PDA

View Full Version : De IKEA is een zaak voor proleten en heeft geen service



Hans
24-07-2007, 21:10
Voor de tweede keer in mijn leven bij de fuckin IKEA geweest en dat is een bloody shame.
Was niet mijn idee...
De IKEA wat een proleten tent en wat een proletenpubliek.
Ik zag een aardige kast, tussen de inspriratieloze prelaria daar.
Vervolgens moet je 40 euro betalen om een kastje (per kast dus) in elkaar te laten zetten volgens de chagrijnige verkoopster en rekenen ze meer bezorgkosten des te meer je besteld, omdat ze volgens het systeem werken hoe meer KG hoe hoger de bezorgkosten en vervolgens moet je het nog zelf uit een magazijn trekken......fuckin unbelievable
Wij waren heel normaal met vragen stellen maar die griet werd nerveuzer en liep rood aan van irritatie.
Dus dan maar de handel afgezegd, zo doen we dat.
Vandaar dat je daar alleen maar domme onderontwikkelde mensen als klant ziet rondlopen.

Kato
24-07-2007, 21:29
Huh.... slecht geslapen vannacht?

Biiyen
24-07-2007, 21:37
Ben je boos pluk een roos zet hem op je hoed ben je morgen weer zoet....

MissGG
24-07-2007, 21:41
En dan hebben we het nog niet eens gehad over het o zo geweldige dagje uit met de kids.... Pff het is een winkel, geen attractiepark!!! Al dat geblèr om me heen.. Als ik naar iets op zoek ben, dan kijk ik eerst via internet en dan weet ik meteen waar ik wezen moet, scheelt weer een hoop herrie aan mijn hoofd

FOCUS
24-07-2007, 21:59
IKEA is makkelijk,

leuke spullen, gewoon ff ZELF nadenken en bekijken,
vind je het wat, dan pak je ZELF een karretje, zoek je je spullen ZELF even in het magazijn, ZELf inladen in je karretje en naar de kassa ermee.
Dan kun je het ZELF meenemen, of laten bezorgen.
Maar ja, je hebt van die zelfgenoegzame stakkers, die verwachten een medewerker zoals je bij de BMW dealer hebt, die je persoonlijk rondleidt.
Maar ja, proleten hebben geen geld voor dure spullen, dus die gaan naar de ikea.
helemaal niet erg, maar je hebt altijd van die proleten, die DOEN ALSOF ZE WEL CENTJES HEBBEN, die gaan ook naar de ikea, en gaan dan lekker irritant verkoopstertje pesten, omdat ze zich eigenlijk te goed voelen voor de IKEA, maar niet genoeg geld hebben om ergens anders spulletjes te kopen...


I LOVE IKEA:thup:

Fr3ddy
24-07-2007, 22:08
I LOVE IKEA x2 :D

Mickey
24-07-2007, 22:22
2 woorden:
zweedse gehaktballetjes

Dennis
24-07-2007, 22:22
Wat zijn proleten?

Biiyen
24-07-2007, 22:23
Bij de Ikea kun je ook lekker eten! Dus in mijn boekje ben je dan een topper.

knilles
24-07-2007, 22:27
IKEA is het afvoerputje van de Nederlandse samenleving.....

Met je vriendin veel en vooral grote dingen in elkaar zetten staat op gelijke hoogte met Temptation Island, beide zijn een echte test van de relatie!

En die zweedse gehaktballetjes zijn net stuiterballen.

Biiyen
24-07-2007, 22:28
Wat zijn proleten?

Een woord dat wij uit Duitsland hebben overgenomen. Een proleet is een burger uit de onderste sociale klasse. De rijke spraken dan over proleten... mensen die ze konden uitbuiten, ze doen toch alles om aan geld/overleven te komen.

stiffler
24-07-2007, 22:30
Wat zijn proleten?

pro·leet (de ~ (m.), -leten) 1 [pej.] persoon van grove levensopvatting of van onbeschaafd gedrag => lomperd


:google:

Dennis
24-07-2007, 22:36
Een woord dat wij uit Duitsland hebben overgenomen. Een proleet is een burger uit de onderste sociale klasse. De rijke spraken dan over proleten... mensen die ze konden uitbuiten, ze doen toch alles om aan geld/overleven te komen.

Pff, mij een proleet noemen, Hansworst!!!

MB667
24-07-2007, 22:40
Ik laat dat soort ongein altijd over aan mijn schoonvader........ ;)

MilfhunterMMA
24-07-2007, 22:40
afgeleid van proletariers. dan komt de middenklasse, de plebejers, ook wel het plebs genoemd, en dan heb je de bovenklasse, het patriciaat (patriciers), ook wel de nobiles genoemd :sleep1:

De dikke nudist
24-07-2007, 22:52
IKEA is makkelijk,

leuke spullen, gewoon ff ZELF nadenken en bekijken,
vind je het wat, dan pak je ZELF een karretje, zoek je je spullen ZELF even in het magazijn, ZELf inladen in je karretje en naar de kassa ermee.
Dan kun je het ZELF meenemen, of laten bezorgen.
Maar ja, je hebt van die zelfgenoegzame stakkers, die verwachten een medewerker zoals je bij de BMW dealer hebt, die je persoonlijk rondleidt.
Maar ja, proleten hebben geen geld voor dure spullen, dus die gaan naar de ikea.
helemaal niet erg, maar je hebt altijd van die proleten, die DOEN ALSOF ZE WEL CENTJES HEBBEN, die gaan ook naar de ikea, en gaan dan lekker irritant verkoopstertje pesten, omdat ze zich eigenlijk te goed voelen voor de IKEA, maar niet genoeg geld hebben om ergens anders spulletjes te kopen...


I LOVE IKEA:thup:
LOL :lol:.

(Repjes)

B3 lik3 M3
24-07-2007, 23:22
x2

Hans
24-07-2007, 23:24
IKEA is makkelijk,

leuke spullen, gewoon ff ZELF nadenken en bekijken,
vind je het wat, dan pak je ZELF een karretje, zoek je je spullen ZELF even in het magazijn, ZELf inladen in je karretje en naar de kassa ermee.
Dan kun je het ZELF meenemen, of laten bezorgen.
Maar ja, je hebt van die zelfgenoegzame stakkers, die verwachten een medewerker zoals je bij de BMW dealer hebt, die je persoonlijk rondleidt.
Maar ja, proleten hebben geen geld voor dure spullen, dus die gaan naar de ikea.
helemaal niet erg, maar je hebt altijd van die proleten, die DOEN ALSOF ZE WEL CENTJES HEBBEN, die gaan ook naar de ikea, en gaan dan lekker irritant verkoopstertje pesten, omdat ze zich eigenlijk te goed voelen voor de IKEA, maar niet genoeg geld hebben om ergens anders spulletjes te kopen...


I LOVE IKEA:thup:

Ik werd onder valse voorwenselen naar binnen geluld, ik hou niet van verkoopstertjes pesten, heb wel wat beters te doen dan mijn tijd daar verdoen.
Ik geef nu net even aan dat je voor paar 100 euro meer , een betere kast hebt, geen dure bezorgkosten, je hoeft zelf geen schroevendriaaier in de hand te houden.
En servicegerichte zaken leveren met lage bezorgkosten.
Ik voelde me daar net een een of ander nummer, wat daar doelloos rondloopt, heb nog nooit zoveel lelijk spul bij elkaar gezien.
Zag wel leuke pannen daar liggen die ik ook bij een ordinaire Blokker kan halen.
Ik vind dat de Blokker nog meer stijl heeft!

I love IKEA?
Doe zo'n sticker op je autoraam, dan weet ik meteen dat ik afstand moet houden.

Tsuki
24-07-2007, 23:34
HANS --> :thown:

IKEA --> :thup:

FOCUS
25-07-2007, 00:31
zal hem naast mn Six Flags sticker plakken:rolleyes:

MB667
25-07-2007, 00:38
Nou Ikea is toch een soort van Arische winkel dus ik snap jouw probleem niet

Mickey
25-07-2007, 00:47
Mijn naam is Michel en ik hou ook van Ikea!
Alle hater: Uitgang --> Die kant op..

Jankerts.

Hans
25-07-2007, 00:48
zal hem naast mn Six Flags sticker plakken:rolleyes:

Als jij dat mooi vindt...
Te burgerlijk gewoon...LOL

Biiyen
25-07-2007, 01:38
Als jij dat mooi vindt...
Te burgerlijk gewoon...LOL

Nee, wie heet er Hans?

A-team
25-07-2007, 01:47
Nee, wie heet er Hans?

:thup:

DK
25-07-2007, 03:00
Bij elke winkel met goedkoop spul is de service waardeloos en moet je inderdaad zelf veel doen, dat is dan ook een van de redenen dat het zo goedkoop is.

De ene keer vind ik Ikea top en de andere keer roep ik weer kwaad dat ik er nooit meer kom

Bud S
25-07-2007, 03:21
Ikea is me te duu.r ik ben een unter-unter-mensch en ben al zover afgezakt in de bodemloze put der armoede dat ik me meubels bij de kwantum haal. van die krakkemikkige spaanplaat achtige shit.

Ikea ? I wish...

Ralph
25-07-2007, 03:37
Hahaha de Kwantum! Daar heb ik m'n eerste boekenkast gehaald. Staat er mooi bij in mijn overigens erg ruime en luxueuze studentenkamer en leeft nog steeds. Dit in tegenstelling tot m'n Billy; die was binnen no time de pijp uit.

Wheelie
25-07-2007, 03:46
Ik ga elke zondag met mijn vriendin en dochterje uitgebreid ontbijten bij de IKEA.
3 luxe broodjes, een gekookt ei, ham, kaas en zoet beleg voor maar liefst 1 euro per ontbijt en dan is koffie of thee ook nog eens gratis

http://www.ikea.com/ms/nl_NL/img/ikea_near_you/local_promotion_ads/homepage_175x100/ontbijt_plundra_175x100.gif

IKEA IS TOP :thup:

Biiyen
25-07-2007, 03:50
Ikea is me te duu.r ik ben een unter-unter-mensch en ben al zover afgezakt in de bodemloze put der armoede dat ik me meubels bij de kwantum haal. van die krakkemikkige spaanplaat achtige shit.

Ikea ? I wish...

Ach Willem, als je nu gewoon al die lege bierkratten uit de schuur haalt en die in je kamer opstapelt.... Kun je een bankstel bouwen, een tv kastje en een tafel.

Paganstars
25-07-2007, 03:57
LOL @ biiyen...

Maaruh ff serieus.... Lekker eten bij de ikea?? Nah lijkt me niet is allemaal prefab rommel... kijk hier eens;http://www.beachclub.nl/NED/home.htm

de phatste strandtent van nederland... dat is een respectabele kaart... dat is tenminste eten beter dan die verzadigde vetzuren rommel dat kantenklaar binnen komt dat je een tik moet geven in de steamer! en dan ook nog culinair durven noemen... pfff culinair me aars.... Schnitzelkoks dat zijn het bij de ikea!!

*maaruh wel leuke meubels ;)*

Biiyen
25-07-2007, 03:59
LOL @ biiyen...

Maaruh ff serieus.... Lekker eten bij de ikea?? Nah lijkt me niet is allemaal prefab rommel... kijk hier eens;http://www.beachclub.nl/NED/home.htm

de phatste strandtent van nederland... dat is een respectabele kaart... dat is tenminste eten beter dan die verzadigde vetzuren rommel dat kantenklaar binnen komt dat je een tik moet geven in de steamer! en dan ook nog culinair durven noemen... pfff culinair me aars.... Schnitzelkoks dat zijn het bij de ikea!!

*maaruh wel leuke meubels ;)*

Als ik naar de prijzen kijk op die menu kaart dan heb ik al geen honger meer... Doe mij dan maar dat prefab ontbijtje van 1€

Paganstars
25-07-2007, 04:10
Alles wat wij hebben is vers, wordt ook vers bereid! Daarnaast dit zijn normale prijzen voor wat je krijgt! Daarbij wat heb jij liever?? Iets gezonds waar je voor betaald of iets waarvan je zeker weet dat je lichaam er kapot aangaat maar goedkoop is?? Doe mij maar keuze 1!!

PigDog
25-07-2007, 05:12
Nee, wie heet er Hans?

Christiaan Andersen?

Paganstars
25-07-2007, 05:14
huh??

PigDog
25-07-2007, 05:36
LOL @ biiyen...

Maaruh ff serieus.... Lekker eten bij de ikea?? Nah lijkt me niet is allemaal prefab rommel... kijk hier eens;http://www.beachclub.nl/NED/home.htm

de phatste strandtent van nederland... dat is een respectabele kaart... dat is tenminste eten beter dan die verzadigde vetzuren rommel dat kantenklaar binnen komt dat je een tik moet geven in de steamer! en dan ook nog culinair durven noemen... pfff culinair me aars.... Schnitzelkoks dat zijn het bij de ikea!!

*maaruh wel leuke meubels ;)*

Ten eerste is het de kaart van 2006, dus wie garandeerd mij dat ze nu ook geen zweedse ballen op de kaart hebben staan daar op Zuiderduin, en ten tweede kun je croquetten wel in de oude spelling schrijven , het blijven ongezonde cholesteraire meelballen.
En die tonijn zal ook wel niet gevangen zijn in dolfijn-vriendelijke netten......
Qua strandtent, doe mij maar Peukies in den Haag :D (Of hoe noem je die wijk die eraan grenst: O ja, Scheveningen)

Paganstars
25-07-2007, 13:08
LOL Ja I know het is de kaart van vorig jaar maar qua strekking is het nog redelijk hetzelfde.... maaruh ik snap nog steeds niet wat je bedoelde met christiaan andersen!!

Biiyen
25-07-2007, 14:59
LOL Ja I know het is de kaart van vorig jaar maar qua strekking is het nog redelijk hetzelfde.... maaruh ik snap nog steeds niet wat je bedoelde met christiaan andersen!!

Hans Christiaan Andersen... hebben je ouders nooit sprookjes vootgelezen?
Of gingen de sprookjes in huize paga meer over het uitbuiten van het plebs met dure strandhutten?

MB667
25-07-2007, 15:52
20 gulden voor een broodje salade

of

2,20 voor 3 broodjes met ham, ei en of zoet beleg en thee/koffie

wich one?

OK op het strand heb je op 2 manieren beter uitzicht maar daar blijf the ook bij, en je hebt kans dat er zand in je eten waait.

klepsi
25-07-2007, 16:42
LOL @ biiyen...

Maaruh ff serieus.... Lekker eten bij de ikea?? Nah lijkt me niet is allemaal prefab rommel... kijk hier eens;http://www.beachclub.nl/NED/home.htm

de phatste strandtent van nederland... dat is een respectabele kaart... dat is tenminste eten beter dan die verzadigde vetzuren rommel dat kantenklaar binnen komt dat je een tik moet geven in de steamer! en dan ook nog culinair durven noemen... pfff culinair me aars.... Schnitzelkoks dat zijn het bij de ikea!!

*maaruh wel leuke meubels ;)*

Een kaart van niets als je het mij vraagt.

Hansworst zit graag voor een dubbeltje op de eerste rang. Dat is pas proletengedrag.

Wheelie
25-07-2007, 17:43
LOL @ biiyen...

Maaruh ff serieus.... Lekker eten bij de ikea?? Nah lijkt me niet is allemaal prefab rommel... kijk hier eens;http://www.beachclub.nl/NED/home.htm


Krijg je daar ook een gratis refill bij de frisdranken ? :sleep1:

Pimp-Daddy
25-07-2007, 17:52
IKEA is makkelijk,

leuke spullen, gewoon ff ZELF nadenken en bekijken,
vind je het wat, dan pak je ZELF een karretje, zoek je je spullen ZELF even in het magazijn, ZELf inladen in je karretje en naar de kassa ermee.
Dan kun je het ZELF meenemen, of laten bezorgen.
Maar ja, je hebt van die zelfgenoegzame stakkers, die verwachten een medewerker zoals je bij de BMW dealer hebt, die je persoonlijk rondleidt.
Maar ja, proleten hebben geen geld voor dure spullen, dus die gaan naar de ikea.
helemaal niet erg, maar je hebt altijd van die proleten, die DOEN ALSOF ZE WEL CENTJES HEBBEN, die gaan ook naar de ikea, en gaan dan lekker irritant verkoopstertje pesten, omdat ze zich eigenlijk te goed voelen voor de IKEA, maar niet genoeg geld hebben om ergens anders spulletjes te kopen...


I LOVE IKEA:thup:

Focus =correct...

goed gezegd, reps...

Hans
25-07-2007, 20:09
Ik kom toch niet om te eten in een meubelzaak?
Ik kom daar om meubels te kopen die van goede kwaliteit horen te zijn met een normale service.
Ik zit absoluut niet voor een dubbeltje op de eerste rang, want mij zie je daar niet meer.

knilles
25-07-2007, 20:42
Een kaart van niets als je het mij vraagt.

Hansworst zit graag voor een dubbeltje op de eerste rang. Dat is pas proletengedrag.
Klepsi rijmt op plepsi, afgeleid van het plebs

Kato
25-07-2007, 21:09
IKEA is GOED!!!!!! net als de Zweedse vrouwen!!!! :rolleyes:

Marco (scheids)
25-07-2007, 23:11
Ik heb toch al wel vaker bij IKEA spullen gehaald .. nog nooit problemen mee gehad ...

Dus volgens jou ben ik nu een domme onderontwikkeld mens ??

Wil je wel helpen hoor als je de gebruiksaanwijzing niet begrijpt .... LMAO

stiffler
25-07-2007, 23:13
Wil je wel helpen hoor als je de gebruiksaanwijzing niet begrijpt

:hugegrin: :thup:

Bejito007
25-07-2007, 23:43
Ik kom toch niet om te eten in een meubelzaak?
Ik kom daar om meubels te kopen die van goede kwaliteit horen te zijn met een normale service.
Ik zit absoluut niet voor een dubbeltje op de eerste rang, want mij zie je daar niet meer.

Donderdag, 12 juli 2007 - De Zweedse meubelketen IKEA gaat driehonderd managers ontslaan. Dat schrijft The Wall Street Journal.

Kijk wat je nou hebt gedaan...

FOCUS
26-07-2007, 01:24
:rotflmao:

Hans
26-07-2007, 04:05
Heb bij een gewone meubelzaak, twee kasten voor in de huiskamer gekocht van echt teak hout, 1300 euro, orginele adviesprijs lag 600 euro hoger.
Zit al inelkaar en GRATIS bezorgd en een verkoper die de tijd voor je neemt en geen schreeuwende mensen/kinderen om mij heen.
In alle rust hebben wij de overeenkomst gesloten.

Fr3ddy
26-07-2007, 06:49
Teak-hout is zoooo '2006'!

Hans
26-07-2007, 17:41
Al is het uit het jaar 1880.
Beter dan al dat MDF/spaanplaat rommel dat IKEA heeft.
Als je er naar kijkt dan valt je kassie uit elkaar.

MB667
26-07-2007, 17:44
lekker belangrijk.........

Ook erg boeiend is het feit dat het op aarde soms regent.

Bejito007
26-07-2007, 18:37
lekker belangrijk.........

Ook erg boeiend is het feit dat het op aarde soms regent.

Heb je daar bewijs van?:D

PigDog
26-07-2007, 21:37
Al is het uit het jaar 1880.
Beter dan al dat MDF/spaanplaat rommel dat IKEA heeft.
Als je er naar kijkt dan valt je kassie uit elkaar.

Dat komt waarschijnlijk omdat je het dan zelf in elkaar hebt gezet. Goed bij Ikea winkelen is een onderdeel van de integratie. Ik kan zien waarom dat bij jou mislukt is. Ik zal je telefoonnummer doorgeven aan Zweden.

Dennis
27-07-2007, 18:12
Heb bij een gewone meubelzaak, twee kasten voor in de huiskamer gekocht van echt teak hout, 1300 euro, orginele adviesprijs lag 600 euro hoger.
Zit al inelkaar en GRATIS bezorgd en een verkoper die de tijd voor je neemt en geen schreeuwende mensen/kinderen om mij heen.
In alle rust hebben wij de overeenkomst gesloten.

Je DENKT nu dat je twee echte teak houten kasten heb gekocht, waarvan je DENKT dat de orginele adviesprijs hoger ligt dan 1300 Euro en je DENKT dat alles gratis thuis is bezorgd.

In de WERKELIJHEID heb je gewoon twee kasten van een paar honderd euro gekocht die zeer waarschijnlijk in elkaar is gezet door een en of andere proleet. In de WERKELIJHEID heeft deze persoon gewoon veel aan je verdiend. In de WERKELIJKHEID betaal je zelf deze "gratis" thuis bezorgen. In de WERKELIJKHEID wilt deze verkoper jouw geouwehoer niet aanhoren, maar het betaald nu eenmaal erg goed. In de WERKELIJKHEID ben je gewoon genaaid door een simpele proleet

MB667
27-07-2007, 18:33
amen!

FOCUS
27-07-2007, 18:42
:lol:dennis rocks

Hans
27-07-2007, 19:03
Dennis, handel is mensen belazeren.
Maar echt teakhout kan ik wel onderscheiden van spaanplaat.

Pimp-Daddy
27-07-2007, 19:13
Gratis thuisbezorgd??? Je betaald honderden euro's meer dan bij de Ikea, maar ze bezorgen je kast wel "gratis" bij je thuis... :wacko:

Je denkt zeker ook dat je kopje koffie bij de kapper gratis is?? Of denk je dat ze de knip beurt gewoon 2,50 euro duurder maken, en dan net alsof doen, dat de koffie gratis is....

MB667
27-07-2007, 19:15
In Roermond kun je bij de kapper zoveel koffie zuipen als je wilt voor 7 euro, daar knipt en scheert die jou ook nog gratis bij

Bejito007
27-07-2007, 19:22
In Roermond kun je bij de kapper zoveel koffie zuipen als je wilt voor 7 euro, daar knipt en scheert die jou ook nog gratis bij

Ben je zeker dat je niet gewoon een café binnenstapt en de barman vraagt om ook ff je haar te knippen?:D

MB667
27-07-2007, 19:30
hehe, nou nee, tis een turkse kapper. Normale kappers kosten hier ook minimaal 18 euro, maar die dus niet, en die doet het ook nog echt tering goed.

een beetje zoals die helemaal linkse knipt die me altijd

http://www.sepultribe.com/albums/album08/banda48.sized.jpg

Bejito007
27-07-2007, 20:40
Wow, jij liet je haar knippen door Paulo Jr?:D

PigDog
28-07-2007, 10:06
hehe, nou nee, tis een turkse kapper. Normale kappers kosten hier ook minimaal 18 euro, maar die dus niet, en die doet het ook nog echt tering goed.

een beetje zoals die helemaal linkse knipt die me altijd

http://www.sepultribe.com/albums/album08/banda48.sized.jpg

Ze kijken wel alsof ze minimaal 3 liter koffie hebben gehad......

:D

Paganstars
31-07-2007, 03:44
LOL.... maaruh we dwalen af... ging over het feit dat de IKEA ROELEERT *behalve die oneetbare rommel van hun!*

RedDawn
31-07-2007, 21:37
Je DENKT nu dat je twee echte teak houten kasten heb gekocht, waarvan je DENKT dat de orginele adviesprijs hoger ligt dan 1300 Euro en je DENKT dat alles gratis thuis is bezorgd.

In de WERKELIJHEID heb je gewoon twee kasten van een paar honderd euro gekocht die zeer waarschijnlijk in elkaar is gezet door een en of andere proleet. In de WERKELIJHEID heeft deze persoon gewoon veel aan je verdiend. In de WERKELIJKHEID betaal je zelf deze "gratis" thuis bezorgen. In de WERKELIJKHEID wilt deze verkoper jouw geouwehoer niet aanhoren, maar het betaald nu eenmaal erg goed. In de WERKELIJKHEID ben je gewoon genaaid door een simpele proleet


Haha, hier wordt Hans, die toch gewoon Guru is, even totaal geowned!

Jochem
31-07-2007, 21:52
Tja, Hans zie het wel erg krom en Dennis heeft 100% gelijk. Maar doe mij toch maar 2 teakhouten kasten ipv die meuk van ikea. Ik ben er nu het afgelopen jaar een keer of 3 geweest om te kijken voor meubels e.d. Behalve een plant en een paar handdoeken nog nooit wat meegenomen, de meubels blijven eruit zien als knakenspul. Als ik cheap-ass spul wil dan haal ik het wel via 2e-hands zaken, vrienden/familie en marktplaats naar binnen. Dan betaal je nog veel minder, en het ziet er vaak nog beter uit.

PigDog
31-07-2007, 22:06
Haha, hier wordt Hans, die toch gewoon Guru is, even totaal geowned!

Je bedoeld Hoeroe?

Hans
01-08-2007, 05:09
Haha, hier wordt Hans, die toch gewoon Guru is, even totaal geowned!

Wat jij wil denken moet jij toch gewoon denken.
Het gaat mij om de essentie dat de kwaliteit bij de IKEA goedkoop=duurkoop is, in tegenstelling tot een "gewone" meubelzaak.
Dus de stelling van Dennis is niet waterdicht.

Hans
01-08-2007, 05:10
Tja, Hans zie het wel erg krom en Dennis heeft 100% gelijk. Maar doe mij toch maar 2 teakhouten kasten ipv die meuk van ikea. Ik ben er nu het afgelopen jaar een keer of 3 geweest om te kijken voor meubels e.d. Behalve een plant en een paar handdoeken nog nooit wat meegenomen, de meubels blijven eruit zien als knakenspul. Als ik cheap-ass spul wil dan haal ik het wel via 2e-hands zaken, vrienden/familie en marktplaats naar binnen. Dan betaal je nog veel minder, en het ziet er vaak nog beter uit.

Mee eens!