PDA

View Full Version : Lerares krijgt slaag



Evilman
09-06-2007, 09:57
AMSTERDAM - Een lerares Nederlands in Lokeren die reageerde toen ze voor 'hoer' werd uitgescholden, is in elkaar getrapt door een allochtone tiener.

De 52-jarige Christine de Brauwer vertelt in Het Laatste Nieuws dat ze zonder aanleiding in elkaar getrapt is. De lerares Nederlands-Engels liep van school de gemeente in om documenten te halen toen haar plots de weg werd versperd. 'Omdat ik ze aanmaande me door te laten, schold er één me uit voor hoer'.
Even later gebeurde hetzelfde. Toen De Brauwer zei: 'Dat zegt veel over je opvoeding', werd ze aangevlogen. 'Hij gaf me zonder meer een vuistslag in het gezicht. Ik hoorde mijn tanden breken. Het werd me helemaal zwart voor de ogen.' Na de tweede klap ging ze onderuit en begon de tiener minutenlang op haar in te schoppen. Zonder iets te zeggen. Drie gebroken tanden en een hersenschudding zijn het resultaat. Over de aanleiding kan ze alleen maar gissen. 'Ik droeg een topje zonder mouwen. Misschien vond hij dat te bloot?'. De burgemeester erkent dat een groep van 20 allochtonen Lokeren terroriseert.
De Brauwer is bang om terug te gaan naar de klas waar ze al tientallen jaren lesgeeft. 'De sfeer in de gangen van de school kan je nu nog het best vergelijken met die in en voetbalstadion bij een risicomatch', zegt ze in Het Laatste Nieuws.
De krant meldt verder dat de lerares is getrouwd met de hoofdcommissaris van Lokeren. Na een eerder incident, waarbij een verpleger schoot op een allochtoon, is de sfeer tusen autochtoon en allochtoon gespannen in Lokeren.




:rolleyes:
als ik die hoofdcommisaris was zou ik per direct een fkng razzia uitvoeren op die school en die lui een speciale behandeling geven.
KKgekken .. helemaal gek slaan! wie laat dit nou gebeuren ook!
dit gaat zo de idiote kant op :boos:

Robbie
11-06-2007, 05:09
???? volgens de politiek doen die marokanen(Probleem jongeren) nooit wat. Het zijn juist goede burgers die een beetje sturing nodig hebben.

POLITIEK doe godver je ogen open en pak die lui aan!!!. Het word erger en erger. We zijn al te laat met optreden!!!!

Mijn mening tegen de muur zetten die gasten, dat is de enige oplossing

Muay Thai Elite
11-06-2007, 05:15
Ik ga hier niet eens meer het woord kutmarokkanen gebruiken (Oops.....).. Ik hoop dat JPB het voortaan zelf meteen denkt als ie dit soort berichten binnenkrijgt.

Wheelie
11-06-2007, 05:25
een allochtoon hoeft niet perse een (kut)marokaan te zijn jongens, niet zo voorbarig ;)
lokeren heeft niks met nederlandse politiek te maken, ligt in belgië ;)

Octavius
11-06-2007, 08:15
Misschien kan ik de school wel warm krijgen voor een van me exclusieve boot 'dropping' school reisjes. Tuig is het, Traangas in de oogjes en dan met de matrak erover.