PDA

View Full Version : Pliesie dreigt Rutger van geenstijl.nl met gevangenis



paspoes
11-07-2007, 23:33
Pigdog zijn vrienden, stelletjes prutsers:twak:

http://www.geenstijl.tv/2007/07/pliesie_dreigt_rutger_met_geva.html

Shinbone
11-07-2007, 23:55
Typisch Nederlands om altijd maar te zeiken op de politie. Zo flauw en zo makkelijk.

Die agenten hebben gelijk, dondert op met die camara, daar hebben zij toch niet om gevraagd? En als een agent vraagt niet te filmen, dan pleur je gewoon die camara uit. Simpel zat. En dan begint dat langharig knulletje meteen te zeveren over politiestaat, schei toch uit.

Dat verbaast mij altijd over Nederland. Iedereen heeft zijn mond vol dat de politie geen klap uitvoerd en kankert over de criminaliteit en dergelijke. Dan komt de politie eindelijk, en vraagt of die camara uit mag en dan gaat vervolgens iedereen zich tegen de politie keren.

Het wordt tijd dan men in Nederland weer orde en discipline krijgt, en bevelen der agenten gewoon opvolgen. Maar in Nederland moet iedereen zijn zegje kunnen doen en in discussie gaan met de agenten.

Zo'n grote muil moeten zij eens bij de Guardia Civil of de Russische politie hebben, heb je gelijk een gummyknuppel tussen je kiezen.
Ik moet ook wel zeggen dat de agenten in Nederland een uitstaling hebben van een zak aardappelen. Zo'n lange slungel in een te groot jasje of die dikke vrouwelijk skippybal stralen ook niets uit, ofschoon dan heb je nog te luisteren naar ze.

micha
11-07-2007, 23:59
Typisch Nederlands om altijd maar te zeiken op de politie. Zo flauw en zo makkelijk.

Die agenten hebben gelijk, dondert op met die camara, daar hebben zij toch niet om gevraagd? En als een agent vraagt niet te filmen, dan pleur je gewoon die camara uit. Simpel zat. En dan begint dat langharig knulletje meteen te zeveren over politiestaat, schei toch uit.

Dat verbaast mij altijd over Nederland. Iedereen heeft zijn mond vol dat de politie geen klap uitvoerd en kankert over de criminaliteit en dergelijke. Dan komt de politie eindelijk, en vraagt of die camara uit mag en dan gaat vervolgens iedereen zich tegen de politie keren.

Het wordt tijd dan men in Nederland weer orde en discipline krijgt, en bevelen der agenten gewoon opvolgen. Maar in Nederland moet iedereen zijn zegje kunnen doen en in discussie gaan met de agenten.

Zo'n grote muil moeten zij eens bij de Guardia Civil of de Russische politie hebben, heb je gelijk een gummyknuppel tussen je kiezen.
Ik moet ook wel zeggen dat de agenten in Nederland een uitstaling hebben van een zak aardappelen. Zo'n lange slungel in een te groot jasje of die dikke vrouwelijk skippybal stralen ook niets uit, ofschoon dan heb je nog te luisteren naar ze.


onzin de politie heeft zich helemaal aan regels te houden. zij hebben een voorbeeld functie en er zijn er maar genioeg die misbruik maken van hun functie. Op de openbare weg mag je filmen wat je wil en dus ook de politie.
dit land is gelukkig geen politiestaat en dat wou ik graag zou houden.:twak:

chief108
12-07-2007, 00:09
Pigdog zijn vrienden
huh??? :confused:

Shinbone
12-07-2007, 00:10
onzin de politie heeft zich helemaal aan regels te houden. zij hebben een voorbeeld functie en er zijn er maar genioeg die misbruik maken van hun functie. Op de openbare weg mag je filmen wat je wil en dus ook de politie.
dit land is gelukkig geen politiestaat en dat wou ik graag zou houden.:twak:

Onzin, als een agent vraagt om hier tijdelijk niet te filmen, dan geef je daar gehoor aan. Ik vind het onzin als men dan gelijk rept over een politiestaat.
Rutger en zijn kornuiten kunnen ook over 20 minuten daar filmen, als zij zo nodig op die plek willen filmen. Want als een agent niet gefilmd wil worden dan moet je dat respecteren, evenals iemand anders niet gefilmd wil worden dan geef je daar gehoor aan.

Goede journalisten vragen eerst of zij je eerst mogen filmen of fotograferen alvorens zij tot registratie overgaan.

Als je nu agenten helemaal geen bevoegdheden meer geeft, dan wordt het hier helemaal een grote puinzooi, wat het namelijk al is. Want zeg nou zelf, ze mogen toch geen steek doen hier.

paspoes
12-07-2007, 00:11
huh??? :confused:
:rolleyes: bedoeld;)

micha
12-07-2007, 00:23
Onzin, als een agent vraagt om hier tijdelijk niet te filmen, dan geef je daar gehoor aan'

waarom dan??? als dat niet wettelijk verplicht is waarom zou ik dat dan doen?

Shinbone
12-07-2007, 00:52
Onzin, als een agent vraagt om hier tijdelijk niet te filmen, dan geef je daar gehoor aan'

waarom dan??? als dat niet wettelijk verplicht is waarom zou ik dat dan doen?

Nou, bijvoorbeeld omdat een agent net zoals u en ik een 'werknemer' is. Als u de bakker gaat filmen terwijl hij dat niet wilt, dan gaat u toch ook niet door blijven filmen? Tevens ben ik van mening dat een agent een plaatselijke bevoegdheid heeft, naar zijn of haar interpretatie. Dus je behoort als burger politiebevelen tot op zekere hoogte op te volgen.

Als er een ongeluk op de weg is gebeurd, en het slachtoffer ligt op de stoep en de polite vraagt u om van de weg af te gaan of afstand te nemen, dan doet u dat toch ook? Het argument "maar dit is een openbare weg" vervalt dan even.

Ik word altijd zo moe dat iedereen met agenten in discussie gaat over allerlei zaken. Tucht en roede moet weer plaatsnemen in het dagelijks leven.
Ik leef nog liever in een 'politiestaat' dan in een 'politieloze' staat waar het geboefte vrij rondloopt zoals thans het geval is.

Helaas heb ik aantal zaken gezien die de ware aard des volks weerspiegelt. Tijdens het uitgaansleven was er eens een opgeschoten dronken malloot die met iedereen ruzie zocht en zich misdroeg. De politie arriveerde en wilde deze malloot inrekenen, en terstond begon gans het plein zich ermee te bemoeien en nam het op voor die onruststoker. Dat soort dingen kan ik nooit begrijpen. De politie haalt eindelijk een agressieveling van de straat en vervolgens keert iedereen zich tegen de politie, terwijl deze alleen maar tracht de veiligheid te vergroten. Onbegrijpelijk.

Ik wil hiermee aangeven dat mensen (niet u) maar in zijn algemeenheid dikwijls zo krom reageren. Ik ben het zeker niet altijd eens met de politie, sterker nog ik vind dat zij de verkeerde prioriteiten stellen, maar desondanks verbaasd het mij telkenmale weder dat er totaal geen respect en ontzag is voor geen enkele autoriteit. De burger is mondiger geworden, doch mijns inziens te mondig.

Ik kan u vertellen dat ik ook niet altijd even 'lief' ben, maar ik heb nimmer last van de politie en begrijp derhalve ook niet waarom vele mensen wrok koesteren jegens de 'sterke' arm der wet.

Kaun
12-07-2007, 01:53
hmm,,8 agenten voor zo'n opstootje,,er wordt iemand doodgemartelt en er staan er 2 voor de deur te wachten,,apart..

Shinbone
12-07-2007, 02:12
Kan deze leipe zwakzinnige debiele lompe idiote kutpost genomineerd worden voor de Grote Imbeciel Award 2007???

Wat heb ik jou misdaan om zo te reageren? Je hoeft het niet met mij eens te zijn, maar reageer alsjeblieft normaal.

Ik vind dit erg persoonlijk en zonder inhoud.

Biiyen
12-07-2007, 02:17
Nou, bijvoorbeeld omdat een agent net zoals u en ik een 'werknemer' is. Als u de bakker gaat filmen terwijl hij dat niet wilt, dan gaat u toch ook niet door blijven filmen? Tevens ben ik van mening dat een agent een plaatselijke bevoegdheid heeft, naar zijn of haar interpretatie. Dus je behoort als burger politiebevelen tot op zekere hoogte op te volgen.

Als er een ongeluk op de weg is gebeurd, en het slachtoffer ligt op de stoep en de polite vraagt u om van de weg af te gaan of afstand te nemen, dan doet u dat toch ook? Het argument "maar dit is een openbare weg" vervalt dan even.

Ik word altijd zo moe dat iedereen met agenten in discussie gaat over allerlei zaken. Tucht en roede moet weer plaatsnemen in het dagelijks leven.
Ik leef nog liever in een 'politiestaat' dan in een 'politieloze' staat waar het geboefte vrij rondloopt zoals thans het geval is.

Helaas heb ik aantal zaken gezien die de ware aard des volks weerspiegelt. Tijdens het uitgaansleven was er eens een opgeschoten dronken malloot die met iedereen ruzie zocht en zich misdroeg. De politie arriveerde en wilde deze malloot inrekenen, en terstond begon gans het plein zich ermee te bemoeien en nam het op voor die onruststoker. Dat soort dingen kan ik nooit begrijpen. De politie haalt eindelijk een agressieveling van de straat en vervolgens keert iedereen zich tegen de politie, terwijl deze alleen maar tracht de veiligheid te vergroten. Onbegrijpelijk.

Ik wil hiermee aangeven dat mensen (niet u) maar in zijn algemeenheid dikwijls zo krom reageren. Ik ben het zeker niet altijd eens met de politie, sterker nog ik vind dat zij de verkeerde prioriteiten stellen, maar desondanks verbaasd het mij telkenmale weder dat er totaal geen respect en ontzag is voor geen enkele autoriteit. De burger is mondiger geworden, doch mijns inziens te mondig.

Ik kan u vertellen dat ik ook niet altijd even 'lief' ben, maar ik heb nimmer last van de politie en begrijp derhalve ook niet waarom vele mensen wrok koesteren jegens de 'sterke' arm der wet.

mongool

smike
12-07-2007, 02:26
Typisch Nederlands om altijd maar te zeiken op de politie. Zo flauw en zo makkelijk.

Die agenten hebben gelijk, dondert op met die camara, daar hebben zij toch niet om gevraagd? En als een agent vraagt niet te filmen, dan pleur je gewoon die camara uit. Simpel zat. En dan begint dat langharig knulletje meteen te zeveren over politiestaat, schei toch uit.

Dat verbaast mij altijd over Nederland. Iedereen heeft zijn mond vol dat de politie geen klap uitvoerd en kankert over de criminaliteit en dergelijke. Dan komt de politie eindelijk, en vraagt of die camara uit mag en dan gaat vervolgens iedereen zich tegen de politie keren.

Het wordt tijd dan men in Nederland weer orde en discipline krijgt, en bevelen der agenten gewoon opvolgen. Maar in Nederland moet iedereen zijn zegje kunnen doen en in discussie gaan met de agenten.

Zo'n grote muil moeten zij eens bij de Guardia Civil of de Russische politie hebben, heb je gelijk een gummyknuppel tussen je kiezen.
Ik moet ook wel zeggen dat de agenten in Nederland een uitstaling hebben van een zak aardappelen. Zo'n lange slungel in een te groot jasje of die dikke vrouwelijk skippybal stralen ook niets uit, ofschoon dan heb je nog te luisteren naar ze.



Eindelijk iemand die het begrijpt!!!
Reps!

Muay Thai Elite
12-07-2007, 03:59
mongool

Okee, post gewist. Maar Biiyen sums it all up in one perfect word :D

Amen brotha



Edit: en TOCH nomineer ik m..

Shinbone
12-07-2007, 05:43
mongool

Waarom moet dit nu op deze toon? Nu kan ik ook heel kinderachtig reageren maar ik probeer daar boven te staan.

We hebben allemaal een hobby en dat is vechtsport, en dan ga jij lopen ouwehoeren over mijn schrijfstijl. Ik vind het echt nergens opslaan en je gaat totaal niet in op wat ik schrijf maar over de manier waarop ik schrijf. Je hoeft het niet met mij eens te zijn, integendeel verschillende meningen doet leven, maar jouw reactie vind ik te kinderachtig voor woorden.

Ik probeer aandacht aan mijn posts te besteden, dit in tegenstelling tot sommige afgeraffelde posts die ik hier wel eens lees. Je zou dat bijvoorbeeld ook kunnen waarderen, maar nee hoor de heer Bijyen komt met een woord op te proppe .... mongool. Dank je wel.

Biiyen
12-07-2007, 06:09
Wanneer moet dit nu op deze toon? Nu kan ik ook heel kinderachtig reageren maar ik probeer daar boven te staan.

We hebben allemaal een hobby en dat is vechtsport, en dan ga jij lopen ouwehoeren over mijn schrijfstijl. Ik vind het echt nergens opslaan en je gaat totaal niet in op wat ik schrijf maar over de manier waarop ik schrijf. Je hoeft het niet met mij eens te zijn, integendeel verschillende meningen doet leven, maar jouw reactie vind ik te kinderachtig voor woorden.

Ik probeer aandacht aan mijn posts te besteden, dit in tegenstelling tot sommige afgeraffelde posts die ik hier wel eens lees. Je zou dat bijvoorbeeld ook kunnen waarderen, maar nee hoor de heer Bijyen komt met een woord op te proppe .... mongool. Dank je wel.

Ach man stel je niet zo aan! Ben blij dat ik je een mongool noem. Ik had ook op de inhoud kunnen ingaan maar ik dacht dat je aan het ouwehoeren was met dat ouderwetse ambtenaren jargon. Maar blijkbaar ben je serieus.

Inhoudelijk: Als je goed naar het filmphe kijkt dan zie je dat de 2 agenten die als eerste op de scene aankomen in het bezit zijn van 1 enkele streep. Dat zijn agenten in opleiding en mogen nog helemaal niets. Ten tweede vroeg ze in eerste instantie niet om te stoppen met filmen, maar ze zegt "'Waarom filmt u?" Waarop Rutger bijdehand zegt "Waarom niet" ... in mijn optiek is dat een BURN. En omdat ze nu in een lastig parket komt, mede doordat er een of andere halve gare keihard overheen klapt, wil ze liever niet voor lul staan op tape. Gevolg.... defensief.... STOP DE PERSEN IK STA VOOR LUL. In mijn optiek... eigen schuld dikke bult.

Ik had laatst ook zoiets. Ik sta met autopech midden op het drukste kruispunt van Maastricht. Ik duw de auto in de middenberm en sta er wat verloren bij om 8.15 's morgen in de spits met links en rechts drukte van jewels en geen kans om ook maar iets te doen. Komt meneer de agent en wat zegt die droeftoeter... : "Waarom staan wij hier stil?" op zo'n moment moet ik me echt inhouden om die vent niet de drukke weg op te gooien. Ja waarom sta ik godverdomme om 8.15 met mijn auto in de berm? DENK NA LUL, ik ben op vakantie en dacht dat het een camping was.... Snap je? Domme vraag, dom antwoord ... eigen schuld dikke bult.

ps: je weet toch dat schrijven in dat soort taalgebruik zelfs bij zoiets roestigs overheid tegenwoordig staat op -> keihard voor lul gezet worden. Als je dit naar een klant/burger schrijft en de klant/burger komt met die brief naar de instatie terug en beklaagd zich wegens taalgebruik of dat hij het niet begrijpt vanwege onduidelijke taal dan wordt de brief gescanned op intranet gezet, met je naam erbij en je krijgt een vlaggetje op je bureau met "Taal wonder". Tevens mag je daarna een hele tijd lang geen brieven/e-mails meer versturen naar de klant/burger zonder dat het is goedgekeurd door je leidinggevende.

Shinbone
12-07-2007, 06:23
Ten eerste stel ik mij niet aan. Ik reageerde naar mijn mening normaal zij het op een formele toon. Dat dit in taalverloederend Nederland gelijk weer bekritiseert wordt verbaast mij niks. Jij vindt dat misschien ouderwets, prima, maar ik houd van de Nederlandse taal en probeer formele woorden in ere te houden, niets mis mee toch? Trouwens veel van mijn woorden zijn helemaal niet archaisch, enkel formeel en in het Zuidelijke taalgebied zelfs gangbaar, maar dat terzijde) Ik erger mij veel meer aan mensen hier op het forum die in een zin vier fouten maken.

Op een forum moet je er wel rekening meehouden dat sommige zaken verkeerd kunnen worden geinterpreteerd. Gelijk zoals jij mijn post verkeerd interpreteerde, heb ik jouw post verkeerd geinterpreteerd. Als ik het woord 'mongool' lees, dan denk ik waar heb ik het aan te danken om voor een debiel te worden uitgemaakt? Had je er een 'lachje' achtergezet, dan had ik er ook om kunnen lachen.

Ik denk wel dat we elkaar begrijpen. :P

paspoes
12-07-2007, 06:28
hahahaha die biiyen jullie beide (shinbone,biiyen) hebben gelijk. effe elkaar sorry zeggen kusje kusje en leef in vrede.

Richelieu
12-07-2007, 06:29
Als Urker schijt ik op Geenstijl.nl...dit kan me allemaal niet zo interesseren. Waardeloze website met nog meer waardeloze reactie van zielige moraalridders

Shinbone
12-07-2007, 06:29
hahahaha die biiyen jullie beide (shinbone,biiyen) hebben gelijk. effe elkaar sorry zeggen kusje kusje en leef in vrede.

Hij moet mij een kusje geven, hij noemde mij een mongool.

PigDog
12-07-2007, 16:26
huh??? :confused:



Nou, dubbel HUH???
Wat heb ik er nou weer mee te maken?

paspoes
12-07-2007, 17:01
Nou, dubbel HUH???
Wat heb ik er nou weer mee te maken?

Een eerdere post van jou over verboden rijden 30min laat en een bekeuring achter gehouden;).

Vroeger had ik veel respect voor politie, ik werk heel veel met hun maar sinds ik een bekeuring heb gehad om 06:30 s'morgen. kunnen ze voor mij allemaal de tieten krijgen:lol:

Biiyen
13-07-2007, 02:03
heh bah, ik probeerde deze topic naar de pit in te krijgen maar dat mag niet van de forumpliesie.... boooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

FOCUS
13-07-2007, 02:31
Ten eerste stel ik mij niet aan. waar blijft ten tweede, ten derde etc, je gebruikt een opsomming. Ik reageerde -naar mijn mening- normaal, zij het op een formele toon. Dat dit in taalverloederend Nederland gelijk weer bekritiseerd wordt, verbaast mij niksniets is beter. Jij vindt dat misschien ouderwets, dit vind ik prima, maar ik houd van de Nederlandse taal en probeer formele woorden in ere te in ere herstellen, in gebruik houden=contaminatiehouden, daar is niets mis mee, toch? je kort zinnen af door woorden weg te laten, dat is geen formeel taalgebruik, maar spreektaal. Trouwens(overigens is formeel beter),je vergeet veel interpuncties, slordig! veel van mijn woorden zijn helemaal niet archaisch (je vergeet de i met dubbele punt), zij zijn enkel formeel en in het Zuidelijke taalgebied zelfs gangbaar, maar dat terzijde)hier sluit je een haakje, waar is de openingshaak? Ik erger mij veel meer aan mensen hier op het forum die in een zin vier fouten maken. moet zijn; ik erger mij veel meer aan mensen DIE hier op het forum vier fouten maken in een zin

Op een forum moet je er wel rekening meehouden dat sommige zaken verkeerd kunnen worden geinterpreteerd, dubbele punten op de i. Gelijk zoals jij mijn post verkeerd interpreteerde, zo heb ik jouw post verkeerd geinterpreteerd, dubbele punten. Als ik het woord 'mongool' lees, dan denk ik:" waar heb ik het aan te danken om voor een debiel te worden uitgemaakt?" Had je er een 'lachje' achtergezet, dan had ik er ook om kunnen lachen.wanneer je er een lachje achter had gezet.. je verwart formeel taalgebruik met spreektaal

Ik denk wel dat we elkaar begrijpen. :P


zender-boodschap-ontvanger...stem je boodschap af op de ontvanger, zo voorkom je 'ruis' en zal je boodschap beter aankomen.

Muay Thai Elite
13-07-2007, 08:16
zender-boodschap-ontvanger...stem je boodschap af op de ontvanger, zo voorkom je 'ruis' en zal je boodschap beter aankomen.

Haha fakkin GE-WEL-DIG :D

Meesterlijke burn!

PigDog
14-07-2007, 15:45
Dit schlaat werkelijk nergensch op!

Fr3ddy
14-07-2007, 17:54
het vervolg:

http://www.geenstijl.tv/2007/07/rutger_opnieuw_bij_de_pliesie.html

MissGG
14-07-2007, 17:55
Wat een klote filmpje!

Ik moet hier echt even iets over zeggen.

1. Dat meisje op de scooter (student) die had gewoon van de scooter af moeten komen en moeten gaan helpen.

2. Op je werk krijg je media training. Het is zo dat je er niks tegen kan doen. Als iemand jou wil filmen of fotograferen dan mag dat gewoon. Ook al wil jij dat niet. Als de situatie zo ernstig is dan kan je het afzetten met lint zodat de pers e.d er niet dichtbij kunnen komen. Helaas teken jij samen met je contract ook voor een (bijna) levenslange 'in the spotlight'.
Ow mocht het zo hinderlijk zijn dat jij je werk niet meer kan doen dan is het wat anders maar dan nog hoeft iemand zijn of haar camera niet uit te doen.


3. Waar zijn de hoofddeksels van de agenten????

Sorry hoor maar hier zakt mijn broek van af!!

Tsuki
14-07-2007, 18:09
lol @ die filmpies ............... tja wat moet je er van zeggah..........

Jeru
14-07-2007, 18:20
Agenten moeten er maar tegen kunnen dat ze gefilmd worden. Minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken schrijft in een brief aan de Tweede Kamer dat de politie juridisch geen poot heeft om op te staan om het filmen te weigeren.
De brief van de minister volgt op kamervragen van het CDA. Deze week kwam de Amsterdamse politie er niet genadig van af op de website www. geenstijl. nl
Een agente wilde niet gefilmd worden waarna de politie dreigde met juridische stappen. Het gewraakte filmfragment zal volgens Het Parool gebruikt worden als lesmateriaal: zo moet het niet.

MissGG
14-07-2007, 22:57
Je moet als politie gewoon geen geheimen hebben vind ik.
Van mijn part filmt de pers zich een ongeluk*.... Nou en?


* bij wijze van dan ;)

joost
14-07-2007, 23:06
:busted:
:busted:
:busted:
:busted:
:busted:
:busted:
:busted:
:busted:
:busted:
:busted:
:busted:

Sjaak
15-07-2007, 00:16
Sorry hoor maar hier zakt mijn broek van af!!

Haha dat zou wat zijn

De politie is je beste vriend :whistling:

Sjaak
15-07-2007, 00:17
Originally Posted by Shinbone http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=430168#post430168)
Ten eerste stel ik mij niet aan. waar blijft ten tweede, ten derde etc, je gebruikt een opsomming. Ik reageerde -naar mijn mening- normaal, zij het op een formele toon. Dat dit in taalverloederend Nederland gelijk weer bekritiseerd wordt, verbaast mij niksniets is beter. Jij vindt dat misschien ouderwets, dit vind ik prima, maar ik houd van de Nederlandse taal en probeer formele woorden in ere te in ere herstellen, in gebruik houden=contaminatiehouden, daar is niets mis mee, toch? je kort zinnen af door woorden weg te laten, dat is geen formeel taalgebruik, maar spreektaal. Trouwens(overigens is formeel beter),je vergeet veel interpuncties, slordig! veel van mijn woorden zijn helemaal niet archaisch (je vergeet de i met dubbele punt), zij zijn enkel formeel en in het Zuidelijke taalgebied zelfs gangbaar, maar dat terzijde)hier sluit je een haakje, waar is de openingshaak? Ik erger mij veel meer aan mensen hier op het forum die in een zin vier fouten maken. moet zijn; ik erger mij veel meer aan mensen DIE hier op het forum vier fouten maken in een zin

Op een forum moet je er wel rekening meehouden dat sommige zaken verkeerd kunnen worden geinterpreteerd, dubbele punten op de i. Gelijk zoals jij mijn post verkeerd interpreteerde, zo heb ik jouw post verkeerd geinterpreteerd, dubbele punten. Als ik het woord 'mongool' lees, dan denk ik:" waar heb ik het aan te danken om voor een debiel te worden uitgemaakt?" Had je er een 'lachje' achtergezet, dan had ik er ook om kunnen lachen.wanneer je er een lachje achter had gezet.. je verwart formeel taalgebruik met spreektaal

Ik denk wel dat we elkaar begrijpen. :P

zender-boodschap-ontvanger...stem je boodschap af op de ontvanger, zo voorkom je 'ruis' en zal je boodschap beter aankomen.

Haha Focus in de bocht, grappig dit