PDA

View Full Version : De grote Rita Verdonk show



Biiyen
18-09-2007, 03:24
Ze gaat maar ze gaat niet.... is nu al de tweede keer dat ze gewoon niet opstapt en Mark Rutte compleet voor lul zet. En het leukste is dat ze de uitkomst van de partijraad gebruikt, ze kunnen geen kant op. Rutte staat giga voor lul.

Sorry maar ik geef haar een dikke vette 2 thumps up :thup:

chief108
18-09-2007, 03:35
laten we hopen dat de VVD nu eindelijk eens goed naar de klote gaat

als Rubberen Rita een LPF achtig partijtje opricht gaat dat ook wel binnen een jaar kapot aan geruzie

chief108
18-09-2007, 05:36
http://foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_4483_b6e8239ee00d6bd4acf9c3ad0d3776b8f af58039.gif

Chico
19-09-2007, 00:52
ik vind het mooi dat ze zegt dat blijkbaar 46% van de vvd'ers vind dat rutte geen goede leider is (aangezien zij 46% van de stemmen kreeg bij de lijsttrekkersverkiezingen).. en dat 46% nog wel veel is...

ze vergeet wel elke keer te zeggen dat rutte 51% van de stemmen kreeg... en dat blijkbaar 51% van de vvd'ers haar geen goede leider vinden.. en dat 51% ook veel is (meer dan 46%)

dat mens heeft echt issues volgens mij... ze volgt haar regels zijn regels mantra niet meer aangezien het nu niet meer uitkomt. Ze wil nu als éénmansfractie de belangen van de vvd behartigen... nu heb je twee vvd fracties in de kamer...

oh en word @ chief..

knilles
19-09-2007, 03:58
Geert + Rita in 1 partij is de enige oplossing voor het probleem waar Nederland op afstevend.

Het gaat zo goed met Nederland en de economie, maar toch word de broekriem weer aangehaald.

Stop eerst maar eens met de onzinnige ontwikkelingshulp en draai de pardon- regeling asap terug!

PvdA is Partij van de Allochtonen of Partij van de Afgunst, iets anders kan ik er niet van maken.


Enkele voorbeelden van de teloorgang van Nederland:

maandag 10 september 2007

Vragen van de leden Bosma en Wilders (beiden PVV) aan staatssecretaris Dijksma van OCW over het nieuws dat openbare scholen lespakketten krijgen met pro-islam propaganda.

1.)
Bent u bekend met het bericht (*) Basisschool krijgt lespakket over Islam?

2.)
Bent u zich ervan bewust dat de meerderheid van de Nederlandse bevolking de islam ziet als een bedreiging (bron: onderzoek Maurice de Hond, zie peil.nl) en dat dit zeer terecht is. En dat de overheid geen campagnes mag voeren of faciliteren die ingaan tegen de mening van de meerderheid omdat er anders sprake is van ondemocratische propaganda?

3.)
Deelt u de mening dat de overheid niet mag meewerken aan de verspreiding van een lespakket dat kennelijk bedoeld is begrip te kweken voor de islam?

4.)
Deelt u de mening dat de verspreiding van dit lespakket dan ook per onmiddellijk dient te worden gestaakt? En dat de financiering van scholen die meewerken aan de verspreiding dient te worden stopgezet, alsmede de directeuren op staande voet ontslagen?

(*) RTL Nieuws, Basisschool krijgt lespakket over Islam, 10 september 2007



Hekken die criminele moslims moeten tegenhouden - Kamervragen
vrijdag, 23:49, 1122 x bekeken

Vragen van de leden Wilders en Fritsma (beiden PVV) aan de minister voor Wonen, Wijken en Integratie en de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties over het plaatsen van hekken, die tijdens de ramadan criminele moslims tegen moeten houden.

1.)
Bent u bekend met het bericht “Boze bewoners lopen stuk op besluit anti-boefjeshekken”? (*)
2.)
Hoe beoordeelt u het dat tijdens de ramadan hekken om een seniorenflat in de Utrechtse wijk kanaleneiland geplaatst moeten worden, om bejaarden te beschermen tegen criminele moslims? Deelt u de mening dat dit symbool staat voor de totale mislukking van de multiculturele samenleving?
3.)
Waarom kunnen islamitische straatterroristen niet aangepakt worden zonder dat bejaarden daar last van hebben? Deelt u, in het verlengde daarvan, de mening dat niet de slachtoffers, maar de daders achter een groot hek gezet moeten worden?
4.)
Hoe beoordeelt u het dat volgens de wijkchef van de politie de criminaliteitscijfers tijdens de islamitische vastenmaand verdubbelen?
5.)
Kunt u uitleggen wat de verklaring is van de toename van criminaliteit tijdens de ramadan? Worden er tijdens de ramadan bijvoorbeeld fellere preken gehouden die een ophitsende werking hebben op moslims?
6.)
Bestaat het verband tussen ramadan en toenemende criminaliteit ook in andere wijken / delen van Nederland waar veel moslims wonen? Zo ja, kunt u daar gegevens en cijfers over verstrekken?
7.)
Bestaat er ook in andere religies een verband tussen belangrijke religieuze dagen en toenemende criminaliteit? Zo ja, kunt u ook daar gegevens en cijfers over verstrekken? Zo neen, wat zegt dit volgens u over de islam?


(*) AD.nl - 24 uur per dag actueel nieuws (http://www.ad.nl/utrecht/article1652962.ece)



PVV: "Miljoenennota klap in gezicht van werkende burger" + Column Geen Stijl
vandaag, 19:11, 0 x bekeken

dinsdag 18 september 2007

PVV-leider Geert Wilders vindt dat de plannen van het kabinet een klap in het gezicht van de werkende burger zijn. “Burgers snakken naar meer koopkracht maar krijgen dat niet. Wel worden de lasten door dit kabinet met maar liefst zeven miljard verzwaard. Dit linkse gruwelkabinet doet alles om het leven van de gewone burger duur en zuur te maken”.

De PVV wil de burger wél laten meedelen in de economische voorspoed. Onder meer door de belastingen te verlagen en de btw en de accijnzen niet te verhogen. Om dit te financieren kan bijvoorbeeld het budget voor Ontwikkelingshulp bijna geheel worden geschrapt.

Dit kabinet is hardvochtig voor automobilisten, ouderen en hardwerkende mensen, en soft voor criminelen en vreemdelingen. Het kabinet doet niets om de immigratie en islamisering te stoppen. Daarom zal de PVV tijdens de Algemene beschouwingen haar tien-puntenplan tegen de islamisering uiteenzetten.
_______________________________________________

Prinsjesdag - Column Wilders Geenstijl

dinsdag 18 september 2007

Het is Prinsjesdag en dus presenteert het kabinet Balkenende IV vandaag haar plannen voor het komende jaar.
En die zijn ronduit slecht. Dit kabinet is het meest linkse sinds Joop den Uyl en de burger zal het weten.

De lasten gaan met maar liefst 7 miljard euro omhoog. De btw gaat in 2009 naar 20 procent. Er komt een vliegtaks, waardoor een gezin al snel vele tientallen euro’s extra zal betalen voor een vakantie naar Spanje. De accijnzen op alcohol en tabak gaan omhoog. De automobilist wordt uitgekleed. Terwijl hij nog altijd wacht op teruggave van het Kwartje van Kok, krijgt hij er het Dubbeltje van Bos bij, want de accijnzen op diesel en lpg gaan omhoog. En alsof dat nog niet genoeg is gaat de motorrijtuigenbelasting omhoog en schiet de bijtelling voor lease-auto’s naar 25 procent. Het zal u niet verwonderen dat vanwege deze maatregelen de koopkracht van heel veel burgers het komende jaar niet zal verbeteren.

Al die lastenverzwaringen heeft het kabinet nodig om haar talrijke linkse hobby’s te financieren. In de geest van mogelijk aanstaand PvdA-voorzitter Jan Pronk komt er extra geld voor ontwikkelingshulp, waardoor er tientallen miljoenen extra in de bodemloze put van Afrika gestort zullen worden. De uitvoering van het generaal pardon gaat bakken met geld kosten en hetzelfde geldt natuurlijk voor de omtovering van achterstandsbuurten in utopische ‘prachtwijken’, het ronduit megalomane project van PvdA-minister Ella Vogelaar.

Anders dan Balkenende IV, dat het leven van de burger duur en zuur maakt, wil de Partij voor de Vrijheid de burger wél laten delen in de huidige economische voorspoed. De PVV kiest wél voor lagere lasten en voor verbetering van de koopkracht. En dat kan ook. Bijvoorbeeld door het mislukte experiment dat ontwikkelingshulp heet drastisch te beperken en te snijden in kunstsubsidies en de linkse publieke omroep. De miljarden die hiermee vrijkomen moeten besteed worden aan lagere belastingen voor de burgers. De btw gaat niet omhoog naar 20 procent en de accijnzen op alcohol, tabak, diesel en lpg worden niet verhoogd. De hardwerkende burger zou met deze maatregelen meer van zijn zuurverdiende geld overhouden dan nu met dit spilzieke graaikabinet het geval is. Het leven van heel veel burgers zou er veel zonniger uitzien.

Maar helaas. Voorlopig zit Nederland opgezadeld met dit kabinet van Jan Peter Balkenende en Wouter Bos, dat zich niets van de burger aantrekt. Dat niet geeft, maar neemt. Dat niet luistert, maar stokdoof is. Dat de kloof tussen burger en politiek alleen maar groter maakt.

Waar de hardwerkende burger snakt naar lastenverlichting, meer koopkracht en aanpak van de criminaliteit en immigratie, wordt hij met dank aan dit kabinet geconfronteerd met hogere lasten en een generaal pardon. Ook doet Balkenende IV helemaal niets om de islamisering van Nederland tegen te gaan. Balkenende en Bos zijn soft voor criminelen en vreemdelingen, maar zijn hard voor consumenten, automobilisten en ouderen. Het is de wereld op zijn kop.

Dit kabinet is doof voor de wensen van de burger en blind voor de echte problemen in de samenleving, de Partij voor de Vrijheid kiest daarentegen wél voor de burger. U kunt op ons rekenen!

chief108
19-09-2007, 04:40
leuk knip en plakwerk...

maar wat is je eigen mening?

Biiyen
19-09-2007, 04:54
leuk knip en plakwerk...

maar wat is je eigen mening?

Wat te doen bij het hebben van een mening?

Ik heb een mening, wat nu?

knilles
19-09-2007, 05:04
Denk dat de feiten wel voor zich spreken en dat hier weinig aan toegevoegd hoeft te worden....

Mijn mening is hier wel bekend en zal ik niet herhalen.

Kan er wel aan toevoegen dat ik mijn emigratieplannen maar een aanzienlijk aantal jaren vervroeg, voordat de grote exodus op gang komt en het hier een compleet islamitische kermis is geworden ;)

Biiyen
19-09-2007, 05:13
Denk dat de feiten wel voor zich spreken en dat hier weinig aan toegevoegd hoeft te worden....

Mijn mening is hier wel bekend en zal ik niet herhalen.

Kan er wel aan toevoegen dat ik mijn emigratieplannen maar een aanzienlijk aantal jaren vervroeg, voordat de grote exodus op gang komt en het hier een compleet islamitische kermis is geworden ;)

Waar ga je heen emmigreren dan?

Ronald
19-09-2007, 07:00
Kan er wel aan toevoegen dat ik mijn emigratieplannen maar een aanzienlijk aantal jaren vervroeg, voordat de grote exodus op gang komt en het hier een compleet islamitische kermis is geworden ;)
Waar je ook gaat wonen... je bent er in ieder geval een buitenlander...

smike
19-09-2007, 07:23
Even serieus knilles, is het echt zo dat er focking hekken in kanaleneiland worden geplaatst omdat criminele marokanen oudere mensen beroven.... wat is dat kankekrzielig zeg, ik stem ervoor iedere marokkaan die een drimineel feit pleegt direct te laten opkankeren naar Marokko!

Hans
19-09-2007, 07:42
Ik ben geen tijden op dit forum geweest en ben blij dat steeds meer mensen hier en in de werkelijke wereld zien dat het zo niet meer kan.
WIE ZAAIT ZAL OOGSTEN?
Vice versa?

Onze vrijheidstrijders staan klaar om het parlement te bezetelen.

MB667
19-09-2007, 16:42
de kaaskoppenjihad

knilles
19-09-2007, 23:12
Waar je ook gaat wonen... je bent er in ieder geval een buitenlander...

Ik ben mij daar van bewust, alleen met het verschil dat ik mij aanpas naar het land en de gebruiken als dank dat ze mij hebben toegelaten en eventueel steunen met integreren ipv de boel afbreken en in opstand komen tegen de mensen die er al eeuwen wonen.

Ik verdien mijn geld achter de pc op de beurs en kan dit overal ter wereld doen, ik moet alleen rekening houden met tijdsverschillen en de reistijd naar Nederland mocht er iets met familie of vrienden zijn, positief danwel negatief.

Mensen die ik goed ken, zijn naar Panama vertrokken en hebben een pracht appartement met ocean view in de hoofdstad, belasting technisch ook erg interessant ;)

Barcelona maakt bij mij ook een goed kans, super stad en snel thuis indien nodig.

Voor de liefhebbers onderstaand stukje in de Telegraaf van vandaag, the story continues.....:

'Jonge Marokkanen nieuwe generatie topcriminelen'

AMSTERDAM - Een groep jonge Marokkanen staat klaar door te stoten naar de criminele top van Nederland. Dat zegt scheidend recherchechef Willem Woelders van de Amsterdamse politie. „Vijf jaar geleden waren het kleine criminelen, begonnen in hun eigen wijk, maar nu werken ze landelijk. Ze plegen grote kraken en schuwen geweld niet”, aldus Woelders.

Niet alleen Marokkanen willen de machtspositie in de Nederlandse criminele top overnemen, ook de zonen van de huidige generatie staan te trappelen, zegt de Amstersdamse recherchechef in de krant. Hij doelt onder meer op het nageslacht van John Mieremet en anderen. „In een aantal gevallen geldt: zo vader, zo zoon. Die jongens zijn opgegroeid in een bepaald milieu. Dat heeft invloed.”

Woelders, die plaatsvervangend korpschef wordt van de politie Utrecht, concludeert dat de oude generatie Amsterdamse topcriminelen langzamerhand wordt platgelegd, meldt het AD. „Een paar mensen lopen nog vrij rond, maar binnen twee jaar zijn we van deze generatie af. Een deel is geliquideerd, de rest is op de vlucht of zit vast”, zegt Woelders. Hij is vanaf 1991 recherchechef geweest in de hoofdstad.

Ronald
20-09-2007, 03:40
Mensen die ik goed ken, zijn naar Panama vertrokken en hebben een pracht appartement met ocean view in de hoofdstad, belasting technisch ook erg interessant ;)
Je ziet 't hé... al die buitenlandse Nederlanders die naar Panama verhuizen klitten gelijk bij elkaar... met alle gevolgen van dien: Nederlands praten, stampot eten, Sinterklaas vieren....

Ik vind het overigens helemaal niet gek dat dat je emigratieplannen hebt. Ik vind het wel gek dat je ze hebt om hier buitenlanders te onvluchten :confused: .

Eric468
20-09-2007, 05:02
Je ziet 't hé... al die buitenlandse Nederlanders die naar Panama verhuizen klitten gelijk bij elkaar... met alle gevolgen van dien: Nederlands praten, stampot eten, Sinterklaas vieren....


dat zie je idd wel vaak. Ook als ik met Nederlanders in Thailand zat te praten kende al die gasten elkaar. En ze lazen allemaal de Telegraaf.

Maar ze waren vaak wel gelukkig. Ik ben er nog weinig tegengekomen die terug wilde.

Dus als ik ga verhuizen zoek ik ook gewoon wat landgenoten daar op, om gezellig bitterballen in het vet te gooien en te klagen over het weer in Nederland

knilles
20-09-2007, 06:02
Je ziet 't hé... al die buitenlandse Nederlanders die naar Panama verhuizen klitten gelijk bij elkaar... met alle gevolgen van dien: Nederlands praten, stampot eten, Sinterklaas vieren....

Ik vind het overigens helemaal niet gek dat dat je emigratieplannen hebt. Ik vind het wel gek dat je ze hebt om hier buitenlanders te onvluchten :confused: .
2 mensen (een stel nog wel) zijn er 2 jaar terug heen gegaan en het is direct samen klitten voor mij?

En zou het wel zo zijn en Sinterklaar vieren en Nederlands praten, lijkt mij nog vrij onschuldig of zie ik dit nu verkeerd?

En ik ontvlucht niet alleen de islamisering van Nederland, maar ook het vertstikkende en knettergekke beleid van deze regering......

En dit heeft betrekking op meerdere punten, denk aan onzinnige ontwikkelingshulp (in percentage t hoogste van Europa!), de belastingverhogingen, de buurthuizen en moskeeen die bekostigd worden door ons, de files die steeds langer worden, de dichtheid van de bevolking en het slechte weer, maar er zijn nog meerdere zaken die mij niet aanstaan.

Ronald
20-09-2007, 06:18
2 mensen (een stel nog wel) zijn er 2 jaar terug heen gegaan en het is direct samen klitten voor mij?

En zou het wel zo zijn en Sinterklaar vieren en Nederlands praten, lijkt mij nog vrij onschuldig of zie ik dit nu verkeerd?
Het is als spiegel bedoelt uiteraard voor datgene waar je zelf zo bang voor bent (met een sarcastische ondertoon). In discussie gaan over de voorbeelden is dan ook weinig zinvol. Maar ik geloof dat de spiegel een beetje beslagen is ;) .


En ik ontvlucht niet alleen de islamisering van Nederland, maar ook het vertstikkende en knettergekke beleid van deze regering......

En dit heeft betrekking op meerdere punten, denk aan onzinnige ontwikkelingshulp (in percentage t hoogste van Europa!), de belastingverhogingen, de buurthuizen en moskeeen die bekostigd worden door ons, de files die steeds langer worden, de dichtheid van de bevolking en het slechte weer, maar er zijn nog meerdere zaken die mij niet aanstaan.
Ach ja, ik ben nog steeds echt hartstikke blij dat ik in Nederland woon. Ken geen land waar we zo verwend zijn als hier, maar da's dan waarschijnlijk ook gelijk het probleem...

Wheelie
20-09-2007, 06:24
Knilles, het ga je goed :)
Wanneer vertrek je ;)

Ronald
20-09-2007, 06:40
Knilles, het ga je goed :)
Wanneer vertrek je ;)
Hahaha... LMAO :lol:

chief108
20-09-2007, 16:50
don't forget to close the door....

knilles
20-09-2007, 17:35
Hahaha, 2008 is te vroeg jongens, maar 2009 is een hele reeele kans dat ik dan weg ben.

Er is genoeg uit te zoeken en ik bereid me liever goed voor, ben toch geen asielzoeker of economische vluchteling uit het Rifgebergte op de vlucht ?! ;)

PigDog
22-09-2007, 02:42
Ik zal je missen Knilles!

:D

PigDog
22-09-2007, 02:45
Wat te doen bij het hebben van een mening?

Ik heb een mening, wat nu?






Vooral blijven bijstellen!!

kickboxer1987
22-09-2007, 03:17
Ik ben mij daar van bewust, alleen met het verschil dat ik mij aanpas naar het land en de gebruiken als dank dat ze mij hebben toegelaten en eventueel steunen met integreren ipv de boel afbreken en in opstand komen tegen de mensen die er al eeuwen wonen.

Ik verdien mijn geld achter de pc op de beurs en kan dit overal ter wereld doen, ik moet alleen rekening houden met tijdsverschillen en de reistijd naar Nederland mocht er iets met familie of vrienden zijn, positief danwel negatief.

Mensen die ik goed ken, zijn naar Panama vertrokken en hebben een pracht appartement met ocean view in de hoofdstad, belasting technisch ook erg interessant ;)

Barcelona maakt bij mij ook een goed kans, super stad en snel thuis indien nodig.



je gaat je aanpassen dat is goed! maar ga je je ook assimileren?
wat als je enkel integreert met de andere buitenlanderse nederlanders daar.. en door onwetendheid jou " tradities" fout worden geinterpreteerd...

knilles
22-09-2007, 05:06
Ik zal je missen Knilles!

:D
Dat zei je dochter ook toen ik het haar vertelde

PigDog
22-09-2007, 05:23
Ook je pedofiele neigingen zal ik missen! Ga maar lekker naar Panama, daar zijn ze nog jonger!

En 2008 is heus wel haalbaar!

PigDog
22-09-2007, 05:46
Dat zei je dochter ook toen ik het haar vertelde

Sorry, ik zie nu waarom je op kleine meisjes valt, je hebt een kinderlulletje:


Ik wil dezelfde lul als Rocco Siffredi, heeft iemand daar een plaatje van?

knilles
22-09-2007, 07:00
Klopt, je hebt helemaal gelijk