PDA

View Full Version : Wie speelt er hier poker



DK
04-06-2007, 05:28
Sinds kort ben ik begonnen met het spelen van poker op internet en het gaat op zich best goed. Alleen verdien ik nog niet echt veel geld omdat als ik winst heb ik dit meestal weer wegspeel. Dus als ik dan weer een pot win tikt dat vaak niet zo heel erg aan.

Hoe staan jullie ervoor en waar spelen jullie poker?

Dennuz
04-06-2007, 05:37
Yepz, speel heel veel poker op internet.. en verdien er aardig aan als zakcentje.. Speel vaak de bonussen op een bepaalde site vrij, en ga dan verder naar de volgende site.. Speel nu op bodog poker, hiervoor op pokerrewards gespeeld, en daarvoor nog een hele zooi andere.

Check anders de site in mijn sig ff, daar staat wel wat meer op over het vrijspelen van bonussen e.d.

Chico
04-06-2007, 06:02
Man vergokt eigen vrouw met potje poker


Dat gokken een verslavende werking heeft is bekend, maar dat je je eigen vrouw inzet bij een potje poker? Een man uit Rusland was blut gespeeld maar wist desondanks niet van ophouden. Geld had hij niet meer, dus greep hij naar zijn laatste redmiddel: zijn vrouw. Hij maakte er echter een potje van, met verstrekkende gevolgen…

Andrei Karpov moest het wel heel benauwd hebben gehad toen hij zijn tegenstander zijn eigen vrouw Tatiana aanbood als inzet bij een pokerwedstrijdje. En terecht, want hij verloor. Maar de woedende Tatiana liet het er niet bij zitten…

Een verloren wedstrijd was het al voor Andrei, maar zij deed er nog een schepje bovenop. Tatiana was zo boos dat ze door haar eigen man was ingezet en uitgeleverd, dat ze besloot van hem te scheiden en met tegenstander Sergey Brodov te trouwen. Tot op de dag van vandaag zegt ze hier nog geen seconde spijt van te hebben. "Het was zo vernederend en ik schaamde me dood. Toen mijn ex-man dit deed, kon ik niet anders dan hem verlaten."


Bron: Ananova=======
:D

Wheelie
04-06-2007, 06:49
Ik poker ook op internet op partypoker
heb me daar aangemeld en eigenlijk nooit op andere sites gekeken
ik speel het liefst poker in toernooi vorm
elke keer als ik winst heb wordt ik overmoedig en ga ik spelen op tafels met een grotere inzet en verlies het dan weer haha ;)

Dennuz
04-06-2007, 15:04
Ik poker ook op internet op partypoker
heb me daar aangemeld en eigenlijk nooit op andere sites gekeken
ik speel het liefst poker in toernooi vorm
elke keer als ik winst heb wordt ik overmoedig en ga ik spelen op tafels met een grotere inzet en verlies het dan weer haha ;)

Haha, dat schiet natuurlijk ook niet op, gewoon bij je eigen limiet blijven en pas als dat winstgevend is op de langere termijn een limiet omhoog gaan.. Zo doe ik het iig.
ik speel meestal 1/2 fixed limit of 50NL. En zodra ik een bonus heb vrijgespeeld cash ik uit naar mijn Neteller en ga ik naar de volgende site toe.

Bud S
04-06-2007, 16:41
Ik poker ook op internet op partypoker
heb me daar aangemeld en eigenlijk nooit op andere sites gekeken
ik speel het liefst poker in toernooi vorm
elke keer als ik winst heb wordt ik overmoedig en ga ik spelen op tafels met een grotere inzet en verlies het dan weer haha ;)

same here

en met partybets hetzelfde

paspoes
04-06-2007, 17:28
ik speel af en toe wel

micha
04-06-2007, 18:01
Ik poker ook op internet op partypoker
heb me daar aangemeld en eigenlijk nooit op andere sites gekeken
ik speel het liefst poker in toernooi vorm
elke keer als ik winst heb wordt ik overmoedig en ga ik spelen op tafels met een grotere inzet en verlies het dan weer haha ;)


Kom naar Breda dan iedere woensdagavond een 70 mans tournooi van 20 tot 02:00.
aanmelden via mij of op Bredapoker.nl

Inleg: 60 euro 50 voor in de pot en 10 voor de organisatie de hoofdpirjs vorige week was 1300 euro en de eesrte 8 hebben prijs.

@wheelie jij betaalt geen intree dus voor alleen 50 euro

joost
04-06-2007, 19:53
ik speel ook veel op partypoker,
heb verschillende keren winst gehad maar ook veel verlies!
sta nu op 150 in de plus gelukkig..
ik speel ook het liefst in toernooi vorm!
online poker is natuurlijk heel anders dan real life poker, het bluffen via online poker is een stuk moeilijker.. want je hebt bijna altijd wel callers!

ik vind de toernooien leuk waar je $6 voor in moet leggen en als je 1e word krijg je iets van 1600 dollar maarja dan moet je wel een mannetje of 900 wegspelen ;-)

I love poker

phranq
04-06-2007, 21:22
Ik speel op Partypoker en Pokerstars, speel meestal 50NL en sit & go's van 11,- op Partypoker en 25NL op Pokerstars omdat het nivo daar wat hoger ligt. Sta nu op 500 winst, dus mag niet klagen! Wat leuk is om te doen als je begint zijn de freerolls, iedere avond om 8 uur is er een 'Exclusive' (Noah Boeken) Freeroll en daar doen alleen maar Nederlanders en Belgen aan mee dus is erg leuk, eindig meestal wel bij de top 50 van de 3600. Leer je veel van en het kost niets...verwacht echter geen grote winsten want als je 50ste word verdien je 25 cent....maar toch.

Wheelie
04-06-2007, 22:49
Kom naar Breda dan iedere woensdagavond een 70 mans tournooi van 20 tot 02:00.
aanmelden via mij of op Bredapoker.nl

Inleg: 60 euro 50 voor in de pot en 10 voor de organisatie de hoofdpirjs vorige week was 1300 euro en de eesrte 8 hebben prijs.

@wheelie jij betaalt geen intree dus voor alleen 50 euro

Lijkt me cool om een keer te komen.

micha
04-06-2007, 23:23
Lijkt me cool om een keer te komen.

we hebben 3 hele knappe dealsters:cool2:

Wheelie
05-06-2007, 01:01
foto's ? ;)

micha
05-06-2007, 01:09
kijk maar op hyves bij mijn vrienden staan er 2 Anne Marie en Allisandra

The Maniac
05-06-2007, 02:54
Elke vrijdag avond met een 7 tal vrienden voor extra rondjes bij het uitgaan.

paspoes
05-06-2007, 04:22
Volgens mij Redjuh speelt ook