PDA

View Full Version : Vlaamse moeder die baby vergat niet vervolgd



aliendwurf
26-05-2007, 22:44
HALLE - De Vlaamse politie onderneemt voorlopig geen actie tegen de Vlaamse moeder die haar baby zo lang was vergeten dat het overleed in de snikhete auto.
De drukbezette moeder Cathy uit Halle bij Brussel had haar twee oudere kinderen op school afgezet. Ze reed daarna langs de oppas om haar vijf maanden jonge baby Guy af te zetten. In plaats van te stoppen reed ze door naar haar werk.

Werkdag
Zeven uur later, aan het einde van haar werkdag, wilde ze de baby weer ophalen bij de oppas. Pas daar ontdekte ze tot haar grote schrik het witte lijkje in de maxi-cosi op de achterbank.
De baby was uitgedroogd en oververhit door temperaturen boven de veertig graden. De vrouw is compleet overstuur. Ze krijgt psychologische begeleiding,net als de vader en de twee kinderen.
Verstrooid
Volgens een vriendin kampte de vrouw na de bevalling met een lichte depressie en nam ze medicijnen. Misschien is dat de reden dat ze zo verstrooid was, aldus de Gazet van Antwerpen zaterdag.
De oppasmoeder was niet verbaasd toen Cathy de baby donderdag niet kwam brengen. "Het gebeurde nogal eens dat Kathy vergat te vertellen dat hij niet kwam."
De Brusselse justitie heeft de auto in beslag genomen en Cathy verhoord. De diensten gaan voorlopig uit van een tragisch ongeval.

Echt bizar...

redjuh
26-05-2007, 22:56
de auto is in beslag genomen... krijgt die dan wel straf?

micha
27-05-2007, 08:29
Die heeft levenslang

Nickuraba
27-05-2007, 19:37
ik wou net zeggen, haar vervolgen zou beestachtig zijn. Ooit ook een x over zoiets op tv iets gezien, een jongen rijd dronken iemand dood, reed veelste hard. Bleek zijn moeder te zijn, hij moest zelfs nog de bak in! dan ga je helemaaaal door eeen hel

Italian*Berlusconi*
27-05-2007, 19:52
sorry hoor... maar je moet wel erg stom en dom zijn om je kind te 'vergeten'. Zij had wat mij betreft echt wel vervolgd mogen worden, het is toch dood door schuld lijkt mij. Sommige mensen zouden gecastreerd moeten worden en nooit kinderen mogen hebben.

Lee Hottie # 1 fan
27-05-2007, 20:42
gelukkig vergeet jij nooit wat>!

het is gewoon een tragisch ongeval. en om dan meteen over castreren te beginnen. daar worden wij ook niet vrolijk van!

Italian*Berlusconi*
27-05-2007, 20:51
gelukkig vergeet jij nooit wat>!

het is gewoon een tragisch ongeval. en om dan meteen over castreren te beginnen. daar worden wij ook niet vrolijk van!

hahaha..dude... je kind vergeten is niet even je portomonee thuis vergeten hoor.
Ik heb zelf geen kids, maar mijn vriendin wel 2 en ik weet dus door afgelopen jaren dat je echt stom moet zijn om je kind te vergeten. Het is niet een snoepie die je per ongeluk in de auto laat liggen...... en idd, dat soort mensen zouden imo geen kinderen mogen krijgen, laat ze eerst maar beseffen wat het inhoud om kids te hebben.

Lee Hottie # 1 fan
27-05-2007, 21:08
ik snap wel uiteraard wel wat je wilt zeggen maar het ging me meer op de manier waarop. niet alleen hier maar ook in andere topic. je reageert af en toe een beetje 1 dimensieonaal.

Italian*Berlusconi*
27-05-2007, 21:11
ik snap wel uiteraard wel wat je wilt zeggen maar het ging me meer op de manier waarop. niet alleen hier maar ook in andere topic. je reageert af en toe een beetje 1 dimensieonaal.

vind je?
Kinderen zijn gewoon een verantwoordelijkheid die je moet hebben en nemen. Wat ik al zei, het is niet je portomonee die je perongeluk even vergeet.

offtopic
En 1 dimensionaal?

Lee Hottie # 1 fan
27-05-2007, 21:21
ja prachtig woord he..(dat je soms nog al generaliseerd en kort door de bocht gaat in je uitspraken)

op het gebied van de kinderen geef ik je groot gelijk, ik heb zelf geen kinderen en ik zal ook goed afwegen mocht de tijd ooit rijp zijn:p...

Italian*Berlusconi*
27-05-2007, 21:22
ach ja..vind ik niet... ;) daar zijn discussies voor he.
En idd, bedenk goed waar je aan begint met kids, het is geen walk in the park dat kan ik je wel vertellen.

Michelle
28-05-2007, 16:40
Ik vind het echt erg dat iemand zijn kind kan vergeten !!!!
En al helemaal een hele dag lang !!!!!!!!!!
How stupid can you be.
Bedoel na een uur geen gekrijs te hebben gehoord weet je toch al dat je iets mist ?

Mephisto
28-05-2007, 19:57
eh Michelle? Ze was op haar werk daar verwacht je juist geen gekrijs van je kinderen te horen.

Weet niet of je zelf kinderen hebt, vermoed van niet, maar met de leeftijd van deze baby loop je op sommige momenten letterlijk p je tandvlees en zie je de wereld voor een kokosmacroon aan.

Zoals hierboven staat, deze vrouw moet hier de rest van haar leven verder mee, zal zich iedere dag van haar leven afvragen waarom...

Tsuki
28-05-2007, 21:58
ik denk niet dat ze er mee heeft gezeten of ze nu vervolgd werd of niet , haar leven is voorbij .................

Michelle
28-05-2007, 22:19
Ik snap het wel ja, maar als je 3 kids hebt en je brengt er 2 naar school en de ander moet ook naar de opvang.
Dan ben je wel erg verstrooid, vind je niet ???
En ik las dat ze haar kind en hele dag in de auto heft latn zitten, maar het blijkt dus een werkdag te zijn, excuse me mister

Italian*Berlusconi*
28-05-2007, 22:31
Ik snap het wel ja, maar als je 3 kids hebt en je brengt er 2 naar school en de ander moet ook naar de opvang.
Dan ben je wel erg verstrooid, vind je niet ???
En ik las dat ze haar kind en hele dag in de auto heft latn zitten, maar het blijkt dus een werkdag te zijn, excuse me mister

x2 angel! :)

mama
28-05-2007, 22:55
je kan wel merken dat er mensen reageren die geen kinderen hebben. Niet dat ik dit goed praat. Maar ik kan me er iets bij voorstellen hoe die moeder zich kan voelen
Ff een voorbeeld. Een moeder die ik ken van zwangerschapgym die is zelfs uit huis gehaald en tijdelijk in een "inrichting" geweest omdat ze niet meer voor haar pas geboren baby kon zorgen. Haar hormonen waren zo van de leg dat ze zwaar depressief was. En het kindje liet ze de hele dag huilen zonder dat ze daar iets aan kon doen.
Zulke dingen worden helaas, vaak onderschat.
Die moeder is genoeg gestraft denk ik.

Italian*Berlusconi*
28-05-2007, 23:04
je kan wel merken dat er mensen reageren die geen kinderen hebben. Niet dat ik dit goed praat. Maar ik kan me er iets bij voorstellen hoe die moeder zich kan voelen
Ff een voorbeeld. Een moeder die ik ken van zwangerschapgym die is zelfs uit huis gehaald en tijdelijk in een "inrichting" geweest omdat ze niet meer voor haar pas geboren baby kon zorgen. Haar hormonen waren zo van de leg dat ze zwaar depressief was. En het kindje liet ze de hele dag huilen zonder dat ze daar iets aan kon doen.
Zulke dingen worden helaas, vaak onderschat.
Die moeder is genoeg gestraft denk ik.

Dat voorbeeld staat hier los van mama...
Zou jij een van je kids in de auto achterlaten en vergeten als je moet werken en vergeten naar de creche te brengen?
Ik heb ongeveer 2 jaar samen gewoond bij mijn vriendin toen en zij heeft 2 kids.. toen was de kleinste 2 en de oudste 7. Nou geloof me, het eerste wat ik deed als ik ergens heen ging met de kids mee was altijd checken of ze er zijn.
In jouw voorbeeld is het volgens mij goed dat die vrouw hulp gekregen heeft om zo verder goed met het kindje door te gaan met leven. Hier is er toch wat anders gebeurt (zoals ik dat las in het persbericht toen dit gebeurde).

RNLMC
28-05-2007, 23:07
Vreselijk voor zo`n moeder,ik vind niet dat ze vervolgd moet worden,maar wel tijdelijk uit het huis en naar een gesloten psychiatrische inrichting

mama
28-05-2007, 23:08
Deze moeder heeft de hulp niet gekregen die ze misschien nodig had.
Je handeld heel anders in een situatie als je een postnatele depressie hebt. Die heb je meestal niet meer als je kindje 2 is.
Er staat ook iets in van een vriendin die zegt dat ze medicijnen kreeg tegen een depressie dan zit er al iets niet goed.
Wees blij dat jouw vriendin goed in haar vel zit/zat.........

Italian*Berlusconi*
28-05-2007, 23:14
Idd, deze moeder heeft dat niet gehad, maar zij staat toch niet alleen op de wereld? heeft toch ook familie / vrienden / kennissen / buren etc? Moeilijk dit maar ik blijf bij mijn mening die ik eerder gaf...
Nou dat mijn vriendin toen goed in haar vel zat is niet helemaal waar, ook depressief door shit met haar ex man (pa van die kids had best losse handjes zeg maar), maar toch draaid haar leven op nr 1 voor die kids. Ik snap een beetje wat je wilt zeggen maar toch.....

Michelle
31-05-2007, 02:32
Maar wat ik me nog steeds afvraag...............
een school mist een kind toch als het niet komt opdagen, waarom hebben hun dan niet gebeld ?

aliendwurf
31-05-2007, 03:21
Maar wat ik me nog steeds afvraag...............
een school mist een kind toch als het niet komt opdagen, waarom hebben hun dan niet gebeld ?


Dat is idd een goeie vraag,al was het geen school maar de oppas.;)

aliendwurf
31-05-2007, 03:29
Gaat lekker.....:boos:



Achtergelaten baby sterft in auto


AMSTERDAM - In een auto in Baarle-Nassau is woensdag een dode baby aangetroffen. Het gaat om een jongetje van elf maanden oud. Dat heeft een woordvoerder van de politie bevestigd.
http://www.nu.nl/img.db/924765+s(120!x120!)
De auto stond op een parkeerplaats bij een openbare basisschool De Akkerwinde aan de Cor van der Bokstraat. Omstreeks 14.15 uur werd het dode kind ontdekt.
De identiteit van de moeder is bekend. Zij wordt bij familie en vrienden opgevangen. Over de wijze waarop de baby is omgekomen wil de politie nog niets kwijt.
Vorige week kwam in het Belgische Halle ook al een baby om nadat deze was achtergelaten in een auto. De moeder was de baby vergeten. Het kindje overleed aan uitdroging door de hoge temperatuur in de auto.

De dikke nudist
31-05-2007, 03:47
Tweeverdieners :thown: .

aliendwurf
31-05-2007, 04:07
Tweeverdieners :thown: .

Alleenstaande moeder?

paspoes
31-05-2007, 17:22
Het is niet een snoepie die je per ongeluk in de auto laat liggen...... en idd, dat soort mensen zouden imo geen kinderen mogen krijgen, laat ze eerst maar beseffen wat het inhoud om kids te hebben.

x2:thup: