PDA

View Full Version : Dakloze overleeft ritje in bak van vuilniswagen



stiffler
11-05-2007, 19:55
Een dakloze man heeft in Palm Beach een wilde rit met een vuilniswagen overleefd. Verschillende keren werd de man verpletterd tussen resten van hamburgers en dode ratten. Uiteindelijk hoorde een van de vuilnismannen hem schreeuwen. Toen de man uit de vuilniswagen werd gehaald, bedankte hij zijn grootmoeder. Die overleed enkele maanden geleden op 94-jarige leeftijd en had beloofd dat ze hem zou beschermen. Volgens de vuilnisman die hem vond, is het een wonder dat hij dit overleefd heeft. De dakloze man zocht een schuilplaats voor de hevige regen en kroop in een vuilnisbak. Daar bracht hij ook de nacht door. Hij schrok plots wakker toen hij merkte dat de vuilnisbak bewoog. Hij probeerde er nog uit te geraken, maar werd samen met het vuilnis in de vuilniswagen gegooid.

Dennuz
11-05-2007, 20:00
Dacht dat dit soort dingen alleen in films gebeurden

Effective
11-05-2007, 20:01
Hahahaha bizar! Lekker ontbijt heb je dan:D

$un$hine
11-05-2007, 21:11
Dacht dat dit soort dingen alleen in films gebeurden

x2

MissGG
12-05-2007, 04:16
Dan mag hij inderdaad van geluk spreken dat er niet zo'n persmachine inzat :)

paspoes
12-05-2007, 04:44
Hahahaha bizar! Lekker ontbijt heb je dan:D

x3:thup:

Menno
12-05-2007, 05:04
Dan mag hij inderdaad van geluk spreken dat er niet zo'n persmachine inzat :)

In het artikel staat toch een zin die er op zou kunnen wijzen dat er wel degelijk een persmachine in de vuilniswagen zat. Zonder persmachine bevattende vuilniswagen zou het artikel mijns inziens ook weinig nieuwswaarde hebben, het zou in dat geval eerder een wonder zijn als de man het niet overleefd had.

Of ben ik hier aan het overanalyseren, danwel muggeziften?

MissGG
12-05-2007, 20:18
Dat is slechts een aanname Menno. Je zegt het zelf al: ZOU KUNNEN wijzen op. Als ik deze zin lees ''Verschillende keren werd de man verpletterd tussen resten van hamburgers en dode ratten.'' Dan lees ik dat hij tussen resten hamburgers en dode ratten ligt en niet verpletterd wordt door een persmachine.

aliendwurf
12-05-2007, 20:23
Elke vuilinswagen heeft een pers.
Je kunt de druk ervan zelfs instellen(dat hangt van het soort afval af),dus in dit geval zal de druk niet erg hoog geweest zijn anders kan hij het nooit overleefd hebben.

Tsuki
12-05-2007, 21:41
leuke discussie weer ..................... over vuilniswagens en persen ......................

Menno
13-05-2007, 05:39
Dat is slechts een aanname Menno. Je zegt het zelf al: ZOU KUNNEN wijzen op. Als ik deze zin lees ''Verschillende keren werd de man verpletterd tussen resten van hamburgers en dode ratten.'' Dan lees ik dat hij tussen resten hamburgers en dode ratten ligt en niet verpletterd wordt door een persmachine.


Hoe kun je nou verpletterd worden tussen hamburgers en dode ratten?
In het artikel wordt toch het woord 'verpletterd' genoemd, waarmee waarschijnlijk 'bijna verpletterd' bedoeld wordt, aangezien iemand die verpletterd is als dood beschouwd wordt, en deze man het incident overleefd heeft. Om een mens (bijna) te verpletteren is een aanzienlijke kracht nodig, die niet gegenereerd kan worden door de g-krachten van een rijdende vuiniswagen, of de daarin aanwezige resten hamburgers en dode ratten.