PDA

View Full Version : ongemotiveerd voelen



jopke
15-09-2007, 07:31
hoi,

hebben jullie wel eens een moment waarbij jullie op een een of andere manier geen ''vechtlust'' meer lijken te hebben?
en je als het ware een beetje in een ''dip'' te zitten?
en hoe gaan jullie hier mee om zodat je er weer even helemaal tegen aan kunt?
graag jullie tips!

Chico
15-09-2007, 08:03
gewoon rust nemen denk ik...

paar keer niet gaan trainen en lekker chillen.. daarna weer rustig op pakken...

FOCUS
15-09-2007, 08:37
idd,

gewoon ff andere dingen doen, dan merk je vanzelf weer dat het gaat kriebelen..:)

Spike_tm
15-09-2007, 20:55
Heb ook een tijdje gehad dat ik geen zin had om te gaan trainen. Wat bij mij steeds het geval was dat ik dan toch ging en tijdens het trainen weer helemaal top ging.

Als je ook tijdens de training hebt van: "Wat doe ik hier eigelijk" zij ik idd ff niet gaan. Dan gaat het vanzelf weer kriebelen. Of probeer eens een proefles bij een andere sport of sportschool.

jopke
15-09-2007, 23:14
als ik er 1 keer ben gaat het wel weer super!, t zal wel gewoon ff een moment zijn:)

HUNTER
16-09-2007, 00:14
ff rust nemen, heel andere dingen doen.

Rusten is ook trainen!

thrillseekah
17-09-2007, 23:48
Soms heb ik het wel eens, dat ik geen zin heb, sparren gaat niet goed, moe...

Iedere keer als ik dat gevoel heb, begin ik aan een nieuwe techniek of oefening ofzo, en probeer daar wat aan te werken. voor mij werkt het goed.

of je kijkt wat filmpjes ofzo van je grote held op youtube, dan krijg ik altijd het ''dat wil ik ook'' gevoel:D

Briant
18-09-2007, 02:52
Ik denk dat iedereen wel van die momenten kent, anders ben je gewoon niet menselijk. Als het blijvend is zou ik me pas zorgen maken, maar zo klinkt het niet.

jopke
18-09-2007, 05:01
het is al weer over:)

al weer 3 geweldige trainigen achter de rug:D

zo zie je maar weer..