PDA

View Full Version : Met de auto naar frankrijk



RisingSun
10-07-2007, 02:29
Ik ga de 23e met een vriend met de auto richting frankrijk om een soort road trip te maken. Gewoon kijken wat we tegenkomen en wat leuk is. Toch is het wel makkelijk om een soort punt te hebben waar we heen rijden. Heeft iemand dit toevallig ook al eens gedaan en zijn er wat tips? We zaten zelf te denken aan Argelès sur Mer, maar andere suggesties zijn zeer welkom.

Alvast bedankt

Ben
10-07-2007, 02:42
valras plage ligt vlak bij spanje, is een mooie disco plus mooi strand vlak bij ligt cape dagde kweet niet of ik het goed schrijf maar is zeker een aanrader.
aan de andere kant il de ree, ill de orleon dit is een eiland
daar naast il de ree mooie brug het eiland mooie vissers dorpjes

RisingSun
10-07-2007, 02:53
thanx ,zal het allemaal eens opzoeken op de kaart. We gaan trouwens niet boeken maar gewoon ter plekke kijken of we ergens kunnen overnachten. Ik neem aan dat er altijd wel ergens een plekje is te vinden voor alleen 1 tentje , of is dit niet het geval in die tijd in frankrijk?

Hidman
10-07-2007, 04:03
Ik neem aan dat er altijd wel ergens een plekje is te vinden voor alleen 1 tentje , of is dit niet het geval in die tijd in frankrijk?

en anders heb je altijd nog een hele lekker achterbank! :D

payap
10-07-2007, 06:09
Ik ga de 23e met een vriend met de auto richting frankrijk om een soort road trip te maken. Gewoon kijken wat we tegenkomen en wat leuk is. Toch is het wel makkelijk om een soort punt te hebben waar we heen rijden. Heeft iemand dit toevallig ook al eens gedaan en zijn er wat tips? We zaten zelf te denken aan Argelès sur Mer, maar andere suggesties zijn zeer welkom.

Alvast bedankt


In Parijs heb je een grote Thaise gemeenschap dus wie weet Jelle .....
http://www.vagabonding.com/photos/bangkok/DSC05675.jpg

joost
10-07-2007, 06:13
leuk idee zeg!!.. zou sowieso even door parijs scheuren als ik jou was! :D en dan doorscheuren richtin zuid frankrijk

LJ Silver
10-07-2007, 06:13
Ik ga begin augustus met 2 vrienden op roadtrip naar Bosnie, via Italie dan met de ferry van ancona naar split. Daarna mischien nog naar hongerije balkan meer. Tja je moet toch wat....

De man van 14K
10-07-2007, 18:21
Ik ga de 23e met een vriend met de auto richting frankrijk om een soort road trip te maken. Gewoon kijken wat we tegenkomen en wat leuk is. Toch is het wel makkelijk om een soort punt te hebben waar we heen rijden. Heeft iemand dit toevallig ook al eens gedaan en zijn er wat tips? We zaten zelf te denken aan Argelès sur Mer, maar andere suggesties zijn zeer welkom.

Alvast bedankt

argeles is erg leuk ben er ook een paar keer geweest.
Lloret en de spaanse costa's evenals Bracelona is relatief dichtbij.
kan je een leuke roadtrip van maken!

Justinian
10-07-2007, 19:39
In Parijs heb je een grote Thaise gemeenschap dus wie weet Jelle .....
http://www.vagabonding.com/photos/bangkok/DSC05675.jpg
LMAO!! :D

paspoes
11-07-2007, 17:42
:lol:die payap :thup: yelle gaat toch al met "een" vriend:whistling:

Fr3ddy
11-07-2007, 18:49
Ik kwam vanmorgen om 4 uur thuis van een soort mini-road trip (en nu gaar op het werk :D). In 4 dagen tijd:
Het nieuwe huis van mijn ouders bekeken en het vlakbij gelegen plaatsje Autun, omgeving, etc. etc. En nog 1 avondje in Lloret wezen stappen.

In augustus ga ik nog een weekje. Wederom mijn ouders opzoeken en waarschijnlijk Spanje of Italie daarna..

Road-trips ruleren! Lekker ontspannen, low budget (als je geen benzinekosten hebt ;)), en gewoon lachen met vrienden!

RisingSun
11-07-2007, 21:44
Haha ik kon erop zitten wachten he payap :D

De man van 14K
11-07-2007, 21:46
Road-trips ruleren! Lekker ontspannen, low budget (als je geen benzinekosten hebt ;)), en gewoon lachen met vrienden!.

jep zonder benzine- en tolkosten is het rijden lowbudget :whistling: