PDA

View Full Version : Toscane



micha
25-07-2007, 19:19
Ik vertrek morgen voor 2 weekjes naar Toscane lekker in een huisje aan zee. Ik zit ongeveer 20 kilometer van Grosetto in Castligione della pescaia:cool2:

Kent iemand deze streek? tips misschien? ik heb met mijn jongens afgesproken dat we wel ff de toren van Pisa gaan rechtzetten.

micha
25-07-2007, 19:22
oops dit was off-topic bedoeld

Christophe
25-07-2007, 19:24
Ik vertrek morgen voor 2 weekjes naar Toscane lekker in een huisje aan zee. Ik zit ongeveer 20 kilometer van Grosetto in Castligione della pescaia:cool2:

Kent iemand deze streek? tips misschien? ik heb met mijn jongens afgesproken dat we wel ff de toren van Pisa gaan rechtzetten.

Ik ben eind Juni 10 dagen in Toscane geweest met m'n vriendin, en ik vond het schitterend! We zijn eerst 4 dagen in Pisa gebleven (omdat haar nicht daar woont), daarna een weekendje in de bergen (met die nicht en haar gezin, ben de naam van het plaatsje kwijt) en daarna 4 dagen Sienna. We hadden een autootje gehuurd, waar we enorm veel plezier aan hebben gehad. Ik zou je zeker aanraden om naar Lucca te gaan ... echt een prachtige stad. San Giminiano is erg mooi, maar ook erg toeristisch en druk dus we hebben meer genoten van Volterra! En vooral veel lekker eten daar ... hmmmmmmm! Enjoy! :thup:

micha
25-07-2007, 19:32
Thanks man daar heb ik wat aan. we kunnen toch niet op stap dus gaan we maar ergens heen waar je lekker kunt eten.
Vorig zijn naar Kroatie geweest en op de terug weg een paar daagjes venetie dat was zo goed bevallen dat we dit jaar 2 weken in Italie blijven.

Ralph
25-07-2007, 19:49
Ik vertrek morgen met een groep vrienden voor een lang weekend naar Milaan. Heb er echt zin in! Autootje huren en nog even langs het Comomeer, lekkere espresso's drinken, prima stappen (= heel veel geld uitgeven...)
Veel plezier iig, Micha!

PigDog
25-07-2007, 20:35
Als je luxe wil shoppen ga dan naar Forte dei Marmi (vergeet je goldcard niet)
Als je 's avonds romantisch wil flaneren op de boulevard, ga dan naar Viareggio............
Vergeet niet bij het bootje die aanmeert om de gefrituurde vismix te nemen...
In Lucca hebben ze een soort steak die van een plaatselijk rund afkomt. Is wel duur maar onvergetelijk!
Supertop!

En veel plezier.

micha
25-07-2007, 20:50
Ik vertrek morgen met een groep vrienden voor een lang weekend naar Milaan. Heb er echt zin in! Autootje huren en nog even langs het Comomeer, lekkere espresso's drinken, prima stappen (= heel veel geld uitgeven...)
Veel plezier iig, Micha!


misschien dat we elkaar wel tegenomen want ik slaap vrijdag nacht in Milano

micha
25-07-2007, 20:50
Als je luxe wil shoppen ga dan naar Forte dei Marmi (vergeet je goldcard niet)
Als je 's avonds romantisch wil flaneren op de boulevard, ga dan naar Viareggio............
Vergeet niet bij het bootje die aanmeert om de gefrituurde vismix te nemen...
In Lucca hebben ze een soort steak die van een plaatselijk rund afkomt. Is wel duur maar onvergetelijk!
Supertop!

En veel plezier.

thanks man ik hoop dat mijn vrouw dit niet gelezen heeft:D

micha
08-08-2007, 01:49
ik zit hier nu 2 weken en het is allemaal waar ... heerlijk eten mooi weer en prachtige vrouwen. allemaal op hoge hakken ..
en als klap op de vuurpijl was ik bij de voorronde van Miss Italy...

als ik terug laat ik de foto;s zien...

Paganstars
08-08-2007, 02:18
goeie god micha ontzettende mazzelaar dat je bent!

PigDog
08-08-2007, 07:18
ik zit hier nu 2 weken en het is allemaal waar ... heerlijk eten mooi weer en prachtige vrouwen. allemaal op hoge hakken ..
en als klap op de vuurpijl was ik bij de voorronde van Miss Italy...

als ik terug laat ik de foto;s zien...

Ik hoop ook maar dat jouw vrouw dit ook niet gelezen heeft..... :D

Christophe
09-08-2007, 19:22
ik zit hier nu 2 weken en het is allemaal waar ... heerlijk eten mooi weer en prachtige vrouwen. allemaal op hoge hakken ..
en als klap op de vuurpijl was ik bij de voorronde van Miss Italy...

als ik terug laat ik de foto;s zien...

Grrrrrrrrrr........ meestal zijn die dames al een stuk knapper dan de finalistes van Miss Belgium- of Miss Holland-verkiezingen! Gelukzak! :D

Italiaanse vrouwen zijn adembenemend ... alleen niet altijd even gemakkelijk om een relatie mee te hebben! ;)

Ralph
09-08-2007, 19:40
De vrouwen waren idd erg mooi! Ik ben zelf veel naar een club genaamd "Old Fashioned" geweest en daar stikte het van de modellen. Als je een praatje wilde maken moest je wel een beetje assertief zijn, want die Italiaanse mannen zijn echt slick! Als enige niet-vrijgezel in mijn groepje had ik wel vaak aanspraak. Die Italiaanse dames vinden kaaskoppen wel interessant, maar houden blijkbaar niet zo van (te) wanhopig proberende kaaskoppen (= bijna de gehele rest van de groep :D ).
Het Comomeer was trouwens ook top! Nog een unicum: op zondag om half 12 's avonds in de file gestaan door al die Milanezen die dan terug de stad in gaan.