PDA

View Full Version : Knakkende Elleboog



unknown1234
18-09-2007, 03:01
Sinds 2 week doe ik weer aan Muay Thai, en heb nu soms een vervelende pijnlijke knak in me elleboog. Daarna verneem ik nog een zeurderig gevoel.

Ga vandaag maar niet naar training toe ....

Misschien te snel, te fanatiek begonnen?

jopke
18-09-2007, 04:58
waarschijnlijk heb je je arm overstrekt...
rustig aan doen en een beetje aan je stoten ''trekken''.
verder zo af en toe koelen...

succes er mee

Henry
26-09-2007, 00:11
kan het niet je aanhechting zijn?
dus wanneer je begint te knijpen of spanning brengt op je arm dat het dan een trekkend en branderend gevoel in je armen geeft waardoor je geen power kan lveren?

FOCUS
26-09-2007, 07:45
kan van alles zijn.
kapsel, pezen, you name it.

ValeTudo
26-09-2007, 17:21
Mischien ook een beetje ondersteunen dmv een rekverbandje of zo een speciaal elastisch elleboogsteuntje..iig rustig trainen en/of rusten.
Een dokter die uitsluitsel geeft is natuurlijk ook een optie ;)

timaarts87
24-10-2007, 21:44
Waarschijnlijk niets ergs, wat hier veel gezegdt word slaat nergens op. Overrekken, gewrichtkapsels etc. is allemaal niet aan de orde. Waarschijnlijk heeft het te maken met je groei maar je kan ook gewoon van nature een knakje hebben, dat hebben best veel mensen waaronder ik.
Nu je er last van hebt gewoon lekker soepel houden en vooral niet forceren en gaat het dan nog niet over eventjes naar de dokter..

suc6



Sinds 2 week doe ik weer aan Muay Thai, en heb nu soms een vervelende pijnlijke knak in me elleboog. Daarna verneem ik nog een zeurderig gevoel.

Ga vandaag maar niet naar training toe ....

Misschien te snel, te fanatiek begonnen?

___RZA___
24-10-2007, 23:17
Waarschijnlijk niets ergs, wat hier veel gezegdt word slaat nergens op. Overrekken, gewrichtkapsels etc. is allemaal niet aan de orde. Waarschijnlijk heeft het te maken met je groei maar je kan ook gewoon van nature een knakje hebben, dat hebben best veel mensen waaronder ik.
Nu je er last van hebt gewoon lekker soepel houden en vooral niet forceren en gaat het dan nog niet over eventjes naar de dokter..

suc6

Jij hebt er wel veel verstand van he? Waar baseer je al deze dingen op als ik vragen mag?