PDA

View Full Version : ??? 'Vrouw uit dood opgestaan'



payap
17-09-2007, 06:11
'Vrouw uit dood opgestaan'
Uitgegeven: 16 september 2007 14:21
Laatst gewijzigd: 16 september 2007 18:01

LUSAKA - De politie in Zambia gaat de stoffelijke resten van een vrouw opgraven die elf jaar geleden is overleden en begraven. De politie besloot hiertoe, nadat haar ouders en familieleden hadden gezegd dat de vrouw uit de dood is opgestaan.

De politie zei dit tijdens een persconferentie in Lusaka, die werd bijgewoond door de vrouw in kwestie. Haar vroegere partner, een bekende bokser in Zambia was ook aanwezig bij de persconferentie.

Maar hij kon niet om opheldering worden gevraagd, omdat hij in een shock verkeerde.

De zaak is gecompliceerd, omdat twee paar ouders zeggen haar vader en moeder te zijn. De politie zegt dat ze DNA gaan afnemen om de biologische ouders vast te stellen.

payap
17-09-2007, 06:12
Wazig verhaal waar ik weinig van vat! Of het zou nog moeten komen door het bier van gisteren dat ik niet helder ben!

Influcted
17-09-2007, 06:13
Ik snap er ook niets van :p

Muay Thai Elite
17-09-2007, 07:21
Eens in de zoveel tijd komt er weer zo'n wazig kutverhaal uit de hoek van Azie (een man die een kind baart ofzo, een vrouw met 3 neuzen, dat soort dingen) of Afrika (hongerige vrouw eet leeuw levend op, man rent 3 weken lang op blote voeten etc) , waar ik echt geen fuck van geloof. Die mensen hebben óók aandacht nodig jongens ;)

Biiyen
17-09-2007, 07:32
Eens in de zoveel tijd komt er weer zo'n wazig kutverhaal uit de hoek van Azie (een man die een kind baart ofzo, een vrouw met 3 neuzen, dat soort dingen) of Afrika (hongerige vrouw eet leeuw levend op, man rent 3 weken lang op blote voeten etc) , waar ik echt geen fuck van geloof. Die mensen hebben óók aandacht nodig jongens ;)

Behalve dan dat Zambia ergens bij Zuid Afrika ligt.....

paspoes
17-09-2007, 07:33
WTF:ehhh:

Muay Thai Elite
17-09-2007, 07:38
Behalve dan dat Zambia ergens bij Zuid Afrika ligt.....

Welk gedeelte uit m'n post verwart je, confrere?

Paganstars
17-09-2007, 09:33
ik vind het een heel vaag verhaal imo een broodje aap en anders leuke voor mythbusters!