PDA

View Full Version : gouden kooi 6 tegen 2



stiffler
16-07-2007, 23:20
http://www.dumpert.nl/mediabase/20870/b7478c4d/index.html

:thup:

Justinian
17-07-2007, 00:20
Damn... wat een debielen...

blazin.arr0w::::
17-07-2007, 01:45
Kansloos.

Een collega op het werk praat me bij en ik check hier af en toe de filmpjes dus ik ben niet echt in de positie om commentaar te leveren, maar deze mensen zijn toch helemaal de realiteit uit het oog verloren?

Het lijkt wel de gouden holbewoner zeg.

Wheelie
17-07-2007, 01:50
Ik haat censuur
Altijd als het mis gaat blocken ze die streams

knilles
17-07-2007, 01:51
Er valt een brief op de mat. En daar staat geen vreugdevol nieuws in...

Jaap leest de brief voor: "Beste Miljonairs, dat wat er gebeurd is, kan niet door de beugel. Het is te hard en beneden alle peil. Met z'n 6-en tegen twee of met z'n 3-en tegen één is misselijkmakend. Omdat jullie hebben aangegeven niet om te kunnen gaan met de huidige regels, zullen vanaf heden de regels van fysiek geweld weer aangescherpt worden. Er kan geen boete of sanctie komen te staan, maar directe verwijdering uit de Villa!"

Maar dat is nog niet alles. Bij Amanda, Natasia, Jaap, Brian, Nadia en Dennis wordt 1000 euro ingehouden op de borg en wordt 100.000 euro ingehouden op de eventuele jackpot. Ook krijgt Jaap nog een aparte boodschap. "Jaap, dit is jouw eerste boete en dat je hier je medewerking aan heb verleend is uitermate teleurstellend", leest Jaap zelf op. De Miljonairs zijn geschrokken door alle gebeurtenissen van de afgelopen tijd en hopelijk is dat nu verleden tijd.

De opmerking richting Jaap persoonlijk, valt de Briellenaar zwaar. Vloekend en tierend loopt hij door de tuin, maar Jaap kennende is hij dat vanavond weer vergeten!

blazin.arr0w::::
17-07-2007, 01:53
Ik haat censuur
Altijd als het mis gaat blocken ze die streams

Dat komt er idd nog eens bij.

Bewoners en fans worden dus misleid. Dacht dat de opzet 24/7 was... maar dat geldt zeker alleen als er opruiende dingen gebeuren die nog net door de beugel kunnen...

Wheelie
17-07-2007, 01:55
Nena en Nathanael zijn voor mindere dingen het huis uitgestuurd
Huub willen ze liever niet kwijt volgens mij

blazin.arr0w::::
17-07-2007, 02:05
Nena en Nathanael zijn voor mindere dingen het huis uitgestuurd
Huub willen ze liever niet kwijt volgens mij

Dat is ook zo iets.

IK mag trouwens lijen dat als Talpa er mee stopt die hele show er ook mee stopt. EN hun geld kwijt hehe

aliendwurf
17-07-2007, 02:09
Ik zou binnen 24 uur de boel kort en klein slaan daarzo.

DK
17-07-2007, 02:27
De gouden kooi wordt heel erg gestuurd door de productiecrew. de bewoners worden gecoached door de redactie en de regels zijn aan constante verandering onderhevig. zowel Nena als Nathael hadden de optie net als Huub om terug te keren in het programma, maar beide hadden er geen zin meer in. De oud-bewoner Bart is eruit gestapt zodra hij door had dat er uiteindelijk niemand ging winnen, maar dat ze gewoon figuranten/acteurs waren van tapla. Huub is nog wel de meest zielige van het stel, want hij denkt echt met een spel bezig te zijn dat hij kan winnen, denk dat nu hij samen met lieke geisoleerd wordt zijn populariteit wel af zal nemen en dan ligt hij er snel uit.

Uiteindelijk zal er nooit een populaire miljonair het huis verlaten, als er signalen zijn dat er iemand aan wie talpa nog iets denkt te hebben te zullen worden weggestemd, zal tapla het weer zo manipuleren dat dit niet meer kan of gebeurt.

Voorbeeld Erik had de gelegenheid om Huub weg te stemmen, hij deed dit niet, omdat het hem beloofd werd dat als hij huub er in zou laten hij wekelijks een feest met hem mocht organiseren.

Natasia moets van haar vriend Wilgo het huis verlaten, talpa bood de man een vast maandsalaris zolang natasia in het huis zat en opeens was hij om en mocht ze blijven zolang ze wilt.

Richelieu
17-07-2007, 03:39
100% True, maar wel leuk..:D

Wheelie
17-07-2007, 05:00
Zijn dat geruchten Daan of gaat het echt zo ?
Dat het niet helemaal klopt is me wel duidelijk ;)

De goudenkooi verhuist mee naar RTL

blazin.arr0w::::
17-07-2007, 06:16
De goudenkooi verhuist mee naar RTL

Dacht ergens te lezen dat RTL had gezegd niet geassocieerd te willen worden met bepaalde facetten van de gouden kooi?

Jammer als het mee verhuist. Zou de gezichten wel willen zien van de "miljonairs" als er mee gekapt werd (of alleen internet exposure) :lol:

DK
17-07-2007, 06:39
Zijn dat geruchten Daan of gaat het echt zo ?
Dat het niet helemaal klopt is me wel duidelijk ;)

De goudenkooi verhuist mee naar RTL

Ik heb zelf met nena, natahel en bart gesproken. Van hun heb ik persoonlijk het een en ander gehoord

Tijdens een feest van de complete productiecrew dat op mijn werk werd gehouden heb ik ook met meerdere mensen gesproken en overal kwam een beetje hetzelfde naar voren. Laatst stond er ook in een persbericht dat het geen afgesproken diengen zijn die gebeuren, maar dat de bewoners wel gecoahed worden.

Ronald
17-07-2007, 07:35
Ik heb zelf met nena (...) gesproken.
En, heeft ze je nog geschopt? :D
Ik krijg niet zo heel veel mee van de gouden kooi; enkel wat er hier gepost wordt (leuk om op de hoogte te blijven, dus houden zo :thup: ). Maar ik vind haar toch wel één van de leukste...

knilles
17-07-2007, 07:45
Ze staat sinds kort op relatieplanet.nl ;) Sla je slag zou ik zeggen :D

Heyheyhey!

Ik ben Nena en ik zoek leuke mensen om in de eerste instantie gewoon gezellig berichtjes mee te sturen en later misschien es gezellig een terrasje te doen, ik hou er niet van om hier hele verhalen neer te zetten maar mocht je iets willen weten, vraag gerust!

Liefs,
Nena
Persoonlijk
Beroep vertel ik je later

Opleidingsniveau mavo

Burgerlijke staat alleenstaand

Religie anders

Aantal kinderen geen

Kinderwens misschien

Gezondheid

Ik sport soms

Roken soms

Alcohol soms

Uiterlijk

Postuur normaal

Gewicht 50 - 55

Lengte 1.70 - 1.75

Huidskleur blank

Haarkleur blond

Haarlengte lang

Kleur ogen blauw

Kleding modern/casual

Aanvullend
Ik heb huisdieren ja

Ik hou van huisdieren ja

Soort woning 2 onder 1 kap

Activiteiten

Ik bezoek concerten regelmatig

Ik bezoek het theater niet

Ik bezoek de bioscoop soms

Televisie kijken doe ik regelmatig

Ik bezoek het café veel

Ik bezoek de discotheek veel

Mijn hobby's zijn Winkelen en genieten van het leven

Favorieten

Eten vertel ik je later

Muziek vertel ik je later

Sport vertel ik je later

Boek vertel ik je later

Film vertel ik je later

Televisieprogramma vertel ik je later

paspoes
17-07-2007, 17:37
:lol::lol:stelletjes prutsers, wheelie:twak: je wordt bedankt man blijkt alles nep te zijn ;)

Wheelie
17-07-2007, 17:37
Ik heb zelf met nena, natahel en bart gesproken. Van hun heb ik persoonlijk het een en ander gehoord

Tijdens een feest van de complete productiecrew dat op mijn werk werd gehouden heb ik ook met meerdere mensen gesproken en overal kwam een beetje hetzelfde naar voren. Laatst stond er ook in een persbericht dat het geen afgesproken diengen zijn die gebeuren, maar dat de bewoners wel gecoahed worden.

OK dan, bedankt voor de info

DK
17-07-2007, 23:21
En, heeft ze je nog geschopt? :D
Ik krijg niet zo heel veel mee van de gouden kooi; enkel wat er hier gepost wordt (leuk om op de hoogte te blijven, dus houden zo :thup: ). Maar ik vind haar toch wel één van de leukste...


Nee alleen drooggeneukt

Ronald
18-07-2007, 02:43
Nee alleen drooggeneukt
Hmm... valt weer tegen dan :D .

Ton
18-07-2007, 06:10
Dit bevestigd het hele verhaal van Daan ook wel...

'Tien regisseert Terror Jaap!'
door onze redactie
AMSTERDAM - Gouden Kooi-terrorist Jaap wordt geregisseerd door Tien. De zwaarlijvige student moet zich grensoverschrijdend gedragen van programmamakers. Dat zegt hij in een snikkende bekentenis tegen mede-villabewoner Brian, die op internet te zien is. Zou ook zijn gegooi met overgeefsel in het script staan?

http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/02059/goudenkooi_jpg_2059681c.jpg (http://javascript<b></b>:fotovenster('?id=/multimedia/archive/02059/goudenkooi_jpg_2059681c.jpg&caption=&copyright=Foto: Talpa Producties', 200, 159+30);)

Op youtube is te zien dat Jaap tegenover Brian uit de school klapt als reactie op de boete die hij en zijn medewoners kregen voor een verregaande pest-atie van Lieke en Huub. Van zijn inleggeld wordt 1000 euro ingehouden en als hij onverhoopt de winnaar wordt van de Gouden Kooi verliest hij zelfs een ton van de geldprijs van 1 miljoen.
Jaap: “Dit was niet de afspraak. Ik loop mij te verlagen en te verkopen voor Talpa. Jaap doe dit, Jaap doe dat. En Jaap doet het voor de kijkcijfers. Jaap werk mee aan dit complot, Jaap we hebben een idee en Jaap doet het.”
Woedend en tot tranen gebracht was Jaap. De programmamakers hebben nog niet gereageerd. Maar veel internetgebruikers vinden het feit dat Jaap uiteindelijk werd weggedraaid uit de live-streams veelzeggend.

http://www.youtube.com/watch?v=tXX-GPUcPYU&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Etelegraaf%2Enl%2Fprive%2Fa rticle67595781%2Eece%3Fcid%3Drss

Pimp-Daddy
18-07-2007, 19:50
http://spitsnet.nl/nieuws.php/5/4621/online/aanranding_in_gouden_kooi_schokt_kijkers.html?p=ho me%20links,0

Wat ik me alleen afvraag is: Wat waren ze van plan met Lieke?? Wilde ze haar alleen uitkleden of.....????:wacko:

Voor de rest vind ik het wel jammer dat het allemaal nep blijkt te zijn, maar eigenlijk had ik ook niks anders verwacht...

kimora
19-07-2007, 16:31
ik zit er soms naar te kijken en krijg echt het gevoel dat ze elkaar nog es gaan neersteken ofso, wat een stelletje gekken seg, ze maken elkaar helemaal knettergek......
ze zitten te zeiken over dingen waarvan ik denk :sleep1:get a life....maar aan de andere kant als je in dat huis zit heb je natuurlijk ook verder geen leven dus logisch dat je over dat soort dingen gaat zeiken....

maar nu blijkt alles nep te zijn? toch blijft het een sneu programma, wat ze gister dan weer bij nadia uithalen, dat je je zo laat vernederen....

Hans
21-07-2007, 03:50
Ik vind het zeer vreemd dat dit programma nog steeds op TV is.
Pesten en fysiek en geestelijk geweld wordt gewoon door meneer de Mol gestimuleerd.
Volgens de psycholoog in NOVA gisteren; kan Talpa/John de Mol strafrechtelijk vervolgd worden.
Ik zie dat ook heel graag gebeuren, John de Mol zet aan op geweld!