PDA

View Full Version : Iedereen binnen 2 jaar een huis!



Guru
17-07-2007, 02:37
Iedereen binnen 2 jaar een huis!

RoodMepper 12 juli 2007

Als u dit kunt lezen valt u echter hoogstwaarschijnlijk buiten de boot. De regeling geldt namelijk alleen voor de 25.000-30.000 asielzoekers die onlangs via het generaal pardon onze samenleving zijn komen verrijken. Het loont de moeite te liegen en te bedriegen in een land dat in handen is van rooie landverraders. Helaas is Nederland het enige land ter wereld waar dit allemaal mogelijk is.

http://www.hetvrijevolk.com/files/users/roodmepper/20070712_nostt110-01.gif

De vraag is wanneer het Nederlandse volk met geweld de gevangenpoort weer in gebruik neemt om daar de landverraders van de overkant voorgoed met een flink blok aan het been in weg te stoppen. Moet het dan echt zover komen dat de rooie maffia straks aan uw deur komt om u te verwijderen en er nigeriaanse criminelen in onder brengt? Hoeveel bejaarden moeten er nog creperen voordat typetjes als Marijnisen, Bos, Pechtold, Rouwvoet, Balkenende en vooral Halsema door het volk van het Binnenhof worden verwijderd? Hoe hoog moet de basisverzekering in de zorg nog worden voordat wij met z’n allen doorhebben dat wij vooral meer betalen voor de nieuwkomers die van alles mankeren? Hoe zwart moet dit land nog worden voordat blank in de gaten krijgt dat ze hun land kwijt zijn? Hoeveel achterlijke moslims meer wil men nog gedogen? Hoe lang bestaat Nederland nog, of bestaat het eigenlijk al niet meer?

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=4018&titel=Iedereen_binnen_2_jaar_een_huis

----

Ik denk dat met het bovenstaande alles wel gezegd is. "Rooie landverraders", ik vrees dat dit heel erg waar is.

Jochem
17-07-2007, 03:12
oh nee, mensen krijgen iets gratis en jij niet. jij moet er jarenlang uitkering voor trekken.

TheSkindo
17-07-2007, 03:25
Sta nu 2 jaar ingeschreven bij 2 woningstichtingen, ben blij dat ik in september eindelijk kan verhuizen. Moet daarvoor wel in een aangrenzend dorp gaan wonen want anders had ik nog zeker 3 a 4 jaar op de lijst gestaan. Aangezien dit waarschijnlijk weer voorrang gaat krijgen vind ik het dus wel een beetje oneerlijk ja....

Biiyen
17-07-2007, 03:31
Iedereen binnen 2 jaar een huis!

RoodMepper 12 juli 2007

Als u dit kunt lezen valt u echter hoogstwaarschijnlijk buiten de boot. .

nee, ik val niet buiten de boot want ik ben geen pauper.. En daarbij die mensen duwen ze die mensen ergens in West op Overvecht waar sowieso geen "blanke" wil wonen. Daarbij vind ik dit een zeer negatief stukje geschreven door een ongeschoolde pauper of volksmenner. PRIK - BAM - Weg balon

de groeten

DK
17-07-2007, 03:51
Als je voor een goed inkomen zorgt kan je gewoon een woning kopen

jopke
17-07-2007, 05:15
je denkt toch niet dat ze deze mensen in een villa stoppen guru??
wees blij dat ze die mensen een huis geven, dat is goedkopen dan dat ze jarenlang in een asielzoekers centrum moeten zitten,
het is goedkoper voor ons, en die mensen krijgen een kans om een nieuwe toekomst op te bouwen...

perfecte oplossing toch??? (het past zelfs een beetje bij jouw rechtse ideeen guru...)

TheSkindo
17-07-2007, 05:45
Dk, vandaag de dag moet je dan al wel 2 inkomens hebben he...

DK
17-07-2007, 06:34
Dk, vandaag de dag moet je dan al wel 2 inkomens hebben he...

is niet noodzakelijk, er zijn op zich ook betaalbare starters woningen op de martk

Bejito007
17-07-2007, 06:47
Denk dat er wel een bezorgdheid in te lezen valt, nl. de plaats van huisvesting. Als ze nagenoeg al die mensen in eenzelfde wijk/buurt gaan plaatsen loop je wel het risico van ghettovorming/instandhouden van kansarmoede. Een beetje een deftige spreiding kan dit imo tegengaan en tegelijk de integratie bevorderen.

Octavius
17-07-2007, 07:17
Erg muf dit. Gemiddelde wachttijd in Amsterdam is 7 jaar.

MB667
17-07-2007, 17:25
Ik ben blij voor die mensen, ze zitten al jaren in onzekerheid te wachten, mogen niet werken etc etc. Nu hebben ze een toekomst in NL en kunnen ze met een gerust hart hun toekomst tegenmoet, wat is daar fout aan?

paspoes
17-07-2007, 17:31
kopen dan ben je van de gezeik af;)

MB667
17-07-2007, 17:32
of je nou huurt of koopt, tegenwoordig wordt je met beide genaaid hoor.