PDA

View Full Version : Hof spreekt Nomads vrij



chief108
15-06-2007, 21:04
AMSTERDAM - Het gerechtshof in Amsterdam heeft vrijdag de Limburgse Hells Angels, de zogeheten Nomads, vrijgesproken van drievoudige moord.
In het hoger beroep had het Openbaar Ministerie (OM) twintig jaar cel tegen twaalf van de veertien verdachten geëist. De lichamen van de drie slachtoffers werden in februari 2004 doorzeefd met kogels gevonden in de Geleenbeek bij Echt.

paspoes
15-06-2007, 21:07
triest dit

ArjanV
16-06-2007, 06:59
Rechtstaat! Niemand is verplicht mee te werken aan zijn eigen veroordeling en heeft dus zwijgrecht! Het OM heeft gefaald simpel zat!

chief108
16-06-2007, 17:55
precies...
zoveelste misser in hun kruistocht tegen de HA's

laat ze er toch eens mee ophouden

PigDog
16-06-2007, 20:51
Raar toch? Bij CSI Miami kunnen ze van een scheetmolecuul al een daderprofiel maken.

Ik wacht de forse schadeclaims wel af.......

chief108
16-06-2007, 21:02
agent Bromsnor moet hier nog gewoon aan ieders aars ruiken om de schetenlater te identificeren...

Biiyen
16-06-2007, 21:12
agent Bromsnor moet hier nog gewoon aan ieders aars ruiken om de schetenlater te identificeren...

"Goedenacht meneertje koekepeertje, mij komt zojuist een onwelriekend geurtje voorbij de snor. Mag ik even aan uw poepert snuiven?"

Gisteren nog meegemaakt....

FOCUS
17-06-2007, 02:32
ik hoorde dit bericht op de radio, volgende onderwerp was dat de man die een peuk had weggeworpen in die cel op schiphol twee jaar kreeg voor het veroorzaken van de brand..o
brandje steken, mogelijk niet met opzet, doden door falen overheid=2jaar
gruwelijke slachtpartij -Quentin Tarantino waardig- =vrijspraak.
ja, lekkere rechtstaat.

ijsbier
17-06-2007, 02:39
precies...
zoveelste misser in hun kruistocht tegen de HA's

laat ze er toch eens mee ophouden

laat ze eens een keer echt aanpakken zul je bedoelen, de hells angels hebben echt schandelijke misdaden in het verleden begaan. meestal zonder ervoor gestraft te worden.

ArjanV
17-06-2007, 04:36
Dan moeten ze dat onomstotelijk bewijzen....in Nederland is gelukkig nog altijd iemand onschuldig tot het tegendeel bewezen is...of zijn we er nu ineens voor om mensen waarvan slechts het vermoeden bestaat dat ze iets fouts hebben gedaan maar gelijk op te sluiten? Met het gevaar dat er onschuldigen,misschien wij zelf wel,gevangen zitten....

PigDog
17-06-2007, 07:00
ik hoorde dit bericht op de radio, volgende onderwerp was dat de man die een peuk had weggeworpen in die cel op schiphol twee jaar kreeg voor het veroorzaken van de brand..o
brandje steken, mogelijk niet met opzet, doden door falen overheid=2jaar
gruwelijke slachtpartij -Quentin Tarantino waardig- =vrijspraak.
ja, lekkere rechtstaat.

Ja maar dat was een asielzoeker, en Guru werkt bij justitie.....
Dusse..........