PDA

View Full Version : vraag aan ntt-fx



Highline
27-08-2007, 23:40
wederom een vraag over het kopieren van dvd's :D.

ik heb 4 dvd's die het prima doen op de dvd speler. nu wil ik deze kopieren (heb ze geleend en zijn ook kopies) alleen de pc lijkt ze niet af te lezen. nu dacth ik dat het aan mijn pc lag dus aan iemand anders gevraagd of hij het wilde proberen. dit lukte ook niet. met de volgende programma's heb ik al geprobeerd op kopies te maken, nog suggesties?

alcohol 120%
nero
dvd shrink
dvd-decrypter
smartripper
dvd clone

joost
28-08-2007, 00:03
mijn suggestie was dvd shrink.. maarja al aangepast!...

wel vreemd dat alle programma`s niet lukken! :S
misschien ligt het aan de dvdtjes zelf

Italian*Berlusconi*
28-08-2007, 00:11
zijn het geen dual layer dvd's? en toevallig op de spelers en pc's waar ze het niet deden die geen DualLayer ondersteunen? dat lijkt het enige wat het nog zou kunnen zijn....

Met de pc zijn ze niet af te lezen.. bedoel je dan dat die programma's die je neer zette deze dvd's niet kon lezen of windows in het algemeen die schijven al niet herkend?

Highline
28-08-2007, 00:13
zijn het geen dual layer dvd's? en toevallig op de spelers en pc's waar ze het niet deden die geen DualLayer ondersteunen? dat lijkt het enige wat het nog zou kunnen zijn....

Met de pc zijn ze niet af te lezen.. bedoel je dan dat die programma's die je neer zette deze dvd's niet kon lezen of windows in het algemeen die schijven al niet herkend?


windows in het algemeen niet..ik doe ze eirn. krijg dat keuze menu van exp te zien (aspelen, kopieren, verkenne etc) en dan loopt ie telkens vast met alle 4 de dvd's

Italian*Berlusconi*
28-08-2007, 01:49
Hij herkend die schijven dus wel, loopt er alleen op vast. Zowel in de dvd brander als de dvd speler in je pc?
Want je krijgt wel dat menu'tje.. als je verkennen kiest dan en de mappen met inhoud ziet, probeer die map Video TS te kopieren naar je desktop en ze dan te branden met nero.

Highline
28-08-2007, 02:08
ook al geprobeerd :D:D

NTT-FX
28-08-2007, 03:52
Da's een hele lastige al heb ik een vermoedden...
Om welke titels gaat het ?

Het zou zo'n autoplay filter kunnen zijn...
Die gedragen zich als een rootkit waar je bijna niet vanaf komt... :(

Highline
28-08-2007, 07:05
zijn dvd's met thaibokswedstyrijden, gewoon kopies..nerk dvd is omega kan het daar iets mee te maken hebben?

NTT-FX
28-08-2007, 19:51
nerk dvd is omega kan het daar iets mee te maken hebben?

oh help.... :(

Je kunt dvd fab nog proberen maar als de rest al helemaal niks doet dan neem ik aan dat je drives de dye van die #censuur!# discs niet snappen...

Als je wilt dat discs echt lang meegaan en overal in werken dan koop je plextor of taio yuden discs.
O.a. te scoren bij cdrwinkel.com , kost ietsje meer maar dan ben je wel zeker van je zaak...

Highline
28-08-2007, 21:32
hmm dan maar dvd fab proberen..ik vond het al zon vaag merk dvd's.. toevallig een pmmetje met een handig linkje?

NTT-FX
29-08-2007, 10:30
De gratis versie doet voldoende ; DVDFab - Copy Any DVD to DVDR/PSP/iPod. Fastest DVD Copy Software! (http://www.dvdfab.com/free.htm)

Even "rondshoppen" zorgt voor full-versions... ;)

Highline
29-08-2007, 18:31
helaas, dvd fab levert ook geen succes op..dan houdt het op vrees ik

Biiyen
29-08-2007, 21:06
Heb je de gezichts-controle al uitgezet? Ben bang dat het apparaat zich elke keer de tering schrikt... :D

Highline
29-08-2007, 21:24
Heb je de gezichts-controle al uitgezet? Ben bang dat het apparaat zich elke keer de tering schrikt... :D

dus jij zet telkens mijn dvd brander open?

Highline
31-08-2007, 07:29
ttt

niemand meer suggesties?

NTT-FX
01-09-2007, 06:12
Nope ;)

Highline
04-10-2007, 17:57
gvd en alweer haha