PDA

View Full Version : Rellen in Rostock



Sjaak
04-06-2007, 03:48
Ongelofelijk wat ik net op het journaal zag.

Wat een TUIG en dit heeft niets meer te maken met protesteren, helemaal niks

Meer dan 430 agenten gewond waarvan 30 zwaar gewond.

Ze hadden hier dus die hele groep moeten neermaaien :boos:

Chico
04-06-2007, 03:49
gasten komen daar om te rellen... betwijfel of ze enigszins een idee hebben waar ze voor "protesteren"

Sjaak
04-06-2007, 03:51
gasten komen daar om te rellen... betwijfel of ze enigszins een idee hebben waar ze voor "protesteren"

Heb je helemaal gelijk in Chico

Sjaak
04-06-2007, 03:52
De rellen braken aan het begin van de avond uit. Circa 2000 radicaallinkse jongeren maakten zich los van een groep van enkele tienduizenden demonstranten die protesteerden tegen globaliseren. Die grote demonstratie verliep rustig.

De organisatoren van de demonstratie veroordeelden het geweld. Dat was door niets te rechtvaardigen, aldus een zegsman. ''We hebben verzuimd om tot het laatste moment voorzichtig te zijn.'' Organisatoren bekritiseerden echter ook de politie. Die zou door hardhandig ingrijpen de situatie bewust hebben geëscaleerd.

Chico
04-06-2007, 03:55
Organisatoren bekritiseerden echter ook de politie. Die zou door hardhandig ingrijpen de situatie bewust hebben geëscaleerd.
tja.. zit trouwens ook wat in.. me'ers zijn niet echt de meest pascifistisch ingestelde mensen :D maar alsnog.. shit hoort gewoon niet te gebeuren..

Sjaak
04-06-2007, 04:05
Ik rangschik dit TUIG onder exact dezelfde noemer als voetbal hooligans, ze komen maar met 1 doen en dat is om te knokken

De politie had ze nog veel harder moeten aanpakken, dit is allemaal zo voorspelbaar

Biiyen
04-06-2007, 04:12
Ik rangschik dit TUIG onder exact dezelfde noemer als voetbal hooligans, ze komen maar met 1 doen en dat is om te knokken

De politie had ze nog veel harder moeten aanpakken, dit is allemaal zo voorspelbaar

Heb je dat filmpje in de dump van geenstijl gezien waar zo'n gast gewoon een vrouw die aan de kant staat te kijken vol in het gezicht spuugt? Dat is gewoon tuig. punt uit.

Nou alweer dat gezeur dat de politie te veel geweld heeft gebruikt.... sukkels, de politie heeft in mijn ogen nog te weinig geweld gebruikt. Ze moeten gewoon een aantal bewuste raddraaiers uit de groep lokaliseren, insluiten met een groep en gewoon doodslaan. En dat herhaal je net zo land totdat ze het snappen.

Wilders heeft ergens gelijk, schiet ze maar neer of sla ze minimaal met extreem veel politiegeweld (half)dood.

De man van 14K
04-06-2007, 04:18
snap niet wat sommige mensen bezielt om aan dat soort dingen mee te doen.
soms denk ik ook wel dat het beter is om zulke mafketels gewoon af te knallen.

Sjaak
04-06-2007, 04:28
http://www.youtube.com/watch?v=W-BvXjWp8cw

Ik heb het normaal niet zo op politie of ME maar hier sta ik toch volledig aan hun kant