PDA

View Full Version : Natasia uit de kooi gestemd



Jarno
27-07-2007, 21:19
http://www.tien.tv/web/show/id=549031/langid=43/contentid=238842/dbid=7210/typeofpage=51230

Ze zal dr wel een paar leuke schnabbels aan over houden denk ik zo. Borsten,rijbewijs en wat nog meer die 10.000 heeft ze dr dik uit gehaald.

Tsuki
27-07-2007, 21:28
wie ???????

Robbie
27-07-2007, 21:53
Eindelijk die schreeuwbek eruit!!

knilles
27-07-2007, 21:58
Zeg maar gerust die breedbekkikker, een kruising tussen Bokito en een kenau die je alleen in het donker ziet als het zn vreetschuur opentrekt en zn slagtanden laat zien, die Natasia......

Glen
27-07-2007, 23:10
Eindelijk, Bokito terug naar Blijdorp......

Evilman
27-07-2007, 23:21
zij had jaap toch goed getrapt?
waarom mocht die gore hoer blijven?

kutwijf.. khoop dat r kinderen dr net zo behandelen
als zij de mensen in dat huis

Gulo gulo
28-07-2007, 00:15
Kijk het programma niet, maar als ik de reacties hier zo lees was het niet de meest populaire bewoonster...

Kato
28-07-2007, 00:35
Begrijp ik goed........dat wat zij is voor de Gouden Kooi , GURU is voor dit forum??? oooeeehhhhhh :rolleyes:

knilles
28-07-2007, 00:42
Heb gehoord dat ze samen met Eric (voormalige nicht uit het Gouden Gesticht) gisteravond gesignaleerd is op een HIV party in Grun...

Ruimt lekker op :D

Wheelie
28-07-2007, 01:06
Eindelijk !!!

knilles
28-07-2007, 01:13
Ze zal wel naar huis gewild hebben en heeft met de regie afgesproken dat iedereen haar eruit moest stemmen, hoe kan het anders dat plotseling iedereen unaniem hetzelfde zegt ???!

Of de regie was haar ook zat en nu ze naar RTL verhuizen en verder willen met een gekuisde versie, deze bokito logischerwijs niet in dat plaatje past.

Biiyen
28-07-2007, 01:25
Jammer, vond haar altijd wel sfeerverhogend. Als zij de kamer binnenkwam zette je toch automatisch het geluid van de TV weer een standje lager.

redjuh
28-07-2007, 01:38
Bestaat er dan toch nog een kans voor de mensheid?

RedDawn
28-07-2007, 02:33
Zij is toch de ex van een bekende thaiboks promoter?

PigDog
28-07-2007, 10:02
Is dat niet dat mormel die haar invalide kinderen thuis liet creperen?

paspoes
30-07-2007, 18:44
ja idd eindelijk zwarte vlek weg ;):lol:

Michelle
30-07-2007, 23:53
Als ze er niet uitgestemd zou worden, dan zou ze er zelf in september al uitstappen.
Dan zat ze er een jaar en dan kon ze haar geld behouden.

Vind alleen Jaap een beetje aan het afzwakken, dan is ie depri dan weer agressief.
Beetje jammer.

payap
31-07-2007, 00:04
Gewoon een MOAB op die gouden gooien ben je van al die idioten gelijk af!

Michelle
31-07-2007, 01:14
nou payap dat hoeft nou ook weer niet, het is best leuk om naar te kijken !!

TommySoprano
31-07-2007, 01:34
Kijk ik alleen herhalingen iedere keer dat het toevallig op mn beeldbuis springt?
of is ze weer terug????
zondagavond was ze er gewoon(weer)....hmmmm

knilles
31-07-2007, 01:37
Er zitten een aantal dagen tussen wat er gebeurd en de daadwerkelijke uitzending, reken op 5 tot 7 dagen. Afgelopen donderdag is ze dr uitgestemd.
Dit komt dus een dezer dagen op de buis.

Paganstars
31-07-2007, 03:38
wohooo dat wijf gaf me echt nachtmerries... wat een draak was dat!! Goeie herder dat dat mormel kinderen heeft mogen verwekken... echt een paria tot de nederlandse maatschappij!

redjuh
31-07-2007, 10:39
Zij is toch de ex van een bekende thaiboks promoter?

met dezelfde initialen als die van het forum...

redjuh
31-07-2007, 10:41
en het fillempie http://www.youtube.com/watch?v=6DIeB7lvOTs

joost
01-08-2007, 20:52
trhnx redjuh

redjuh
01-08-2007, 21:49
het is alleen niet alles... maar op u-tube ist te vinden

Michelle
03-08-2007, 19:06
Ze was gisteren in de Sinners, onaardig is ze niet maar ze is ook niet meer zwart maar gewoon blauw !!!

knilles
03-08-2007, 20:13
Ze was gisteren in de Sinners, onaardig is ze niet maar ze is ook niet meer zwart maar gewoon blauw !!!
Wist niet dat smurfen ook al als uitsmijters aan de slag gingen

Paganstars
03-08-2007, 20:16
Ze was gisteren in de Sinners, onaardig is ze niet maar ze is ook niet meer zwart maar gewoon blauw !!!

wtf blauw?? hoe doe je dat nou weer??

Michelle
03-08-2007, 20:57
ze is gewoon zo ongelofelijk donker !!

knilles
03-08-2007, 21:00
Qua evolutie waggelt ze inderdaad nog een paar stappen achter de mensheid van tegenwoordig, heb je heel goed gezien.

Als er nou nog mensen beweren dat we niet afstammen van de apen, weet ik het ook niet meer.....

Paganstars
03-08-2007, 21:01
hahaha.... tja je kan niet alles hebben!

Michelle
03-08-2007, 22:05
hahahahahahahahahaaha

Biiyen
04-08-2007, 02:06
Qua evolutie waggelt ze inderdaad nog een paar stappen achter de mensheid van tegenwoordig, heb je heel goed gezien.

Als er nou nog mensen beweren dat we niet afstammen van de apen, weet ik het ook niet meer.....

Kun je wel zeggen ja, als dat me moeder was liet ik me direct onterven, wijzigde ik me achternaam en vertrok met de noorderzon.

Zei is echt het bewijs dat de evolutietheorie gewoon waarheid is. Mensen hebben 99% overeenkomstig DNA met Chimpansees, Natasia 99.9% de enige 0.1% die mist zijn de haren op de rug. :D

Paganstars
04-08-2007, 02:07
whahaha ROFLOL....

knilles
31-08-2007, 21:33
Natasia Blank, de omstreden deelneemster van de Gouden Kooi, is bestolen door haar vriend Wilgo. Toen ze onlangs na tien maanden uit de luxueuze villa in Eemnes werd gestemd, trof ze bij thuiskomst enkel een berg onbetaalde rekeningen aan. Dat vertelt de 33-jarige Almeerse in een interview met weekblad Privé.

Wilgo zou voor meer dan veertigduizend euro van zijn ex hebben gestolen, Zo heeft hij onder meer al het geld van de kinderbijslag van de twee kinderen van Natasia en de vergoeding van Tien voor haar deelname aan het programma ingepikt. Van het geld is hij volgens Natasia een huis aan het bouwen in Suriname, waar hij een nieuwe vriendin en een kind zou hebben.

De donkere diva heeft nu een civiele rechtszaak tegen haar ex-vriend aangespannen. Omdat ze haar pinpasjes vrijwillig aan hem heeft gegeven, hij zou immers voor haar kinderen zorgen, wordt het een lastige zaak, maar Natasia zet alles op alles. "Hij komt wel een keer terug naar Nederland. Dan laat ik hem van zijn bed lichten."

Dat de relatie ten einde is, betreurt ze niet. Al tijdens haar verblijf in de Gouden Kooi ging het achteruit met de romance. Wilgo zou het niet kunnen verkroppen dat zijn vriendin haar nieuwe siliconenborsten op televisie liet zien, steeds slanker werd en veel in de publiciteit stond. "Hij kwam steeds minder naar me toe in De Kooi en hij schreef me nog amper. Achteraf weet ik dat hij met heel andere dingen bezig was. Terwijl ik me keurig heb gedragen, was hij gewoon aan het klootviolen met andere vrouwen."

Natasia kwam vorig jaar bij de start van de Gouden Kooi in het nieuws omdat haar dochtertje Cheyenne onophoudelijk huilde wegens het vertrek van haar moeder naar de luxe villa. De smeekbede van het meisje zorgde voor opschudding tot in politiek Den Haag. Nu Tien is opgedoekt verhuist de Gouden Kooi, een geesteskindje van mediamagnaat John de Mol, naar RTL 5.
__________________________________________________ _______________

De Almeerse Natasia werd onlangs unaniem uit De Gouden Kooi gestemd. Toen ze na tien maanden weer huiswaarts keerde, bleek dat haar vriend Wilgo haar had verlaten en haar met een lege bankrekening heeft achtergelaten. Dat zegt Natasia in Privé. “Het geld van de kinderbijslag, het persoonsgebonden budget voor Yairo, de ouderkorting, de vergoeding van Tien voor mijn deelna- me aan het programma… Alles heeft hij ingepikt. Bij elkaar veertigduizend euro!“, aldus Natasia.

Natasia had met haar vriend afgesproken dat hij haar huishouden en gezin draaiende zou houden tijdens haar afwezigheid. “Vol vertrouwen had ik mijn pinpasjes bij hem achtergelaten. Maar meneer is met al mijn geld vertrokken naar Suriname, waar hij, als ik de verhalen mag geloven, een vriendin heeft met een kind van hem.”

Al langer hadden Wilgo en Natasia problemen. “Hij hield niet van de publiciteit rondom De Gouden Kooi en daarom bleef hij ook steeds meer weg. Maar terwijl ik me in de Gouden Kooi keurig gedroeg, liep hij te ‘klootviolen’ met andere vrouwen.“
__________________________________________________ _______________

AMSTERDAM - Gouden Kooi-ster Natasia Blank wordt bedreigd door haar ex-vriend Wilgo. Dat schrijft ze in haar column op de website witheet.nl.

Maandag stond een interview met de Surinaamse in weekblad Privé, waarin ze Wilgo ervan beschuldigde haar te hebben bestolen.

Wilgo zou onder meer al het geld van de kinderbijslag voor de twee kinderen van Natasia en de vergoeding van Tien voor haar deelname aan het realityprogramma hebben ingepikt.


Nieuwe vriendin

Van het geld, meer dan veertigduizend euro, zou hij een huis bouwen in Suriname, waar hij volgens Natasia een nieuwe vriendin en een kind heeft.

Dreigementen

In haar column vertelt de Gouden Kooi-ster, die eind juli na tien maanden uit het programma werd gestemd, dat ze na het verschijnen van Privé dreigementen 'per telefoon, sms en op internet' heeft ontvangen.

Ook haar familie zou worden bedreigd. "Wilgo en zijn kringetje hebben de kreukelzone van een auto van een familielid van mij uitgetest", schrijft ze.

Siliconenborsten

Al tijdens haar verblijf in de Gouden Kooi ging het volgens Natasia achteruit met de relatie tussen haar en Wilgo. Hij zou het niet kunnen verkroppen dat zij haar nieuwe siliconenborsten op televisie liet zien, steeds slanker werd en veel in de publiciteit kwam.

"Hij kwam steeds minder naar me toe in De Kooi en hij schreef me nog amper", vertelde Natasia daarover in Privé. "Achteraf weet ik dat hij met heel andere dingen bezig was. Terwijl ik me keurig heb gedragen, was hij gewoon aan het klootviolen met andere vrouwen."



Hahahaha, vol vertrouwen mij pinpasjes (?) achtergelaten... Dommer worden ze niet meer gemaakt.

Wheelie
31-08-2007, 23:35
Pwned, lekker voor haar

stiffler
31-08-2007, 23:52
Pwned, lekker voor haar
X2 schreeuwlelijk :twak:

knilles
07-11-2007, 11:22
AMSTERDAM - Het lijkt erop dat Natasia Blank, beter bekend als de zwarte diva uit De Gouden Kooi, weer single is. Ondanks dat ze vorige maand onthulde een miljonair aan de haak te hebben geslagen, laat ze weten nog steeds in geldnood te zitten...

Al langer zit Natasia op zwart zaad. Om haar zieke zoontje Yairo , die een levertransplantatie onderging, te verzorgen ontvangt ze maandelijks een persoonsgebonden budget. Maar hier bleek weinig van over toen haar ex-vriend Wilgo Wijndal met al haar centen aan de haal was gegaan. Een lege bankrekening en torenhoge schulden waren het gevolg.

Vervolgens liet ze vorige maand triomfantelijk weten een miljonair met de naam Tjeerd aan de haak te hebben geslagen. "Ik heb weer iemand die lekker aan mijn borsten kan knabbelen", zo vertelde ze openhartig. Maar het lijkt erop dat ook hij haar banksaldo niet uit de rode cijfers krijgt...

"Ik zit in geldnood en moet toch voor mijn kindjes zorgen", zo laat ze woensdag weten. "Daarom beantwoord ik alleen maar vragen als er een geldbedrag tegenover staat..."



Hehehe, dan gaat ze maar weer aan de deur bij de Lexion staan..... Achterlijk kutwijf

Jeroen
07-11-2007, 11:41
Goed voor 'r... aandachtsgeile crackhoer.

Is het raar als ik stuk ga om een 'op zwart zaad zitten' in deze context?

knilles
07-11-2007, 11:46
Natasia Blank zit op zwart zaad ;)

Paganstars
07-11-2007, 11:53
hahaha! wtf knilles... hoe verzin je het?

smike
07-11-2007, 12:09
Ik dacht dat ze door De Gouden Kooi wel veel doekoe binnenkreeg, doet ze toch iets fout.
Joh, ze kan altijd in de playboy ofzo, of wat filmpjes met wat 30 cm gasten maken, kan ze weer der rekeningen betalen :D

paspoes
07-11-2007, 13:01
Ik dacht dat ze door De Gouden Kooi wel veel doekoe binnenkreeg, doet ze toch iets fout.
Joh, ze kan altijd in de playboy ofzo, of wat filmpjes met wat 30 cm gasten maken, kan ze weer der rekeningen betalen :D

grootste fout van Playboy :wacko:

knilles
07-11-2007, 13:03
Ze kreeg wel wat doekoe van de Gouden Kooi, maar Wilgoootje is er met een stoot van 25 vandoor en laat een huis bouwen in Surinama :D Goed gedaan jochie!

smike
07-11-2007, 13:24
Het leven is tantoehard inderdaad swa!

paspoes
07-11-2007, 13:28
Het leven is tantoehard inderdaad swa!

:lol: hey halve anti :lol:

smike
07-11-2007, 13:33
FF offtopic: ik vind Antilliaans (papliamento toch) echt de bom, die woorden zijn de shit, ik gebruik ze ook steeds meer, weet niet waarom, het klinkt gewoon cool!

paspoes
07-11-2007, 13:36
FF offtopic: ik vind Antilliaans (papliamento toch) echt de bom, die woorden zijn de shit, ik gebruik ze ook steeds meer, weet niet waarom, het klinkt gewoon cool!

papiamento ;) kiko ta kiko :lol:

smike
07-11-2007, 14:02
Konjo swa :p

De dikke nudist
07-11-2007, 14:54
Hahahahahahahaaahaaaahahahaa, zo dat is lachen.

Die chick is opgelicht door d'r ex en zit nou in geldnood met een ziek kind dat nog verzorging nodig heeft :lol::D:D:lol::lol::lol::D:D:lol:. HAAAAAAHAHAHAAAHAHAHAHAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry, but that just cracks me up :thup::thup::thup::thup::thup::thup::thup:.

HAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!:pimp::pimp::pi mp:

Dusss...

knilles
07-11-2007, 15:27
Ze hoort in de goot, waar ze vandaan komt. Krijgt ze van mij nog een trap na.....

De dikke nudist
07-11-2007, 16:47
Zo, wat ben jij een harde bikkel zeg.

knilles
07-11-2007, 17:34
Och, ik doe gewoon wat 99% van de mensen zal doen bij haar. Geloof je nou zelf ook niet, dat ze dit over dr zelf heeft afgeroepen?

Met zo´n narcist met borderline heb ik geen greintje medelijden....

Anders ga je even solliciteren bij het leger des Heils of nog beter, neem dat monster in huis. Zullen we zien of je nog zo lief en begrijpend voor dat mormel bent

De dikke nudist
07-11-2007, 18:19
Och, ik doe gewoon wat 99% van de mensen zal doen bij haar.

'Nuff said.

knilles
12-11-2007, 17:40
Miljonair Tjeerd van Natasia (http://devriendenvanmatt.wordpress.com/2007/09/05/miljonair-tjeerd-van-natasia/)

De miljonair is verzonnen en mevrouw wil een WW-uitkering, omdat ze haar verblijf in de Gouden Kooi als arbeid ziet :D

Ook heeft ze een journalist bedreigd door te schermen met 2 Albanezen die wel even langs zouden komen...

Natasia en Matt Hoorn bedreigen journalist met de dood (http://devriendenvanmatt.wordpress.com/2007/10/01/natasia-en-matt-hoorn-bedreigen-journalist-met-de-dood/#more-223)

Influcted
12-11-2007, 17:45
Die foto van Natasja ook op bovenstaand bericht... brrr

knilles
12-11-2007, 17:49
Die foto van Natasja ook op bovenstaand bericht... brrr
Gekukkig ziet ze wel lekker snugger de wijde wereld in

Joris
12-11-2007, 18:23
Die foto van Natasja ook op bovenstaand bericht... brrr


lol


http://devriendenvanmatt.files.wordpress.com/2007/10/natasia.jpg

Biiyen
12-11-2007, 19:12
Als je dat stuk leest dan is gewoon duidelijk dat apen apen blijven. Je kan een aap een pak aandoen maar het blijft toch een aap. En natasia is een ordinaire schreeuw aap met het IQ van een braadharing. Ik ben blij dat mijn moeder 100.000 keer beter is dan die bonobo.

Wheelie
12-11-2007, 19:20
Volgens mij is ze wel geil

Wheelie
13-11-2007, 21:31
Wheelie zou 'er doen...
100 % correct

knilles
13-11-2007, 22:49
Ik denk dat ze m doormidden breekt en afkluift als een maiskolf, veel succes Wheelie ;)