PDA

View Full Version : ruzie ! maar je wilt niet vechten



rlm
17-05-2007, 05:47
heb je wel eens gehad dat je in een situatie zit waarbij iemand ruzie met jou zoekt en jou eens ff hard wil aanpakken.:ehhh:
ik doe nu een opleiding security en ik was vroeger niet vies van een knokpartijtje als het moest.
mar het punt is :(:
nu mag ik binnen mijn 2 jarige opleiding geen contact meer hebben met politie ( nee , dus ook gene boete voor openbaar dronkenschap na het uitgaan ofzo.)
dus mijn vraag hoe kan je het beste ruzie vermijden met uitgaan :rolleyes:

DK
17-05-2007, 06:02
Als je sterk in je schoenen staat heb je niet zo snel ruzie, maar dat sta jij dus blijkbaar niet. Dit is een van de domste vragen die ik op dit forum heb gelezen.

Biiyen
17-05-2007, 06:07
x2 dom gelul...

"ik ben niet vies van knokpartij" stoere praat bla bla stoer bla praten stoer... klein kind

rlm
17-05-2007, 06:27
x2 dom gelul...

"ik ben niet vies van knokpartij" stoere praat bla bla stoer bla praten stoer... klein kind
ik bedoel ermee als je niet anders kan dat je ervoor moet gaan want mn vraag is niet stoer bedoelt.

rlm
17-05-2007, 06:28
Als je sterk in je schoenen staat heb je niet zo snel ruzie, maar dat sta jij dus blijkbaar niet. Dit is een van de domste vragen die ik op dit forum heb gelezen.
je kan zelfs ruzie krijgen zonder ene woord te zeggen hoe wil je dan sterk in je schoenen staan ?

Jay Hoov
17-05-2007, 06:34
Hier MOET ik gewoon op reageren.....Ik heb een hoop onzin gelezen, maar dit gaat toch echt helemaal nergens over!
Hey maar ouwe bewaker dat je de bent...jij komt er wel...Zzzzzzzzzzz!!!!

knilles
17-05-2007, 06:58
heb je wel eens gehad dat je in een situatie zit waarbij iemand ruzie met jou zoekt en jou eens ff hard wil aanpakken
ik doe nu een opleiding security
nu mag ik binnen mijn 2 jarige opleiding geen contact meer hebben met politie ( nee , dus ook gene boete voor openbaar dronkenschap na het uitgaan ofzo.)
dus mijn vraag hoe kan je het beste ruzie vermijden met uitgaan
Is dit een Melkert baan of is dit via de sociale werkplaats?

BUSJE KOMT ZOOOOOOOOOOOOOOOO TOET TOOOOOEEEEEEEET!!

paspoes
17-05-2007, 07:36
heb je wel eens gehad dat je in een situatie zit waarbij iemand ruzie met jou zoekt en jou eens ff hard wil aanpakken.:ehhh:
ik doe nu een opleiding security en ik was vroeger niet vies van een knokpartijtje als het moest.
mar het punt is :(:
nu mag ik binnen mijn 2 jarige opleiding geen contact meer hebben met politie ( nee , dus ook gene boete voor openbaar dronkenschap na het uitgaan ofzo.)
dus mijn vraag hoe kan je het beste ruzie vermijden met uitgaan :rolleyes:

omdraaien en weglopen;)

Arjan
17-05-2007, 08:09
Hier MOET ik gewoon op reageren.....Ik heb een hoop onzin gelezen, maar dit gaat toch echt helemaal nergens over!
Hey maar ouwe bewaker dat je de bent...jij komt er wel...Zzzzzzzzzzz!!!!

Jay ouwe pik, ben je er weer?
oh en @ Paspoes, x2.. gewoon weglopen

Arie
17-05-2007, 08:29
Domme vraag of niet, niet strafbaar is hij die een feit begaat, geboden door de noodzakelijke verdediging van eigen of eens anders lijf, eerbaarheid of goed tegen ogenblikkelijke, wederrechtelijke aanranding. Niet strafbaar is de overschrijding van de grenzen van noodzakelijke verdediging, indien zij het onmiddellijk gevolg is geweest van een hevige gemoedsbeweging, door de aanranding veroorzaakt.

Inderdaad weglopen, mocht dat niet helpen dan op andere wijzen reageren binnen het kader van vorenstaande.

*Aanranding in ruime zin des woords he, haha.

Mickey
17-05-2007, 08:40
Hey ff serieus he? Hij stelt een normale vraag!

Het antwoord is heel simpel.. Je trekt een paar rode lakschoentjes aan..
Als je vervolgens ruzie dreigt te krijgen tik je 3x met de hakken tegen elkaar terwijl je zachtjes "Er is geen plek als thuis" fluistert.

NTT-FX
17-05-2007, 08:52
In plaats van uit gaan, bij vrienden thuis gaan zuipen ?
Scheelt nog geld ook ;)

Jochem
17-05-2007, 10:02
als iemand ruzie met je zoekt jezelf uitkleden en heel hard roepen dat je een appeltje bent schijnt ook goed te werken.

jan sensei kyokushin
17-05-2007, 15:44
omdraaien en weglopen;)X2 dan ben jij de morele winnaar zonder kleerscheuren en een blauw oog.;)
je moet altijd geloven in je zelf zelfvertrouwen praten,t oplossen als de mogelijk er voor is dat is ook de bedoeling van je opleiding !!!! om rustig te blijven zelfbeheersing en klap of trap te kunnen afweren en dan de sutiatie onder controle proberen te brengen met en greep of klem als als als . zelfverdediging mag jij je altijd rlm daar staat geen straf op
ps( ga op kyokushinfullcontact daar leer je het wel )of en andere martial art -budo stijl.

maar kom niet met die cowboy verhalen IK MAG GRAAG EN POTJE KNOKKEN . rlm

wordt dan schoeneverkoper dat kan iedereen zonder opleiding ;) lol

sportgroeten

jan sensei

osu

Iwan
17-05-2007, 17:15
Hey ff serieus he? Hij stelt een normale vraag!

Het antwoord is heel simpel.. Je trekt een paar rode lakschoentjes aan..
Als je vervolgens ruzie dreigt te krijgen tik je 3x met de hakken tegen elkaar terwijl je zachtjes "Er is geen plek als thuis" fluistert.

WTF? Hahahaha waar heb jij van gesnoept Mick?:thup:

blazin.arr0w::::
17-05-2007, 17:55
als iemand ruzie met je zoekt jezelf uitkleden en heel hard roepen dat je een appeltje bent schijnt ook goed te werken.

hahahaaaaaaaaa:rotflmao:

Bij deze mijn tips :)

1) Voorkomen is beter dan genezen, dus volg paspoes of NtTFX hun idee
2) Een gebroken ego heelt sneller dan een gebroken kaak
3) Kies je voor Jochem zijn optie, draag dan altijd je rode Superman en/of Spiderman onderbroek.

The Bulldog
17-05-2007, 18:17
JE start je vraag op een zeer debiele wijze , maar daar heb je al reacties op gehad.

Als het jouw zoveel moeite kost om niet te knokken als je geprovoceerd wordt , is het misschien niet zo`n strak idee om in de beveiliging te gaan...

GEzien de formulering van je vraag snap ik al dat je taalkundige/verbale /uitdrukkingsvaardigheden niet je sterkste punt zijn...dit terwijl die het belangrijkst zijn in het beveiligingswerk...(bijv. aan de deur)

Ga jij elke keer staan hoeken wanneer je geprovoceerd wordt kun je er donder op zeggen dat je heel snel met de blauwe vrienden mee mag..

DUS..... net als de anderen je proberen duidelijk te maken..zit jij in dit denkpatroon, kun je misschien beter gaan vakken vullen...

Tsuki
17-05-2007, 18:32
gewoon altijd een pistool op zak hebben , dan wil ook bijna niemand met je vechten ..........................

De man van 14K
17-05-2007, 19:49
X2 dan ben jij de morele winnaar zonder kleerscheuren en een blauw oog.;)
je moet altijd geloven in je zelf zelfvertrouwen praten,t oplossen als de mogelijk er voor is dat is ook de bedoeling van je opleiding !!!! om rustig te blijven zelfbeheersing en klap of trap te kunnen afweren en dan de sutiatie onder controle proberen te brengen met en greep of klem als als als . zelfverdediging mag jij je altijd rlm daar staat geen straf op
ps( ga op kyokushinfullcontact daar leer je het wel )of en andere martial art -budo stijl.

maar kom niet met die cowboy verhalen IK MAG GRAAG EN POTJE KNOKKEN . rlm

wordt dan schoeneverkoper dat kan iedereen zonder opleiding ;) lol

sportgroeten

jan sensei

osu


he niet zo ! ik ben schoenenverkoper

BeatRice
17-05-2007, 20:03
Hey ff serieus he? Hij stelt een normale vraag!

Het antwoord is heel simpel.. Je trekt een paar rode lakschoentjes aan..
Als je vervolgens ruzie dreigt te krijgen tik je 3x met de hakken tegen elkaar terwijl je zachtjes "Er is geen plek als thuis" fluistert.

O_o

hahahaha

paspoes
17-05-2007, 20:08
gewoon altijd een pistool op zak hebben , dan wil ook bijna niemand met je vechten ..........................

JEEEZUSSSSS Tsuki, die vraag van rlm is dom maar jou antwoord is nog dommer zeg, had niet verwacht zo'n antwoord man JAMMER :thown: :twak: :boos:

paspoes
17-05-2007, 20:10
he niet zo ! ik ben schoenenverkoper

@Jan: wel voorzichtig met bepaalde beroep ;)

RNLMC
17-05-2007, 21:01
JEEEZUSSSSS Tsuki, die vraag van rlm is dom maar jou antwoord is nog dommer zeg, had niet verwacht zo'n antwoord man JAMMER :thown: :twak: :boos:

:twak: Ja Tsuki, paspoes heeft gelijk echt dom van je!!!,wie neemt er nou een pistool mee, iedereen weet dat er veel meer kogels in een automatisch geweer gaan!

Ralph
17-05-2007, 21:03
Een groot zwaard ziet er natuurlijk nog stoerder uit.

Italian*Berlusconi*
17-05-2007, 21:06
Een groot zwaard ziet er natuurlijk nog stoerder uit.

ja maar die kan je niet in je broekzak verstoppen.... toch?? ;)

Ralph
17-05-2007, 21:11
Tja, dan hebben die meisjes het maar makkelijk met hun jurken...

paspoes
17-05-2007, 21:14
:twak: Ja Tsuki, paspoes heeft gelijk echt dom van je!!!,wie neemt er nou een pistool mee, iedereen weet dat er veel meer kogels in een automatisch geweer gaan!

:eek: :wacko: :thown: :boos:

De dikke nudist
17-05-2007, 21:23
Of je schaft dit handige self-destruction device aan.

http://www.iinet.net.au/~jaherne/thehunted/weapons/destruct.jpg

Dat schrikt wel af.

Glen
17-05-2007, 21:50
he niet zo ! ik ben schoenenverkoper

Blijkt Al 'No mam' Bundy gewoon een forumbroeder te zijn...

Mickey
17-05-2007, 23:31
WTF? Hahahaha waar heb jij van gesnoept Mick?:thup:

Chrystaline Meth.. Hoezo?

Joris
19-05-2007, 02:42
oke... dit is wat je moet doen...


ga voor het stappen een partijtje flink in je broek staan schijten, (of stop je onderbroek vol met pindakaas) mocht je dan ruzie krijgen.. stop dan je handen in je broek en smeer de poep uit over je gezicht,.,.. wedden dat niemand je aanraakt...

Nickuraba
19-05-2007, 02:55
heb je wel eens gehad dat je in een situatie zit waarbij iemand ruzie met jou zoekt en jou eens ff hard wil aanpakken.:ehhh:
ik doe nu een opleiding security en ik was vroeger niet vies van een knokpartijtje als het moest.
mar het punt is :(:
nu mag ik binnen mijn 2 jarige opleiding geen contact meer hebben met politie ( nee , dus ook gene boete voor openbaar dronkenschap na het uitgaan ofzo.)
dus mijn vraag hoe kan je het beste ruzie vermijden met uitgaan :rolleyes:

dude hoe oud ben je? een beetje beheersing is toch niet zo moeilijk? Iedereen maakt wel eens een fout in zijn leven, maar t is wel de bedoeling om er wat van te leren. Zelf ook ooit een x in een probleemsituatie beland waarin ik slimmer had moeten zijn maar zal nooit de eerste tik uitdelen. Maar dan nog, vechten op straat is lauwe bende, gewoon weglopen dus...

jojo
19-05-2007, 04:14
ik was een keer in de stad en een maat van mij werkt bij politie dus daar stond ik mee te praten bij de auto... toen kreeg hij een melding (huiselijkgeweld) dus hij ging met gierende banden weg zegt zo'n droplul die voorbij loopt met zijn vriendin wat een vieze gore klootzakken die smerissen. dus ik zeg wat lul je nou dom zeg als jou vrouw in elkaar word geslagen wil je toch ook dat ze snel ter plaatsten zijn? hij zegt wat moet jij nou slet en hoer... ik zeg je moet je bek houden klootzak!!!! zegt hij kom hier dan ik d8 ach laat maar zitten en liep door toen schreeuwde hij nog wat.... en ondertussen was ik bij mijn scooter en reed naar huis.
toen vertelde ik het verhaal aan mijn moeder en aan de man waar ik mee stond te praten(de agent) beide reageerden ze hetzelfde wat je laat je toch niet uitschelden voor slet en hoer je had hem meteen op ze bek moeten slaan ....
maar ik was blij dat ik het niet had gedaan.

paspoes
19-05-2007, 04:21
ik was een keer in de stad en een maat van mij werkt bij politie dus daar stond ik mee te praten bij de auto... toen kreeg hij een melding (huiselijkgeweld) dus hij ging met gierende banden weg zegt zo'n droplul die voorbij loopt met zijn vriendin wat een vieze gore klootzakken die smerissen. dus ik zeg wat lul je nou dom zeg als jou vrouw in elkaar word geslagen wil je toch ook dat ze snel ter plaatsten zijn? hij zegt wat moet jij nou slet en hoer... ik zeg je moet je bek houden klootzak!!!! zegt hij kom hier dan ik d8 ach laat maar zitten en liep door toen schreeuwde hij nog wat.... en ondertussen was ik bij mijn scooter en reed naar huis.
toen vertelde ik het verhaal aan mijn moeder en aan de man waar ik mee stond te praten(de agent) beide reageerden ze hetzelfde wat je laat je toch niet uitschelden voor slet en hoer je had hem meteen op ze bek moeten slaan ....
maar ik was blij dat ik het niet had gedaan.

en zo hoort het jojo, hoe durft hij jou een slet en hoer te noemen :twak:

Biiyen
19-05-2007, 04:26
en zo hoort het jojo, hoe durft hij jou een slet en hoer noemen :twak:

leuke verhaaltjes uit het altijd pitoreske Den Helder...

Volgende keer direct meppen Jojo :D

Mephisto
19-05-2007, 04:32
zie guardjump discussie, een wereld vol liefde, zonder geweld... maar ja, dan heb je ook geen bewakers meer nodig.

mossad
19-05-2007, 04:42
Hey ff serieus he? Hij stelt een normale vraag!

Het antwoord is heel simpel.. Je trekt een paar rode lakschoentjes aan..
Als je vervolgens ruzie dreigt te krijgen tik je 3x met de hakken tegen elkaar terwijl je zachtjes "Er is geen plek als thuis" fluistert.


:lol: De thread is gered.

Chico
20-05-2007, 00:10
jojo.. scooter??

sportief hoor ;)

De man van 14K
20-05-2007, 00:15
Blijkt Al 'No mam' Bundy gewoon een forumbroeder te zijn...


meer Ted Bundy dan Al bundy ;)

redjuh
20-05-2007, 02:22
zorg maar dat je ondanks alle goede tips, dat je geen ruzie met Redjuh krijgt... zelfs fedor loopt een blokkie om voor Redjuh...

Chico
20-05-2007, 02:34
wie is fedor?

redjuh
20-05-2007, 03:01
wie is fedor?

the guy who wears Jack Bauer Pyjamas

paspoes
20-05-2007, 03:16
the guy who wears Jack Bauer Pyjamas

:lol: :thup:

Mickey
20-05-2007, 08:51
oke... dit is wat je moet doen...


ga voor het stappen een partijtje flink in je broek staan schijten, (of stop je onderbroek vol met pindakaas) mocht je dan ruzie krijgen.. stop dan je handen in je broek en smeer de poep uit over je gezicht,.,.. wedden dat niemand je aanraakt...

Ik ken een paar mensen die wat films met je willen maken.
Geef je 06 nummer ff door.

maartenjackie
20-05-2007, 09:39
www.pokerstars.com

redjuh
20-05-2007, 18:59
hehehehe

Joris
20-05-2007, 19:11
Ik ken een paar mensen die wat films met je willen maken.
Geef je 06 nummer ff door.
:thup:

Menno
20-05-2007, 20:22
ik was een keer in de stad en een maat van mij werkt bij politie dus daar stond ik mee te praten bij de auto... toen kreeg hij een melding (huiselijkgeweld) dus hij ging met gierende banden weg zegt zo'n droplul die voorbij loopt met zijn vriendin wat een vieze gore klootzakken die smerissen. dus ik zeg wat lul je nou dom zeg als jou vrouw in elkaar word geslagen wil je toch ook dat ze snel ter plaatsten zijn? hij zegt wat moet jij nou slet en hoer... ik zeg je moet je bek houden klootzak!!!! zegt hij kom hier dan ik d8 ach laat maar zitten en liep door toen schreeuwde hij nog wat.... en ondertussen was ik bij mijn scooter en reed naar huis.
toen vertelde ik het verhaal aan mijn moeder en aan de man waar ik mee stond te praten(de agent) beide reageerden ze hetzelfde wat je laat je toch niet uitschelden voor slet en hoer je had hem meteen op ze bek moeten slaan ....
maar ik was blij dat ik het niet had gedaan.


Goed van je dat je het niet gedaan hebt.

Tsuki
21-05-2007, 18:48
:twak: Ja Tsuki, paspoes heeft gelijk echt dom van je!!!,wie neemt er nou een pistool mee, iedereen weet dat er veel meer kogels in een automatisch geweer gaan!

my bad .............. :blush:

paspoes
21-05-2007, 18:51
my bad .............. :blush:

:lol: je bent toch niet gisteren geschrokken man :lol:

Tsuki
21-05-2007, 18:56
:lol: je bent toch niet gisteren geschrokken man :lol:

niet echt ............ the bigger they are the harder they fall.

ik las je opmerking ook pas vanmorgen hahahahahahaahaha

leuk je te ontmoeten man ........... had een heel ander beeld van je maar dat hoor je vast vaker ;)

paspoes
21-05-2007, 19:02
niet echt ............ the bigger they are the harder they fall.

ik las je opmerking ook pas vanmorgen hahahahahahaahaha

leuk je te ontmoeten man ........... had een heel ander beeld van je maar dat hoor je vast vaker ;)

zou ik ook zeggen en ja jullie dachten meer aan een lekker wijf of zo nou jammer voor jullie :lol:

Tsuki
21-05-2007, 19:20
zou ik ook zeggen en ja jullie dachten meer aan een lekker wijf of zo nou jammer voor jullie :lol:

ach de vrouwen daar in amersfoort maakte aan onze teleurstelling een abrupt eind :cool2:

De dikke nudist
22-05-2007, 06:47
Mr. Poes, was jij die grote kale negert met camera in Amersfoort?

paspoes
22-05-2007, 06:51
Mr. Poes, was jij die grote kale negert met camera in Amersfoort?

:lol: :lol: :lol: nee joh :whistling:

@Wheelie, moet 011 geen officiele waarschuwing krijgen :lol: hij/zij noemt mij een grote kale negert met camera :lol:

blazin.arr0w::::
22-05-2007, 20:46
hij/zij noemt mij een grote kale negert met camera :lol:

Dus jij was het toch? 011 vroeg alleen maar of jij het was hij noemde je niet zo ;) Tenzij je het was :D

Oh de spanning :pimp:

paspoes
22-05-2007, 20:48
Dus jij was het toch? 011 vroeg alleen maar of jij het was hij noemde je niet zo ;) Tenzij je het was :D

Oh de spanning :pimp:

Volgens mij mijn lach verklaar toch alles ;) en ja ik was het was jij er ook?

Bud S
23-05-2007, 00:51
al die halfzachte tips hier, is niks voor jou. jij bent duidelijk een man die z'n vuisten laat spreken ipv z'n mond
als je geen gedonder wilt met de politie na een knokpartij moet je de getuigen ook aanpakken.
groot, klein, man, vrouw, kind, gehandicapt, allochtoon >maakt allemaal niet uit ze moeten gewoon allemaal DOOD !
dan pas kun je weer met een gerust hart aan je carriere in de beveiliging gaan werken.

ik hoop dat je daar wat mee kunt en dat je me in de toekomst maar goed mag beveiligen tegen al die grote enge mannen die ruzie zoeken.

blazin.arr0w::::
23-05-2007, 07:20
Volgens mij mijn lach verklaar toch alles ;) en ja ik was het was jij er ook?

Ja, het verklaarde het wel, maar ik dacht dit is toch een onzin topic ik ga even een inspector gadget move erin gooien :D helaas, niet gelukt...

En nee, ik was er niet. Was mijn kater aan het voeden na een gezellig verjaardagsfeestje :blush:

FOCUS
23-05-2007, 07:25
:rotflmao: @Willem777

MB667
23-05-2007, 21:47
Je moet wel ef voordat je iedereen gaat liquideren naar forensic detectives kijken op discovery voor handige tips hoe je het niet moet doen bij de desposal van de bodies he flip.


Lol Mikey, hoe verzin je het ;).

Maneschijn
25-05-2007, 18:43
omdraaien en weglopen;)


Klinkt laff maar het is gewoon zo. Zo laat je ook zien dat je een stuk volwassener bent.!

Maneschijn
25-05-2007, 19:03
al die halfzachte tips hier, is niks voor jou. jij bent duidelijk een man die z'n vuisten laat spreken ipv z'n mond
als je geen gedonder wilt met de politie na een knokpartij moet je de getuigen ook aanpakken.
groot, klein, man, vrouw, kind, gehandicapt, allochtoon >maakt allemaal niet uit ze moeten gewoon allemaal DOOD !
dan pas kun je weer met een gerust hart aan je carriere in de beveiliging gaan werken.

ik hoop dat je daar wat mee kunt en dat je me in de toekomst maar goed mag beveiligen tegen al die grote enge mannen die ruzie zoeken.


Teringggg wat een advies zeg!
sjonge jongen
nu gaat die jongen het nog zwaarder hebben!
maar stel he.. je hebt een knokpartij met de getuigen en hun getuigens hebben jou ook gezien.. Dan bljif je doorgaan sjonge jonge

paspoes
25-05-2007, 19:12
Teringggg wat een advies zeg!
sjonge jongen
nu gaat die jongen het nog zwaarder hebben!
maar stel he.. je hebt een knokpartij met de getuigen en hun getuigens hebben jou ook gezien.. Dan bljif je doorgaan sjonge jonge

is al gebeurt 2 jaar geleden of langer in Leeuwarden met een kroeg baas, helaas een anti kwam binnen om de kroegbaas te vermoorden, waren 2 getuigen, eerste getuigen had hij daarna vermoord, tweede getuigen kon net op tijd wegrennen maar helaas een paar dagen later werd hij ook vermoord een studente anti van 18 jaar hij was toevallig in de kroeg:twak: :(

redjuh
25-05-2007, 22:21
Mr. Poes, was jij die grote kale negert met camera in Amersfoort?

nee man jij bedoelt mij

paspoes lijkt meer op iemand anders.

http://img235.imageshack.us/img235/9774/pasredzg5.jpg

paspoes
25-05-2007, 22:49
nee man jij bedoelt mij

paspoes lijkt meer op iemand anders.

http://img235.imageshack.us/img235/9774/pasredzg5.jpg


:lol: :lol: :lol: MR PAPS ;)