PDA

View Full Version : Gordon Ramsay kandidaat voor de Darwin Award??



Paganstars
09-09-2007, 00:01
Gordon Ramsay brandt edele delen in de keuken
Uitgegeven: 8 september 2007 13:16
Laatst gewijzigd: 8 september 2007 13:24

AMSTERDAM - Gordon Ramsay heeft een ongelukje gehad op de werkvloer. De Britse topkok verbrandde tijdens het koken zijn rechterbal aan het gasfornuis, schrijft de Britse krant The Sun. "Ik droeg een katoenen broek en daaronder had ik niets aan", vertelt de heetgebakerde Ramsay.

"Plotseling voelde ik een brandende hitte en bleken mijn ballen aan te branden." De 40-jarige kok spoedde zich naar een Londense privékliniek, waar een echo werd gemaakt van zijn edele delen. "Ik sta helse pijnen uit", bekent Gordon. "Je hebt geen idee hoeveel pijn dit doet."
Wonder
Het is een wonder dat Ramsay niet eerder gewond is geraakt tijdens zijn werk. Deze zomer bekende hij in de talkshow van Jonathan Ross bij de BBC dat hij regelmatig naakt achter de pannen staat.
De Britse televisiekok, die aan het hoofd van vijftien restaurants staat, beweerde dat naaktlopen heel normaal is in restaurantkeukens.




Bron;Nu.nl

ValeTudo
09-09-2007, 00:31
Gordon si teh PWN.
Ik vermaak me altijd met zijn programma's

Burned tah Balls..fucking Hell

Paganstars
09-09-2007, 01:02
gordon ramsay is mijn held... maar nu ik dit lees twijfelde ik wel ff!

ValeTudo
09-09-2007, 02:12
gordon ramsay is mijn held... maar nu ik dit lees twijfelde ik wel ff!
Ach, we hebben allemaal onze eigenaardigheden,wat is er nou zo raar aan naakt in de keuken staan :p
Ik heb wel gekkere dingen gezien :whistling:

Eric468
09-09-2007, 02:14
Misschien wilde hij een nieuwe creatie maken:

gebakken ballen met oestersaus

Tony
09-09-2007, 02:31
Ik sta zo vaak met mijn blote kloten achter de draaiftafels :lol:

(wel gewoon thuis he)

KO TKO
09-09-2007, 03:33
Ach, we hebben allemaal onze eigenaardigheden,wat is er nou zo raar aan naakt in de keuken staan :p


Hij was niet naakt.

"Ik droeg een katoenen broek en daaronder had ik niets aan", vertelt de heetgebakerde Ramsay.

ValeTudo
09-09-2007, 03:39
Deze zomer bekende hij in de talkshow van Jonathan Ross bij de BBC dat hij regelmatig naakt achter de pannen staat.
De Britse televisiekok, die aan het hoofd van vijftien restaurants staat, beweerde dat naaktlopen heel normaal is in restaurantkeukens.

leks
09-09-2007, 03:44
Schaamhaar i/d soep?!... kun je wel meteen je tanden flossen i guess :(

Paganstars
09-09-2007, 04:33
ik heb het iig nog nooit meegemaakt naakte koks in een keuken!

ValeTudo
09-09-2007, 04:37
ik heb het iig nog nooit meegemaakt naakte koks in een keuken!
Daarom zijn chineese keukens meestal gesloten :p

leks
09-09-2007, 04:49
Naja nu je het zegt ik herinner me wel een verhaal van mijn vader dat er een keer in het dorp waar hij woonde bakkersknechten waren gesnapt die hun blote kontafdruk vergeleken in het deeg.

Toch goed kijken of het wel echte krenten zijn volgende keer ;)


Maarja die dingen gebeuren nu eenmaal, wat doe je eraan, beter niet aan denken ehehe

Paganstars
09-09-2007, 04:50
haha.... tja ik werk eik nooit in chinese keukens....

Paganstars
09-09-2007, 04:50
Naja nu je het zegt ik herinner me wel een verhaal van mijn vader dat er een keer in het dorp waar hij woonde bakkersknechten waren gesnapt die hun blote kontafdruk vergeleken in het deeg.

Toch goed kijken of het wel echte krenten zijn volgende keer ;)


hahaha en bedankt.... gelijk geen rozijnen mik meer voor mij!

ValeTudo
09-09-2007, 04:52
Naja nu je het zegt ik herinner me wel een verhaal van mijn vader dat er een keer in het dorp waar hij woonde bakkersknechten waren gesnapt die hun blote kontafdruk vergeleken in het deeg.

Toch goed kijken of het wel echte krenten zijn volgende keer ;)


Maarja die dingen gebeuren nu eenmaal, wat doe je eraan, beter niet aan denken ehehe
:rotflmao:
Ik ken die verhalen,daarom ga ik altijd bij de Thai eten,die hebben tenmiste een open keuken :D
( en een stel lekkere wijven daar in de keuken joh )

PigDog
09-09-2007, 05:36
Gordon heeft nog mazzel. Als ik bij hem in de keuken zou werken, en hij zou zo tegen mij schelden zoals hij tegen zijn personeel altijd doet, had hij geen ballen meer gehad......

Ik vind zijn programma's onderhoudend, maar je zal er maar werken....

chief108
09-09-2007, 05:40
voor de Darwin Award moet je dood gaan...

Paganstars
09-09-2007, 06:06
iig een honorable mention!

Briant
10-09-2007, 06:26
voor de Darwin Award moet je dood gaan...

dr zijn een paar miljoen potentiele kinderen doodgegaan ;)