PDA

View Full Version : Combinaties in Bas Rutten Work Out cd



Mastino
22-08-2007, 15:55
Wat zijn precies de combinaties die Bas Rutten bedoeld in zijn work out cd? Er wordt gewerkt met 1, 2, 3 en 4.
Wie o wie helpt me?

Jochem
22-08-2007, 18:16
1 linkse directe
2 linkse directe, rechtse directe
3 linkse directe, rechtse directe, linkse hoek
4 linkse directe, rechtse directe, linkse hoek, rechter directe of hoek

Mastino
22-08-2007, 20:29
Bedankt! :thup:

Ralph
22-08-2007, 22:23
Ligt er trouwens ook een beetje aan welke workout je doet, want bij de thaiboks workouts wordt alles nog gevolgd door een lowkick (dus: eindig je met een linkerstoot --> rechter lowkick en vice versa). En bij het maken van een knie (of 10 achter elkaar) dan zegt hij dat er apart bij.

mit16
23-08-2007, 01:59
Wat zijn precies de combinaties die Bas Rutten bedoeld in zijn work out cd? Er wordt gewerkt met 1, 2, 3 en 4.
Wie o wie helpt me?

ja da vindt ik ook vaag

De dikke nudist
23-08-2007, 03:03
Toevallig heb ik de video die erbij hoort op m'n andere computer.

Ik zal m'n beperkte computerskills proberen te gebruiken om het ergens up te loaden.

thrillseekah
24-08-2007, 02:20
die combinaties maken eigelijk ook niet zo veel uit, zolang je maar het aantal stoten haalt. ik gooi er constant ellebogen en spinnign backfists enzo tussen, als je maar bezig bent toch?

alleen bij de oefening bij allround workout heb je die video wel nodig

Mastino
24-08-2007, 04:44
Ik heb zowel de boxing als de thaibox work out dus...

Verder deed ik het ook reeds zoals thrillseekah aangeeft nl. gewoon zelf combineren en zo het aantal stoten aanhouden gedurende de rondes.
Voor wat betreft de uppercut heb ik zowiezo een probleem met een gewone bokszak van 1m80... Hoe doen jullie dat?
Zat even te denken om daar even een aangepast zak voor te kopen maar dat lijkt me niet echt de investering waard

RtoDeep
24-08-2007, 06:48
Ik heb zowel de boxing als de thaibox work out dus...

Verder deed ik het ook reeds zoals thrillseekah aangeeft nl. gewoon zelf combineren en zo het aantal stoten aanhouden gedurende de rondes.
Voor wat betreft de uppercut heb ik zowiezo een probleem met een gewone bokszak van 1m80... Hoe doen jullie dat?
Zat even te denken om daar even een aangepast zak voor te kopen maar dat lijkt me niet echt de investering waard

de upercut voor de zak ( hit the air :D )

thrillseekah
24-08-2007, 06:51
Ik heb zowel de boxing als de thaibox work out dus...

Verder deed ik het ook reeds zoals thrillseekah aangeeft nl. gewoon zelf combineren en zo het aantal stoten aanhouden gedurende de rondes.
Voor wat betreft de uppercut heb ik zowiezo een probleem met een gewone bokszak van 1m80... Hoe doen jullie dat?
Zat even te denken om daar even een aangepast zak voor te kopen maar dat lijkt me niet echt de investering waard

je kan hem voor de zak doen, of er tegen (zodat je een soort stoot naar de plexus krijgt). er zijn ook van die donut ring dingen die je er om heen kan doen, maar ik weet niet of dit iets is. ik ben gestopt met die mma workout tegen de zak te doen, mijn dekking werd er echt niet beter op

Mastino
24-08-2007, 15:59
Idd in the air :) maar ik (persoonlijk) vind de kracht vd uppercut toch wel essentieël dus wil ik graag weerstand... Nou ja, niks te vinden die zo hard is als een kin natuurlijk -beton?-
Heb ook al van die donut, ring gezien die je rond de zak doet maar die leek wel heel smal

thrillseekah
24-08-2007, 20:35
Idd in the air :) maar ik (persoonlijk) vind de kracht vd uppercut toch wel essentieël dus wil ik graag weerstand... Nou ja, niks te vinden die zo hard is als een kin natuurlijk -beton?-
Heb ook al van die donut, ring gezien die je rond de zak doet maar die leek wel heel smal

je hebt ook van die zakken die horizontaal ophangen, ik weet niet of je dat ook met een ''gewone'' kunt doen

De dikke nudist
26-08-2007, 22:04
Video staat in het MMF.
Dan doet ome Bas het effe voor.