PDA

View Full Version : Fysiotherapie Fleskens Veldhoven???



F@dur
01-09-2007, 01:11
Heeft er iemand ervaring of is iemand er ooit voor behandeling geweest want moet er binnenkort hene......

jojo
01-09-2007, 02:46
nope ik zit bij arnoud ritzema:thup:

ValeTudo
01-09-2007, 04:30
nope ik zit bij arnoud ritzema:thup:Onze trainer is eigenaar van de gym en heeft tevens een fysio praktijk :lol:

das pas mega :thup:

F@dur
01-09-2007, 08:22
Het is eig voor beenvliesontstekingen aan men beide scheenbenen en ook ontstekingen rond men ellebogen aan men beide armen aan de binnenkant.Als ik elke dag train(lopen,worstelen)komt de pijn tijdens training.Als ik 2 dagen rust tussen laat gaat het.Ben eens benieuwd of fysiotherapie gaat helpen.Heb wel gehoord dat er toch redelijk wat goeie thaiboksers er ook heen gaan.

tc_daizz
01-09-2007, 20:01
Het is eig voor beenvliesontstekingen aan men beide scheenbenen en ook ontstekingen rond men ellebogen aan men beide armen aan de binnenkant.Als ik elke dag train(lopen,worstelen)komt de pijn tijdens training.Als ik 2 dagen rust tussen laat gaat het.Ben eens benieuwd of fysiotherapie gaat helpen.Heb wel gehoord dat er toch redelijk wat goeie thaiboksers er ook heen gaan.

Het is misschien ook niet zo gek om eens wat langer rust te nemen. Een ontsteking zal niet weggaan als het continu geprovoceerd blijft worden. De fysio zal je ook zeker het advies geven rustiger aan te doen.

F@dur
02-09-2007, 00:14
Het is misschien ook niet zo gek om eens wat langer rust te nemen. Een ontsteking zal niet weggaan als het continu geprovoceerd blijft worden. De fysio zal je ook zeker het advies geven rustiger aan te doen.
Weet het goed genoeg dat ik meer moet rusten maar zit wel met een wedstrijd binnen de maand dus ja..... that's the big problem.En ik ga die vechten.

ValeTudo
02-09-2007, 00:31
Hoe dan ook.

Beterschap en s6 met je wedstrijd

F@dur
02-09-2007, 03:45
Hoe dan ook.

Beterschap en s6 met je wedstrijd
Thx man.

Wheelie
02-09-2007, 04:13
Weet het goed genoeg dat ik meer moet rusten maar zit wel met een wedstrijd binnen de maand dus ja..... that's the big problem.En ik ga die vechten.

Succes

FOCUS
02-09-2007, 04:55
tip:
nooit op een forum vertellen waar je allemaal pijn hebt als je binnenkort een wedstrijd hebt:whistling:.................

Paganstars
02-09-2007, 08:12
anders mmc in geldrop bij hoogenband.... *weet niet zeker of het alleen ortho is of ook fysio! Bij hoogenband komen zowat alle psv voetballers*

F@dur
03-09-2007, 00:50
tip:
nooit op een forum vertellen waar je allemaal pijn hebt als je binnenkort een wedstrijd hebt:whistling:.................
Ja ok,is zeker wel waar maar ik zal wel niet de enigste zijn die binnenkort een wedstrijd heeft op dit forum en ik zal nooit vermelden wie,wat,waar dus dan is er ook wel niks aan de hand. :)