PDA

View Full Version : Marokkaanse jeugd crimineler en steeds gewelddadiger



Guru
13-07-2007, 04:24
Marokkaanse jeugd crimineler en steeds gewelddadiger. Niemand weet nog hoe dit groeiende probleem op te lossen.

http://www.youtube.com/watch?v=R_t8Eis4UMs


Homo's mishandeld

http://www.youtube.com/watch?v=proNuTMrpYY


Overlast in Overvecht

http://www.youtube.com/watch?v=MpDR24BB1o0

Tsuki
13-07-2007, 04:36
lol @ guru die stug vol houdt ..................

Justinian
13-07-2007, 05:21
lol @ guru die stug vol houdt ..................
x2, ik zie de humor er wel van in :D

Mickey
13-07-2007, 05:34
Tis geen opgever.. ;)

jopke
13-07-2007, 06:56
hij zeurt maar door en zeurt maar door.....

guru heb je niets beters te doen??

knilles
13-07-2007, 06:59
Het zijn toch gewoon feiten, die ook al op tv zijn geweest? Netwerk en het Journaal besteden hier dus blijkbaar ook zendtijd aan.

Wat is er mis mee, om deze toch nog even onder de aandacht te brengen?

Het zijn toch de laatste tijd toch opvallend vaak de marokkaanse jeugd welke negatief in het nieuws komen en iets zegt me, dat deze groep nog maar het topje van de ijsberg is...

jitsinho
13-07-2007, 07:26
De rellen in Denbosch 2 maal in 2 jaar tijd eerste keer 12 iljoen euro schade 2 de keer 34 miljoen schade in de wijk orthe weten jullie nog dit waren geen marokanen en in die wijk in utrecht dit jaar nog 14 miljoen euro schade met die rellen waren toch ook geen marokanen.
Maar valt natuurlijk niet goed te praten wat ze doen, maar je kan het ook van een andere kant bekijken guru.
Er zijn onderzoeken geweest naar solicitaties van allochtone mensen met een veel betere opeiding dan autochtone mensen maar rara wie werd er aangenomen juist de autochtone jongeren als ze nou is die probleem aanpakken mischien word het dan minder met het criminele gedrag van die jongeren.
Ik moet eerlijk toegeven ik had ook bijna de hoop opgegeven tig solicitaties en waar zelfs bij eentje ze zijden we hebben liefer geen allochtoon.
Was ook bijna in het criminele circuit geeindigd maar mijn vader bleef maar zeuren toch nog goedgekomen.
Maar wat vind jij hiervan GURU dat bedrijven sistimatish geen allochtonen aannemen terwijl de hogere scholen bomvol zitten met allochtonen.
Mijn buurman werkt bij het CWI hij geeft zelf toe dat het voor een allochtoon met een hoge opleiding veel en veel moeilijker is om een baan te vinden dan een autochtoon met een mindere opleiding.

Guru
13-07-2007, 07:50
Dus jij bent bijna in het criminele circuit geeindigd maar omdat je vader bleef zeuren niet?
Heb je zelf geen intellect en geen mentaliteit maar je vader wel?
Kom nou!
Ik werk voor de overheid en daar werken juist zeer veel allochtonen.
Ik vind dat bedrijven niet mogen discrimineren maar bedrijven moeten wel zeker kritisch kijken wie ze aannemen en wie niet ongeacht wat voor nationaliteit iemand is.
Die rellen in Den Bosch en Utrecht zijn zeker niet goed te praten, deze lui mogen ook vast zitten van mij voor een periode van 10 jaar.
Mensen die nu na 2 nachten vrij worden gelaten, bij mij is het 10 jaar dat is een ding wat zeker is.
Wij zijn beter af als dit land een rechtvaardige dictatoriale staat wordt.

jitsinho
13-07-2007, 10:39
Wij zijn beter af als dit land een rechtvaardige dictatoriale staat wordt.

Ik dacht dat je voor vijheid van meningsuiting was en voor de westerse democratie tenminste dat zeg je altijd, in een dictatoriale staat kun je dit vergeten.

MB667
13-07-2007, 16:32
ik herinner me probleemwijken van sbs6 nog, dat was toch allemaal nederlands gajes.

nick
13-07-2007, 16:36
ik herinner me probleemwijken van sbs6 nog, dat was toch allemaal nederlands gajes.

:thup: wat een programma was dat zeg :lol:

MB667
13-07-2007, 16:37
Jammer dat ze toen niet de kemp of 't veld in Roermond hebben bezocht. ;)

knilles
13-07-2007, 16:49
De rellen in Denbosch 2 maal in 2 jaar tijd eerste keer 12 iljoen euro schade 2 de keer 34 miljoen schade in de wijk orthe weten jullie nog dit waren geen marokanen en in die wijk in utrecht dit jaar nog 14 miljoen euro schade met die rellen waren toch ook geen marokanen.
Maar valt natuurlijk niet goed te praten wat ze doen, maar je kan het ook van een andere kant bekijken guru.
Er zijn onderzoeken geweest naar solicitaties van allochtone mensen met een veel betere opeiding dan autochtone mensen maar rara wie werd er aangenomen juist de autochtone jongeren als ze nou is die probleem aanpakken mischien word het dan minder met het criminele gedrag van die jongeren.
Ik moet eerlijk toegeven ik had ook bijna de hoop opgegeven tig solicitaties en waar zelfs bij eentje ze zijden we hebben liefer geen allochtoon.
Was ook bijna in het criminele circuit geeindigd maar mijn vader bleef maar zeuren toch nog goedgekomen.
Maar wat vind jij hiervan GURU dat bedrijven sistimatish geen allochtonen aannemen terwijl de hogere scholen bomvol zitten met allochtonen.
Mijn buurman werkt bij het CWI hij geeft zelf toe dat het voor een allochtoon met een hoge opleiding veel en veel moeilijker is om een baan te vinden dan een autochtoon met een mindere opleiding.
zijden, liefer en sistimatisch?? Volgens mij is de inburgeringscursus niet helemaal goed gelukt...... Ga maar terug naar de schoolbanken, als allochtonen op deze manier sollicitatiebrieven schrijven kan ik begrijpen, dat ze minder snel werk hebben.

knilles
13-07-2007, 17:21
:thup: wat een programma was dat zeg :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=zM-jwemjjGA

http://www.youtube.com/watch?v=3CnlePZxeiU&mode=related&search=

da wief was wel goe nat zeg, egt gruwelijk nat! :D

Bud S
13-07-2007, 18:32
Wij zijn beter af als dit land een rechtvaardige dictatoriale staat wordt.

waarin iedereen trouw zweert aan Allah en waar afvalligen gestenigd worden.

klinkt me als muziek in de oren

chief108
13-07-2007, 19:19
wel lekker eten??

MB667
13-07-2007, 19:20
waarin iedereen trouw zweert aan Allah en waar afvalligen gestenigd worden.

klinkt me als muziek in de oren

En 5 arbeidende vrouwen en 1 in het huis werkende vrouw voor de man verplicht als je gaat trouwen!!!

chief108
13-07-2007, 19:25
http://pressanykey.it/php/gallery/__phpAutoGallery__picLoaderTmp/pressanykey.it/php/gallery/pics/640_hoi.jpg

Iwan
13-07-2007, 19:34
http://pressanykey.it/php/gallery/__phpAutoGallery__picLoaderTmp/pressanykey.it/php/gallery/pics/640_hoi.jpg

Whahahahaaaat the fuck!?

Muay Thai Elite
14-07-2007, 00:41
Vies goor (---------)... ECHT OPZOUTEN NOU!!!

Dat eerste filmpje laat echt mn bloed koken. Dit kán toch gewoon niet? Guru of geen guru, dit probleem is er al jaren, en het gaat gewoon altijd om mensen van buitenlandse afkomst. Of gaan we nu weer onze PvdA-oogkapjes opzetten?

---Justinian

S.v.p. op je taalgebruik letten

---/Justinian

Biiyen
14-07-2007, 02:18
la ma hsnge

Lee Hottie # 1 fan
14-07-2007, 02:40
Jammer dat ze toen niet de kemp of 't veld in Roermond hebben bezocht. ;)

vrijheidswijk leeuwarden daar woont op een hoop "white trash" :p waar onder ik zelf.

maar deze week is zo verpaupert daar kon sbs ook wel ff komen filmen.

jitsinho
14-07-2007, 02:50
Vies goor (---------)... ECHT OPZOUTEN NOU!!!

Dat eerste filmpje laat echt mn bloed koken. Dit kán toch gewoon niet? Guru of geen guru, dit probleem is er al jaren, en het gaat gewoon altijd om mensen van buitenlandse afkomst. Of gaan we nu weer onze PvdA-oogkapjes opzetten?

vuile loser hoezo kut buitenlanders en dan zeker zeggen dat je geen racist bent loser.
Nederlanders die problemen maken elke keer net als in probleemwijken zie je zeker niet tering racist loser dat je bent.

jopke
14-07-2007, 03:21
Het zijn toch gewoon feiten, die ook al op tv zijn geweest? Netwerk en het Journaal besteden hier dus blijkbaar ook zendtijd aan.

Wat is er mis mee, om deze toch nog even onder de aandacht te brengen?

Het zijn toch de laatste tijd toch opvallend vaak de marokkaanse jeugd welke negatief in het nieuws komen en iets zegt me, dat deze groep nog maar het topje van de ijsberg is...


het is ook een feit dat een koe meer scheit dan een geit maar dat post guru ook niet....:twak:

Justinian
14-07-2007, 03:22
vuile loser hoezo kut buitenlanders en dan zeker zeggen dat je geen racist bent loser.
Nederlanders die problemen maken elke keer net als in probleemwijken zie je zeker niet tering racist loser dat je bent.
Ik denk dat hij het over dát groepje heeft en niet over Marokkanen of buitenlanders in het algemeen. Hoe dan ook, ik vind dit soort topics prima, maar dan wel 'normaal'. Dus als deze topics uitlopen op racistische praat/gescheld etc. dan is het zo afgelopen, of ik verplaats het naar The Pit, heel simpel...

jopke
14-07-2007, 03:54
laat guru maar gewoon stoppen met dit soort topics het loopt aardig uit de hand, en per slot van rekening is dit ook een VECHTSPORTFORUM en GEEN politiek forum....

Italian*Berlusconi*
14-07-2007, 03:56
Vies goor (---------)... ECHT OPZOUTEN NOU!!!

Dat eerste filmpje laat echt mn bloed koken. Dit kán toch gewoon niet? Guru of geen guru, dit probleem is er al jaren, en het gaat gewoon altijd om mensen van buitenlandse afkomst. Of gaan we nu weer onze PvdA-oogkapjes opzetten?

Dat dit soort uitspraken hier gewoon getolereerd worden is 1 van de redenen waarom diverse pro vechters (die ik ken) hier niet willen posten / meelezen en het niet serieus nemen etc... en nee dat zijn niet alleen buitenlanders/marrokanen.

Ik vind dit ook te ver gaan qua uitspraak en voel me er ook aangesproken door.
Echt zielig hoe sommige hier doen, de reden van al het kwaad nu in NL lijkt nu wel op de buitenlanders geschoven te worden (kut marrokaan of niet).
Ik had mezelf beloofd om mij niet meer te mengen in dit soort discussies hier maar deze uitspraak is gewoon bullshit en kortzichtig.

Muay Thai Elite
14-07-2007, 05:47
ik zei nog wel groepje... Vond het best een gemeleerde opmerking. Ik zei wat die agenten dachten, sort of speak.

En Italian, please, de pot verwijt de ketel... Ga je nu hier hypocriet lopen doen; wie was altijd de discussie-freak, met die posts van je die me een half jaar van mn leven kostte om te lezen? Schijnt toch een beetje die Nederlandse mentaliteit van je door ;)

Wheelie
14-07-2007, 05:54
Muay Thai Elite het mag soms wel iets minder die posts van je, is niet de eerste keer dat posts van jou aangepast / verwijderd worden.

Muay Thai Elite
14-07-2007, 05:57
Maar wel een geile gif w00t

Chico
14-07-2007, 06:41
ik zei nog wel groepje...
ik denk dat het meer gaat over het gebruik van het woord "buitenlanders"...

De meeste marokkanen zijn nederlanders zijn met buitenlandse roots maar nog steeds als "buitenlanders" en "allochtonen" worden gezien

en in dit soort topics door sommige mensen gesproken wordt over "buitenlanders" en "allochtonen" alsof het een homogene entiteit (en vaak als synoniem wordt gebruikt voor moslim)

hierdoor voelen sommige "buitenlanders" en "allochtonen" (waaronder mezelf en ik neem aan, ook italian) zich aangesproken...

het zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen dat alle blanken racistische onwetende christen fundumentalisten zijn die hun zuster neuken...

Muay Thai Elite
14-07-2007, 08:01
Toch voelt t raar -als ik hoor dat een groepje Marokkaanse Nederlanders een homo-stel in elkaar heeft geslagen zonder reden- te zeggen: wéér die kutnederlanders... Sja sorry!

Chico
14-07-2007, 08:12
en hoe voel je je als een stel nederlanders een homo-stel in elkaar heeft geslagen?

Chico
14-07-2007, 08:14
maar zowiezo.. als het al zeker was dat het marokkanen zijn.. zeg dan ook marokkanen.. geen buitenlanders of allochtonen...

als je het hebt over moslims (extremisten, burka, etc etc) praat dan niet over buitenlanders of allochtonen..

en haal alsjeblieft niet de extreme moslims en "straatterroristen" door elkaar.. (wat ook vaak gebeurd).. zijn twee verschillende groepen..

jopke
15-07-2007, 04:31
ik ben 100% autochtoon maar ik irriteer me matenloos aan het gedrag van sommige mensen hier....

FOCUS
15-07-2007, 07:19
management tool during this stage. From the viewpoint of planning, management, and analysis, these trend and entity data collected by the FWS as part of the EWRA are used to establish the base line for determining the actual abundance or scarcity and the rate of conversion of wetlands (Tiner, 1984). Consequently, this analysis of trends forms the basis for much of the public debate over wetlands. For example, the trends data were the predominant source used by the Council of Environmental Quality in its Environmental Trends Report on wetlands and wildlife (CEQ, 1989). Because of the value of the

OCR for page 161
Toward a Coordinated Spatial Data Infrastructure for the Nation data, the monitoring cycle and the reporting cycle to Congress as mandated by the EWRA needs to be reduced (e.g., 5 years versus 10 years) through reconciliation with the agencies involved in statistical trend and status analysis. It would also be valuable to intensify the national sampling and to produce statistically significant regional estimates on the status and trends of wetlands. Private Land Regulation Stage This final stage, private land regulation, is that of imposing stated public policy on privately held lands. Information requirements become more specific and more demanding. Entity mapping becomes integrated with other data such as property. GIS technology and automated land records integration become important factors. Increased analytical capability is expected. This evolution of wetland information diffusion is in a state of flux (Figure A.5). As the definitional process affects the land development rights on privately held land, the public debate accelerates. This interaction, even though troublesome to the information community, in reality constitutes the implementation process, that process being the difference between the policy of no net loss and the political process of what society and private land owners are willing to endure. It is important that the information diffusion process be understood so that consistent and durable policy leading to an enhanced NSDI be formulated. Although there have been extensive efforts to define the critical properties associated with wetlands, a politically agreeable decision on the subset to be regulated remains at the center of the wetland controversy. This issue of what is a wetland has become a major public debate because it concerns private land. This controversy is further fueled by the administration's stated goal of no net loss. Where the line from wet to dry is drawn has a major impact on how much wetland exists, how much needs protection, and what constitutes no net loss. This issue is further compounded by those who assert that wetlands serve different functions and that only the most important functions need attention. This is even further compounded by the issue of inherent wetland biological and botanical quality. For example, some wetlands have been invaded by exotic wetland plants, such as Purple Loosestrife. Examples of the debate are represented by the following quotes from a selection of newspapers and magazines.
OCR for page 162
Toward a Coordinated Spatial Data Infrastructure for the Nation FIGURE A.5 Proposed model for diffusion of wetland information. 'The changes being proposed are political changes not based on good science.' said South Carolina Wildlife Federation executive director . . . (C. Pope, The State, August 27, 1991) A draft of the new document given to the Associated Press by a member of the administration says the previous definition (Interagency Wetlands Manual, Maron, 1990) 'grossly exaggerated' the country's real wetlands mostly by not requiring that they be very wet. The current definition (March, 1990) says water must come within 18 inches of the surface for at least 7 days of the growing season (this is when chemically soils become hydric in composition and can support hydric vegetation). . . The draft (EPA's) would be stricter, requiring that land be inundated or saturated all the way to the surface for at least 14 consecutive days in the growing season (The State, [Columbia, S.C.] May 15, 1991). OCR for page 163