PDA

View Full Version : Adobe Photoshop



Sjaak
25-05-2007, 20:57
Jongens ik heb nodig Adobe Photoshop CS2 of als je die al hebt CS3. (voor me website)

Mail me effe als je kan "helpen"

Thanks

Sjaak

paspoes
25-05-2007, 20:59
Jongens ik heb nodig Adobe Photoshop CS2 of als je die al hebt CS3. (voor me website)

Mail me effe als je kan "helpen"

Thanks

Sjaak

cuanto costa??? ;)

blazin.arr0w::::
26-05-2007, 02:18
Jongens ik heb nodig Adobe Photoshop CS2 of als je die al hebt CS3. (voor me website)

Mail me effe als je kan "helpen"

Thanks

Sjaak

x2 maar dan PntShpPro.. dank :)

Wheelie
26-05-2007, 03:47
Hoe willen jullie het aangeleverd hebben ?

Ik heb een gekraakte versie van Photoshop en Paint Shop Pro

Arjan
26-05-2007, 04:09
ik ook heb van photoshop iso bestanden, kan best uploaden ofniet?
moet je met d-tools installeren..

Ronald
26-05-2007, 06:14
Jongens ik heb nodig Adobe Photoshop CS2 of als je die al hebt CS3. (voor me website)

Mail me effe als je kan "helpen"
Photoshop is niet een progje waar je even in een uurtje mee leert werken. Ik waarschuw je maar vast Sjaak ;) .

Sjaak
26-05-2007, 08:18
Photoshop is niet een progje waar je even in een uurtje mee leert werken. Ik waarschuw je maar vast Sjaak ;) .

Ach Ronald ik ga me er dan maar is goed in verdiepen :whistling:

En Kevin ik heb je een PM gestuurd

Sjaak

Arjan
26-05-2007, 11:12
Ronald heeft wel gelijk, met Photoshop doe je misschien hooguit het design template... wat wil je allemaal?

Php gebruiken?
gewoon een site in html maken? zo ja, gebruik maken van css style sheets?

alleen knoppen etc. maken met adobe of gewoon een background image en oproepen(het beste) met css

welke programma's voor het site gedeelte nodig? Dreamweaver (erg simpel en basic maar kan er toch veel mee)

gewoon oldschool kladblok

Flash? Ga je flash in je site verwerken?

sql etc.. komt er een database bij kijken?

waar heb je allemaal over nagedacht (sorry deze post is nogal dronken in elkaar gezet .. en dat komt natuurlijk.. omdat ik half bezopen ben)

A-team
26-05-2007, 21:51
Je kunt van mij ook studio 8 krijgen, dan heb je dreamweaver, flash, fireworks, coldfusion. Dan kun je meteen alles!