PDA

View Full Version : Vakantie en trainen



Fighterrr
14-07-2007, 09:29
Ik ga binnenkort 2 weken op vakantie naar Salou.
Train hele jaar hard maar nu ff flink feesten.
Maar wil daar toch klein beetje trainen na het eten ff op de kamer beetje opdruk setjes doen enzo om de boel beetje lekker te laten spanne voor die avond :blush: ,maar wat nu mn vraag is

Ik ga die avond ook drinken dan verslapen je spieren toch? Ik zuip me niet helemaal kapot maar gewoon 4 tot 8 mixdrankjes
Kan ik dus beter niet trainen is dat slecht als je daarna gaat drinke ?
Ik snap dat drinke slecht is maarja is vakantie en wil toch een beetje opgepompt zijn

alvast bedankt

chief108
14-07-2007, 09:33
over een maand weer lowlands

kortom: een heel jaar trainen naar de klote

jammer?

tja...
maar het is het wel waard :beerchug:

Chico
14-07-2007, 09:36
Ik zuip me niet helemaal kapot maar gewoon 4 tot 8 mixdrankjes
blijkbaar kun je beter tegen alcohol dan ik :(

chief108
14-07-2007, 09:43
van 4 tot 8 mixdrankjes gaat min motor nog niet lopen hoor...

hoewel....

aan de andere kant ga ik van 0 tot geil in 4 biertjes...
werkt toch weer anders denkik.... :wink:

Chico
14-07-2007, 10:03
met 8 mixdrankjes ben ik er wel doorheen hoor... dan zit ik ergens in de leegte te staren proberend niet in slaap te vallen...

maar voor van 0 naar geil heb ik geen alcohol nodig ;)

DennK
14-07-2007, 10:15
lekker van je vakantie genieten zou ik zeggen,
doe ik ook :)
en je kan niet altijd op je eten en spieren letten ;)
soms moet je gewoon ff gek doen en los gaan!

Jeru
14-07-2007, 15:57
Okee het is alweer 13 jaar geleden, maar toch. We zijn toen ook naar Salou geweest en een vriend van ons moést ook doortrainen (je zou zeggen neem lekker 2 weken rust. Is ook goed voor je lichaam...)
Wat bleek nou... ze hadden een soort van gym op het strand hahaha. Dus als je nou echt moet kun je dat doen (als het er nog is).

Maar wat veel beter is: gewoon vakantie vieren man!!!

Fighterrr
14-07-2007, 16:03
haha jongens geloof mij nou ik neem ook echt vakantie. Genieten dat ga ik zeker doen bedankt haha
Maar wil vragen of iemand nog antwoord wil geven ben er wel benieuwd na of je dan beter niet kan trainen.

Je kan zegge je bent op vakantie je moet genieten.
Ik geniet er ook van als ik de hele dag lekker op het strand heb gelegen om daarna lekker te gaan pompen.
Alleen savonds ga ik drinken dan.
dus mijn vraag is Kan ik dan beter niet gaan trainen omdat ik daarna ga zuipen omdat dat je herstelmoment is of is dit niet erg ?

Tsuki
14-07-2007, 17:17
this thread has gay writen all over it ..................

Lee Hottie # 1 fan
25-07-2007, 06:46
this thread has gay writen all over it ..................

haha reps!!

maar ik drink/zuip elke zaterdag ook 15 tot 25 bier, maar ik ga er echt niet minder van trainen of musculair verminderen;)

dus die 2 weken zijn echt wel te overleven. mischien is het zelfs wel goed voor je.

Emilio
25-07-2007, 09:21
zou me er niet zo druk om maken. 4 tot 8 mixdrankjes is toch werkelijk niks. Zeker niet als je vergelijkt met wat de gemiddelde NLer in salou wegtankt.

ik zou lekker van je vakantie genieten. af en toe misschien wat situps etc doen al is het maar voor een placebogevoel.

een mens moet ook lekker kunnen zondigen op zn tijd.

FOCUS
25-07-2007, 19:53
veel neuken is ook pompen