PDA

View Full Version : Porsche 911 tries to escape the police



Robbie
28-08-2007, 06:03
Mooi filmpje!!

http://www.youtube.com/watch?v=XuYrGaf1wJc

Fr3ddy
28-08-2007, 06:09
haha bizar ritje!

De dikke nudist
28-08-2007, 06:17
Toevallig gisteren gezien op SBS.

Vette poep.

Maar ook al heb je een Porsche, you still can't outrun a Motorola.

blazin.arr0w::::
28-08-2007, 06:19
Maar ook al heb je een Porsche, you still can't outrun a Motorola.

hehehe correctemundo!

Wel grappig dat die politieagent na de eerste crash "sukkel" zegt :lol:

Dit verhaaltje stond er naast. Krijg je uit de beelden niet mee maar het kan zomaar waar zijn natuurlijk:

A 42-year old man from Purmerend, the Netherlands is caught after a bizarre chase. The man driving a Porsche 911 GT3 drove at speeds exceeding 200 km/h (125 mph) on the A7. The police gave him the stop sign from an undercover surveillance car. The Porsche, ignoring this, took a last second exit and went off. While entering the high way again, the driver lost control in the corner of the entranceway hitting the safety rails. While losing several parts from his car he tried to escape again. While being chased he took the road verge desperate to escape. He enters a parking space next to the high way and steps over to a Volkswagen Golf, driven by his 33-year old girlfriend. A 29-year old man which was the passenger at the Porsche took over the wheel from the Porsche and tries to get away. As seen in the video, while this was happening the police is taking a safe distance, observing until backup has arrived. The Golf drives away like nothing happened but the police knew he was in that car. They create a road block to hold up the traffic so they can arrest the former Porsche driver, the passenger now driving the Porsche also gets arrested.
In the Golf happens to be a baby and in the baby-seat they discovered a firearm and in the clothing of the kid hard drugs were found. Both man are still in custody.

Gulo gulo
28-08-2007, 06:55
Gister idd gezien, maar daar zeiden ze niets over het wapen of de drugs.

Je weet het met een porsche, rustig de bocht in, volgas er uit.....

Jochem
28-08-2007, 16:56
hahaha, sukkel

stiffler
28-08-2007, 17:06
hehehe wat een prutsers
:twak:

Octavius
28-08-2007, 17:58
Je weet het met een porsche, rustig de bocht in, volgas er uit.....

Dat laatste deed hij dus. Volgas met een GT3 de bocht uit komen moet je dus niet doen.

ValeTudo
28-08-2007, 19:08
hahaha b00nlike :p

Ralph
28-08-2007, 19:36
Wat een mafkees! Mooi dat hij dacht te ontsnappen en dan alsnog wordt opgepakt.

Paganstars
28-08-2007, 20:04
Haha sucker!! wel jammer van die gt3!

Tony
28-08-2007, 21:16
Een criminele porscherijder op de vluchtstrook....



Is nooooooooit grappig :)

Gulo gulo
29-08-2007, 02:36
Dat laatste deed hij dus. Volgas met een GT3 de bocht uit komen moet je dus niet doen.


Ooh sorry.....

Lees eerst dit boek http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0879388498

Lees dan de serie "How to drive your Porsche properly" uit 911 & Porsche Magazine. Vooral deel 4 uit juni 2006 is interessant, gaat specifiek over de GT3.

Haal dan je KNAU-licentie

EN dan praten we verder.

Porsche, point and shoot

Octavius
29-08-2007, 07:25
Ooh sorry.....

Lees eerst dit boek http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0879388498

Lees dan de serie "How to drive your Porsche properly" uit 911 & Porsche Magazine. Vooral deel 4 uit juni 2006 is interessant, gaat specifiek over de GT3.

Haal dan je KNAU-licentie

EN dan praten we verder.

Porsche, point and shoot

Auto rijden leer je niet uit een boek.

En wat moet ik met een licentie van de Koninklijke Nederlandse atletiek unie?

Maar idd moet je een lagere snelheid voor je gevoel hebben met het ingaan van de bocht. Om hem vervolgens met hogere te verlaten. Heb je onderstuur in de bocht dan ga je hem te snel in. Maar gezien het aantal PK's, gewichtsverdeling, RR setting etc moet je dus niet vol gas geven maar gedoseerd. Door gelijk vol gas te geven creeer je wheelspin. Dit in combinatie met de onervarenheid en het natte wegdek is het resultaat hierboven te zien.

Even een stukje uit de door jouw gegeven boek.

As delivered, though, the emphasis is on stability at the back - and that makes it more important than ever to get the front end pointed in. You do that by transferring weight to the nose as you brake, then pinning it there as you ease the wheel into the turn before squeezing on the power progressively from the apex twoards the exit of the turn. That nabs the possible effect of weight at the rear, which would swing the tail by squatting more on the back and lifting some from the front tyres." (p45)

TommySoprano
30-08-2007, 02:58
dan heb je wel connecties.....en dan toch zeeeeer mislukt...

Gulo gulo
30-08-2007, 04:34
Auto rijden leer je niet uit een boek.

Helemaal gelijk in.

Ik kan nu wel heel tof proberen te doen en zeggen dat ik daadwerkelijk de KNAU bedoelde omdat je beter kunt gaan lopen. Maar dat was mijn bedoeling helemaal niet. Heb gewoon een typo gemaakt omdat ik de KNAF bedoelde.

Voor wat betreft de rijtechniek, volgens mij zijn we het wel eens...
Rustig er in en snel eruit, gas gevend op het moment dat de auto weer in de richting staat die je op moet. Ga je er te snel in dan heb je onderstuur corrigeer je dat dan loop je kans op overstuur en een spin ivm het vermogen van de auto en de plaatsing van de motor.

Octavius
30-08-2007, 17:12
Helemaal gelijk in.

Ik kan nu wel heel tof proberen te doen en zeggen dat ik daadwerkelijk de KNAU bedoelde omdat je beter kunt gaan lopen. Maar dat was mijn bedoeling helemaal niet. Heb gewoon een typo gemaakt omdat ik de KNAF bedoelde.

Voor wat betreft de rijtechniek, volgens mij zijn we het wel eens...
Rustig er in en snel eruit, gas gevend op het moment dat de auto weer in de richting staat die je op moet. Ga je er te snel in dan heb je onderstuur corrigeer je dat dan loop je kans op overstuur en een spin ivm het vermogen van de auto en de plaatsing van de motor.

Dacht al. Ik hoopte al dat het een spelfout was. http://www.mixfight.nl/forum/images/icons/icon12.gif

blazin.arr0w::::
30-08-2007, 20:43
Ik denk gewoon als de coppers achter je aan zitten en je wilt ze kwijt dat je niet zo nadenkt bij rusitg erin, hard eruit, of er op je gemak wat literatuur over open slaat.

hahaha wat een discussie.

Ik heb geen porsche en er ook nooit een gereden en al helemaal niet met de coppers achter me aan dus ik weet het niet :)