PDA

View Full Version : rennen geblazen



ROIDRAGE
22-07-2007, 12:23
http://www.destentor.nl/deventer/article1671692.ece

wtf, loop ik ff door het centrum van deventer heen,
Het weer was super en het was er erg gezellig en druk.
Alle terrassen waren volledig vol,
Opeens een hoop geschreeuw, glas gerinkel etc. en ik zag stoelen door de lucht vliegen.
Ik zie rennende mensen,(waaronder kinderen , gehandicapten, bejaarden)
Ik duw een collega van me een winkel in en heb nog meer mensen naar binnen geholpen, tot dat de menigte een beetje voorbij was. Ik weer voorzichtig de winkel uit.
ik kijk en ik zie op 15 meter afstand van me opeens een hele grote groep gasten met hun handen de lucht in schreeuwend de text: AMSTERDAM HOOLIGANS, en ze beginnen mijn kant op te sprinten.
ik ben niet snel bang maar nu heb ik zwaar de sprint ingezet. Ik was mijn collega van de schrik vergeten en realiseerde me dat na een paar meter pas. Ik omdraaien en kon haar nog bij de hand pakken en meesleuren.
En we hebben voor de gold medal gerend.

Toen kwam de bereden police eraan (best laat btw)
en de groep werd uit elkaar gedreven.

later de schade gezien, en het volledige terras en aangrenzende kramen waren gesloopt en geplunderd. Overal lagen babyflesjes etc.

wat ik nog het meest gare vond waren dat moeders met kinderwagens, maxicosi's, bejaarden, en gehandicapten en kinderen weg moesten rennen,
Veel huilende dames etc.
Was echt ff paniek in de stad


Ik heb nooit de uitspraak gemaakt maar dit is dan de 1e keer:

NEKSCHOT

Jeru
22-07-2007, 17:23
Klote om te lezen Bram... Ben zelf ajax supporter, maar kan hier zeker de lol niet van inzien. Begin steeds minder en minder te begrijpen van de mensheid geloof ik. Zit niets anders op en de oefenwedstrijden maar lekker in het buitenland te laten plaatsvinden... stelletje kneuzen!

Tsuki
22-07-2007, 17:37
had je er niet een paar kunnen squatten brambo ...................

knilles
22-07-2007, 18:04
Zag dit het soccer gedeelte hier op de site:

http://video.google.nl/videoplay?docid=3659648912569735735&q=go+ahead+eagles+


Oefenduel Ajax gestaakt

DEVENTER - De oefenwedstrijd tussen Go Ahead Eagles en Ajax is zaterdag na 33 minuten gestaakt wegens supportersrellen op de tribune. De Amsterdamse club leidde op dat moment met 0-1 door een doelpunt van Klaas-Jan Huntelaar. Scheidsrechter Dick Jol staakte de wedstrijd. Ook de open dag na afloop van de wedstrijd is afgelast.

In de binnenstad van Deventer was het ook onrustig. Naar verluidt zouden er supporters van andere clubs bij de wedstrijd aanwezig zijn geweest. Een politiewoordvoerder kon dat niet bevestigen. Volgens hem braken er gevechten uit tussen supporters van Ajax en Go Ahead Eagles.

Een groep van tweehonderd man richtte vernielingen aan op De Brink waar op dat moment een braderie was. Terrasmeubilair en braderietentjes moesten het ontgelden. Er zijn meerdere aanhoudingen verricht.

Mickey
22-07-2007, 19:22
Heheh.. Paar uur later was het net of er niets gebeurd was in de binnenstad.
KWeenie hoor.. maar MMA fans slopen iig niet en masse binnensteden..

Ronald
22-07-2007, 19:34
Wat ik bij voetbalrellen nooit begrijp is waarom er zo weinig mensen gearresteerd worden. En als er dan 's één gepakt wordt krijgt ie een stadionverbod (nou, nou, wat erg zeg) die niet nageleefd wordt. Rellen zouden wat mij betreft als veel zwaarder vergrijp mogen gelden. Sukkels.

MB667
22-07-2007, 19:51
lekker verhaal weer. voetbalseizoen begint weer.

ROIDRAGE
22-07-2007, 21:17
had je er niet een paar kunnen squatten brambo ...................


ik hield het straat ,
en wou geen steen tegen mijn gelaat
in power trainen had dik geen zin,
dus trainde ik mijn sprint

Virus
22-07-2007, 21:28
Mooi gesproken ;)

Mickey
24-07-2007, 06:05
Nu met nog meer filmpjes:

http://www.youtube.com/watch?v=hhJlqTMJubo&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=1_oIsCK1XoI&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=xvcN5KjnwD4&NR=1

PigDog
24-07-2007, 06:18
Voortaan een klauwhamer mee als je naar de stad gaat. Dat schrikt die Ajax hoolies wel af....... Bad joke.

Ik vond je nog OK voordat je bekendmaakte dat je collega een zij was, en je haar vergeten was. Als je een beetje roidrage had gehad, had je eerst 15 joden neergepompt, voordat je een liaan pakte en met Jane ervandoor ging.....

KO TKO
24-07-2007, 06:28
Wat ik bij voetbalrellen nooit begrijp is waarom er zo weinig mensen gearresteerd worden. En als er dan 's één gepakt wordt krijgt ie een stadionverbod (nou, nou, wat erg zeg) die niet nageleefd wordt. Rellen zouden wat mij betreft als veel zwaarder vergrijp mogen gelden. Sukkels.

Ja, 1 jaar gevangenis straf voor iedereen die mee doet met voetbal rellen. Lijkt mij wel een goed idee. Langere gevangenis straf mag van mij ook.

ROIDRAGE
24-07-2007, 07:19
Voortaan een klauwhamer mee als je naar de stad gaat. Dat schrikt die Ajax hoolies wel af....... Bad joke.

Ik vond je nog OK voordat je bekendmaakte dat je collega een zij was, en je haar vergeten was. Als je een beetje roidrage had gehad, had je eerst 15 joden neergepompt, voordat je een liaan pakte en met Jane ervandoor ging.....


Ik heb me nog hersteld door terug te rennen,
En Ik woon part time in Amsterdam, dus ga geen part time stads genoten neer hoeken

jopke
24-07-2007, 07:25
stoer hoor...een beetje door een stad rennen en de boel een beetje slopen....:thown:

en de politie is weer geweldig bezig ik zag vanmorgen in de krant dat ze zelf 1 aanhouding hebben verricht!:twak:

petje af hoor ordehandhavers van nederland!:boos:

PigDog
24-07-2007, 07:55
Ik heb me nog hersteld door terug te rennen,
En Ik woon part time in Amsterdam, dus ga geen part time stads genoten neer hoeken

Natuurlijk! Ik heb hetzelfde meegemaakt in Leipzig. Ik stond met een italiaanse maat een pizaatje te eten bij het station, toen de trein met Hoolies van Locomotief Leipzig stopte en 300 neo nazi's de trein verlieten.
we hebben met gepaste tred het station verlaten.

ROIDRAGE
24-07-2007, 08:14
Natuurlijk! Ik heb hetzelfde meegemaakt in Leipzig. Ik stond met een italiaanse maat een pizaatje te eten bij het station, toen de trein met Hoolies van Locomotief Leipzig stopte en 300 neo nazi's de trein verlieten.
we hebben met gepaste tred het station verlaten.

damn man. leipe shit
de omschakeling van de sfeer is ook heel raar

Mickey
24-07-2007, 16:39
Ik zat die filmpjes nog es te bekijken..
Je ziet het ook van het een op het andere moment escaleren.
Politie te paard dr in. Dat ziet er trouwens indrukwekkend uit zeg..
Charges te paard.. Damn.. Dat bint flinke peerden..

MB667
24-07-2007, 17:41
teovallig weet ik dat een paard die recht voor je aan springen is best wel imponerend is.

B3 lik3 M3
24-07-2007, 19:14
LMAO!

blazin.arr0w::::
24-07-2007, 19:47
we hebben met gepaste tred het station verlaten.

Oh dus joden hoek je neer maar neo nazi's zet je een gepaste tred voor in?

Let effe op je woorden.

PigDog
24-07-2007, 20:47
Pfff, dat ik je dit nog moet uitleggen.... Maar goed: Joden is de geuzennaam voor ajax-supporters. Jood is op zich al geen scheldnaam, en is algemeen aangenomen door de adamsupporter. Ik weet niet of je ooit voetbal gezien hebt op tv ofzo, maar er hangt ook nog wel eens een vlag van israel in het stadion. Dit is dus geen dis, maar ik noem ze gewoon zoals ze genoemd willen worden.
Kijk ook naar de grappig geprobeerde (ik geef toe, niet iedereen snapt dat) sarcastische ondertoon van het bericht. Ik bedoel dus niet echt dat Roidrage een tarzan is, voor het geval je daar ook over begint.
In oost-duitsland zijn het echt neo-nazi's, compleet met getatoueerde hakenkruizen en al.
Het maakt echt niet uit welke supporters je voor je hebt, als je daar met zijn tweeen staat en er komt 300 man aanrennen, ga je ook rennen, of je bent levensmoe.
Ik dacht toch dat dat duidelijk was.
Dus let effe op je woorden als je iemand maant om op zijn woorden te letten.

MissGG
25-07-2007, 01:02
Goed gesproken PigDog

Biiyen
25-07-2007, 01:33
Dat soort gasten moet je insluiten en met een peleton ME'ers compleet in puin slaan. Zonder enig nadenken keihard met knuppels neerslaan en daarna als beesten afvoeren, gewoon aan de voeten over het beton sleuren en op een hoop gooien.

Ik vraag me af waarom dat niet gebeurd?
200 man moet voor een groep getrainde ME'ers niet eens een uitdaging zijn.

PigDog
25-07-2007, 05:25
Dat soort gasten moet je insluiten en met een peleton ME'ers compleet in puin slaan. Zonder enig nadenken keihard met knuppels neerslaan en daarna als beesten afvoeren, gewoon aan de voeten over het beton sleuren en op een hoop gooien.

Ik vraag me af waarom dat niet gebeurd?
200 man moet voor een groep getrainde ME'ers niet eens een uitdaging zijn.

Dat komt omdat een peloton uit een groep van ongeveer 40 leden bestaat. Met 40 man 200 rohypnolerende mongolen insluiten is niet zo'n strak plan. En de gemeente Deventer zal niet veel meer kunnen ophoesten op de vreedzame zaterdagmiddag. :D

Jeru
25-07-2007, 06:27
Ik weet niet of je ooit voetbal gezien hebt op tv ofzo, maar er hangt ook nog wel eens een vlag van israel in het stadion. Dit is dus geen dis, maar ik noem ze gewoon zoals ze genoemd willen worden.

LOL..... hij ziet juist nooit een wedstrijd van AJAX op tv :D

Evilman
25-07-2007, 06:36
captainpervert (http://www.youtube.com/user/captainpervert) (7 hours ago) Marked as spam
Hoezo hooligans, iedereen is 17 en gooit met Breezers


lol! Anyways.. wel vet op t eind met paard erdoorheen raggen.
Met stuk of 10 paarden doen.. gewoon rond blijven gaan tot
niemand meer opstaat.

En daarna dus die brandweerhelikopter met duizenden liters
WARME PIS!