylvia, die vorige week haar koffers pakte.

Miljonairs

Kandidaten die meedoen aan het programma van Tien, worden miljonairs genoemd en nemen hun intrek in de villa in Eemnes. Wie dat uiteindelijk het langst volhoudt, krijgt het landgoed cadeau.

Volgens Tien neemt waarschijnlijk zeer binnenkort ook een negende miljonair zijn of haar intrek in de villa.

-----------------------------------------------------

Ik vind het maar een boutprogramma, maar als Hans Nijman nu ook zou promoveren tot bewoner, dan ga ik dagelijks kijken, en dan wil ik wel eens zien hoe dat zelfingenomen mannetje (Huub) reageert.

Tsuki
03-05-2007, 22:41
geweldige aflevering gisteren 3e keer dat ik gekeken heb maar het was fantastisch .......................... klopt het dat je 10.000 euro moet betalen als je iemand slaat en dat je huis uit gezet wordt.

DAN NOG had ik die Huub allang aangevlogen , geen normale vent pikt die shit toch ?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

he en dat sletje liet zich weer nemen .............. wat een vrouw he.

ik ga vanavond weer kijken denk ik , is het altijd zo ?

paspoes
03-05-2007, 22:51
geweldige aflevering gisteren 3e keer dat ik gekeken heb maar het was fantastisch .......................... klopt het dat je 10.000 euro moet betalen als je iemand slaat en dat je huis uit gezet wordt.

DAN NOG had ik die Huub allang aangevlogen , geen normale vent pikt die shit toch ?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

he en dat sletje liet zich weer nemen .............. wat een vrouw he.

ik ga vanavond weer kijken denk ik , is het altijd zo ?

@Tsuki, verslaafd?

Straks wordt het mooi met die Lieke en de hoofd schoonmaakster. ;)

Wheelie
03-05-2007, 22:56
geweldige aflevering gisteren 3e keer dat ik gekeken heb maar het was fantastisch .......................... klopt het dat je 10.000 euro moet betalen als je iemand slaat en dat je huis uit gezet wordt.

DAN NOG had ik die Huub allang aangevlogen , geen normale vent pikt die shit toch ?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

he en dat sletje liet zich weer nemen .............. wat een vrouw he.

ik ga vanavond weer kijken denk ik , is het altijd zo ?

zo gaat het bijna altijd.

ze moeten 10.000 euro borg betalen om mee te doen, gaan ze vrijwillig het huis uit of worden ze eruit gezet dan zijn ze die kwijt
als ze eruit gestemd worden dan krijgen ze die 10.000 wel terug
volgens mij is het zo of heb ik het mis ?

ik probeer elke dag te kijken :thup:

Tsuki
03-05-2007, 22:59
zo gaat het bijna altijd.

ze moeten 10.000 euro borg betalen om mee te doen, gaan ze vrijwillig het huis uit of worden ze eruit gezet dan zijn ze die kwijt
als ze eruit gestemd worden dan krijgen ze die 10.000 wel terug
volgens mij is het zo of heb ik het mis ?

ik probeer elke dag te kijken :thup:


in dat geval was ik mijn borg kwijt geweest en had ik Huub verzopen in de plee :whistling: