PDA

View Full Version : Prison Break Season 3



redjuh
11-09-2007, 23:16
zoals de die hard fans al weten, en gewone fans nu te weten komen, gaat prison break seizoen 3 op 17 september in amerika van start. het zal het laatste seizoen worden voorlopig, in tegenstelling wat in de extra's van de box van seizoen 1 wordt gesuggereerd. er wordt namelijk gezegd dat er scripts voor 5 seizoenen zijn.
eigenlijk vind ik dat ze na het 2de seizoen alleen een iets van anderhalf uur durende slot-episode hadden moeten maken en daarna stoppen, want seizoen 1 kan toch niet getopt worden.
anyway, hier is de torrent waarmee je een preview van 17 minuten kunt downloaden van wat ik denk, de 1ste aflevering van seizoen 3 is.
het is wel echt, dus geen hoax of gelekte shit...
enjoy

http://www.mininova.org/tor/853303

Spike_tm
12-09-2007, 01:45
Netjes afronden het verhaal. Had van mij al idd einde van Seizoen 2 afgelopen mogen zijn. Maargoed, ga het toch maar weer volgen.

Jochem
12-09-2007, 17:56
Ik ben ermee gestopt halverwege seizoen 2. Van mij hadden ze het bij 1 seizoen mogen laten, dat was gaaf. Ik wacht eigenlijk op HEROES seizoen 2, damn wat vond ik het eerste seizoen gaaf. HIRO rules!

Boney
12-09-2007, 22:58
Heroes heel vet.....Zit ook te wachten..

blazin.arr0w::::
13-09-2007, 07:35
Ik ben ermee gestopt halverwege seizoen 2. Van mij hadden ze het bij 1 seizoen mogen laten, dat was gaaf. Ik wacht eigenlijk op HEROES seizoen 2, damn wat vond ik het eerste seizoen gaaf. HIRO rules!

Ik sluit me bij alle facetten van dit relaas aan :)

(behalve dan dat ik niet eens de moeite heb genomen om s2 te gaan kijken. In 1 zag je al dat er extra afleveringen tussen waren gepropt die eigenlijk overbodig waren)