PDA

View Full Version : Bitje ??



RtoDeep
18-08-2007, 22:20
vond mijn bitje na een jaar of 8 toch niet echt super meer zitten

dus ff pannetje opwarmen beetje kloten en nou krijg ik niet meer zo mooi klemmend als dat hij eerst zat. valt me smoel uit :(

is hier miss een bitjes dokter ?? die mij kan vertellen hoe ik dat klote ding perfect zittend kan krijgen


thanks

thrillseekah
18-08-2007, 22:41
ik heb zo'n groen shock doctor bitje, een jaar of 2 geleden gekocht. heel fijn ding, met een of andere gel vulling. kostte wel 20 euro, maar dan heb je wel wat

ValeTudo
19-08-2007, 00:19
vond mijn bitje na een jaar of 8 toch niet echt super meer zitten

dus ff pannetje opwarmen beetje kloten en nou krijg ik niet meer zo mooi klemmend als dat hij eerst zat. valt me smoel uit :(

is hier miss een bitjes dokter ?? die mij kan vertellen hoe ik dat klote ding perfect zittend kan krijgen


thanks
Koop een nieuwe man,,gierige aap :twak:

:D

Iggy
19-08-2007, 01:47
Hahaha toppunt van gierigheid.

Spike_tm
19-08-2007, 01:47
Ehm, gewoon, water koker. Water in een bakje doen, bitje er 10 seconde in. Dan als jenet je bek niet meer brand indoen en flink aanzuigen en evt. met je vingers aanduwen dat het strak zit. Inhouden totdat het wat afgekoeld is en dan onder de koude kraan houden.
Dan zou het strak moeten zitten, zo niet, zal je toch een nieuwe moeten kopen.

Gulo gulo
19-08-2007, 02:20
Als het bitje te oud is zal het niet lukken om hem opnieuw passend te krijgen. Zoals de anderen zeiden, nieuwe kopen

jopke
19-08-2007, 03:59
en wat kost een bitje????

3,50????

RisingSun
19-08-2007, 05:57
Heb net een bitje bij de tandarts laten maken, met gipsafdruk ben ik wel 100 euro kwijt, maar hij zit helemaal perfect en is super! Ik heb mijn voortand er al uit geslagen gehad ( door forumbroeder payap :boos::rolleyes:) en ik weet wat het allemaal kost om een kroon te laten zetten die er nu eindelijk inzit. Dan heb ik die investering er wel voor over om te voorkomen dat het nog een x gebeurt!

lopez86
19-08-2007, 06:10
Koop een nieuwe man,,gierige aap :twak:

:D

+1


Heb net een bitje bij de tandarts laten maken, met gipsafdruk ben ik wel 100 euro kwijt, maar hij zit helemaal perfect en is super! Ik heb mijn voortand er al uit geslagen gehad ( door forumbroeder payap :boos::rolleyes:) en ik weet wat het allemaal kost om een kroon te laten zetten die er nu eindelijk inzit. Dan heb ik die investering er wel voor over om te voorkomen dat het nog een x gebeurt!


Is idd een heel erg dure investering, te duur zelfs want die van shockdoctor is beter kan ik je vertellen (en 80euri goedkoper).

RisingSun
19-08-2007, 06:17
ja snap wat je bedoeld, maar dat bitje is zelf maar 20 euro, alleen voor de labaratoriumkosten voor de gipsafdruk betaal je 80 euro, maar je krijgt die afdruk wel dus die kan altijd weer gebruikt worden. Hiervoor heb ik de shockdoktor ook gehad en die is opzich ook goed,alleen sluit ie nooit zo perfect aan als dat ie custom made is :D IK krijg die namelijk bijna niet meer uit mn mond zo gegoten zit ie, die moet ik er echt uittrekken.

RtoDeep
19-08-2007, 08:09
HAHAH

nou zn gierige aap ben ik ook weer niet , maarja het is zo, ik heb na al die jaren een beetje een band met dat bitje :D

oke ik ga wel een nieuwe halen

iemand nog een tip? en meer dan 25 geef ik dr niet voor, of hij moet ook gelijk me tanden poetsen en de was voor me doen, dan wel :D

RtoDeep
19-08-2007, 08:33
weet iemand in omgeving rotterdam of hercules die schock docter ook verkoopt??

Iggy
19-08-2007, 16:41
Denk dat je daar wel een vechtsportwinkel hebt, en anders verkoopt intersport ze ook wel.

thrillseekah
19-08-2007, 18:22
HAHAH

nou zn gierige aap ben ik ook weer niet , maarja het is zo, ik heb na al die jaren een beetje een band met dat bitje :D

oke ik ga wel een nieuwe halen

iemand nog een tip? en meer dan 25 geef ik dr niet voor, of hij moet ook gelijk me tanden poetsen en de was voor me doen, dan wel :D

je kan er wel mee vissen als je m niet poetst...

Fr3ddy
20-08-2007, 00:19
Ik heb een shockdoctor. Zoeen met een blauwe gelvulling erin.. Ik heb 'm ook al vijf a zes jaar denk ik.. maar zo perfect als deze zit.. ben er dan ook echt aan gehecht :p, dus ik snap wel dat je zelfs na 8 jaar je oude bnitje in ere probeert te herstellen :D

Chico
20-08-2007, 00:40
kauwen jullie ook op je bitjes?? ik kauwde er altijd op tijdens rust of uitleg enzo... nou weet ik niet of ik dat zal doen met bitjes waar gel inzit voor het geval dat het eruit komt... maar met die dingen van plastic... lekker hoor :D

Evilman
20-08-2007, 01:40
Merken jullie nou echt verschil tussen die shock doctor dingen
en gewone? In pasvorm of ook echt watie moet doen..
dus klappen opvangen enzo.. beperkende werking??

Khanom Thom
20-08-2007, 02:40
Dit is 'm... the Shock Docktor

http://ec1.images-amazon.com/images/I/41chJIl6IvL._SS500_.jpg
http://www.perrysport.nl/data/producten/86761-productkaart.jpg




Perry Sport verkoopt hem trouwens ook...

thrillseekah
20-08-2007, 02:56
Merken jullie nou echt verschil tussen die shock doctor dingen
en gewone? In pasvorm of ook echt watie moet doen..
dus klappen opvangen enzo.. beperkende werking??

oeh die blauwe is mooi:)

ik vind hem wel beter zitten dan zon standaard ding, zachtere binnekant, en past beter.

De dikke nudist
20-08-2007, 03:20
Komt er geen gel uit als je er te hard op bijt?

Als ik met m'n hoofd/nek in een klem kom heb ik de neiging om hard m'n tanden op elkaar te drukken tijdens het terugvechten.

'T lijkt me niet zo fijn als je dan ineens een bek vol blauwe smurrie hebt :whistling:.

Khanom Thom
20-08-2007, 03:56
Komt er geen gel uit als je er te hard op bijt?

Als ik met m'n hoofd/nek in een klem kom heb ik de neiging om hard m'n tanden op elkaar te drukken tijdens het terugvechten.

'T lijkt me niet zo fijn als je dan ineens een bek vol blauwe smurrie hebt :whistling:.

Dat is alleen maar goed, dan denkt je tegenstander dat je een aliën bent met blauw bloed, schikt hem wel af!! ;)

thrillseekah
20-08-2007, 04:12
Komt er geen gel uit als je er te hard op bijt?

Als ik met m'n hoofd/nek in een klem kom heb ik de neiging om hard m'n tanden op elkaar te drukken tijdens het terugvechten.

'T lijkt me niet zo fijn als je dan ineens een bek vol blauwe smurrie hebt :whistling:.

nop. je kan misschien met heeeeeeeeel veel moeite een stukje eraf knagen, maar tis echt niet vloeibaar ofzo. tis gewoon goed spul.

RtoDeep
20-08-2007, 07:27
nou even voor de record, mn bitje zit nou wel weer aardig niet top maar kan hem in iedergeval gebruiken, volgende week ff een nieuwe halen dan maar, maar moet ook ffies kniebeschermers halen , train soms op een klote mat ( van die losse dingen )waar je knieen zwaar van naar de klote gaan

mdk
20-08-2007, 14:10
Is zo'n shockdoctor gelijk klaar om te gebruiken of moet die ook eerst het kokende water in.

Ik heb er al genoeg verziekt omdat ik ze te lang in het water liet liggen en vervolgens de uiteindes aan elkaar vast plakte....

Octavius
20-08-2007, 18:26
+1




Is idd een heel erg dure investering, te duur zelfs want die van shockdoctor is beter kan ik je vertellen (en 80euri goedkoper).

Waar zit dan het verschil in?

Highline
20-08-2007, 20:02
ik heb op gran canaria 2 nieuwe gekocht, een rode en een fel oranje :D

lopez86
20-08-2007, 22:15
Waar zit dan het verschil in?

Nou, het verschil zit erin dat mijn tandarts niet zulke goeie afdrukken kan maken als RisingSun ofzo want die van mij zat totaal niet goed :D

Ik heb echt een heel moeilijk gebit en heb veel bitjes gepast die nooit goed pasten, of die me tandvlees openhaalden, eruit flikkerden ga maar door.
Deze bestaat gewoon uit 2 delen, waardoor die gel alle kanten uitkan zeg maar als je hem "klaarbijt" voor gebruik en dus niet dat hele bitje hoeft te vervormen.
En die gel word gewoon goed zacht als je m warm maakt en vloeit dan gewoon om je tanden heen.
Afkoelen en klaar is kees, word keihard daarna (heb nog nooit gehad dat er stukjes afbraken of dat t weer vloeibaar werd).

RtoDeep
21-08-2007, 01:12
zo heb ook een schock docter gekocht , en das wel een goed bitje zeg

zit best wel goed :D

Octavius
21-08-2007, 04:48
Nou, het verschil zit erin dat mijn tandarts niet zulke goeie afdrukken kan maken als RisingSun ofzo want die van mij zat totaal niet goed :D

Ik heb echt een heel moeilijk gebit en heb veel bitjes gepast die nooit goed pasten, of die me tandvlees openhaalden, eruit flikkerden ga maar door.
Deze bestaat gewoon uit 2 delen, waardoor die gel alle kanten uitkan zeg maar als je hem "klaarbijt" voor gebruik en dus niet dat hele bitje hoeft te vervormen.
En die gel word gewoon goed zacht als je m warm maakt en vloeit dan gewoon om je tanden heen.
Afkoelen en klaar is kees, word keihard daarna (heb nog nooit gehad dat er stukjes afbraken of dat t weer vloeibaar werd).

Dus je baseerd op een eigen ervaring dat ze niet goed zijn. Als een bitje van de tandarts niet past, wat ik al raar vind, ga je gewoon terug. Tevens kunnen niet alle laboratoria de geschikte maken.

HUNTER
21-08-2007, 17:21
Ik heb ook zo'n shockdoctor, maar ik vind m veel te groot. Leuk die gelvulling, maar je hebt wel je hele bek vol zitten. Wat dat betreft is die iets goedkopere shockdoctor (die zwart-witte met bliksems) meer iets voor mij.
Maar ik heb sinds een paar maanden ook zo'n bitje laten maken bij de tandarts en die zit echt fantastisch. Ben er heel tevreden mee, maar het is alleen wel zo dat dit bitje alleen je tanden beschermt. Shockdoctors hebben die gel om de impact van een stoot op je hersenen te verminderen. Het is dus maar net wat je wil

Tobz
21-08-2007, 22:15
Ik heb ook zo'n shockdoctor, maar vind hem best wel kut om eerlijk te zijn. Hij steekt bij mij veel te ver uit aan de voorkant waardoor hij niet achter m'n bovenlip past en deze dus opduwt.

Octavius
22-08-2007, 05:11
Je tandarts vragen of ze ook playsafe mondstukken kunnen leveren.

Jeru
22-08-2007, 06:17
Bij mijn tandarts hangt gewoon een folder waar ze sportbitjes aanbieden.

thrillseekah
22-08-2007, 06:56
zo heb ook een schock docter gekocht , en das wel een goed bitje zeg

zit best wel goed :D

zei het toch:)

KTFO
23-08-2007, 02:09
Heb net een bitje bij de tandarts laten maken, met gipsafdruk ben ik wel 100 euro kwijt, maar hij zit helemaal perfect en is super! Ik heb mijn voortand er al uit geslagen gehad ( door forumbroeder payap :boos::rolleyes:) en ik weet wat het allemaal kost om een kroon te laten zetten die er nu eindelijk inzit. Dan heb ik die investering er wel voor over om te voorkomen dat het nog een x gebeurt!

Heb ook zo'n bitje vind het echt ideaal en past perfect.
Had hiervoor zo.n gel bitje maar vond ik toch net niet hoor....

F@dur
24-08-2007, 09:22
Heb net een bitje bij de tandarts laten maken, met gipsafdruk ben ik wel 100 euro kwijt, maar hij zit helemaal perfect en is super! Ik heb mijn voortand er al uit geslagen gehad ( door forumbroeder payap :boos::rolleyes:) en ik weet wat het allemaal kost om een kroon te laten zetten die er nu eindelijk inzit. Dan heb ik die investering er wel voor over om te voorkomen dat het nog een x gebeurt!
100euro voor met gipsafdruk bij?????!!!!!Is veel te veel man.Ik heb mijn bitje ook bij een tandarts laten maken,met gipsafdruk bij en die vraagt 30euro!!!!!!!Het past perfect en de gipsafdruk heb je voor altijd.By the way,hij maakt zen gipsafdruk zelf onmiddelijk en niet in een labo.

thrillseekah
12-09-2007, 03:44
heeft iemand al eens zijn tok op maat laten maken?

RtoDeep
12-09-2007, 06:25
heeft iemand al eens zijn tok op maat laten maken?

HAHAHAH


uh nee eigenlijk niet xxxxl en hij paste :D

RisingSun
12-09-2007, 06:35
100euro voor met gipsafdruk bij?????!!!!!Is veel te veel man.Ik heb mijn bitje ook bij een tandarts laten maken,met gipsafdruk bij en die vraagt 30euro!!!!!!!Het past perfect en de gipsafdruk heb je voor altijd.By the way,hij maakt zen gipsafdruk zelf onmiddelijk en niet in een labo.

Dan ben ik zwaar genaaid...:twak:

Highline
12-09-2007, 06:54
gisteren blij dat ik een bitje in had, mensen die invechten mijn hun hoofd zijn niet altijd fijn :(

colt2181
19-09-2007, 04:43
Hallo jongens

ik zit nu een paar maanden op kickboxen en ik moet een bitje hebben die op maat zit kan ik die bij de tandarts op maat laten maken dan

alvast bedankt

Robbie!
19-09-2007, 17:09
Moet je ff de vorige berichten lezen! Heb ook bij tandarts laten maken. Zit perfect, moet em er ook echt uittrekken, zo passend is ie dus. Kostte volgens mij ongeveer 80 euro, maar gedeelte werd ook nog vergoed door ziekenfonds. Dus al met al was ik ongeveer 20 euri kwijt! Je hebt ook van die goedkope dingen van 2,50 euro die niet te vormen zijn.

dimitri
20-09-2007, 18:54
Enkel op een Nederlands forum vind je iemand die hulp vraag bij het herstellen van zijn 8-jaar oude bitje.

Het heeft tenslotte ooit bijna een tientje gekost, toch? :)

RtoDeep
20-09-2007, 19:02
Enkel op een Nederlands forum vind je iemand die hulp vraag bij het herstellen van zijn 8-jaar oude bitje.

Het heeft tenslotte ooit bijna een tientje gekost, toch? :)

hahahaha gekregen zelfs, maar mn nieuwe bitje zit lekkers, dus heb er geen spijt van ( de oude heeft nog wel een plekje in mn tas :D )

dimitri
20-09-2007, 21:08
Is met bitjes trouwens net als met condooms; twee over elkaar is dubbel zo veilig!

Noel
20-09-2007, 21:26
Is met bitjes trouwens net als met condooms; twee over elkaar is dubbel zo veilig!

Zal ook wel heel charmant staan en lekker makkelijk ademen! :w00t:

thrillseekah
24-09-2007, 02:16
Is met bitjes trouwens net als met condooms; twee over elkaar is dubbel zo veilig!

iemand ervaring met die dubbele bitjes?

Chico
24-09-2007, 02:29
ik heb altijd van die 3.50 dingen had.. zitten heerlijk... en als je goed bijt en drukt bij het vormen zitten ze goed vast

timaarts87
24-10-2007, 21:54
Bitje bij de tandarts laten maken is superduur, een bitje van 2.50 zit super en is bijna net zo goed..


Hallo jongens

ik zit nu een paar maanden op kickboxen en ik moet een bitje hebben die op maat zit kan ik die bij de tandarts op maat laten maken dan

alvast bedankt

JeMalleMoer
25-10-2007, 20:48
Iemand ervaring met bitjes die ook bescherming bieden voor de ondertanden? Soort dubbel bitje. Zie boksers er weleens mee? Enige toegevoegde waarde?

Slome
03-12-2007, 03:04
Is zo'n shockdoctor gelijk klaar om te gebruiken of moet die ook eerst het kokende water in.

Ik heb er al genoeg verziekt omdat ik ze te lang in het water liet liggen en vervolgens de uiteindes aan elkaar vast plakte....

:crying::crying::crying:

Ja ik heb toevallig vorige week een nieuwe gehaald (zo'n dubbel bitje) Maar ik heb hem te lang in het warme water gehouden,, ik d8 ik doe het even in de reclame onderbreken van de SuperMovie Kickbokser (van Damme) maar jah, toen begon de flim weer en euhh, dat bitje was net een hompje kaugom ofzo..

Ik denk dat ik zo'n Shock Doc ga halen: aangezien de onderstaande berichten....

MilfhunterMMA
03-12-2007, 10:12
Moet je ff de vorige berichten lezen! Heb ook bij tandarts laten maken. Zit perfect, moet em er ook echt uittrekken, zo passend is ie dus. Kostte volgens mij ongeveer 80 euro, maar gedeelte werd ook nog vergoed door ziekenfonds. Dus al met al was ik ongeveer 20 euri kwijt! Je hebt ook van die goedkope dingen van 2,50 euro die niet te vormen zijn.

20 euro? ben je aanvullend verzekerd en zoja ben je het hele jaar verder niet naar de tandarts geweest toevallig?

Karel
03-12-2007, 10:30
vond zo'n dubbel bitje niet zo fijn bij het uitademen door die kleine opening... Toen maar een gewone enkele gehaald, maar die zat op de een of andere manier nooit helemaal vast...
Aangezien ik lang genoeg zo'n beugel heb moeten dragen en me dat al genoeg gekost had heb ik toen maar besloten een aan te laten maken bij de tandarts, voor de zekerheid... kost inderdaad flink meer maar past precies en als het goed is houd je dat ding ook wel de rest van je leven, in ieder geval zolang die tanden er nog zijn...

Paganstars
03-12-2007, 13:28
ik heb zowel dubbele als bovenbitjes gehad.... liever boven bitje dan dubbel... dubbel is lastiger ademen!

Muay Thai Elite
03-12-2007, 14:12
Bitjes ain't shit but ho's and tricks..

jopke
03-12-2007, 23:35
ik heb altijd boven bitjes nooit problemen mee en bijven bij mij altijd zitten!!:thup:

Boxer
19-12-2007, 11:54
Bitje bij de tandarts laten maken is superduur, een bitje van 2.50 zit super en is bijna net zo goed..

dan heb je nog nooit een fatsoenlijke van de tandarts gehad. Maar moet zeggen dat ik al aan mijn tweede ben en ik nog steeds een voorkeur heb voor de oude. Het ligt er maar net aan hoe het uitvalt.

Bij de tandarts zit er een ruimte aan de onderkant zodat je goed dicht kunt bijten en de bovenkant zit muurvast, bovendien staat mijn naam erin, altijd handig..

Splinter
25-03-2008, 22:58
vond mijn bitje na een jaar of 8 toch niet echt super meer zitten

dus ff pannetje opwarmen beetje kloten en nou krijg ik niet meer zo mooi klemmend als dat hij eerst zat. valt me smoel uit :(

is hier miss een bitjes dokter ?? die mij kan vertellen hoe ik dat klote ding perfect zittend kan krijgen


thanks


gierige aap

MB667
15-07-2008, 12:18
zijn die van de tandarts en een shockdoc beide voor bovengebit en ondergebit?

Is een van de tandarts altijd beter als een shockdoc?


Is dit waar wat hier onder wordt gezegd?

Er zijn toch nog vrij veel mensen die bij een tandarts bitjes laten aanmeten of pakketjes bestellen om mold van je gebit te maken waarna deze voor je gemaakt wordt en naar je opgestuurd wordt. Om nog maar te zwijgen over het aantal mensen met een standaard 2 a 3 euro bitje.

Ik wil via deze weg iedereen erop wijzen dat tandarts bitjes zich voornamelijk richten op het beschermen van de tanden en niet ook op het beschermen van het kaakgewricht en daarmee hersenschuddingen en zelfs hersen letsel

Fr3ddy
15-07-2008, 13:01
Ik wil via deze weg iedereen erop wijzen dat tandarts bitjes zich voornamelijk richten op het beschermen van de tanden en niet ook op het beschermen van het kaakgewricht en daarmee hersenschuddingen en zelfs hersen letsel


x2

MB667
15-07-2008, 13:39
Dus een shockdoc is beter als een bitje van de tandarts? Een shockdoc zorgt wel voor bescherming van het kaakgewricht? Doet een normaal bitje dat niet dan?

FOCUS
15-07-2008, 16:34
gewoon hard je kiezen op elkaar bijten scheelt al een hoop.

Muay Thai Elite
15-07-2008, 17:07
= Slecht voor je tanden

FOCUS
15-07-2008, 17:26
beter een tand kapot dan je kaak ontwricht



MTE wat een brute SIG
ik ben dat thisisspartaschatje al vergeten

Christophe
15-07-2008, 19:31
Ik heb inmiddels m'n tweede van de tandarts, en ik kan iedereen die investering aanraden. Ik moet echt m'n twee handen gebruiken om hem eruit te krijgen, en de onderkant heeft de afdruk van m'n onderste rij tanden, dus als ik 'm inheb is m'n kaak 1 stevig geheel hetgeen m'n tanden, kaak en hersenen beschermt. Ik zie niet in hoe een shockdoctor dat beter zou doen, al lijkt het me een betere oplossing dan een goedkoop bitje.

Ik heb de eerste keer €77 en dit jaar €85 betaald, maar dat is het me meer dan waard.

poNji
22-07-2008, 01:06
Ik heb ook zo'n shockdoctor, maar ik vind m veel te groot. Leuk die gelvulling, maar je hebt wel je hele bek vol zitten. Wat dat betreft is die iets goedkopere shockdoctor (die zwart-witte met bliksems) meer iets voor mij.

Heb je daar niet mee dat ie weer te smal is bijvoorbeeld? aangezien dat een "Jeugd bitje" is..

The Bulldog
22-07-2008, 08:38
Ik heb inmiddels m'n tweede van de tandarts, en ik kan iedereen die investering aanraden. Ik moet echt m'n twee handen gebruiken om hem eruit te krijgen, en de onderkant heeft de afdruk van m'n onderste rij tanden, dus als ik 'm inheb is m'n kaak 1 stevig geheel hetgeen m'n tanden, kaak en hersenen beschermt. Ik zie niet in hoe een shockdoctor dat beter zou doen, al lijkt het me een betere oplossing dan een goedkoop bitje.

Ik heb de eerste keer €77 en dit jaar €85 betaald, maar dat is het me meer dan waard.
ook zo

thrillseekah
24-07-2008, 16:12
Power Compression Short with Cup Pocket
(http://www.shockdoctor.com/product/power-compression-short-with-cup-pocket.aspx)

iemand al eens van zo'n ding gehoord?

Muay Thai Elite
24-07-2008, 16:48
.... Lame..

anonymous001
24-07-2008, 16:52
Bovendien... wat heeft het met bitjes te maken? Je gaat toch geen tok in mond steken?:scratch:

thrillseekah
24-07-2008, 23:02
Bovendien... wat heeft het met bitjes te maken? Je gaat toch geen tok in mond steken?:scratch:

het is van shockdoc, en aangezien het daar toch al over ging...

Muay Thai Elite
25-07-2008, 00:48
Ja maar we hadden het niet over ondergoed van Shockdoc... Damn, weet je wat, vraag je voortaan af: Stel nou dat echte vechters over iedere soort tok, bitje of handschoen eerst een thread zouden moeten aanmaken om te vragen of het wel geschikt, koosjer, goed of handig is, zou er dan wel ooit gevochten worden?

Het antwoord op die vraag had je kunnen weerhouden van het posten van een nutteloos geldkloppend product dat gewoon een "modern" vervangsel is van die goede ouwe plastic / houten tok.

anonymous001
25-07-2008, 01:02
Ja maar we hadden het niet over ondergoed van Shockdoc... Damn, weet je wat, vraag je voortaan af: Stel nou dat echte vechters over iedere soort tok, bitje of handschoen eerst een thread zouden moeten aanmaken om te vragen of het wel geschikt, koosjer, goed of handig is, zou er dan wel ooit gevochten worden?

Het antwoord op die vraag had je kunnen weerhouden van het posten van een nutteloos geldkloppend product dat gewoon een "modern" vervangsel is van die goede ouwe plastic / houten tok.

reps voor deze, jongen...

Menos
15-08-2008, 15:14
Nadat ik alle posts heb gelezen wil ik ook voor een shockdocter gaan.
Ik ben een beginnend kickboxer dus heb nog nooit zo'n bitje in me mond gehad.

Nu vraag ik me alleen af , of mensen ervaring hebben met de duurdere variant van shockdocter namelijk de http://www.rugbyshop.be/images/pictures/f951c7d8d77dc52e9455e32c16f72217.jpg


Ik weet dat het persoonlijk is welke beter zit en welke niet maar misschien dat mensen iets weten over de erg positieve / negatieve ervaringen met de duurdere variant

dimitri
26-08-2008, 16:03
Gewoon effe om te horen of de thread starter na twee jaar al de stap heeft durven zetten om z'n ondertussen 10 jaar oude bidje van een paar euro te vervangen door een nieuw bitje van een paar euro.

En?

schurem
28-08-2008, 03:58
serieus, er gaat niets boven die simpele dingen van twee euro, als het passen mis gaat haal je gewoon een nieuwe, netzolang tot je er een hebt die perfect zit
kan je alsnog 70E uitgeven omdat je ze kwijt moet.

dimitri
28-08-2008, 08:43
serieus, er gaat niets boven die simpele dingen van twee euro, als het passen mis gaat haal je gewoon een nieuwe, netzolang tot je er een hebt die perfect zit
kan je alsnog 70E uitgeven omdat je ze kwijt moet.

Misschien kan je er eentje lenen van een teamgenoot of zo, kwestie van de kosten nog meer te drukken.

Bartju
24-02-2010, 13:27
Ik heb gister zo'n shockdoc gehaald ik had gelezen dat er veel positieve reacties over waren.
Bij mij blijft dat ding voor geen meter zitten valt zo van mn tanden af blijft niet zitten en zit niet fijn voor mij echt een nutteloze investering geweest!

karatekid
25-03-2012, 14:45
ik heb een vraag, kun je een beetje praten met die shock doctor's? ik wil natuurlijk wel een beetje verstaanbaar zijn!

karatekid
25-03-2012, 14:46
kun je er goed mee praten?

Pansier
25-03-2012, 16:14
Het handige aan een bitje is dat je hem aan en uit kan doen! Echt een top uitvinding!

Ligt ook aan je eigen articulatie.

stephan_dude
26-03-2012, 16:14
Ik heb vandaag een shock doctor DNA power gel gekocht en gekookt enzo. Ik kocht hem in de aanbieding omdat hij een nieuwe naam heeft gekregen namelijk de nano..
Ik ben die tapijt dingen gewekt en ik moet zeggen.. had ik veeel eerder moeten doen.
Het botjes zit als gegoten, is erg compact en is veel makkelijk klaar te happen. Na een poos met een bek vol tapout is dit veel en veel beter. Vanavond eerste training ermee:)

stephan_dude
26-03-2012, 16:16
Hmmz, mn zegje hierboven staat vol met autocorrect fouten:p vanaf mn telefoon typen is soms wat moeilijk:p succes met lezen Haha

karatekid
26-03-2012, 18:14
@Fr3ddy: ben ook opzoek naar eentje, welke moet ik hebben van shockdoctor? je hebt er zoveel! en kun je er een beetje mee praten? en daarmee bedoel ik niet dat er alleen maar klinkers uit komen. kun je echt zonder al te veel te slissen praten, en ziet je gezicht er niet meteen uit als een opgeblazen kikker? alvast bedankt. die matsuru plastic dingetjes zijn namelijk 3xniets

karatekid
26-03-2012, 18:16
ja pansier, dat is ook erg hygienisch en smakelijk voor de mensen die eromheen staan!

karatekid
26-03-2012, 20:45
Ik heb inmiddels m'n tweede van de tandarts, en ik kan iedereen die investering aanraden. Ik moet echt m'n twee handen gebruiken om hem eruit te krijgen, en de onderkant heeft de afdruk van m'n onderste rij tanden, dus als ik 'm inheb is m'n kaak 1 stevig geheel hetgeen m'n tanden, kaak en hersenen beschermt. Ik zie niet in hoe een shockdoctor dat beter zou doen, al lijkt het me een betere oplossing dan een goedkoop bitje.

Ik heb de eerste keer €77 en dit jaar €85 betaald, maar dat is het me meer dan waard.
waar laat je het doen? heb je keuze in kleur enz.? kun je er goed mee praten?

stephan_dude
26-03-2012, 23:13
Je Moët knokken, niet lullen:p die dna van shockdocter gaat dat wel mee trouwens. Kan me voorstellen dat dat met een die op maat is ook goed kan. maar volgens mij weegt de veiligheid hoger dan het geluid dat je produceerd dus als je het geld wil uitgeven northwest het gewoon doen. Ken overigens wel gasten met van die custom-made bitjes en die houden hun bek ook niet dicht:p...

Pansier
27-03-2012, 07:54
ja pansier, dat is ook erg hygienisch en smakelijk voor de mensen die eromheen staan!

Je hebt zeker een chemisch pak aan om te voorkomen dat er zweet op de grond valt?

Pansier
27-03-2012, 07:57
waar laat je het doen? heb je keuze in kleur enz.? kun je er goed mee praten?
Zoals je in de tekst leest heeft hij hem van de tandarts, dit kan jij ook.

Lol.... Het is geen modeshow.

Je kan er gewoon mee praten als je geen beperking hebt.

De kosten zijn bij iedereen verschillend, dit ligt aan je verzekering. Zo had ik hem zonder kosten.