PDA

View Full Version : Welkom In Nederland! Stoppen Slaan Door Tijdens Boottochtje!



joost
04-08-2007, 01:45
Er zijn steeds meer mensen die een eigen bootje hebben. Heel relaxt natuurlijk als het lekker weer is. Gewoon lekker ons polderlandje doorvaren en een biertje drinken. Soms even dollen met andere mensen die voorbij komen. Gewoon een beetje water naar elkaar toe gooien. Niks om compleet over door te draaien. Maar daar denken sommige mensen anders over. Als je na een week loonslaafje spelen eindelijk rustig op je bootje zit wil je rust. Als dan iemand heel onschuldig wat water naar je toe gooit kunnen je stoppen wel eens doorslaan. We nemen jullie even mee naar een rustig Hollands meertje. Klik hier om het filmpje (http://www.vkmag.com/videos/videos_gezellig_op_het_water) te bekijken.

http://www.vkmag.com/videos/videos_gezellig_op_het_water

Biiyen
04-08-2007, 01:55
Krijg je wat water op je ga je direct raar lopen doen, wat een mongool zeg... Ik was echt aan het hopen dat hij hem vol in het gezicht zou raken met die trappen, dat die daar een beetje KO op het water zou drijven. Had ik die beroepsmongool echt toegewenst met zijn korte lontje.

Paganstars
04-08-2007, 02:01
hahaha... tja iedere actie heeft een reactie... maar deze reactie was wel heel overdreven!

joost
04-08-2007, 02:08
vind het wel riskant.. in het water vechten is vragen om verzopen te worden

Biiyen
04-08-2007, 02:19
vind het wel riskant.. in het water vechten is vragen om verzopen te worden

hahaha dat was ook mijn eerste gedachte, ik denk dat als ik de jongen in het bootje zou zijn dat ik alleen al om die angst er alles aan zou doen om die gast die aan mijn boot hangt KO te krijgen.

Justinian
04-08-2007, 02:43
vind het wel riskant.. in het water vechten is vragen om verzopen te worden
Guardspringen is in ieder geval geen optie...

Richelieu
04-08-2007, 02:51
mm..take calm..this is simply the beginning...:D

Effe een Mojito'tje..:P

The Bulldog
04-08-2007, 03:10
Guardspringen is in ieder geval geen optie...

HAHAHA vette Reps...super!!!!!

joost
04-08-2007, 03:29
Guardspringen is in ieder geval geen optie...


klopt.. dan worden de belgen er nog druk mee ;)

Maupie
04-08-2007, 03:52
is weer eens wat anders dan tobbedansen en fiets 'm erin :)

rafi
04-08-2007, 03:52
wel sneu. als je even wacht dat het filmple klaar is krijg je een jongen die poep eet voor geld. gatveredame

blazin.arr0w::::
04-08-2007, 04:44
De intocht van Sinterklaas is er niks bij :)

Biiyen en Justi zijn overigens correct... waarvoor reps :) edit: (over 24 uur ;) )

Evilman
05-08-2007, 01:31
Footstomps en soccerkicks!

kunt wel zien dat hij geen chute boxe lui
aan het werk heeft gezien! :p