PDA

View Full Version : Echt ziek!!!! 16 Jarig koerdisch meisje gestenigd.



Italian*Berlusconi*
02-05-2007, 03:12
Een Koerdisch meisje uit Irak heeft haar drang naar romantiek met de dood moeten bekopen. De tiener, ongeveer zestien jaar oud, werd recentelijk gestenigd door een groep van naar schatting duizend man, nadat ze zich had bekeerd tot de Islam.

De jongedame kwam uit een Yezidische omgeving en was verliefd geworden op een Islamitische jongen. In de hoop om met de jongen te kunnen trouwen, vluchtte ze van huis en bekeerde ze zich tot de Islam. Lokale moslimsjeiks wezen haar vervolgens een schuilplaats toe maar na onderhandelingen met haar familie besloot het meisje weer terug naar huis te gaan. Onderweg belandde ze in een hinderlaag van woedende Yezidi-mannen die haar aanvielen en uiteindelijk overgingen tot steniging. Het meisje stierf door een grote steen die op haar gezicht werd gegooid.

Op de website Jebar.info is een filmpje van de brute moord verschenen, waarop onder andere toekijkende politieagenten te zien zijn. Het filmpje is hier te bekijken, maar wordt afgeraden voor mensen met een zwak hart.

http://jebar.info/Badaxua.htm hier het filmpje, ik ging bijna kotsen.. en kan veel hebben maar dit gaat echt ver. Voel me er gelijk klote door. Niet kijken als je niet tegen extreem zinloos vies verkankerd geweld kan... :( :( echt sneu dat dit 2007 nog gebeurt.

Jeru
02-05-2007, 03:18
pffff bizar... iedereen ook maar met hun telefoontje filmen.

Octavius
02-05-2007, 03:40
http://www.aina.org/news/20070425181603.htm

Staan ook wat GSM filmpjes op.

Yezidi zijn koerden die hun geloof modenling overbregen, ze hebben niks op geschrift. Kortweg kan elke gek verzinnen wat ze maar willen als ze wat aanzien hebben. Raar volk uit de bergen. Diep triest dat zoiets gebeurt.

aliendwurf
02-05-2007, 04:01
Tyfushonden,ik ga er niet eens naar kijken.....

paspoes
02-05-2007, 04:37
Tyfushonden,ik ga er niet eens naar kijken.....


heb de eerste gezien en voor hoef het niet meer kankerlijers :boos:

stiffler
02-05-2007, 05:06
wat een mafketels !!! geloof of niet ! Ze is 16 jaar ?!? ik kan daar echt niet bij !!

Impulse
02-05-2007, 05:11
hoef het ook niet te zien, het is te ziek voor woorden :boos:

Justinian
02-05-2007, 05:27
Ik hoef het niet te zien!

Justinian
02-05-2007, 05:31
Ik lees net het volgende op Fok:

Update 20:51
De steniging van de tiener heeft met name in het Midden-Oosten veel losgemaakt, zo blijkt nu. In Mosul, de stad waar de moordpartij plaats vond, zijn er vlak na de steniging 36 Yezidi-mannen geëxecuteerd als vergelding. In Bagdad is een bus opgeblazen met daarin voornamelijk Yezidische en Christelijke mensen. Prins Thahzin Said Ali, de leider van zo'n 1 miljoen Yezidi, heeft zich uitgesproken tegen de moord op het meisje, en eerder deze week hebben diverse vrouwenrechtenorganisaties een demonstratie gevoerd bij het Koerdische parlement in Hawler. Volgens vice-parlementsvoorzitter Kemal Kerkuki zijn er al diverse verdachten opgepakt in verband met de steniging.

De man van 14K
02-05-2007, 05:40
*slik*

there's a lot of sick people in this world..

Wheelie
02-05-2007, 06:32
wat een ongelovelijke trieste actie :thown:

De man van 14K
02-05-2007, 06:36
ze hebben wel moderne mobieltjes daar, wel jammer dat de rest ongeveer nog in het stenen tijdperk leeft..

A-team
02-05-2007, 07:29
Tja geloof he! Verschrikkelijk.:boos:

DK
02-05-2007, 07:58
Dit gebeurde zo'n 500 jaar geleden ook nog in nederland en nog wel ergere dingen.

Shinbone
02-05-2007, 08:02
Turkije moet vooral bij de Europese Unie komen, opdat de buitengrens aan Irak/Koerdistan grenst en dit soort malloten makkelijk de grenzen des Europeses Unie kunnen betreden!

Te zot voor woorden. Ik heb niet eens gekeken, maar ik heb wel eens eerder stenigingen in afghanistan gezien.

payap
02-05-2007, 08:35
Laat maar ik pas ff met kijken als ik dit al lees.

Zulke zieke gasten moeten letterlijk worden uitgeroeid.

nick
02-05-2007, 17:35
Sick World :sick:

Hoef het geen eens te zien.........

Iwan
02-05-2007, 18:13
Ik heb het wel gezien en je word er niet vrolijk van... Geloof is prima, maar het zijn de aanhangers die het verzieken.
Wat mij betreft schaffen ze alle vormen van religie af.
Grootste gevaar voor de mensheid ooit, dus weg ermee!

chief108
02-05-2007, 18:14
Sick World :sick:

Hoef het geen eens te zien.........
x2

Pimp-Daddy
02-05-2007, 18:49
T#r#ng!!!! Ongelofelijk dat er mensen zijn die dit kunnen!!?? Alleen maar omdat zij geloven in een God die dit zogenaamd goed keurt.... Echt heel fokking triest...

Fr3ddy
02-05-2007, 18:56
Ik heb het wel gezien en je word er niet vrolijk van... Geloof is prima, maar het zijn de aanhangers die het verzieken.
Wat mij betreft schaffen ze alle vormen van religie af.
Grootste gevaar voor de mensheid ooit, dus weg ermee!

x2

Het is natuurlijk in en in triest maar ik maak me verder niet echt meer druk over alles wat er daar in Imbecilië gebeurt.

Kim
02-05-2007, 20:24
@ Iwan, echt weer iets voor jou om het dan toch te gaan kijken he! Nou ik hoef het echt niet te zien, kan me er al genoeg bij voorstellen. Echt te ziek!

paspoes
02-05-2007, 20:31
@ Iwan, echt weer iets voor jou om het dan toch te gaan kijken he! Nou ik hoef het echt niet te zien, kan me er al genoeg bij voorstellen. Echt te ziek!

:lol: gewoon meekijken kim

Mickey
03-05-2007, 00:33
Ik kijk deze shit ook niet..

Ik krijg dan direct behoefte Middeleeuws te doen..
Ongelovelijk frustrerend dit..
Ik ben er echt opgefokt van.

paspoes
03-05-2007, 00:35
Ik kijk deze shit ook niet..

Ik krijg dan direct behoefte Middeleeuws te doen..
Ongelovelijk frustrerend dit..
Ik ben er echt opgefokt van.

neem een bak koffie ;)

Mickey
03-05-2007, 00:36
Ja nee, dat helpt ;)

MissGG
03-05-2007, 04:41
Onvoorstelbaar dit.. ik durf ook niet te kijken.. Ik vind het echt erg dat er in sommige landen geen vrijheid van geloof is :(

Ufuk
03-05-2007, 05:06
Ziek..

Biiyen
03-05-2007, 05:30
Damn.... :( ... Hoe in hemelsnaam kun je dat doen? Wat is er mis in je hersenpan als je dat doet? Ook de "vergelding" slaat compleet nergens op. Hoe kun je nu 36 mannen executeren en een bus opblazen met veelal onschuldige mensen? Is dan gewoon iedereen gek daar?

FOCUS
03-05-2007, 06:40
ziek

Guru
03-05-2007, 06:48
Zeker ziek!
Het rechtvaardigt ook mijn standpunten dat ik 100% achter Bush sta en tegen het iraakse regime en als ik Bush was, zou of nu de deksel op die put (lees Irak) gooien of de laatste burgerbevolking daar redden en al het gespuis daar elimineren.
Utopische gedachtengang van mij, maar hoop doet leven.

Mickey
03-05-2007, 09:03
Zeker ziek!
Het rechtvaardigt ook mijn standpunten dat ik 100% achter Bush sta en tegen het iraakse regime en als ik Bush was, zou of nu de deksel op die put (lees Irak) gooien of de laatste burgerbevolking daar redden en al het gespuis daar elimineren.
Utopische gedachtengang van mij, maar hoop doet leven.

Jij grijpt ook echt elke kans aan om je propaganda te spuwen he?:confused:

FOCUS
03-05-2007, 16:50
Guru,

:sleep1: :sleep1: :sleep1:



die burgerbevolkiong die Bush moet gaan redden,
is dat diezelfde die door Bush wordt platgebombardeerd?

mr. onetrackmind....

De man van 14K
03-05-2007, 16:59
als je er 1 groot hek omheen zet roeien ze zichzelf wel een keer uit.

Octavius
03-05-2007, 17:11
28/04/2007 MOSUL - Volgens de Koerdische website Jebar.info hebben naar schatting 1000 mannen van Yezidische afkomst, zich schuldig gemaakt aan de moord op een tienermeisje. Dit, omdat het meisje van huis zou zijn weggelopen om te kunnen trouwen met een jongen van islamitische afkomst, waarop ze verliefd was geworden. Ook zou het Yezidi-meisje zich bekeerd hebben tot de Islam.
http://www.ekurd.net/mismas/articles/misc2007/4/kurdlocal3.jpg
De afgelopen vier maanden had het meisje een schuilplaats toegewezen gekregen van lokale moslimsjeiks. Men beweert dat haar familie de laatste dagen geprobeerd heeft om haar weer terug te laten keren naar haar ouderlijke huis. Hierbij zou ze overtuigd zijn geraakt van het feit dat haar familie haar vergeven had voor de ‘fouten’ die ze gemaakt zou hebben.

In een korte, met een telefoon opgenomen video, dat gemaakt is door de aanwezigen tijdens de moord, is duidelijk te zien hoe het meisje mishandeld en vermoord wordt. Ze is tijdens haar reis terug naar huis, in een hinderlaag gelokt door ongeveer 1000 mannen die haar opgewacht hebben om haar vervolgens op een zeer brute wijze te kunnen vermoorden. Zo laten de beelden zien hoe de mannen grote stenen op haar hoofd gooien, hoe ze voor de voeten wordt geworpen en in haar maag en gezicht geschopt wordt, terwijl ze ligt te schreeuwen van de pijn. Dit gaat door, totdat er iemand komt die een einde aan haar leven maakt, door met een grote steen op haar gezicht te gooien.

Tevens zijn in de fragmenten te zien dat het meisje eerst uitgekleed is, om zo te kunnen symboliseren dat ze haar familie en haar godsdienst heeft onteerd. Ze ligt half naakt op de grond, nog steeds ademend, terwijl haar geplette gezicht bedekt is met bloed.

Volgens de bovengenoemde website waren ook bewapende politieagenten en ambtenaren bij de moord aanwezig. In feite hebben zij de menigte geholpen om de vrouw te kunnen vermoorden. Dit, in plaats om te proberen de misdaad te voorkomen. De opgenomen beelden bevestigen dit.

Enige momenten later arriveerde ook de Iraakse leger en weigerde de toegang aan onbevoegden, inclusief de pers.

Het vermoorden van vrouwen, wegens eer, schande en religie komt nog steeds voor in Zuid-Koerdistan en Irak. De bovengenoemde incident is niet ongewoon in enkele diepgaande godsdiensten en traditionele gemeenschappen.

Klik hier voor de fragmenten.

Bron: Jebar.info, EKurd, Azady.nl

A-team
03-05-2007, 17:44
Zeker ziek!
Het rechtvaardigt ook mijn standpunten dat ik 100% achter Bush sta en tegen het iraakse regime en als ik Bush was, zou of nu de deksel op die put (lees Irak) gooien of de laatste burgerbevolking daar redden en al het gespuis daar elimineren.
Utopische gedachtengang van mij, maar hoop doet leven.

Dat is de grootste schurk van allemaal! Ik durf te wedden dat hij het ook om geloofs redenen doet!

Octavius
03-05-2007, 18:33
Dat is de grootste schurk van allemaal! Ik durf te wedden dat hij het ook om geloofs redenen doet!

Dat zegt hij zelfs bijna. Met de kracht en hulp van God.

Ralph
03-05-2007, 19:00
Ik hoop dat ze al die smeerlappen oppakken en opsluiten. En vooral die agenten die erbij staan te kijken en niets doen. Bah.

kmr
04-05-2007, 00:30
Echt schokkend vond ik het niet, echt veel zie je niet. Het gaat denk ik vooral om het feit dat je weet dat alles echt is. Het filompje van d eonthoofding van die Amerikaan was ook niet eng, maar ik werd een beetje misselijk omdat ik wist dat het echt was.

Remco
04-05-2007, 00:47
Ik vind de manier waarop het allemaal beschreven is al voldoende. Dat doe je een kind, een vrouw, een mens, een dier niet aan!!!

Kaun
04-05-2007, 07:15
Dit gebeurde zo'n 500 jaar geleden ook nog in nederland en nog wel ergere dingen.

jah,,maar wij zijn in onze beschaving toch wel wat verder ontwikkeld,,deze gasten leven nog steeds in het stenen tijdperk (sorry voor de woordkeuze),,ophangen aan hun ballen die stumpers

MB667
04-05-2007, 18:46
Dat is de grootste schurk van allemaal! Ik durf te wedden dat hij het ook om geloofs redenen doet!

hij gebruikt woorden zoals jezus,god en kruistocht om zielen te winnen bij conservatieve gelovige amerikanen voor zijn stijd tegen de roots of all evil, zelfs geeft hij er geen fuck om.

Emilio
04-05-2007, 18:56
primitieve zielige figuren die het zijn.

danial
04-05-2007, 22:41
ze filmen haar terwijl ze met stenen gooien.
haar broek/rok is uit, en terwijl ze zich wil bedekken gooien ze stenen van minimum 2kilo op haar hoofd.
terwijl ze half dood is en probeert ze op te staan, krijgt ze nog een steen op haar hoofd.
echt triest