PDA

View Full Version : ranzig voelen THE SEQUEL! -slotje



Bagheera
23-08-2007, 07:15
He waarom een slotje? ,Als dit niet gewenst is (waar ik het wel mee eens ben) dan is het verwijderen van de topic toch voldoende ipv het bekende slotje. En een bv een waarschuwing voor de poster.
Of had iemand (mod) andere redenen voor het slotje?

Ik heb het filmpje wel gekeken en het geeft geen meerwaarde tot het forum. Dus ik had hem verwijderd (link) als ik mod. was geweest, met als warning: to sick to show (TsTs), not suited for mixfighters (nsfm)
:thown:

greetz,

Justinian
23-08-2007, 16:11
Ik heb er een slotje op gedaan zodat de rest ook kan zien dat we die ranzigheden liever niet willen hebben op mixfight.nl en al helemaal niet op OT. Als er al van dit soort dingen worden gepost, dan maar in de Dungeon, al heb ik dat zelfs liever niet ;)

btw dit soort vragen kun je normaal gesproken stellen in Forumbeleid ;)

Biiyen
23-08-2007, 18:56
He waarom een slotje? ,Als dit niet gewenst is (waar ik het wel mee eens ben) dan is het verwijderen van de topic toch voldoende ipv het bekende slotje. En een bv een waarschuwing voor de poster.
Of had iemand (mod) andere redenen voor het slotje?

Ik heb het filmpje wel gekeken en het geeft geen meerwaarde tot het forum. Dus ik had hem verwijderd (link) als ik mod. was geweest, met als warning: to sick to show (TsTs), not suited for mixfighters (nsfm)
:thown:

greetz,

Blijkbaar heb je het niet begrepen.... Deel 1 was misselijk en kon niet overtroffen worden en was de slechtste post ooit. Met deel 2 toonde ik aan dat deel 1 wel overtroffen kon worden, helaas was het niet de slechtste post ooit want ik heb er meer dan 1 rep points voor gekregen.

Dit wil niet zeggen dat ik het eens ben met wat er op die site te zien is, nadat ik dit filmpje op een weblog had gevonden en hier had gepost ben ik verder gaan kijken op die site en toen realisserde ik mij pas wat voor een site het was.

Wheelie
23-08-2007, 20:08
helaas was het niet de slechtste post ooit want ik heb er meer dan 1 rep points voor gekregen.

goh, van wie zou je die rep points (10) nu gekregen hebben :whistling:

Biiyen
23-08-2007, 21:11
goh, van wie zou je die rep points (10) nu gekregen hebben :whistling:

Zeker van een of andere viespeuk...:D

knilles
30-08-2007, 23:28
Paspoes? ;)

ValeTudo
30-08-2007, 23:58
wat heb ik gemist ?