PDA

View Full Version : Marokkanen gooien homo in het water



Wheelie
25-05-2007, 17:15
Marokkanen gooien homo in het water


AMSTERDAM - Drie Marokkaanse jongeren hebben een 38-jarige Amsterdammer gisternacht in elkaar geslagen en daarna onder dwang urenlang in het water van het Rembrandtpark in de hoofdstad laten zwemmen, terwijl ze stokken en takken naar hem gooiden.


"We waren bij mijn moeder eten en ik ging vast naar huis. Mijn partner Alexander bleef nog even en toen hij rond half één naar huis liep, werd hij bij het park tegen de grond gewerkt door drie Marokkaanse jongens", vertelt Jeroen Bulterman.
Vervolgens werd Alexander het park ingesleurd, waarbij zijn bovenkleding van zijn lijf werd gerukt en hij in één van de grote vijvers werd gegooid. "De jongens bleven aan de kant staan en gooiden takken en wat ze voor handen hadden naar hem toe. Mijn vriend moest in het pikdonker proberen alles te ontwijken en wonder boven wonder is hij niet geraakt."

Doodsangst
Het slachtoffer is volledig ingestort. " Hij heeft echt doodsangsten uitgestaan, want hij hoorde het trio in het Arabisch praten en dacht dat ze het ergste nog met hem voor hadden. In zijn beleving heeft Alexander twee uur rondgezwommen, tot een auto met groot licht dicht bij de plek arriveerde. De jongens schrokken daar zo van dat ze op de vlucht sloegen", aldus Jeroen.

Politiewoordvoerster Sita Koenders bevestigt het verhaal. "Het is een laffe actie en we zijn een diepgaand onderzoek gestart. We kijken welke reden er achter deze misselijke mishandeling zit en kijken ook of er sprake is van discriminatie."

Jeroen zegt niet te weten of het incident te maken heeft met het feit dat Alexander homo is. "Misschien zijn er meer mensen die de afgelopen tijd iets soortgelijks hebben meegemaakt en geen aangifte hebben durven doen. Ik roep hen op dat alsnog te doen, zodat de politie over nog meer informatie beschikt in hun speurtocht naar de daders."

Tsuki
25-05-2007, 17:36
gaat lekker zo .......................

paspoes
25-05-2007, 17:57
Damn, die gasten sporen echt niet. zulke gasten verpesten voor de goede marokkanen. net zoals die criminele anti's die verpesten het ook voor mij :twak: ben blij dat ik oer rijk hollandse (achter) naam heb.:D

Tsuki
25-05-2007, 17:59
Damn, die gasten sporen echt niet. zulke gasten verpesten voor de goede marokkanen. net zoals die criminele anti's die verpesten het ook voor mij :twak: ben blij dat ik oer rijk hollandse (achter) naam heb.:D

idd als je je tegen komt zou je niet zeggen dat je een anti bent ............ :whistling:

nick
25-05-2007, 18:00
stenigen dat tuig.

Mickey
25-05-2007, 18:47
idd als je je tegen komt zou je niet zeggen dat je een anti bent ............ :whistling:

Precies! Die eet gewoon boerenkool met worst. Eerste wat je denkt.. Hahahah no offense Paspoes.. ;)

Ontopic:
Ik vind het hypocriete kutgastjes! Ik weet namelijk zeker dat zn mn avater wel weer bijzonder interessant zouden vinden.. ;)
:thup:

paspoes
25-05-2007, 18:54
Precies! Die eet gewoon boerenkool met worst. Eerste wat je denkt.. Hahahah no offense Paspoes.. ;)

Het is ook lekker hoor eet ik graag, eerste wat ik te horen kreeg is aanpassen aan de nederlandse cultuur. ben echt een Boeren Bounty;)

Ontopic: ben blij dat we minder last hebben van die gasten in Emmen

MB667
25-05-2007, 18:56
dat ze dat doen bij die marokanen wat door onze fons van achter werden genomen

Biiyen
25-05-2007, 18:59
Weet je wat ik vet zou vinden! Als die homo's nu gewoon zeggen we pikken het niet meer, zich allemaal samen pakken en in het wilde weg Marokkanen in de kont gaan neuken. Dat we elke dag lezen in de krant:

"Alweer een Marokkaan in zijn kont verkracht"

Evilman
25-05-2007, 19:03
Hahah zou mooi zijn ja. Laffe pisnichten.. alleen doen ze t niet hoor.
Hypocriet laf volk zonder eer en geweten.
Beter worden deze generatie jeugd gewoon gewist.

paspoes
25-05-2007, 19:06
Weet je wat ik vet zou vinden! Als die homo's nu gewoon zeggen we pikken het niet meer, zich allemaal samen pakken en in het wilde weg Marokkanen in de kont gaan neuken. Dat we elke dag lezen in de krant:

"Alweer een Marokkaan in zijn kont verkracht"

:lol: maar wij als Nederlanders doen het ook, volgens mij was het toch vorig jaar met die Amerikaanse homo paar in Amsterdam. hij werdt ook in elkaar geslagen door Nederlanders niet dat ik Marokkanen verdedigen.

Biiyen
25-05-2007, 19:26
Wij? ik doe niks man. Ik heb nog nooit een homo in elkaar geslagen omdat hij homo was.

Ps: please please meelezende gayers verkracht me niet in me kont ... ik ben braaf.

paspoes
25-05-2007, 19:27
Wij? ik doe niks man. Ik heb nog nooit een homo in elkaar geslagen omdat hij homo was.

Ps: please please verkracht me niet in me kont ... ik ben braaf.

in het algemeen :lol:, lijkt alsof Nederlanders braaf zijn en Marokkanen niet;)

MB667
25-05-2007, 19:39
maar wij als Nederlanders doen het ook, volgens mij was het toch vorig jaar met die Amerikaanse homo paar in Amsterdam. hij werdt ook in elkaar geslagen door Nederlanders niet dat ik Marokkanen verdedigen.


Wij? ik doe niks man. Ik heb nog nooit een homo in elkaar geslagen omdat hij homo was.



Zo denken veel marokanen toch ook, zij worden beschudligd van iets, wat een andere 'soortgenoot' doet. Hoezo iedereen over een kam scheren?

Iwan
25-05-2007, 19:41
in het algemeen :lol:, lijkt alsof Nederlanders braaf zijn en Marokkanen niet;)

Het gaat om percentages per bevolkingsgroep Roderic.
En wat ik van mijn vrienden met uniforme beroepen begrijp is dat alle verhoudingen weg zijn in deze...

MB667
25-05-2007, 19:42
Ik kan zat nederlanders die 'niet braaf'zijn, alleen zijn die niet zo dom om dingen te doen voor cameraas en/ of in het openbaar.

paspoes
25-05-2007, 19:48
Het gaat om percentagtes per bevolkingsgroep Roderic.
En wat ik van mijn vrienden met uniforme beroepen begrijp is dat alle verhoudingen weg zijn in deze...

ok, als ik goed leest zijn WIJ nederlanders nu aan het roepen van marokkanen dit marokkanen dat enige wat ik wil vertellen is dat WIJ als nederlander het ook doen. sterker nog Nederlanders zijn ook niet altijd braaf in het buitenland of ze hebben ook veel moeite om zich aan te passen aan bepaalde cultuur.

En vergeet niet al die andere topics wb Marokkanen ;)

paspoes
25-05-2007, 19:50
Ik kan zat nederlanders die 'niet braaf'zijn, alleen zijn die niet zo dom om dingen te doen voor cameraas en/ of in het openbaar.

o nee wat dacht je van al die rellen na voetbal wedstrijden dan wat zijn die gasten dan

Muay Thai Elite
25-05-2007, 19:51
*Zucht*

Biiyen
25-05-2007, 19:53
o nee wat dacht je van al die rellen na voetbal wedstrijden dan wat zijn die gasten dan

asociaal

paspoes
25-05-2007, 19:54
asociaal

Nee helaas Nederlanders ;)

Biiyen
25-05-2007, 19:55
Nee helaas Nederlanders ;)

Asociale Nederlanders

paspoes
25-05-2007, 19:56
Asociale Nederlanders

:lol: :thup: peace Brother

Mickey
25-05-2007, 20:07
Mjah.. In de bijbel staat ook dat homosexualiteit een gruwel is. Er staat trouwens ook in de je ongehoorzame kinderen moet stenigen.. Doen we ook niet..

Ik vind zo vermoeiend dat sommige marokanen hun wandaden ophangen aan hun religie. Ja homos zijn slecht zegt Allah. Dat zijn kussende wijven strict genomen ook volgens de Koran, maar dat vinden ze dan wel weer lekker..

En lol @ Boeren bounty!

Briant
25-05-2007, 20:09
gratis gedwongen cursusje boksen voor alle homo's?

paspoes
25-05-2007, 20:15
Effe Offtopic:

Vroeger ging ik altijd met Homo's om, de echte nichten hebben altijd de lekkerste en bloedmooie dames in hun vrienden kring;)
En wat we regelamatig deden is naar zo'n homo kroeg gaan, zie je ook veel leuke dames daar die bi-sexuel zijn:D

Admis en Mods chill effe met Ontopic:lol:

Biiyen
25-05-2007, 20:32
Effe Offtopic:

Vroeger ging ik altijd met Homo's om, de echte nichten hebben altijd de lekkerste en bloedmooie dames in hun vrienden kring;)
En wat we regelamatig deden is naar zo'n homo kroeg gaan, zie je ook veel leuke dames daar die bi-sexuel zijn:D

Admis en Mods chill effe met Ontopic:lol:

Dat kan alleen een Antiliaan verzinnen. Seks hebben met een man omdat er ook een lekker wijf mee doet... :lol:

En voor nu peace out want zie in de verte een grote kale neger met camera op me af hollen...

paspoes
25-05-2007, 20:36
Dat kan alleen een Antiliaan verzinnen. Seks hebben met een man omdat er ook een lekker wijf mee doet... :lol:

En voor nu peace out want zie in de verte een grote kale neger met camera op me af hollen...

:lol: :lol: :lol: seks hebben met een man is wel minder zeg damn niet aan denken en wb grote kale neger met camera ben jij aan de beurt man zodra ik weet wie je bent;)

Dus oproep aan Forumbroeders: Wie is Biiyen ? foto graag :lol:

Iwan
25-05-2007, 20:40
Het Paspoes en Biiyen, regel het anders even via de PM hehehe...

Sjaak
25-05-2007, 20:53
Ik vind zo vermoeiend dat sommige marokanen hun wandaden ophangen aan hun religie. Ja homos zijn slecht zegt Allah. Dat zijn kussende wijven strict genomen ook volgens de Koran, maar dat vinden ze dan wel weer lekker..

DAT is ook het probleem, die gasten die dat doen verschuilen zich achter de Koran met alles en nog wat en alleen wanneer het hun uitkomt

Mephisto
25-05-2007, 21:50
wat een crap, ik vindt dat ze zich aardig aanpassen,

nog niet zo lang geleden werd toch bekend gemaakt dat het één ieders plicht was om homosexuelen met het hoofd naar beneden van een flat te gooien?

ff serieus, het loopt danig uit de hand zo, straks gaan mensen eigen rechter spelen en dan hebben we de poppen aan het dansen, en als men (de regering?) dit nog 10 jaar zo toestaat krijgen we hier van die Joegoslavische taferelen.

knilles
25-05-2007, 22:05
Binnenland

vr 25 mei 2007, 13:19

'Erken het Marokkanendrama'

AMSTERDAM - Stop met de Marokkanenindustrie en erken dat er een drama is met die bevolkingsggroep.

Dat bepleit cultureel antropoloog Huug van Ooijen. De organisatie-adviseur in het welzijnswerk constateert dat de overheid al een kwart eeuw faalt als het gaat om de aanpak van problemen met Marokkanen.

'Eén van de redenen is dat de omvang van het probleem nog steeds niet wordt erkend. Bijna tweederde van de oudere Marokkaanse mannen heeft een uitkering, jongens scoren zeer hoog in de statistieken van overlast, criminaliteit en schoolverlaten. Het gaat dus niet om een klein groepje dat het verpest voor de meerderheid', schrijft hij op de opinipagina van Trouw.

'In de Marokkaanse gemeenschap voltrekt zich al jaren een verontrustend proces van etnisering en islamisering, waarbij zij zich inmiddels heeft ontwikkeld tot een op achterklap en achterdocht gebaseerde groep met een hoge mate van misplaatst eergevoel, vijandigheid naar de Nederlandse samenleving en lange tenen'.

De hele welzijnsindustrie faalt volgens hem hopeloos. 'Het is van belang dat de overheid de teugels weer strak in handen neemt. Waarom is er bijvoorbeeld nog geen inspectie voor welzijn en jongerenwerk, net als in het onderwijs?'. Van Ooijen hoopt dat het nieuwe kabinet erin is geslaagd 'door het wazige standpuntenkordon heen te breken en samen met de lokale overheden zijn verantwoordelijkheid neemt'.

Mickey
25-05-2007, 22:11
Binnenland

vr 25 mei 2007, 13:19

'Erken het Marokkanendrama'

AMSTERDAM - Stop met de Marokkanenindustrie en erken dat er een drama is met die bevolkingsggroep.

Dat bepleit cultureel antropoloog Huug van Ooijen. De organisatie-adviseur in het welzijnswerk constateert dat de overheid al een kwart eeuw faalt als het gaat om de aanpak van problemen met Marokkanen.

'Eén van de redenen is dat de omvang van het probleem nog steeds niet wordt erkend. Bijna tweederde van de oudere Marokkaanse mannen heeft een uitkering, jongens scoren zeer hoog in de statistieken van overlast, criminaliteit en schoolverlaten. Het gaat dus niet om een klein groepje dat het verpest voor de meerderheid', schrijft hij op de opinipagina van Trouw.

'In de Marokkaanse gemeenschap voltrekt zich al jaren een verontrustend proces van etnisering en islamisering, waarbij zij zich inmiddels heeft ontwikkeld tot een op achterklap en achterdocht gebaseerde groep met een hoge mate van misplaatst eergevoel, vijandigheid naar de Nederlandse samenleving en lange tenen'.

De hele welzijnsindustrie faalt volgens hem hopeloos. 'Het is van belang dat de overheid de teugels weer strak in handen neemt. Waarom is er bijvoorbeeld nog geen inspectie voor welzijn en jongerenwerk, net als in het onderwijs?'. Van Ooijen hoopt dat het nieuwe kabinet erin is geslaagd 'door het wazige standpuntenkordon heen te breken en samen met de lokale overheden zijn verantwoordelijkheid neemt'.

Het komt echt uit alle hoeken he?
Misschien zijn we soms ook gewoon echt te politiek correct.

redjuh
25-05-2007, 22:25
ach ja de grootste boef op aarde (bush) is ook anti-homo's en die doet het ook vanuit het geloof... het christendom.

dat praat het natuurlijk niet goed, maar ik heb de paus, blair, balkenende, putin, berlusconi, of welke machtige persoon op aarde nooit iets horen zeggen van "doe ff normaal met het gedoe rond homo's, anders stoppen we de samenwerking".

Wheelie
25-05-2007, 22:36
He paspoes Antilliaan !!!
Waarom praat je over Wij ??? Je bent geen Nederlander maar ook gewoon een allochtoon hoor ;)

paspoes
25-05-2007, 22:48
He paspoes Antilliaan !!!
Waarom praat je over Wij ??? Je bent geen Nederlander maar ook gewoon een allochtoon hoor ;)

:lol:, Omdat ik een Nederlander ben en blijf, ik ben daar wel geboren maar persoonlijk vind ik dat je hoort aan te passen en ik eet ook boerenkool met worstie of hutspot andijvie niks mis mee ;)

De man van 14K
25-05-2007, 22:58
het is Boerenkool met wordt of andijvie stamppot.. zo goed ben je dan geintegreerd ;)

paspoes
25-05-2007, 23:01
het is Boerenkool met wordt of andijvie stamppot.. zo goed ben je dan geintegreerd ;)

:lol: precies:thup:

n00bstar*
25-05-2007, 23:21
arabisch pootjebaden

ijsbier
26-05-2007, 01:54
:lol: maar wij als Nederlanders doen het ook, volgens mij was het toch vorig jaar met die Amerikaanse homo paar in Amsterdam. hij werdt ook in elkaar geslagen door Nederlanders niet dat ik Marokkanen verdedigen.

nope weet 100% zeker dat dat ook marokkanen waren..

zie hier:

http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=3417

hé, je kunt iniedergeval niet zeggen dat ik ongefundeerd ben...

Guru
26-05-2007, 03:50
De pooiers van de profeet zijn weer eens bezig geweest.

Italian*Berlusconi*
26-05-2007, 05:07
Op dit soort momenten als ik dan weer zo'n persbericht lees, krijg ik bijna spijt van om steeds the devils advocate te spelen mbt marrokaanse jongeren...
maar toch is het zo dat ze gelukkig niet allemaal zo zijn en denken (ervaring uit mijn eigen omgeving etc).

Evilman
26-05-2007, 05:14
maar toch is het zo dat ze gelukkig niet allemaal zo zijn en denken (ervaring uit mijn eigen omgeving etc).

ALTIJD wordt dit gezegd.
Ze zijn niet allemaal zo. Dat die uitspraak nodig is zegt al meer dan genoeg.
En in de andere thread was ook te lezen dat het onder de jeugd een heel
groot deel is en niet zomaar een paar procenten.

Twordt dat we kunnen zeggen er zijn ook wel slechten

Guru
26-05-2007, 05:16
Typisch geval van sociaal protest tegen de perspectiefloosheid van jonge Marokkanen.
Het land was te klein geweest als er had gestaan "Nederlanders gooien Marokkaan in het water"

Italian*Berlusconi*
26-05-2007, 05:21
ALTIJD wordt dit gezegd.
Ze zijn niet allemaal zo. Dat die uitspraak nodig is zegt al meer dan genoeg.
En in de andere thread was ook te lezen dat het onder de jeugd een heel
groot deel is en niet zomaar een paar procenten.

Twordt dat we kunnen zeggen er zijn ook wel slechten

daarom zeg ik er nadrukkelijk bij "mijn ervaring uit mijn eigen omgeving"......
Je bent inderdaad op een klote nivo gekomen als je moet gaan zeggen "maar ze zijn niet allemaal zo", dat wilt al zeggen dat er een probleem is, maar alleen met vingers gaan staan wijzen schiet je ook niks mee op... toch? Maar zouden we dan gelijk ook de 'goeie' de dupe moeten laten worden door deze groep klootzakken? Die jongens die ik ken (ok ze zijn geen tieners meer, midden / eind 20érs) schamen zich dood door dit soort berichten, en geloof me dat zij ingrijpen als ze zien dat er een paar weer 'stoer lopen te doen' (heb dat zelf gezien in a'dam toen die jongens even goed op hun plek werden gezet daar in die buurt bij die maat van mij, met meerendeel marrokanen).
Dit is gewoon een klote probleem wat steeds groter blijkt te worden en moet hard tegen opgetreden worden, politie mag wat mij betreft echt strenger en meer fysieker mogen worden naar mijn idee (en dan in het algemeen, niet alleen omtrend 'kut'marrokanen)

Evilman
26-05-2007, 05:30
Helemaal mee eens Berlu.
En ik denk idd ook dat wanneer meer mensen uit hun groep
optreden tegen hun dat dit zeer goed kan werken.
Daar pakken ze het wellicht eerder van op. Harde kern daargelaten.

En verder hoor ik in ieders gedachten weerklinken...
Diplomacy is dead :rolleyes: Aanpakken!

De man van 14K
26-05-2007, 05:53
zag net nog een stukje op AT5.
de politie gaat niet van een anti-homosexuele daad uit omdat het slachtoffer geen openlijke blijk heeft gegeven van zijn gay-zijn.

ik zag net zijn "partner" op tv een interview geven, die zag er uit als frontman van de Village People

Chico
26-05-2007, 09:25
He paspoes Antilliaan !!!
Waarom praat je over Wij ??? Je bent geen Nederlander maar ook gewoon een allochtoon hoor ;)
zover ik weet zijn de antillen nog steeds een onderdeel van het nederlands koninkrijk en zijn de inwonende nog steeds nederlanders... :whistling: